I stand corrected, Erwtensoepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar dat eet je toch ook gewoon niet.
Ja, gaat... Hadden jullie het nog laat gemaakt eigenlijk zaterdag? Wel erg obvious hoor, voetbal opzetten.. I can take a hintquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too mop! Hoe is het met u verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hij heeft 't wel gezegd maar - zoals te verwachten viel - heb ik 't niet verstaan. Ik kon "dvntr" nog wel vertalen of wat hij dan ook zei.quote:
Je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft 't wel gezegd maar - zoals te verwachten viel - heb ik 't niet verstaan. Ik kon "dvntr" nog wel vertalen of wat hij dan ook zei.
Jawelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wederom niets te bewijzen.
Like I (of mijn boutjes) carequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawelhet is Fok! pics or it did not happen
hoe kun je nu iets vertalen als je niet weet wat ie zei?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nietus!
Er staan niet voor niets dubbele apostroffen eromheen.
Ik hoop dat je boutjes gesmaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Like I (of mijn boutjes) care
Met vertalen bedoelde ik dat ik "dvntr" (of wat hij dan ook zei wat daar ongeveer gelijk aan stond, mijn geheugen is op dat soort dingen niet zo kritisch van een week terug) naar Deventer wist om te batsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoe kun je nu iets vertalen als je niet weet wat ie zei?
Jij batst een Twentse Tolk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vertalen bedoelde ik dat ik "dvntr" (of wat hij dan ook zei wat daar ongeveer gelijk aan stond, mijn geheugen is op dat soort dingen niet zo kritisch van een week terug) naar Deventer wist om te batsen.
Bestaan die dan?quote:
Batsen? Je weet wat dat betekent?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met vertalen bedoelde ik dat ik "dvntr" (of wat hij dan ook zei wat daar ongeveer gelijk aan stond, mijn geheugen is op dat soort dingen niet zo kritisch van een week terug) naar Deventer wist om te batsen.
Er was geen tolk. Dat was het probleem. Aan de andere kant helemaal geen probleem want hun werk is nog solitairder dan het mijne.quote:
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er was geen tolk. Dat was het probleem. Aan de andere kant helemaal geen probleem want hun werk is nog solitairder dan het mijne.
Iemand zegt batsen en kijk wie binnenwandelt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
Ah, Deventers en Zwols hebben wel weinig klinkers.
Als bijen op honing.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iemand zegt batsen en kijk wie binnenwandelt...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat berust gewoon louter op toevalquote:
Dit vind ik schandelijk, Stbabs een beetje zwart zitten maken, hij was al binnen voordat er gebatst werd hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vindt ie helemaal niet ergquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit vind ik schandelijk, Stbabs een beetje zwart zitten maken, hij was al binnen voordat er gebatst werd hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |