quote:
2 dates pas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet valentijn-gerelateerd.
Oef, hoe lang daten jullie nu?
Oh dan zou ik het nog even aankijken, als ie verder wel heel leuk is enzo...quote:
Daar zijn wel manieren voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het heel lang volhouden.
Die leeft nog. En ik ook.quote:
Moet even wachten totdat het helemaal droog is... maar het zal wel meevallen denk ik...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar vind je het lelijk dan, strawberry blonde? Het kan best mooi zijn hoor, vind ik.
We maken het onszelf ook vaak erg moeilijk hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die leeft nog. En ik ook.
Date = de witte zwaan
Barman2 = de zwarte zwaan
Date is good news, maar prikkelt me niet op fysiek vlak
Barman2 is bad news, maar godallejezus wat
Ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet even wachten totdat het helemaal droog is... maar het zal wel meevallen denk ik...
quote:
Hou ze allebeiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die leeft nog. En ik ook.
Date = de witte zwaan
Barman2 = de zwarte zwaan
Date is good news, maar prikkelt me niet op fysiek vlak
Barman2 is bad news, maar godallejezus wat
Paniek om niks dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet even wachten totdat het helemaal droog is... maar het zal wel meevallen denk ik...
Jij hebt ook een zwarte en een witte zwaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We maken het onszelf ook vaak erg moeilijk he![]()
Lastig jong...
Als dat zou kunnenquote:
Mja, maar ja. Gevoel kun je niet zomaar aanzetten. Afzetten is al lastig maar kan nog wel soms.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We maken het onszelf ook vaak erg moeilijk he![]()
Lastig jong...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt ook een zwarte en een witte zwaan?
Alleen een zwarte zwaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet letterlijk atm, maar ik ken zijn dilemma
Don't we all?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet letterlijk atm, maar ik ken zijn dilemma
Nee idd, ik zou niet te lang door gaan als het gevoel er niet is. Maar goed, ik heb me ook voorgenomen alleen nog maar voor groots en meeslepend te gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen
[..]
Mja, maar ja. Gevoel kun je niet zomaar aanzetten. Afzetten is al lastig maar kan nog wel soms.
Shhhhtquote:
Oh ik vind het wel een mooie kleur hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
Beetje heel erg rossig... oeps
[ afbeelding ]
Het is geen rampkleur... maar ik HAAT dus roodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel een mooie kleur hoor.
Ik ben juist zo blij met roodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is geen rampkleur... maar ik HAAT dus rood
Maar kan er gelukkig wel mee over straat.
Ja stomkopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja sorry, we zouden het geheim houden
Als mijn stufi binnenkomt meteen maar even naar de kapperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben juist zo blij met roodEn ja hoor, je kunt zeker over straat. Maar jammer dat het niet is wat je wilde..
Je foto doet het niet op mijn mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga na het weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga vrijdag naar de kapper, gewoon inkorten die boel.
Leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Californication, House, 2.5 men en HIMYM. Altijd op dinsdag.
Ik vind het vervelend dat ze niet synchroon lopen. Krijg je na een jaar ineens weer een ouwe episode. Of je hebt een verjaardag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
LeukIk moet weer even beginnen aan californication, maar HIMYM en 2,5 men ben ik flink bij nu geloof ik. En house kijk ik op tv, dat komt zo vaak
TS.. In dit geval Babsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
welke grappenmaker heeft het topic trouwens gefilterd onder Psychologie & Psychiatrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |