Kus m'n kloten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Vinz0r het volgende:
Ja want Vronsky kan je alle in & outs vertellen over hoe t bij de baas er aan toe gaat gezien zijn jarenlange ervaring!
Hoe is t trouwens met de Nuon afgelopen?
imageshack heeft Fok op de blacklist staanquote:
En daarmee al mijn mooie topics om zeep geholpen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef gerco94 het volgende:
[..]
imageshack heeft Fok op de blacklist staan
Overigens: Soundcommander.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Een speaker om rammstein te draaien?
Hey, clan is terug!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef Clan het volgende:
Idd, mooie foto's AchJa, is toch weer even een hele 'cultuurshock' die je op je dak krijgt in zo'n land. Ik heb zelf ook nog ergens foto's van Uruzgan van familie, maar zal die hier maar niet plaatsen, want ik heb teneerste geen toestemming en je kan allemaal gezichten erop herkennen, maar ze zijn van dezelfde strekking.
Heb jij daar ook 4 maanden gezeten?
No tnxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Kus m'n kloten.![]()
(Ze moeten me nog terugbellen voor een laatste gesprek.. maar die muts die me moet bellen is afwezig, dus ik ga morgen ochtend maar even persoonlijk langs en regel het dan even)
Ik heb een blaasoperatie gehad en moest een aantal dagen in het ziekenhuis blijven liggen ivm met buikoefeningen en afbouwen van pijnstillers, al ging dat laatste redelijk snel, ben vandaag weer naar huis gebracht en ben nu licht herstellende.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef Thaboel het volgende:
plaatje gefixt!
Clan waar was je? We begonnen je te missen.
roger. wat doen ze daar op het filmpje?quote:
Hebben jullie ook gevechten staan te filmen? Ik heb van de LMB een half uur gevecht bekeken, daar hadden ze op de MB en de YPR gewoon een camera naast de, wat is het, .50? neergezet, was toch apart om te zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hey, clan is terug!
Ja, idd 4 maanden. Toen ik het vliegtuig uitstapte dacht ik eerst, wat een tering hitte en vervolgens dacht ik dat het vliegtuig terug in de tijd gereisd was.
Nu lieg ik, het eerste wat ik dacht was ROKEN!
Wsl de bevolking waarschuwen dat er een actie gaat plaatsvinden. Maar dat weet ik niet zeker, ik was daar niet bij. (Toen zat ik alweer aan het bier)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef gerco94 het volgende:
[..]
roger. wat doen ze daar op het filmpje?
Dat valt reuze mee hoor, heb vandaag nog geen pijnstiller genomen, het is vanaf nu sowieso alleen paracetamol.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Thaboel het volgende:
Clan helemaal wappie van de pijnstillers![]()
Hopelijk allemaal goed gegaan?
Nee, ik niet. Maar er zijn genoeg lui die dat wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook gevechten staan te filmen? Ik heb van de LMB een half uur gevecht bekeken, daar hadden ze op de MB en de YPR gewoon een camera naast de, wat is het, .50? neergezet, was toch apart om te zien.
Ow jeetje..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb een blaasoperatie gehad en moest een aantal dagen in het ziekenhuis blijven liggen ivm met buikoefeningen en afbouwen van pijnstillers, al ging dat laatste redelijk snel, ben vandaag weer naar huis gebracht en ben nu licht herstellende.
Ach, is ook mijn eigen schuld, 's avond liters bier drinken en urine ophouden is blijkbaar niet goed voor je blaas, daarom drink ik ook geen bier meer maar wijn, dan hoef ik niet meer zo vaak op te staan. Ze hebben een paar weken geleden al bijna 10 liter uit mijn blaas 'gepompt' en toen even aangekeken, maar nu is het wachten tot het plassen weer gaat komen, ik heb nu nog steeds een katheter en zak voor, ik denk zo'n 2 maanden, maar ik heb wel weer enorme energie want mijn nieren werken weer naar behoren, die waren namelijk verdrukt door de blaas.quote:
Goed dat het beter gaat! Beterschap iig!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Ach, is ook mijn eigen schuld, 's avond liters bier drinken en urine ophouden is blijkbaar niet goed voor je blaas, daarom drink ik ook geen bier meer maar wijn, dan hoef ik niet meer zo vaak op te staan. Ze hebben een paar weken geleden al bijna 10 liter uit mijn blaas 'gepompt' en toen even aangekeken, maar nu is het wachten tot het plassen weer gaat komen, ik heb nu nog steeds een katheter en zak voor, ik denk zo'n 2 maanden, maar ik heb wel weer enorme energie want mijn nieren werken weer naar behoren, die waren namelijk verdrukt door de blaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |