Dit dus!!! Bij mij is het er gelukkig nu ook bijna allemaal uit, maar heeft even geduurd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk er aub heel goed over na!![]()
Als er eenmaal "rood" inzit, dan schijnt het op den duur altijd nog door, ongeacht welke kleur je er daarna opgooit. Enige manier om het helemaal weg te krijgen (bij mij dan) is gewoon laten uitgroeien.
Ik heb het eens Red Night gehad van Live (dat bestaat volgens mij niet meer).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het al eens rood gehad, maar dat was veel te fel. Ik zit nu te denken aan weer wat blonder maken en dan een rossige gloed. Weer eens wat anders
Ik nu ook dus. Zie bovenquote:
Het is inderdaad geen serie die je even tussendoor moet gaan kijken, heb m toen in een maand ofzo helemaal gekeken, en daarna voelde ik zowaar een soort leegte, ik mistte de Fishers oprecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja soms hoor je mensen "O wel eens 1 of 2 van gezien... niet zoveel aan" en dan denk ik "Ja... dit is idd geen serie waar je ff ergens een losse aflevering van tussendoor moet gaan kijken". Sowieso is het een serie waar je echt ff voor moet gaan zitten omdat ie (vind ik) best heftig is. Maar het is echt mijn all time favourite. Seizoen 3 en 4 iets minder dan de rest, maar nog steeds erg goed. De best verhaande thema's, de donkere duistere humor, de lach en een traan in 1 aflevering, de acteerprestaties........... en Patricia Clarkson
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het al eens rood gehad, maar dat was veel te fel. Ik zit nu te denken aan weer wat blonder maken en dan een rossige gloed. Weer eens wat anders
Jahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen serie die je even tussendoor moet gaan kijken, heb m toen in een maand ofzo helemaal gekeken, en daarna voelde ik zowaar een soort leegte, ik mistte de Fishers oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat net op die term te googelen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet iets van Strawberry blond of zo trouwens?
Engeltjesblondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook een andere kleur. Mijn eigen kleur is stommig.
Word ook steeds meer saai bruinsigpeperenzoutgrijsstom.
Grijs?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahHerkenbaar.
En hoe bevielen de laatste scenes je?
Zonder te spoilenLaatste scenes waren heel erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Wat Samzz zegt: gewoon engeltjesblond!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Morgen met kort rokje en zonder slipje aan naar je werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... er staat een apart apparaat onder m'n bureau
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgen met kort rokje en zonder slipje aan naar je werk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Der loopt hier in het ziekenhuis ook zo'n 'model' rond. 1.90m, elke dag sportschool, 3 keer per week een crashdieet en dan z'n haart zwart geverfd. Wat een faalhaas.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
Het is een zwart ding en er zitten pedalen bij waar je op kan trappen
Oh, dat is het dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]Voetpedaal voor dictatieapparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |