Wat is het dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een camelspider is dan ook geen spin, tel zijn pootjes maar eens.
Het zal me jeuken, met mij in de buurt win ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Vinz0r het volgende:
Camelspider Vs. Scorpion!
Wie wint er denken jullie?
juwel 60 met een paartje Apistogramma hongsloi.quote:
hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, met mij in de buurt win ik.
Ik heb ook een 60 bakkie, met wat kardinaaltjes, guppies en japonica's. Sinds een half jaar met een extern filter, wat een verademing, dat gepruts met interne filters was ik helemaal zat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
juwel 60 met een paartje Apistogramma hongsloi.
moet je een 2 meter zoutwaterbak eens proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook een 60 bakkie, met wat kardinaaltjes, guppies en japonica's. Sinds een half jaar met een extern filter, wat een verademing, dat gepruts met interne filters was ik helemaal zat.
Begin ik niet aan, teveel werk. Heb een tijdje geleden iets gelezen over een vent ik Belgie die zijn hele kelder had uitgegraven om daar al zijn filterrommel neer te zetten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef m.k het volgende:
[..]
moet je een 2 meter zoutwaterbak eens proberen
wij hebben altijd aquaria van rond de 2 meter gehad, wel leuk totdat je thuis komt van vakantie en je ziet dat er op de begane grond water op de vloer ligt terwijl het aquarium 2 hoog staatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Begin ik niet aan, teveel werk. Heb een tijdje geleden iets gelezen over een vent ik Belgie die zijn hele kelder had uitgegraven om daar al zijn filterrommel neer te zetten...
die 2 visjes maken niet zoveel vies en waterwaardes blijven goed dus lekker laten gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook een 60 bakkie, met wat kardinaaltjes, guppies en japonica's. Sinds een half jaar met een extern filter, wat een verademing, dat gepruts met interne filters was ik helemaal zat.
Das behoorlijk kut ja...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef m.k het volgende:
[..]
wij hebben altijd aquaria van rond de 2 meter gehad, wel leuk totdat je thuis komt van vakantie en je ziet dat er op de begane grond water op de vloer ligt terwijl het aquarium 2 hoog staat
http://www.metacafe.com/watch/396363/camel_spider_vs_scorpion/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:19 schreef Vinz0r het volgende:
Camelspider Vs. Scorpion!
Wie wint er denken jullie?
yep, dat was 5 jaar geleden ofzo, we zijn sinds een jaar gestopt met aquaria. wat een verlossingquote:
Okee, ik hou de waterwaardes nooit in de gaten. Ik doe dat een beetje op de gok dat verversen etc. Als ik zie dat de vissen apart gedrag gaan vertonen wordt het weer eens tijd. En anders gaan die guppies maar weer aan het werk, het zijn net konijnen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die 2 visjes maken niet zoveel vies en waterwaardes blijven goed dus lekker laten gaanStaat nu in de woonkamer omdat het in de zomer te heet werd op zolder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |