Alleen op werk zitten is het leukste dat er is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit nog op mijn werk! Ik lijk wel gek
Dan heb je of heel leuk werk of geen leven. Ik gok op het laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op werk zitten is het leukste dat er is.
Ergens anders zijn dan op het werk is ALTIJD leuker dan op het werk zitten. Ik leef niet voor mijn werk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen op werk zitten is het leukste dat er is.
Ik werk om te leven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ergens anders zijn dan op het werk is ALTIJD leuker dan op het werk zitten. Ik leef niet voor mijn werk.
Mijn twee collega's op de kamer hebben een dermate oosters accent dat ik er niet zeker op ben of ze daar wel klinkers uitgevonden hebben. Daarbij is mijn werk op dit moment nogal solitair en heb ik dus geen behoefte aan de nederlandstalige radio en dergelijke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je of heel leuk werk of geen leven. Ik gok op het laatste
Soep kan ook lekker zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eten![]()
Helaas soep, en geen Kippenboutjes van MissB
quote:
Twents toetje, 13 letters? Vlaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn twee collega's op de kamer hebben een dermate oosters accent dat ik er niet zeker op ben of ze daar wel klinkers uitgevonden hebben. Daarbij is mijn werk op dit moment nogal solitair en heb ik dus geen behoefte aan de nederlandstalige radio en dergelijke.
Alleen zijn op werk vind ik het fijnst.
Maar wat babs zegt is ook waar.
Nee, maar dat eet je toch ook gewoon niet.quote:
Alles is lekker zolang het maar met liefde is klaargemaaktquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eten![]()
Helaas soep, en geen Kippenboutjes van MissB
Laat maar eens zien dan die boutjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook lekkere boutjes
Misschien komen ze wel meer uit de achterhoek. Ik herken die accenten ook niet vlekkeloos. Zeker als ik ze niet kan verstaan. Ik weet wel dat de minst verstaanbare nu nabij Deventer woont.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twents toetje, 13 letters? Vlaaaaaaaaaaa
Twents drankje, 26 letters? Coooooooooooolaaaaaaaaaaaa
Hoezo geen klinkers in het oosten?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel meer uit de achterhoek. Ik herken die accenten ook niet vlekkeloos. Zeker als ik ze niet kan verstaan. Ik weet wel dat de minst verstaanbare nu nabij Deventer woont.
Me too mop! Hoe is het met u verder?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
Maar kluts, echt tof dat het je zo bevalt, ben zo blij voor je
Ik heb wederom niets te bewijzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar eens zien dan die boutjes
Demtah. Komt ie uut Battem ofzooo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel meer uit de achterhoek. Ik herken die accenten ook niet vlekkeloos. Zeker als ik ze niet kan verstaan. Ik weet wel dat de minst verstaanbare nu nabij Deventer woont.
Daarom stel ik dan ook dat 'ie daar nu woonachtig is. Ik neem zelf aan dat 'ie daar niet is opgegroeid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het één hoeft niets met het ander te maken te hebben he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |