Waarom vraag je het ons dan, als je het antwoord voor jezelf al hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs als het dus bewust zo gedaan wa som het me te laten denken?
Ik vind een valentijnskaart van een vriend best lief (buiten t feit dat valentijn daar niet voor is, maar die discussie hadden we gister al) maar hem bewust anoniem sturen om de ontvanger te laten denken dat het van een geheime aanbidder is... terwijl de ontvanger ook nog eens in de dating-fase zit... vind ik GEEN leuke "grap". En zie ik ook niet als zijnde lief.
Dat sowieSOWIESOwieso!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik vind dat je je waaaayyyyy too druk maakt omdat valentijngedoe
heeft "ze" ook een naam?quote:
Ja ik snap jou wel. Mij doet valentijnsdag niet zoveel, maar dat bedot worden is niet leuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs als het dus bewust zo gedaan wa som het me te laten denken?
Ik vind een valentijnskaart van een vriend best lief (buiten t feit dat valentijn daar niet voor is, maar die discussie hadden we gister al) maar hem bewust anoniem sturen om de ontvanger te laten denken dat het van een geheime aanbidder is... terwijl de ontvanger ook nog eens in de dating-fase zit... vind ik GEEN leuke "grap". En zie ik ook niet als zijnde lief.
Ligt eraan of het lief bedoeld is, of dat het inderdaad als grap bedoeld is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:29 schreef Ripley het volgende:
niet zo hysterisch doen Ang3l. Het is lief bedoeld en wat doet het er verder toe
Er stond bij dat het bedoeld was om hem zich geliefd te laten voelen. En anders is het een grapje, big dealquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het lief bedoeld is, of dat het inderdaad als grap bedoeld is.
Om te weten of ik overdrijf of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom vraag je het ons dan, als je het antwoord voor jezelf al hebt.
Dat is pas een overrated kutfeest!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, Valentijnsdag is weer voorbij (gelukkig), volgend jaar weer dat geneuzel. Nu is het weer tijd voor het volgende feest! Volgens mijn kalender is dat Carnaval
Oh, maar daar is niet dat hele verhaal voor nodig:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om te weten of ik overdrijf of niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[x] check.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, veel zuipen en makkelijke wijven scoren, ik ken ergere feestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is pas een overrated kutfeest!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, Valentijnsdag is weer voorbij (gelukkig), volgend jaar weer dat geneuzel. Nu is het weer tijd voor het volgende feest! Volgens mijn kalender is dat Carnaval
Grote kans dat ik dit jaar moet werken met carnaval, dat is dan wel weer minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Vind ik wel... Het is toch lief bedoeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |