quote:
welk onderwerp?quote:
ahaquote:
De soundcommander... Mobiel blaatapparaat. (Psyops)quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef gerco94 het volgende:
Wat hangt er aan je heup@ die eerste foto?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
De soundcommander... Mobiel blaatapparaat. (Psyops)
Een speaker om rammstein te draaien?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
ah thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De huidige stelling is ''Het huidige kabinet is goed voor de economie''.
Das toch poeppigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die knul kwam bij me of ik dat ding kon repareren.....
Je wil niet weten wat ik daarmee gedraaid heb!!! Van AC/DC t/m Apache geluiden!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Een speaker om rammstein te draaien?
Vind in verhouding de c7 toch best grootquote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zo klein ben je heul niet!!
Erg leuke foto's.
En ff op z'n boers 'met een hamer kan je alles maken'?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die knul kwam bij me of ik dat ding kon repareren.....
Zoiets hebben wij ook maar dan een tikkie groter:quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die speelt steeds het zelfde deuntjequote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook maar dan een tikkie groter:
[ afbeelding ]
Die Walkürequote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik daarmee gedraaid heb!!! Van AC/DC t/m Apache geluiden!
Roger. 'k zag laatst ook een filmpje waarbij ze muziek het dal in gooiden, dikke speakers op het dak van de MB, waar menig sjonnies jaloers op zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik daarmee gedraaid heb!!! Van AC/DC t/m Apache geluiden!
U vraagt, wij draaienquote:
Heulemaal niet. Zitten wat standaarddeuntjes op maar ook gewoon een line in.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die speelt steeds het zelfde deuntje
Het is dan ook een C8...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vind in verhouding de c7 toch best groot
Na, ik vertelde hem dat hij toch geen stroom had...quote:En ff op z'n boers 'met een hamer kan je alles maken'?
2006. Toen kamp Holland nog een bouwput/ tentenkamp was.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Sunglasses het volgende:
Achjah, mag jij vertellen wanneer dat jij er was?
Qua wateroverlast komt het overeen met de plaatjes die ik vanheb gezien.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vind in verhouding de c7 toch best groot
Zo'n ding heb ik nog nooit op een Hr. Ms. schip gezien..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook maar dan een tikkie groter:
[ afbeelding ]
Tolk, mijn pashtun was een beetje roestig, ik zat een beetje in mijn maag met de derde persoon enkelvoud...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef gerco94 het volgende:
Kun je afgaans?of ging dat via een IK?
Ik zit dat ook heul niet te kijken ... kijk antmquote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een politiek gelul zeg op NL 2.
ANTM?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zit dat ook heul niet te kijken ... kijk antm
God kan die niet maken, God is niet zo technisch opgeleid.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tolk, mijn pashtun was een beetje roestig, ik zat een beetje in mijn maag met de derde persoon enkelvoud...
Dan is zelfs dat politiek geneuzel op NL 2 nog beterquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
America's next top model... beter is der niet op tv op het moment
Hahaha.. mannen héquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is zelfs dat politiek geneuzel op NL 2 nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |