Dit dus!!! Bij mij is het er gelukkig nu ook bijna allemaal uit, maar heeft even geduurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk er aub heel goed over na!![]()
Als er eenmaal "rood" inzit, dan schijnt het op den duur altijd nog door, ongeacht welke kleur je er daarna opgooit. Enige manier om het helemaal weg te krijgen (bij mij dan) is gewoon laten uitgroeien.
Ik heb het eens Red Night gehad van Live (dat bestaat volgens mij niet meer).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het al eens rood gehad, maar dat was veel te fel. Ik zit nu te denken aan weer wat blonder maken en dan een rossige gloed. Weer eens wat anders
Ik nu ook dus. Zie bovenquote:
Het is inderdaad geen serie die je even tussendoor moet gaan kijken, heb m toen in een maand ofzo helemaal gekeken, en daarna voelde ik zowaar een soort leegte, ik mistte de Fishers oprecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja soms hoor je mensen "O wel eens 1 of 2 van gezien... niet zoveel aan" en dan denk ik "Ja... dit is idd geen serie waar je ff ergens een losse aflevering van tussendoor moet gaan kijken". Sowieso is het een serie waar je echt ff voor moet gaan zitten omdat ie (vind ik) best heftig is. Maar het is echt mijn all time favourite. Seizoen 3 en 4 iets minder dan de rest, maar nog steeds erg goed. De best verhaande thema's, de donkere duistere humor, de lach en een traan in 1 aflevering, de acteerprestaties........... en Patricia Clarkson
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het al eens rood gehad, maar dat was veel te fel. Ik zit nu te denken aan weer wat blonder maken en dan een rossige gloed. Weer eens wat anders
Jahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen serie die je even tussendoor moet gaan kijken, heb m toen in een maand ofzo helemaal gekeken, en daarna voelde ik zowaar een soort leegte, ik mistte de Fishers oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat net op die term te googelen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?
Engeltjesblondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook een andere kleur. Mijn eigen kleur is stommig.
Word ook steeds meer saai bruinsigpeperenzoutgrijsstom.
Grijs?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahHerkenbaar.
En hoe bevielen de laatste scenes je?
Zonder te spoilenLaatste scenes waren heel erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Wat Samzz zegt: gewoon engeltjesblond!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Morgen met kort rokje en zonder slipje aan naar je werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... er staat een apart apparaat onder m'n bureau
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgen met kort rokje en zonder slipje aan naar je werk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
Het is een zwart ding en er zitten pedalen bij waar je op kan trappen
Oh, dat is het dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]Voetpedaal voor dictatieapparaat.
Je klinkt bijna teleurgesteldquote:
Mja, misschien welquote:
Fantaseer er iets leuks omheenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, misschien welIk weet niet, het klinkt saai
Van een zwart stuk plastic kan ik momenteel niks spannends maken eigenlijkquote:
Voetpedalen van een ultiem speeltje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van een zwart stuk plastic kan ik momenteel niks spannends maken eigenlijk
10 graden. Echt goed te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
alles goed? Koud daar in nederland, of valt het wel mee?
ow, 10 graadjes is wel te doen inderdaad..gewoon een dikke jas en t-shirtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voetpedalen van een ultiem speeltje?
Net zo sexy als draadjes aan je speeltjes
[..]
10 graden. Echt goed te doen
Wil ik weten hoe warm het daar is?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, 10 graadjes is wel te doen inderdaad..gewoon een dikke jas en t-shirt![]()
Hier is het officieel 23 graden, maar voelt eerder aan als richting de 30 door de super felle zon
Dikke jas is niet nodig. Beter een trui aandoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, 10 graadjes is wel te doen inderdaad..gewoon een dikke jas en t-shirt![]()
Hier is het officieel 23 graden, maar voelt eerder aan als richting de 30 door de super felle zon
wil je wat warmte en zon, ik stuur anders wel wat op voor jequote:
verder wel oke hoor...op het feit na, dat mijn hele rug verbrand isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dikke jas is niet nodig. Beter een trui aandoen
Dat klinkt niet verkeerdHoe is het daar verder?
Ik heb ook zwart haar gehad:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.
Ja graagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
wil je wat warmte en zon, ik stuur anders wel wat op voor je![]()
Nee niet zo grijsquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
China legt roken in films en op tv aan banden!
Geen fijne locals die even je ruggetje willen insmeren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
wil je wat warmte en zon, ik stuur anders wel wat op voor je![]()
[..]
verder wel oke hoor...op het feit na, dat mijn hele rug verbrand is
nope, de meeste locals vindt ik echt niks..en mijn bekenden hier gaan nooit naar het strandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen fijne locals die even je ruggetje willen insmeren?
Hoe oud was je op die foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook zwart haar gehad:
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
nope, de meeste locals vindt ik echt niks..en mijn bekenden hier gaan nooit naar het strand
Uuuuh... ff denken... woonde al samen... dus ik gok.... 25 of 26 of zo.quote:
Je ziet eruit als 15quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuh... ff denken... woonde al samen... dus ik gok.... 25 of 26 of zo.
meelij hoeft ook niet hoor..ik heb het toch prima naar mijn zin...en heb geen zin in terugreis over 2 weekjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan.
En toch.... kan ik niet heel veel meelij met je hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |