abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92798951
Wat is multicam?
pi_92798984
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is multicam?
die Amerikaanse camo toch?

edit: o nee, http://en.wikipedia.org/wiki/MultiCam
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92799323
Ik ben tukke mensen!! :W Truste
Er was eens....
pi_92800104
Truste!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92800136
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Heb je haar weer....
;(!

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef Maitje het volgende:

[..]

Hey EllaN! Hoe was je etentje?
Gezellig :)!

Trusten aan de mensen die nu net gaan.
pi_92800594
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef m.k het volgende:

[..]

die Amerikaanse camo toch?

edit: o nee, http://en.wikipedia.org/wiki/MultiCam
Liever dat ze eerst gaan zorgen dat het huidige het een beetje uithoud! Scheuren, slijtage, knoopjes die je om de oren vliegen... Zou al heel wat zijn als ze gaan overstappen op gewone knoopjes ipv drukknoopjes. Als het dan kapot gaat hoef je alleen naaigaren en en nieuwe knoopjes verstrekken en laat ze zelf maar naaien. Aangezien de enige knoop nog aan je broek zit.
pi_92800699
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Liever dat ze eerst gaan zorgen dat het huidige het een beetje uithoud! Scheuren, slijtage, knoopjes die je om de oren vliegen... Zou al heel wat zijn als ze gaan overstappen op gewone knoopjes ipv drukknoopjes. Als het dan kapot gaat hoef je alleen naaigaren en en nieuwe knoopjes verstrekken en laat ze zelf maar naaien. Aangezien de enige knoop nog aan je broek zit.
dan kan je dus net zo goed overstappen naar een nieuwer model
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92800741
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon zelf nieuwe knoopjes erin knallen ipv naaien, met zo'n tangetje. Maarruh, het is allang tijd voor een nieuw GVT.
pi_92800921
@lighn knal jij dr ff een knoopje in midden in het bos? Jij heb je vliegpakje.

Gewoon ff een vraag trek jij wel eens het bos in met je gvt? Dan kom je dat soort kutgeintjes tegen dat je ineens zakken niet meer dicht kan krijgen. Dan liever ff snel een knoopje erop naaien
pi_92801375
ik vind het huidige GVT wel een van de mooiste overigens, maarja daar gaat het niet om natuurlijk
pi_92801418
Wil het bijna niet zeggen maar vind die van de marns het 'mooist' en het meest functioneel. Of die gasten klagen er gewoon nooit over :P
pi_92801680
Ik trek wel eens het bos in. Maar niet in GVT.
Ik heb natuurlijk tijdens mijn opleiding op de KMA vaak zat in het bos gezeten. Ik heb nou niet echt heel veel last gehad van kapotte knoopjes. Tuurlijk, het is wel een paar keer gebeurd, maar ik heb nooit gehad dat ik het meteen moest repareren omdat ik anders niet door kon gaan ofzo.
pi_92801786
Nee maar als ik 1 broek aan heb en 1 in me ruza wil ik ze wel allebij goed voor elkaar hebben.
pi_92801801
Dat is dan een puntje voorbereiding.
pi_92801832
Als je broek in het bos kapot gaat een stukje voorbereiding?
pi_92801888
Nee, dat je begint met 2 goede broeken. Zoals je zelf ongeveer al aangaf.
Maar jij bent trouwens toch geen militair (meer)?
pi_92801910
Nope niet meer
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:12:55 #118
211797 Esses
Splendide mendax
pi_92802108
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee, dat je begint met 2 goede broeken. Zoals je zelf ongeveer al aangaf.
Maar jij bent trouwens toch geen militair (meer)?
Twee broeken, leuk. Maar drie broeken (jasjes etc) is gewicht, veel gewicht. Het materiaal zou niet zo makkelijk knopen mogen verliezen.

Nu ga ik echt slapen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_92802214
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Esses het volgende:

[..]

Twee broeken, leuk. Maar drie broeken (jasjes etc) is gewicht, veel gewicht. Het materiaal zou niet zo makkelijk knopen mogen verliezen.

Nu ga ik echt slapen.
Dat zeker maar alles kan kapot. En vooral inf sloopt een hoop puur door het wat grovere werk. Dan moet het toch makelijk te fixen zijn ipv eerst ergens zo'n tang zoeken en de extra knoopjes zoeken? Naaisetje+ 5 knoopjes ofzo is echt het gewicht niet en zelf door de pax op te lossen.
pi_92802398
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Dat zeker maar alles kan kapot.
ik heb geen ervaring met de broeken van def maar ik weet wel dat er broeken zijn die echt niet te slopen zijn, en die zijn niet speciaal duurder.
pi_92802501
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:19 schreef m.k het volgende:

[..]

ik heb geen ervaring met de broeken van def maar ik weet wel dat er broeken zijn die echt niet te slopen zijn, en die zijn niet speciaal duurder.
ALLES is kapot te krijgen en dan heb je een backup nodig. En dan nog, mocht erover worden gegaan op een nieuw pakkie wil de regering weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Dus krijg je weer knaken-pakjes. Daarom zeg ik verbeter deze zooi ipv van op iets totaal nieuws over te stappen
pi_92802578
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

2006. Toen kamp Holland nog een bouwput/ tentenkamp was.

En Deh Rawood nog ergens anders lag.
Dat moet dan heul in t begin geweest zijn want DRW heeft bijna altijd op dezelfde loc gestaan. Zeg vanaf 09-06 is t andere kamp in gebruik genomen.
pi_92802794
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
@lighn knal jij dr ff een knoopje in midden in het bos? Jij heb je vliegpakje.

Gewoon ff een vraag trek jij wel eens het bos in met je gvt? Dan kom je dat soort kutgeintjes tegen dat je ineens zakken niet meer dicht kan krijgen. Dan liever ff snel een knoopje erop naaien
In al die jaren heb ik maar max 3 knopen nieuw moeten aanzetten, waarvan 1 met naald en draad was.
En nee ik ben geen kantoortijger, kan ook behoorlijk lomp zijn en met uitzendingen ben ik er zelfs nog nooit 1 verloren ;)

Dus het ligt denk eerder aan de gebruiker ;)
pi_92802865
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef Thaboel het volgende:

[..]

ALLES is kapot te krijgen en dan heb je een backup nodig. En dan nog, mocht erover worden gegaan op een nieuw pakkie wil de regering weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Dus krijg je weer knaken-pakjes. Daarom zeg ik verbeter deze zooi ipv van op iets totaal nieuws over te stappen
mag je eigenlijk zelf broeken kopen, mist in dezelfde camo?
pi_92803115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:26 schreef Vinz0r het volgende:

[..]

In al die jaren heb ik maar max 3 knopen nieuw moeten aanzetten, waarvan 1 met naald en draad was.
En nee ik ben geen kantoortijger, kan ook behoorlijk lomp zijn en met uitzendingen ben ik er zelfs nog nooit 1 verloren ;)

Dus het ligt denk eerder aan de gebruiker ;)
2 pels waarvan iedereen wel wekelijks wat in de ruiling kon gooien? Mwa denk ik toch dat het aan het materieel ligt ;)

@mk: Zou ik niet weten. Heb alleen op Harskamp een stuk of 20/25 commando's met smock broeken zien lopen. Voor de rest nog nooit iemand gezien zonder verstrekte broek. Maar weet ook niet of die commando's ze verstrekt hebben gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')