Het is ook een beetje onzin, niemand verwacht dat naar de grote live kickoff evenveel mensen kijken als naar de daily (of eigenlijk andersom).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Kijkcijfers Secret Story imploderen
Dat mensen het uberhaupt kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke...... true.
Maar je snapt wat ik bedooeeeehoooeeeellllll
Ik snap niet waarom dit soort prut nog steeds op de tv uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is ook een beetje onzin, niemand verwacht dat naar de grote live kickoff evenveel mensen kijken als naar de daily (of eigenlijk andersom).
Deze cijfers zijn momenteel niet slecht en beest vergelijkbaar met DGK of can't buy me love bijvoorbeeld. Ik ben alleen benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Ik nog nooit, af en toe een aflevering omdat anderen het wilden zien. Ik heb er echt geen geduld voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik een seizoen van gekeken, daarna nooit meer.
Anale seks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik durf niet te vragen wat je er voor terug wilt.
Omdat het geld oplevert en commerciele bedrijven nu eenmaal alles doen voor geld!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit soort prut nog steeds op de tv uitgezonden wordt
Daarom gaat het dus zo goed met SBSquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat het geld oplevert en commerciele bedrijven nu eenmaal alles doen voor geld!
SBS pakt het verkeerd aan, die gaat concurreren op dezelfde tijden als RTL en verliest omdat hun concept al uitgemolken was, en RTL enigsinds vernieuwender was met The Voice.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom gaat het dus zo goed met SBS
Dit soort prut is wel het soort programma wat in Nederland het meest wordt gekeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, volgens jou zijn dit soort kijkcijfers normaal?
quote:
Je moet naar het slot en de zender kijken en de verwachtingen. Je gaat met een daily van een dergelijke show nooit in de eerste week miljoenen kijkers scoren op een kleine zender als net5. Ze zouden in principe moeten aantrekken naar 500.000 denk ik, voor de zender.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, volgens jou zijn dit soort kijkcijfers normaal?
Wat is er in Godesnaam vernieuwend aan de zoveelste talentenjacht????quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
SBS pakt het verkeerd aan, die gaat concurreren op dezelfde tijden als RTL en verliest omdat hun concept al uitgemolken was, en RTL enigsinds vernieuwender was met The Voice.
Dat blijkt wel uit steeds weer een nieuwe reality show, iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet naar het slot en de zender kijken en de verwachtingen. Je gaat met een daily van een dergelijke show nooit in de eerste week miljoenen kijkers scoren op een kleine zender als net5. Ze zouden in principe moeten aantrekken naar 500.000 denk ik, voor de zender.
En voor dergelijke reality programma's is een redelijke trouwe kijkersgroep
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam vernieuwend aan de zoveelste talentenjacht????
Hoe ze het ook brengen, in wat voor jasje, het was een show waar onbekende artiesten werden beoordeeld op hun zangkunsten. Dat is NIET vernieuwend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.
En Rad van Fortuinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd van Waku Waku
The Voice was alleen leuk in d eblinde audities. Maar het viel me tegen dat die blinde factor weinig nut had aangezien het allemaal mooie jonge mensen waren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.
Er zijn nog genoeg prima series. Je moet ze nu alleen uit het buitenland halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Daar ben ik er 1 van.. gisteren csi en hawai 5-0 gekekenquote:
Dat keek ik vroegah, met Anniko van Santenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Daarvoor was het met zo'n gast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat keek ik vroegah, met Anniko van Santen
Zelfde ongeveer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden nl'se tv.
Ik kijk House, HIMYM, Californication, Community, South Park, 2,5 men, Big Bang Theory & Top Gear.
Voor de rest op tv eigenlijk alleen maar Discovery (1,2,3 en 4) en Nat Geo..
Kijk ook veel van die series, maar ik download ze gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Kreator het volgende:
Ik kijk eigenlijk zelden nl'se tv.
Ik kijk House, HIMYM, Californication, Community, South Park, 2,5 men, Big Bang Theory & Top Gear.
Voor de rest op tv eigenlijk alleen maar Discovery (1,2,3 en 4) en Nat Geo..
Gisteren keek ik naar Top Gear, Simpson, Family Guy en twee afleveringen Spartacus: Gods of the Arena die ik nog achterliep. CSI en Hawai 5-0 lopen op de Nederlandse TV weer hopeloos achter. En wederom kon je weer niet zelf bepalen op welk tijdstip je die keek, en wederom moest je je door de achterlijke reclames heen worstellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik er 1 van.. gisteren csi en hawai 5-0 gekeken
boer zoekt vrouw is het best bekeken geloof ik
Dit heeft niets met preutsheid te maken schat, anale seks in ruil voor een tip over een handig programma staat niet echt in verhouding he.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je leek me niet het preutse type.
Ach sommigen doen het voor een breezerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit heeft niets met preutsheid te maken schat, anale seks in ruil voor een tip over een handig programma staat niet echt in verhouding he.
Ja, dat heet commerciele tv. Zeikerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren keek ik naar Top Gear, Simpson, Family Guy en twee afleveringen Spartacus: Gods of the Arena die ik nog achterliep. CSI en Hawai 5-0 lopen op de Nederlandse TV weer hopeloos achter. En wederom kon je weer niet zelf bepalen op welk tijdstip je die keek, en wederom moest je je door de achterlijke reclames heen worstellen.
In mijn tijd nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach sommigen doen het voor een breezer
Realityshows zijn een toonpunt van non-fictie natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat mensen met name van fictie houden hoorMaard at is een compleet andere tak van sport.
Ted is Torrent Episode Downloader. Ideaal. Ik dus ook. En dan kijk ik ze via mijn netwerk, via de ps3, op mijn 12000 inch tv.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
Kijk ook veel van die series, maar ik download ze gewoon.
Duh, omdat er toen niet eens prik verkrijgbaar was op de NL markt, laat staan prik met alcohol!quote:
Richard Hammond is ook erg leuk, ook met Brainiac...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Ripley het volgende:
Top Gear vind ik ook leuk en ik houd niet van auto'sIk vind jeremy en co gewoon grappig
De meeste wijve zijn blij als ze het voor niks van me krijgen, preuts meisje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Dit heeft niets met preutsheid te maken schat, anale seks in ruil voor een tip over een handig programma staat niet echt in verhouding he.
Dat is het onderscheid dat wordt gemaakt in de tv wereld. Fictie/drama voor de series die genoemd worden en entertainment voor de rest. Zijn ook meestal verschillende afdelingen en/of berdijven die dat makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realityshows zijn een toonpunt van non-fictie natuurlijk
Ik ben echt weg van hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Richard Hammond is ook erg leuk, ook met Brainiac...
Rob Fruithooooofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
BIj TED denk ik toch hier aan: http://www.ted.com/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ted is Torrent Episode Downloader. Ideaal. Ik dus ook. En dan kijk ik ze via mijn netwerk, via de ps3, op mijn 12000 inch tv.
ik vind ze niet boeiend genoeg om te downloaden.. maar ik had vrij weinig te doen gisteren dus lag gewoon lam op de bank...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
CSI en Hawai 5-0 lopen op de Nederlandse TV weer hopeloos achter. En wederom kon je weer niet zelf bepalen op welk tijdstip je die keek, en wederom moest je je door de achterlijke reclames heen worstellen.
Het nieuws is ook niet alrtijd non-fictie overal hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Realityshows zijn een toonpunt van non-fictie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |