quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
55+ dat je dat niet bent, dat geloof ik zo wel.
22+ kom ik wel ff opmeten.
Ja je moet iets zonder valentijn hequote:
Ik weet hoe slecht jij over me denktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij neemt gewoon aan dat ik het over jou heb, kan toch ook mezelf bedoelen?
Jij date, ik wil er niks meer over horen nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet iets zonder valentijn he
quote:
Denk helemaal niet slecht over jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet hoe slecht jij over me denkt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik werd volgend jaar gevraagd of ik wel 21 was. Maar ja, dat was in Amerika. Het werd die hoer maar niet duidelijk dat ik ook al had ik niet mijn paspoort bij me (nl rijbewijs telde niet), dat ik toch al echt mijn halve!!! leven mag drinken in mijn eigen land. Kut-Amerika!
Geloof er niks van.quote:
Eten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, duurt nog zo lang voor het eten klaar is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eten?
Je hapt hier al genoeg dus straks heb je geen trek meer :p
Ja toch zeker wel. [knaag]we have to card everyone[/knaag]. In frigging Tucson. In Flagstaff en Presscot (Vegas zeker) waren ze een stuk relaxter. Dat was dan ook een stuk gaver stappen.quote:
Alsof je dan niet over andere dingen mag klagen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij date, ik wil er niks meer over horen nu
Jij met je babyfacequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch zeker wel. [knaag]we have to card everyone[/knaag]. In frigging Tucson. In Flagstaff en Presscot (Vegas zeker) waren ze een stuk relaxter. Dat was dan ook een stuk gaver stappen.
Niet valentijn-gerelateerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je dan niet over andere dingen mag klagen!
En ik date ja. Een beetje. Maar ik weet niet of ie 't wel is
Ik voel geen lust/spark ... of kan dat nog komen?
Gelukkig in Europa al jaren geen problemen meer en Europa is toch WAY cooler dan alle andere continenten bij elkaar!quote:
Ja blond is sowieso lastig zelf doen vind ik, liet ik altijd bij de kapper doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef Lotusss het volgende:
Hmmm... mijn haar is wat rossig geworden....
Het zal geen verrassing zijn...maar bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
55+ dat je dat niet bent, dat geloof ik zo wel.
22+ kom ik wel ff opmeten.
Is wel echt zo'n kleur die je of goed staat of totaal nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar vind je het lelijk dan, strawberry blonde? Het kan best mooi zijn hoor, vind ik.
Verstandigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's my story and I'm sticking to it.
Ja precies.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is wel echt zo'n kleur die je of goed staat of totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |