quote:
welk onderwerp?quote:
ahaquote:
De soundcommander... Mobiel blaatapparaat. (Psyops)quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef gerco94 het volgende:
Wat hangt er aan je heup@ die eerste foto?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
De soundcommander... Mobiel blaatapparaat. (Psyops)
Een speaker om rammstein te draaien?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
ah thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De huidige stelling is ''Het huidige kabinet is goed voor de economie''.
Das toch poeppigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die knul kwam bij me of ik dat ding kon repareren.....
Je wil niet weten wat ik daarmee gedraaid heb!!! Van AC/DC t/m Apache geluiden!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Een speaker om rammstein te draaien?
Vind in verhouding de c7 toch best grootquote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zo klein ben je heul niet!!
Erg leuke foto's.
En ff op z'n boers 'met een hamer kan je alles maken'?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die knul kwam bij me of ik dat ding kon repareren.....
Zoiets hebben wij ook maar dan een tikkie groter:quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die speelt steeds het zelfde deuntjequote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook maar dan een tikkie groter:
[ afbeelding ]
Die Walkürequote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik daarmee gedraaid heb!!! Van AC/DC t/m Apache geluiden!
Roger. 'k zag laatst ook een filmpje waarbij ze muziek het dal in gooiden, dikke speakers op het dak van de MB, waar menig sjonnies jaloers op zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik daarmee gedraaid heb!!! Van AC/DC t/m Apache geluiden!
U vraagt, wij draaienquote:
Heulemaal niet. Zitten wat standaarddeuntjes op maar ook gewoon een line in.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die speelt steeds het zelfde deuntje
Het is dan ook een C8...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vind in verhouding de c7 toch best groot
Na, ik vertelde hem dat hij toch geen stroom had...quote:En ff op z'n boers 'met een hamer kan je alles maken'?
2006. Toen kamp Holland nog een bouwput/ tentenkamp was.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Sunglasses het volgende:
Achjah, mag jij vertellen wanneer dat jij er was?
Qua wateroverlast komt het overeen met de plaatjes die ik vanheb gezien.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vind in verhouding de c7 toch best groot
Zo'n ding heb ik nog nooit op een Hr. Ms. schip gezien..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook maar dan een tikkie groter:
[ afbeelding ]
Tolk, mijn pashtun was een beetje roestig, ik zat een beetje in mijn maag met de derde persoon enkelvoud...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef gerco94 het volgende:
Kun je afgaans?of ging dat via een IK?
Ik zit dat ook heul niet te kijken ... kijk antmquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een politiek gelul zeg op NL 2.
ANTM?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zit dat ook heul niet te kijken ... kijk antm
God kan die niet maken, God is niet zo technisch opgeleid.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tolk, mijn pashtun was een beetje roestig, ik zat een beetje in mijn maag met de derde persoon enkelvoud...
Dan is zelfs dat politiek geneuzel op NL 2 nog beterquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
America's next top model... beter is der niet op tv op het moment
Hahaha.. mannen héquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is zelfs dat politiek geneuzel op NL 2 nog beter
linke wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Linkse vrouwen doe ik niet.
Geen idee waarover het gaat, maar ik ben tegen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Maitje het volgende:
Over welke vrouwen hebben jullie het????
12-2006 toevallig ook?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
2006. Toen kamp Holland nog een bouwput/ tentenkamp was.
En Deh Rawood nog ergens anders lag.
Nee, enkel appelig aan te kijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit me toch niet de gek aan te steken?
Moet ik hem kennen?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dan kloppen de plaatjes toch..
K.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Kans acht ik klein, maar vraag wel ff verder via pm
Wat dacht je van ongeveer ieder schip dat afgelopen tijd richting de Hoorn van Afrika is gegaan? Zijn nog verrekt handige dingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik nog nooit op een Hr. Ms. schip gezien..
De laatste keer dat ik die kant op was, was in 2006.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat dacht je van ongeveer ieder schip dat afgelopen tijd richting de Hoorn van Afrika is gegaan? Zijn nog verrekt handige dingen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee waarover het gaat, maar ik ben tegen.
Zou niet durven, ben ik veelste lief voorquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je zit me toch niet de gek aan te steken?
Trompiaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die kant op was, was in 2006.![]()
Geen wonder dat ik die dingen niet ken.
Dan is het goed....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Maitje het volgende:
Zou niet durven, ben ik veelste lief voor
Soms???quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het goed....![]()
Had trouwens ook niet anders verwacht van jou. Soms....
Toen wel, nu ben ik er niet zo zeker van..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben ik een paar keer aan boord geweest, leuk schip zo op het eerste gezicht
Hou ik van je... Het komt echt moeilijk mijn strot en keyboard uit, maar toch. Op deze "dagquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hou ik van je... Het komt echt moeilijk mijn strot en keyboard uit, maar toch. Op deze "dag" kan ik het niet laten.
Nee hoor, want ben niet van Cobra.. Ben van niemandquote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik schiet toch niet onder Cobra zijn duiven?
Dan is het goed!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee hoor, want ben niet van Cobra.. Ben van niemand
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Btw, jouw vader werkt toch ook bij defensie?
Begint het met een "M"?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupp.. jij kent hem volgens mij hoor...
denk je zelf?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef m.k het volgende:
ik las net in een oud topic over uniforms dat defensie in 2011 in multicam ging lopen, gaat dat nog door?
weet ik veel, misschien voor de bezuinigingen geregeld ofzoquote:
Ik zie het niet gebeuren hooguit de peppie groepjes maar die lopen toch al in smock-broekenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef m.k het volgende:
[..]
weet ik veel, misschien voor de bezuinigingen geregeld ofzo
ging je een tijd geleden ook alquote:
Liever dat ze eerst gaan zorgen dat het huidige het een beetje uithoud! Scheuren, slijtage, knoopjes die je om de oren vliegen... Zou al heel wat zijn als ze gaan overstappen op gewone knoopjes ipv drukknoopjes. Als het dan kapot gaat hoef je alleen naaigaren en en nieuwe knoopjes verstrekken en laat ze zelf maar naaien. Aangezien de enige knoop nog aan je broek zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef m.k het volgende:
[..]
die Amerikaanse camo toch?
edit: o nee, http://en.wikipedia.org/wiki/MultiCam
dan kan je dus net zo goed overstappen naar een nieuwer modelquote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Liever dat ze eerst gaan zorgen dat het huidige het een beetje uithoud! Scheuren, slijtage, knoopjes die je om de oren vliegen... Zou al heel wat zijn als ze gaan overstappen op gewone knoopjes ipv drukknoopjes. Als het dan kapot gaat hoef je alleen naaigaren en en nieuwe knoopjes verstrekken en laat ze zelf maar naaien. Aangezien de enige knoop nog aan je broek zit.
Je kunt ook gewoon zelf nieuwe knoopjes erin knallen ipv naaien, met zo'n tangetje. Maarruh, het is allang tijd voor een nieuw GVT.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Liever dat ze eerst gaan zorgen dat het huidige het een beetje uithoud! Scheuren, slijtage, knoopjes die je om de oren vliegen... Zou al heel wat zijn als ze gaan overstappen op gewone knoopjes ipv drukknoopjes. Als het dan kapot gaat hoef je alleen naaigaren en en nieuwe knoopjes verstrekken en laat ze zelf maar naaien. Aangezien de enige knoop nog aan je broek zit.
Twee broeken, leuk. Maar drie broeken (jasjes etc) is gewicht, veel gewicht. Het materiaal zou niet zo makkelijk knopen mogen verliezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, dat je begint met 2 goede broeken. Zoals je zelf ongeveer al aangaf.
Maar jij bent trouwens toch geen militair (meer)?
Dat zeker maar alles kan kapot. En vooral inf sloopt een hoop puur door het wat grovere werk. Dan moet het toch makelijk te fixen zijn ipv eerst ergens zo'n tang zoeken en de extra knoopjes zoeken? Naaisetje+ 5 knoopjes ofzo is echt het gewicht niet en zelf door de pax op te lossen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Twee broeken, leuk. Maar drie broeken (jasjes etc) is gewicht, veel gewicht. Het materiaal zou niet zo makkelijk knopen mogen verliezen.
Nu ga ik echt slapen.
ik heb geen ervaring met de broeken van def maar ik weet wel dat er broeken zijn die echt niet te slopen zijn, en die zijn niet speciaal duurder.quote:
ALLES is kapot te krijgen en dan heb je een backup nodig. En dan nog, mocht erover worden gegaan op een nieuw pakkie wil de regering weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Dus krijg je weer knaken-pakjes. Daarom zeg ik verbeter deze zooi ipv van op iets totaal nieuws over te stappenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:19 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met de broeken van def maar ik weet wel dat er broeken zijn die echt niet te slopen zijn, en die zijn niet speciaal duurder.
Dat moet dan heul in t begin geweest zijn want DRW heeft bijna altijd op dezelfde loc gestaan. Zeg vanaf 09-06 is t andere kamp in gebruik genomen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
2006. Toen kamp Holland nog een bouwput/ tentenkamp was.
En Deh Rawood nog ergens anders lag.
In al die jaren heb ik maar max 3 knopen nieuw moeten aanzetten, waarvan 1 met naald en draad was.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
@lighn knal jij dr ff een knoopje in midden in het bos? Jij heb je vliegpakje.
Gewoon ff een vraag trek jij wel eens het bos in met je gvt? Dan kom je dat soort kutgeintjes tegen dat je ineens zakken niet meer dicht kan krijgen. Dan liever ff snel een knoopje erop naaien
mag je eigenlijk zelf broeken kopen, mist in dezelfde camo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ALLES is kapot te krijgen en dan heb je een backup nodig. En dan nog, mocht erover worden gegaan op een nieuw pakkie wil de regering weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Dus krijg je weer knaken-pakjes. Daarom zeg ik verbeter deze zooi ipv van op iets totaal nieuws over te stappen
2 pels waarvan iedereen wel wekelijks wat in de ruiling kon gooien? Mwa denk ik toch dat het aan het materieel ligtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:26 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
In al die jaren heb ik maar max 3 knopen nieuw moeten aanzetten, waarvan 1 met naald en draad was.
En nee ik ben geen kantoortijger, kan ook behoorlijk lomp zijn en met uitzendingen ben ik er zelfs nog nooit 1 verloren
Dus het ligt denk eerder aan de gebruiker
hoe belachelijk is dat eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
2 pels waarvan iedereen wel wekelijks wat in de ruiling kon gooien? Mwa denk ik toch dat het aan het materieel ligt![]()
@mk: Zou ik niet weten. Heb alleen op Harskamp een stuk of 20/25 commando's met smock broeken zien lopen. Voor de rest nog nooit iemand gezien zonder verstrekte broek. Maar weet ook niet of die commando's ze verstrekt hebben gekregen
Goedemoggel!quote:
dat zijn gewoon hoere ritsen, ze hadden die ritsen van de bila erin moeten zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:46 schreef Thaboel het volgende:
Laten we trouwens de 'tent-enkelboogs' niet vergeten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_afghanistan.html
ze zijn niet raar hoor die lui van de EOD
Spannendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:35 schreef Sloggi het volgende:
VFB zonder de VFB gefikst. Met andere woorden: mijn hart werkt en ik heb twee longen. Ik hoor vandaag of morgen of ik meteen door mag naar de POST; misschien wordt er toch nog een soort sporttest afgenomen.
Op zich geen moeite mee, zolang ik maar goed heb geslapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik de schurft aan heb...
Kus m'n kloten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Vinz0r het volgende:
Ja want Vronsky kan je alle in & outs vertellen over hoe t bij de baas er aan toe gaat gezien zijn jarenlange ervaring!
Hoe is t trouwens met de Nuon afgelopen?
imageshack heeft Fok op de blacklist staanquote:
En daarmee al mijn mooie topics om zeep geholpen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef gerco94 het volgende:
[..]
imageshack heeft Fok op de blacklist staan
Overigens: Soundcommander.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Een speaker om rammstein te draaien?
Hey, clan is terug!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef Clan het volgende:
Idd, mooie foto's AchJa, is toch weer even een hele 'cultuurshock' die je op je dak krijgt in zo'n land. Ik heb zelf ook nog ergens foto's van Uruzgan van familie, maar zal die hier maar niet plaatsen, want ik heb teneerste geen toestemming en je kan allemaal gezichten erop herkennen, maar ze zijn van dezelfde strekking.
Heb jij daar ook 4 maanden gezeten?
No tnxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Kus m'n kloten.![]()
(Ze moeten me nog terugbellen voor een laatste gesprek.. maar die muts die me moet bellen is afwezig, dus ik ga morgen ochtend maar even persoonlijk langs en regel het dan even)
Ik heb een blaasoperatie gehad en moest een aantal dagen in het ziekenhuis blijven liggen ivm met buikoefeningen en afbouwen van pijnstillers, al ging dat laatste redelijk snel, ben vandaag weer naar huis gebracht en ben nu licht herstellende.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Thaboel het volgende:
plaatje gefixt!
Clan waar was je? We begonnen je te missen.
roger. wat doen ze daar op het filmpje?quote:
Hebben jullie ook gevechten staan te filmen? Ik heb van de LMB een half uur gevecht bekeken, daar hadden ze op de MB en de YPR gewoon een camera naast de, wat is het, .50? neergezet, was toch apart om te zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hey, clan is terug!
Ja, idd 4 maanden. Toen ik het vliegtuig uitstapte dacht ik eerst, wat een tering hitte en vervolgens dacht ik dat het vliegtuig terug in de tijd gereisd was.
Nu lieg ik, het eerste wat ik dacht was ROKEN!
Wsl de bevolking waarschuwen dat er een actie gaat plaatsvinden. Maar dat weet ik niet zeker, ik was daar niet bij. (Toen zat ik alweer aan het bier)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef gerco94 het volgende:
[..]
roger. wat doen ze daar op het filmpje?
Dat valt reuze mee hoor, heb vandaag nog geen pijnstiller genomen, het is vanaf nu sowieso alleen paracetamol.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Thaboel het volgende:
Clan helemaal wappie van de pijnstillers![]()
Hopelijk allemaal goed gegaan?
Nee, ik niet. Maar er zijn genoeg lui die dat wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook gevechten staan te filmen? Ik heb van de LMB een half uur gevecht bekeken, daar hadden ze op de MB en de YPR gewoon een camera naast de, wat is het, .50? neergezet, was toch apart om te zien.
Ow jeetje..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb een blaasoperatie gehad en moest een aantal dagen in het ziekenhuis blijven liggen ivm met buikoefeningen en afbouwen van pijnstillers, al ging dat laatste redelijk snel, ben vandaag weer naar huis gebracht en ben nu licht herstellende.
Ach, is ook mijn eigen schuld, 's avond liters bier drinken en urine ophouden is blijkbaar niet goed voor je blaas, daarom drink ik ook geen bier meer maar wijn, dan hoef ik niet meer zo vaak op te staan. Ze hebben een paar weken geleden al bijna 10 liter uit mijn blaas 'gepompt' en toen even aangekeken, maar nu is het wachten tot het plassen weer gaat komen, ik heb nu nog steeds een katheter en zak voor, ik denk zo'n 2 maanden, maar ik heb wel weer enorme energie want mijn nieren werken weer naar behoren, die waren namelijk verdrukt door de blaas.quote:
Goed dat het beter gaat! Beterschap iig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Ach, is ook mijn eigen schuld, 's avond liters bier drinken en urine ophouden is blijkbaar niet goed voor je blaas, daarom drink ik ook geen bier meer maar wijn, dan hoef ik niet meer zo vaak op te staan. Ze hebben een paar weken geleden al bijna 10 liter uit mijn blaas 'gepompt' en toen even aangekeken, maar nu is het wachten tot het plassen weer gaat komen, ik heb nu nog steeds een katheter en zak voor, ik denk zo'n 2 maanden, maar ik heb wel weer enorme energie want mijn nieren werken weer naar behoren, die waren namelijk verdrukt door de blaas.
Ik zou gillen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef AchJa het volgende:
Overigens kennen we wsl allemaal deze foto wel:
[ afbeelding ]
Dus wij in Afghanistan naarstig op zoek naar deze monsters die kamelen met huid en haar zouden verslinden... Blijkt het een prutsbeestje te zijn...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb er welgeteld 1 gevonden. Wilde hem eigenlijk in een kooitje stoppen maar dat is mislukt. We hadden wel 2 camelspiders als huisdier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef Clan het volgende:
Schorpioenen hebben ze daar toch ook in Afghanistan? Ik heb mij laten vertellen hoe kleiner, des te giftiger.
In Bosnië hadden we alleen maar giftige slangen, dus nooit op je slippers door hoog gras lopen, was het advies.
10 liter???!!! Jezus!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Ach, is ook mijn eigen schuld, 's avond liters bier drinken en urine ophouden is blijkbaar niet goed voor je blaas, daarom drink ik ook geen bier meer maar wijn, dan hoef ik niet meer zo vaak op te staan. Ze hebben een paar weken geleden al bijna 10 liter uit mijn blaas 'gepompt' en toen even aangekeken, maar nu is het wachten tot het plassen weer gaat komen, ik heb nu nog steeds een katheter en zak voor, ik denk zo'n 2 maanden, maar ik heb wel weer enorme energie want mijn nieren werken weer naar behoren, die waren namelijk verdrukt door de blaas.
Hadden jullie geen mascotte?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er welgeteld 1 gevonden. Wilde hem eigenlijk in een kooitje stoppen maar dat is mislukt. We hadden wel 2 camelspiders als huisdier.
Ik ben al blij dat ik uit bed ben en weer op een stoel kan zitten, dat bedliggen is ook maar saai.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
10 liter???!!! Jezus!
En zo'n katheter is ook niet echt... "joeppie"
Anywee, lekker rust houden en bediend worden..
Hahaha, dat ben ik met je eens, ik kan ook nl niet stil zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik uit bed ben en weer op een stoel kan zitten, dat bedliggen is ook maar saai.
Ik wilde mijn hak er ook op zetten, dat soort tropisch ongedierte dient met onmiddelijke ingang vernietigd te worden, maar het leek plotseling wel of ik op pad was met de PvdD.quote:
Niks mee te maken... Ik was er mooi op gaan staan...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wilde mijn hak er ook op zetten, dat soort tropisch ongedierte dient met onmiddelijke ingang vernietigd te worden, maar het leek plotseling wel of ik op pad was met de PvdD.
Allemaal van die reptielen-liefhebbers die daar wat van gingen vinden...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef Clan het volgende:
Ik had er ook de gasbrander op gezet en daarna gekeken of het eetbaar was.
Wat ga je doen AchJa??? Nou, wat denk je, dat pleurisbeest heel erg groot en plat maken... Nee!!! Zielig, ik heb thuis ook een paar van die beesten etc...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niks mee te maken... Ik was er mooi op gaan staan...
Alhoewel... ik niet zeker weet of ik dat wel durf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Klopt, artikel uit de Landmacht waarbij het verhaal abrupt werd afgebroken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef gerco94 het volgende:
hadden we laatst niet iets over een amerikaan die eerst de Ranger school had gedaan, en vervolgens de VAKOL?
die ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, artikel uit de Landmacht waarbij het verhaal abrupt werd afgebroken.
Blijft goorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ga je doen AchJa??? Nou, wat denk je, dat pleurisbeest heel erg groot en plat maken... Nee!!! Zielig, ik heb thuis ook een paar van die beesten etc...
Nou vooruit, doe hem dan maar in een kooi ofzo. En ja hoor, 10 minuten later hadden ze een bak gefixed waar dat beest in ging, en na verloop van tijd hadden we er twee.
Heb ik vorig jaar met een muis gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Thaboel het volgende:
Spinnen en dat soort ongein geluk kapot maken. Hoe zielig andere mensen het vinden boeit me niet. Straks ligt dat beest met z'n gezinnetje in mn schoen of mn bed.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee... het was echt een lief muisje
Spinnen zijn eng...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef m.k het volgende:
[..]
en die lieve spinnetjes wel plat trappen... racist!
Ik ben jou moeder nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef Thaboel het volgende:
Mn moeder zit toch echt tegen het plafond als er een muis loopt hoor. Dus muizen zijn wel eng
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een camelspider is dan ook geen spin, tel zijn pootjes maar eens.
Het zal me jeuken, met mij in de buurt win ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Vinz0r het volgende:
Camelspider Vs. Scorpion!
Wie wint er denken jullie?
juwel 60 met een paartje Apistogramma hongsloi.quote:
hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, met mij in de buurt win ik.
Ik heb ook een 60 bakkie, met wat kardinaaltjes, guppies en japonica's. Sinds een half jaar met een extern filter, wat een verademing, dat gepruts met interne filters was ik helemaal zat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
juwel 60 met een paartje Apistogramma hongsloi.
moet je een 2 meter zoutwaterbak eens proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook een 60 bakkie, met wat kardinaaltjes, guppies en japonica's. Sinds een half jaar met een extern filter, wat een verademing, dat gepruts met interne filters was ik helemaal zat.
Begin ik niet aan, teveel werk. Heb een tijdje geleden iets gelezen over een vent ik Belgie die zijn hele kelder had uitgegraven om daar al zijn filterrommel neer te zetten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef m.k het volgende:
[..]
moet je een 2 meter zoutwaterbak eens proberen
wij hebben altijd aquaria van rond de 2 meter gehad, wel leuk totdat je thuis komt van vakantie en je ziet dat er op de begane grond water op de vloer ligt terwijl het aquarium 2 hoog staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin ik niet aan, teveel werk. Heb een tijdje geleden iets gelezen over een vent ik Belgie die zijn hele kelder had uitgegraven om daar al zijn filterrommel neer te zetten...
die 2 visjes maken niet zoveel vies en waterwaardes blijven goed dus lekker laten gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook een 60 bakkie, met wat kardinaaltjes, guppies en japonica's. Sinds een half jaar met een extern filter, wat een verademing, dat gepruts met interne filters was ik helemaal zat.
Das behoorlijk kut ja...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef m.k het volgende:
[..]
wij hebben altijd aquaria van rond de 2 meter gehad, wel leuk totdat je thuis komt van vakantie en je ziet dat er op de begane grond water op de vloer ligt terwijl het aquarium 2 hoog staat
http://www.metacafe.com/watch/396363/camel_spider_vs_scorpion/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Vinz0r het volgende:
Camelspider Vs. Scorpion!
Wie wint er denken jullie?
yep, dat was 5 jaar geleden ofzo, we zijn sinds een jaar gestopt met aquaria. wat een verlossingquote:
Okee, ik hou de waterwaardes nooit in de gaten. Ik doe dat een beetje op de gok dat verversen etc. Als ik zie dat de vissen apart gedrag gaan vertonen wordt het weer eens tijd. En anders gaan die guppies maar weer aan het werk, het zijn net konijnen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die 2 visjes maken niet zoveel vies en waterwaardes blijven goed dus lekker laten gaanStaat nu in de woonkamer omdat het in de zomer te heet werd op zolder
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, met mij in de buurt win ik.
Commandant/schutter Infrarood/xenon zoeklicht bedienings syteemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Thaboel het volgende:
Puma wtf heb je nou meegenomen uit die leo1?
Nog geen uitslag!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/watch/396363/camel_spider_vs_scorpion/
IPV een wandcontact?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Commandant/schutter Infrarood/xenon zoeklicht bedienings syteem
ik denk dat jij weet, wat ik wist, wat ik toen van plan was, als ik nu goed begrijp wat jij bedoelt..quote:
gegoogled maar dan kom ik bij dit topic uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Commandant/schutter Infrarood/xenon zoeklicht bedienings syteem
Xenon op de Leo1...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
gegoogled maar dan kom ik bij dit topic uit
Gelukkig heb ik net gegeten, anders had ik nu geen eetlust meer..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef Maitje het volgende:
ieuwl
http://www.dumpert.nl/med(...)ider_for_dinner.html
Samengesteld uit Leo 2A6 onderdelen.. vandaar dat er tanks stilstaan vanwege missende onderdelenquote:
je vergeet te vermelden dat ik hem bekeken heb, foto's heb gemaakt en toen heb teruggelegd in haar organieke plek...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Thaboel het volgende:
Was eigenlijk gewoon een kastje van AEG
Zie 't al voor me. Pumatje bestelt heel enthousiast in de UK een bijrijders deur, krijgt vervolgens het pakket met de deur binnen en ziet dat de verkeerde deur is geleverd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Pumatje het volgende:
nee...
..., een deur uit Groot Britannië, ...
Je laat je toch niet intimideren door de Kmar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je vergeet te vermelden dat ik hem bekeken heb, foto's heb gemaakt en toen heb teruggelegd in haar organieke plek...
niks illegaals hoor!quote:
Onze eigen Kmarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
De Kmar kwam ff verhaal halen bij Puma.
Ik ken hem anders... "Koop niet wat de baas u biedt"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef jankaas020 het volgende:
Esses zou eens naar Den Helder moeten komen, en heel hard 'geef acht!' roepen, dan flikkert overal de verf van de wand en staan alle schuurtjes te rammelen, want:
'Wat de baas je bied, dat weiger je niet!'
Weer een relletje gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ja, de persoonlijke vriend van Lightning en Rave.
Wat dan te doen op mn vrije dagje?quote:
Klopt! Maar ik blijf hem briljant vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef m.k het volgende:
jajaja die had je een tijdje geleden ook al gepost, en het geld dus ook voor mij uit 1992
Ik had al eens gemeld dat ik niet de grootste vent ben die op deze aardkloot rondloopt, ergo mijn kinderen zijn dat ook niet. En laat de oudste van mij nou net de jongste van de klas zijn (en de kleinste uiteraard) Maar ik heb hem altijd verteld dat als ze hem willen molestreren dat je gewoon van je af moet rossen. En dat is gelukt! (een beetje te goed wsl, want daar ging de school wat van vinden...quote:* Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een speldje van een lieveheersbeestje op je jas stak.
wat jammer is alleen is dat ze tegenwoordig op zijn minst met 30 man terug komen en dan ook nog met messenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik blijf hem briljant vinden.
Overigens heb ik met mijn oudste nu een beetje te maken met deze passage:
[..]
Ik had al eens gemeld dat ik niet de grootste vent ben die op deze aardkloot rondloopt, ergo mijn kinderen zijn dat ook niet. En laat de oudste van mij nou net de jongste van de klas zijn (en de kleinste uiteraard) Maar ik heb hem altijd verteld dat als ze hem willen molestreren dat je gewoon van je af moet rossen. En dat is gelukt! (een beetje te goed wsl, want daar ging de school wat van vinden...)
Juf komt bij me dat hij toch wel ernstig hard aan het knokken was geweest... Ja en? Nou dat kan niet hoor... Hmmm, dus? Wij praten dat uit.... Ik:![]()
![]()
na 1991 zijn alleen maar (op achja's jongetjes na) watjes geborenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef m.k het volgende:
jajaja die had je een tijdje geleden ook al gepost, en het geld dus ook voor mij uit 1992
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |