Spring je wagen en gaan naar Deventer toequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soep op![]()
Nu heb ik alsnog trek in jouw boutjes
Dat kan nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spring je wagen en gaan naar Deventer toe
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:35 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso ga je toch niet voor boutjes naar Deventer...nou ja, tis wel een schattebout natuurlijk.
Pff jij liever dan ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
Ik moet uiterlijk 10 uur op bed liggen, en moet morgen om 5 uur op m'n werk zijn
Negerquote:
Niggers love chickenquote:
Tijntje tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niggers love chickenen waar hou jij ook al weer van? Kip ergo jij bent een neger
![]()
Tijnlogica you have got to love it
Alohaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
![]()
hoi hoi
![]()
Zo..... hapjes op.... maar ik hoef niet af te wassen
Ik ook geen afwas, das voor pap en mamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
![]()
hoi hoi
![]()
Zo..... hapjes op.... maar ik hoef niet af te wassen
*bitchslaps Tijn*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niggers love chickenen waar hou jij ook al weer van? Kip ergo jij bent een neger
![]()
Tijnlogica you have got to love it
Niks mis met negersquote:
Hi TBquote:
Deze afwas was nu voor de snackbarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ook geen afwas, das voor pap en mam
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*bitchslaps Tijn*
Mond dicht yo!
Mond dicht of ik ga je echt klappen, mattie of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht wij brothers je weet toch matties enzo
Wat doe je swa?
Jaaaaaaja.. Engeltje tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... als het een lekker ding is, mag ie morgen komen afwassen en een massage geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |