maakt voor de MI niet uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees jij niet goed, MissB draagt ze niet op kantoor
Oh....dan zonder datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees jij niet goed, MissB draagt ze niet op kantoor
Hoezo? Ik stelde alleen een aantal vragen die je nog steeds niet beantwoord hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieus
Ambtenaren tijden....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow afsluiten en naar huis
fijne avond nog
Minder toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Passend spul zakt niet af?
Nou ja, het maakt sowieso niet uit, want ik draag bijna nooit jarretels.
Ik interpreteerde het woord wrok even anders/verkeerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
als het een andere persoon was geweest was het anders geweest gaf je aan. Dan speelt er dus wel extra wrok mee.
Als je het sec over die kaart hebt vind ik het een beetje zeikerig.
Nee jij wekt een bepaalde suggestie, en die suggestie zou je graag beantwoord willen zin in jou gelijk. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Ik stelde alleen een aantal vragen die je nog steeds niet beantwoord hebt
Iedereen die kijkt moet eigenlijk direct de oven in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Kijkcijfers Secret Story imploderen
Dat mensen het uberhaupt kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waat!
Missb op kantoor met jaratels en vla![]()
Ja?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minder toch?Nee maakt idd niet uit, maar ik had deze discussie al eerder met peu
Niets negatiefs over jarretels verder hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?
Maakt ook niet uit ja, ieder z'n ding. Daarbij heb ik maar een paar stukken waar jarretelles mooi onder staan en maar drie daarvan zijn geschikt voor op kantoor. Dus zo vaak heb ik ze niet aan
Ik moet nog steeds nieuwe kousen kopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niets negatiefs over jarretels verder hoor
na BB1 is de lol toch wel van dat soort dingen af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedereen die kijkt moet eigenlijk direct de oven in.
kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minder toch?Nee maakt idd niet uit, maar ik had deze discussie al eerder met peu
Dat dacht ik ook van al die talentenjachten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
na BB1 is de lol toch wel van dat soort dingen af?
Holy fucking crap.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
En, ik heb drie prachtige pumps gezien op Zara.nl. En nu kan ik niet kiezen
Dat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die programma-makers moeten zich heel erg diep schamen iig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Jij zit liever met een 50" op je schoot te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat!
En natuurlijk is TV kijken op de TV natuurlijk sowieso vrij ouderwets.
Ach, net als met die talentenjachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Tedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
En natuurlijk is TV kijken op de TV natuurlijk sowieso vrij ouderwets.
we krijgen zelfs weer een nieuwe, the singoff ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van al die talentenjachten...
Ai, ja, daar zag ik ook een voorstukje vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
we krijgen zelfs weer een nieuwe, the singoff ofzo
Whatever rocks your dessert tray babequote:
Jezus nee hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV. Ik kijk wel series, die ik download. Kijk ik op de PC of brand ik en kijk dan op de TV. Maar de COAX is alweer 2+ jaar uit de TV. Ouderwetse gebeuren van reclame en vaste kijktijden die je niet zelf bepaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij zit liever met een 50" op je schoot te kijken
Acht dit soort shit moeten ze echt in de ban doen... maar ja zolang puberaal nederland zich rot smst aan die talentenjachten valt er geld te verdienenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
noujah die geef ik geen ongelijk, bestaand concept, nieuw jasje.. weer dikke inkomsten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die programma-makers moeten zich heel erg diep schamen iig.
Ik vertrouwde hem heel erg en hij mocht het af en toe lezen. Prive. Hij wist dus de locatie... en heeft die doorgegeven aan m'n vriend destijds.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemands dagboek delen is inderdaad serieuzer, daar heeft ie gewoon af te blijven. Maar hoe kwam hij dan aan jouw dagboek?
Hij zegt zelf interesse. En dat ie het beste met me voorheeft.quote:En ik zou hem vragen waarom hij zo in jouw liefdesleven wroet. Het klinkt inderdaad alsof ie extra redenen heeft.
Ja jij kwam daarmee he!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
28 uur werken voor een 40 uur salaris
Sekes. Als je nog eens wat terug wil doen, dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja jij kwam daarmee he!thanks nog
Oeh, geil ;9quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whatever rocks your dessert tray babe
Niemand die hier post werkt 36 uurquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk ook maar 36u voor een 40u salaris
Ik durf niet te vragen wat je er voor terug wilt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sekes. Als je nog eens wat terug wil doen, dan hoor ik het wel.
Wat mij betreft beiden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
noujah die geef ik geen ongelijk, bestaand concept, nieuw jasje.. weer dikke inkomsten!
de kijkers, die moeten zich schamen!
Idem. Alleen Wie is de Mol. En zelfs dat nog vaka via programma gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk geen TV. Ik kijk wel series, die ik download. Kijk ik op de PC of brand ik en kijk dan op de TV. Maar de COAX is alweer 2+ jaar uit de TV. Ouderwetse gebeuren van reclame en vaste kijktijden die je niet zelf bepaald
maar das nog geen 28quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk ook maar 36u voor een 40u salaris
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand die hier post werkt 36 uur
Heb ik een seizoen van gekeken, daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem. Alleen Wie is de Mol. En zelfs dat nog vaka via programma gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |