quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Er is tegenwoordig een knop voor het nieuw aanmaken van een topic. Dan wordt de OP uit het vorige deel ook overgenomen. Stukken makkelijker.oepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Ja, op Ziggo is live.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef ko_On het volgende:
Ik ben volledig in de war. Wat ik op Ziggo volg, is dat nu live? Of zo goed als? Maar ze zitten al 3 dagen in het huis. Ik snap er NIETS! van. Irritant.
Het is een uur vroeger in Portugal.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Mind_State het volgende:
is niet live, guido zegt net is het al 2 uur ?
quote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef gniffie het volgende:
Nu die het vertrouwen van die blonde en zwartharige heeft meot die dat juist gaan uitbuiten
soort van opbiechten tegen hen dat die iemand uit het huis leuk vind, maar dit niet kan maken tegenover zijn vriendin etc en dan paar dagen daarna liefde etc.
maar daar is die te dom voor :/
dat die daarom niet die foto wilde zien, omdat zij dan zou weten dat hij bezet was en niet over wil komen als slet, gelul gelul
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 03:01 schreef Secretstory het volgende:
ik ben al sinds 21;15 secret story aan het kijken.. te ziek
Top!quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
Nice!quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
Ik ook, probeer muziek te luisteren verdommequote:Op maandag 14 februari 2011 03:10 schreef Mind_State het volgende:
Ik ben die gast met die gitaar echt spuugzat
Wat je zegtquote:Op maandag 14 februari 2011 03:10 schreef Mind_State het volgende:
Ziet er prima uit maar op de een of andere manier zegt mijn pc, als ik het open bekijk het maar jammer genoegquote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
Ik erger me juist aan al die anderen die er steeds doorheen zitten te lullenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:10 schreef Mind_State het volgende:
http://www.spixtv.nl/quote:Op maandag 14 februari 2011 03:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Ziet er prima uit maar op de een of andere manier zegt mijn pc, als ik het open bekijk het maar jammer genoeg
Heej henk, nog steeds ondergronds?quote:
GitaarTJEquote:Op maandag 14 februari 2011 03:10 schreef Mind_State het volgende:
Nu twee streams via de linkquote:Op maandag 14 februari 2011 03:15 schreef n8n het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/
Wat zijn hebben de streams een laag geluidsniveau btw, tot de reclame er in komt![]()
Misschien helpt een refresh, hier pakt ie ook niet altijd alle streamsquote:
Refresh gedaan fout melding pc en een paar trommelvliesen naar de maanquote:Op maandag 14 februari 2011 03:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Misschien helpt een refresh, hier pakt ie ook niet altijd alle streams![]()
De volumetoetsen op m'n toetsenbord gaan snel slijten met die reclames
Jaja mag nu af en toe ook boven komen ben gepromoveerdquote:Op maandag 14 februari 2011 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej henk, nog steeds ondergronds?
Vanuit de ondergrondse kom je natuurlijk ook makkelijker hogeropquote:Op maandag 14 februari 2011 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jaja mag nu af en toe ook boven komen ben gepromoveerd
Was wel ff zoeken, maar hij is er nogquote:
Check OPquote:Op maandag 14 februari 2011 03:24 schreef n8n het volgende:
Laura heeft mooie lijnen in haar gezicht Is die met de bril?
Kan er geen kaas van breien, de plaatjes uit de OPquote:
Die ja, ze kijkt wel op ze maanden droog staatquote:
Moeilijk aandachtig kijken is ook een vakquote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Die ja, ze kijkt wel op ze maanden droog staat
Kijk nog niet zo lang, was ie uit z'n holletje gekropen?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is al lang weer verleden tijd. Die opdracht is al weer voorbij.
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Kijk nog niet zo lang, was ie uit z'n holletje gekropen?
Hey!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was wel ff zoeken, maar hij is er nog
Aha vandaar, die Kia-reclame is FFFFUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.
Thanks hidiquote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon in je browser
http://streams.selfip.com/secret.asp
Is er wat mis met die Kia?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Aha vandaar, die Kia-reclame is FFFFUUUUUUUUUUUU
Ik weet niet meer hoelang hij daar moest zitten, zou wel stoer zijn als ze hem daar 3 dagen laten zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.
Die is te groot voor mijn laptopschermpje.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon in je browser
http://streams.selfip.com/secret.asp
Bij zoom op 75% zetten dan is hij primaquote:Op maandag 14 februari 2011 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is te groot voor mijn laptopschermpje.
Ik heb hem ook gemist, maar volgens mij zagen mensen hem toen de streams net aan gingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoelang hij daar moest zitten, zou wel stoer zijn als ze hem daar 3 dagen laten zitten
Maar hij is dus in huis? ik heb hem nog niet gezien (maar ik luister ook meer).
Ja ik zag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemist, maar volgens mij zagen mensen hem toen de streams net aan gingen.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Bij zoom op 75% zetten dan is hij prima
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:47 schreef GekkeGast het volgende:
Reclamevrij tut voor PC en MAC
Kijk gratis zonder advertenties!
Alsof dat 'n keuze is!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je actief kijken? Als in streamen?
Het blijft een kat en muisspelletjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alsof dat 'n keuze is!Hooked already! Dat ik hier op dit uur nog zegt genoeg
Sst!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 03:49 schreef catwaezle het volgende:
Ik was van plan om tot half 12 te kijken...
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver
Nee zo een oerwoud, dat is leuk voor die kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.![]()
Zal voor jou vast wel wat herinneringen oproepen dit allemaal, leuk dat je erbij bent.
Was grapjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk het niet met de verspreiding op internet ervanquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.
Hé Eric, is that you?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.
Vooral Joanna is al behoorlijk gek aan het worden, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.
NSO net als ikquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Huh ben jij de echte Eric van DGK, hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat wisten ze ook al tijdens de laatste BB's, maar toen zagen we ook de dames in alle glorie.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk het niet met de verspreiding op internet ervan
Nee, hij heeft toevallig die naam en die avatar gekozen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:56 schreef Secretstory het volgende:
[..]
Huh ben jij de echte Eric van DGK, haha
Ze gaan het niet uit de weg zeiden ze, maar ik zit godverdomme al 5 uur te wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.
Ja das waar, heb wel het idee dat Net 5 geen scherende dames laten zien als het niets toevoegt aan het spel. Komen er vanzelf achterquote:Op maandag 14 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat wisten ze ook al tijdens de laatste BB's, maar toen zagen we ook de dames in alle glorie.
Ik heb ooit ook een naam van een ex BB'er gekozen. Dat zegt dus natuurlijk niets hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft toevallig die naam en die avatar gekozen.
Is zeker niet voor win7? ik heb die map helemaal nietquote:Op maandag 14 februari 2011 03:47 schreef GekkeGast het volgende:
Reclamevrij tut voor PC en MAC
Kijk gratis zonder advertenties!
´quote:Op maandag 14 februari 2011 03:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook een naam van een ex BB'er gekozen. Dat zegt dus natuurlijk niets hè.
Scheren hoeft dan ook weer niet. Maar als dames lekker aan het roddelen zijn onder de douche, dan zullen ze dat toch moeten laten zien lijkt me. Maar ook dan kunnen ze het kuis filmen natuurlijk, ondanks dat het 2011 is.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja das waar, heb wel het idee dat Net 5 geen scherende dames laten zien als het niets toevoegt aan het spel. Komen er vanzelf achter
zoek en gij zult vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is zeker niet voor win7? ik heb die map helemaal niet
Ja das waar, bedoel ik ook met iet toevoegen aan het spelquote:Op maandag 14 februari 2011 04:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Scheren hoeft dan ook weer niet. Maar als dames lekker aan het roddelen zijn onder de douche, dan zullen ze dat toch moeten laten zien lijkt me. Maar ook dan kunnen ze het kuis filmen natuurlijk, ondanks dat het 2011 is.
Ja: bijzonder type! Ze werkt me 'n beetje op de zenuwen, maar ze is wel heel onderzoekend: vink leuk!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral Joanna is al behoorlijk gek aan het worden, geloof ik.
Als je de zender in het rijtje van campingzenders zet naar welke camping zal ik dan gaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja das waar, heb wel het idee dat Net 5 geen scherende dames laten zien als het niets toevoegt aan het spel. Komen er vanzelf achter
Inderdaad. Ik heb net screencapture weer geinstalleerd, maar nog niets...quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan het niet uit de weg zeiden ze, maar ik zit godverdomme al 5 uur te wachten
wut?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je de zender in het rijtje van campingzenders zet naar welke camping zal ik dan gaan?
Balleman
Heb je gezien hoe ze achter het behang keek?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja: bijzonder type! Ze werkt me 'n beetje op de zenuwen, maar ze is wel heel onderzoekend: vink leuk!
Ik ben nog steeds best wel tof hoor!quote:Op maandag 14 februari 2011 04:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Is dat gecheckt? Leuk. Eric was altijd een toffe gast, dus prima!
Zie je Huubje nog wel eens?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds best wel tof hoor!
dr moet nog geslaapwandeld wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:04 schreef Secretstory het volgende:
Iedereen slaapt daar.. morgen weer verder!
quote:
Dido: "Vind je me echt leuk? Echt waar? En waarom dan? Vertel?"quote:Op maandag 14 februari 2011 04:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat elke nacht gaat gebeuren. Ik geloof dat Dido in BB5 ook wel eens heeft geslaapwandeld.
LOL. Volgens mij heeft ze een slaappil genomen, maar ik kan 't mis hebben...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 04:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LOL. Volgens mij heeft ze een slaappil genomen, maar ik kan 't mis hebben...
Ja dan kan de huisvrouwenbrigade weer in actie komen om ze eerder uit hun nest te laten halenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker en succes voor de ochtendploeg
+1quote:Op maandag 14 februari 2011 04:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder onsportief zijn.
Geen lamp hangt zo laag hier gelukkig trustequote:Op maandag 14 februari 2011 04:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Pas op dat je niet tegen de lamp loopt
truste liesjequote:Op maandag 14 februari 2011 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker en succes voor de ochtendploeg
Windows 7 host file aanpassenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is zeker niet voor win7? ik heb die map helemaal niet
Nee, de kluis-sensatie is alweer voorbijquote:Op maandag 14 februari 2011 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was al bijna weg, moet ik de streams weer aanzetten?
Een paar mensen weten dat daar een kluis is kennelijk. Ze hebben ook een soort code-kompas. Ze denken dat de 18 die daar op staat een code is. Die 18 betekent natuurlijk 180 graden.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:10 schreef catwaezle het volgende:
Hé wie zit daar in die kluis en waarom?
Hoe is het met Syl, gaat ze ook kijken?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds best wel tof hoor!
Hij ziet waarschijnlijk dingen die er helemaal niet toe doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:17 schreef epicbeardman het volgende:
Wat is ie aan het doen? Wat ziet hij wat ik niet zie!
Spokenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij ziet waarschijnlijk dingen die er helemaal niet toe doen.
Tja...ik denk dat het tegenwoordig een selectief groepje fanatieke kijkers is. Zoals de 1e Big Brother zal het nooit meer worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:19 schreef catwaezle het volgende:
Ik hoop dat de kijkcijfers goed zijn. Dat het op NET5 is is geen voordeel. Dat de laatste BB al weer een flink aantal jaren geleden is misschien wel.
Terwijl in vele andere landen er al veel meer BB's zijn geweest en daar scoort het nog prima.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...ik denk dat het tegenwoordig een selectief groepje fanatieke kijkers is. Zoals de 1e Big Brother zal het nooit meer worden.
Ik denk het ook niet, maar toen had je nog geen mobiel internet, dat zou misschien ook wel iets kunnen bijdrage aan de populariteit van het programma.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...ik denk dat het tegenwoordig een selectief groepje fanatieke kijkers is. Zoals de 1e Big Brother zal het nooit meer worden.
Ik denk dat nederlanders over het algemeen veel behoudender zijn tov het buitenland. Dus dan hebben Nederlanders het ook wel gezien na 1 of 2 BB's. Kort gezegt....het is te saai in nl versiequote:Op maandag 14 februari 2011 04:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Terwijl in vele andere landen er al veel meer BB's zijn geweest en daar scoort het nog prima.
Vreemd toch dat het in NL mis is gegaan. Maar wie weet is deze variant wel succesvol.
Dat is mij ook niet duidelijk...wat wint de winnaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:23 schreef n8n het volgende:
Is het een race om het meeste geld of gaan er mensen uit?
In Secret Story worden vijftien kandidaten opgesloten in een villa, genaamd Villa der Verrassingen, voor drie maanden. Echter dragen alle kandidaten een geheim bij zich, dat geheim is 10.000 euro waard. Het doel van de kandidaten is achter de geheimen van de andere kandidaten te komen en daarmee meerderenmalen 10.000 euro te verdienen.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mij ook niet duidelijk...wat wint de winnaar?
Ik heb begrepen dat iedereen een startbedrag heeft van 5000 euro. De persoon die tot het laatst blijft zitten wint zijn eigen geld (wat steeds meer wordt als hij/zij opdrachten succesvol uitvoert en/of geheimen raadt) en de jackpot van 100.000 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mij ook niet duidelijk...wat wint de winnaar?
Die hebben nog niet geslapen volgens mijquote:
De laatste 4 mogen het geld in de kluis houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De winnaar krijgt 100.000euro bovenop het gewonnen geld in diegene's kluis.
Maar alleen de laatste 3 bewoners krijgen het geld uit hun kluis. De rest is het kwijt (of moet het weggeven aan een andere bewoner dat isniet duidelijk!)
Je punt isquote:Op maandag 14 februari 2011 04:43 schreef Darklight het volgende:
Wie is die vrouw?
"Het is 10 voor 4" zegt ze
Een van de heren: "Wat geeft dat nou"
Dat die vrouw het laat vind denk ik en dat het de heren niet boeitquote:
Das toch logsichquote:Op maandag 14 februari 2011 04:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat die vrouw het laat vind denk ik en dat het de heren niet boeit
Was wellicht het voorwerp dat het spook neer moest leggenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:48 schreef Darklight het volgende:
Vroeg me af wie die vrouw was, ze is nu ws weer naar bed
Is die IR-kijker een hint? Karim en Philip hebben het nu over hints die ze hebben gekregen toen ze het huis binnen kwamen, een lamp op tafel?
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 04:53 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij zijn ze doodmoe, ik ga ook weer slapen
quote:Ze zijn wakker geworden omdat iets omhoog ging, geen idee wat
Nu nog wel, ze vertrouwen elkaar niet en durven daarom niet te slapenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ze houden elkaar allemaal in de gaten?
Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 05:36 schreef Siekrit het volgende:
Maar even speciaal hiervoor me op dit forum aangemeld, hallo iedereen!
Goedemorgenquote:Op maandag 14 februari 2011 05:36 schreef Siekrit het volgende:
Maar even speciaal hiervoor me op dit forum aangemeld, hallo iedereen!
Ah, de ochtendploeg........ik moet naar bedquote:
Ochtend, avond... één pot natquote:Op maandag 14 februari 2011 05:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah, de ochtendploeg........ik moet naar bed
Wat gebeurde er dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 05:47 schreef Siekrit het volgende:
Dank allen!
Wat was dat gedoe nou met die camera? snap het niet helemaal.
Ik dacht dat het een nachtkijker was, tenminste dat begreep ik. Maar wat ze nou deden??quote:Op maandag 14 februari 2011 05:47 schreef Siekrit het volgende:
Dank allen!
Wat was dat gedoe nou met die camera? snap het niet helemaal.
Ze zoeken naar een of andere clue. Ze hebben een kompas gevonden en een nachtkijker, en iemand (een van de dames) schijnt een code (of een deel van een code) te hebben, en die wordt morgenochtend ook benaderd door de club van 3 om op de één of andere manier samen te werken, maar ook weer niet... Joanna maakte er een héél ingewikkelde toestand vanquote:Op maandag 14 februari 2011 05:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nachtkijker was, tenminste dat begreep ik. Maar wat ze nou deden??
Op dit moment is er niets te beleven, maar ze zijn de hele nacht in en uit die bedden gekropen. Er zal wel snel weer leven in de tent zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 05:55 schreef Siekrit het volgende:
Ik voel me wel een beetje triest dat ik naar slapende mensen zit te kijken -_-
Ik heb hem online aanstaan, ik kijk nu en dan even en blijf hangen als er wat interessants lijkt te gebeuren. Maar die reclames die om de haverklap voorbij komen, gaan wel ten koste van het streamplezier. Je kunt de streams niet op de achtergrond mee laten draaien daardoor. Ik heb vannacht een behoorlijke aversie ontwikkelt tegen Becel en Kia!quote:Op maandag 14 februari 2011 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is wel de 1e keer dat ik de stream via digitale TV zie
Ik heb geen reklamequote:Op maandag 14 februari 2011 06:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb hem online aanstaan, ik kijk nu en dan even en blijf hangen als er wat interessants lijkt te gebeuren. Maar die reclames die om de haverklap voorbij komen, gaan wel ten koste van het streamplezier. Je kunt de streams niet op de achtergrond mee laten draaien daardoor. Ik heb vannacht een behoorlijke aversie ontwikkelt tegen Becel en Kia!
Het kan zijn dat ik iets blokkeer, heb je hier reklame? http://streams.selfip.com/secret.aspquote:
heb je ad blocker ?quote:Op maandag 14 februari 2011 06:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik iets blokkeer, heb je hier reklame? http://streams.selfip.com/secret.asp
Argh! Kia, Bertoli, Chocomel en Becel... alles tegelijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 06:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik iets blokkeer, heb je hier reklame? http://streams.selfip.com/secret.asp
Ja, maar die heb ik allemaal uit staan, ik heb alleen wat url's in mijn router aan staanquote:
misschien is dit dikke spam maar hier kun je ook streams zien zonder reclame http://secretstory.hole1988.nl/ en je kunt tegelijk fokkenquote:Op maandag 14 februari 2011 06:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb hem online aanstaan, ik kijk nu en dan even en blijf hangen als er wat interessants lijkt te gebeuren. Maar die reclames die om de haverklap voorbij komen, gaan wel ten koste van het streamplezier. Je kunt de streams niet op de achtergrond mee laten draaien daardoor. Ik heb vannacht een behoorlijke aversie ontwikkelt tegen Becel en Kia!
Ik kom op een geheel lege pagina terecht? Alleen een lichtblauwe achtergrond...quote:Op maandag 14 februari 2011 06:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien is dit dikke spam maar hier kun je ook streams zien zonder reclame http://secretstory.hole1988.nl/ en je kunt tegelijk fokken
Geen reclame hier, thanksquote:Op maandag 14 februari 2011 06:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien is dit dikke spam maar hier kun je ook streams zien zonder reclame http://secretstory.hole1988.nl/ en je kunt tegelijk fokken
En dan komt het nog eens om de 5 minuten terug op elke streamquote:Op maandag 14 februari 2011 06:17 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn router blockt het
Zette het voor de grap even uit![]()
[ afbeelding ]
Dat is dus wat ik om de paar minuten in beeld krijgquote:Op maandag 14 februari 2011 06:17 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn router blockt het
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 06:17 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn router blockt het
[ afbeelding ]
zie paar posts boven jequote:Op maandag 14 februari 2011 06:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik om de paar minuten in beeld krijgEcht irritant, vooral ook omdat het geluid van die reclames een heel stuk harder staat, dan het volume van de streams zelf.
Hij deed het net niet, nu welquote:
ben ik mee bezigquote:Op maandag 14 februari 2011 06:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij deed het net niet, nu welthanx! Alleen jammer, dat er geen overzichtkanaaltje bijzit met alle 4 streams tegelijk in beeld.
nice!quote:Op maandag 14 februari 2011 06:15 schreef Zixon het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe het hier normaal met de OP gaat maar naar slapende mensen kijken gaat vervelen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal
Desktop: Normale versie | Mini versie
[ afbeelding ]
#001 #002 #003 #004 #005
hij werkt alleen nog niet helemaal in Internet Explorer (quote:
Ha, hij doet het! Ziet er goed uit!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij werkt alleen nog niet helemaal in Internet Explorer () ik heb het Mozaïek genoemd
Ik zie wat je bedoelt, maar echt storend is dat niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:23 schreef iBenny het volgende:
De directe links naar de streams doen het niet
LOL!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:23 schreef iBenny het volgende:
Overigens doen de streams het ook op mijn telefoon..... dit is niet goed voor me
'De video die u wilt bekijken, is moment niet beschikbaar. Probeer het binnenkort nog eens'quote:Op maandag 14 februari 2011 08:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt, maar echt storend is dat niet.
Met firefox krijg ik die melding niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
'De video die u wilt bekijken, is moment niet beschikbaar. Probeer het binnenkort nog eens'
Het zijn echte geheimen (al zijn ze niet bepaald spectaculair), en er worden ook opdrachten gegeven door "De Stem". Dus dat loopt een beetje door elkaar. Inzet van het spel als geheel is iig het echte geheim.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn het nu echte geheimen of gespeelde geheimen?
Die is inderdaad reclameloos!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef Darklight het volgende:
Ik heb geen enkele reclame voorbij zien komen gister, en kijk de streams online, via hole's site
Linkje?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef Darklight het volgende:
Ik heb geen enkele reclame voorbij zien komen gister, en kijk de streams online, via hole's site
Ze gaan het toch ook eerst wat testen voordat er betaald moet worden? Dan klopt het nl dat er geen reclame is.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef Darklight het volgende:
Op alle andere streams vliegen je de reclames in veelvoud en luidruchtig om de oren.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaan het toch ook eerst wat testen voordat er betaald moet worden? Dan klopt het nl dat er geen reclame is.
Met een chat.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
http://secretstory.hole1988.nl/
Ja, daarom zit er ook een verschil in streamen of de uitzendingen kijken. Als je streamt, heb je niks aan de uitzendingen en vice versa.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:59 schreef kaos- het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap er geen reet meer van.
De shit die we gister op TV gezien hebben is dus alweer 3 dagen geleden?
Dus alles wat ik nu "live" zie online is pas over 3 dagen op de buis.
Met dit concept denk ik toch wel. Bij BB was het inderdaad zo, dat wanneer je de streams volgde, je de uitzendingen eigenlijk wel kon overslaan. Dat was altijd mosterd na de maaltijd. Maar nu lopen er zoveel dingen door elkaar heen, dat ik vermoed dat de uitzendingen nog een beetje orde in die chaos moeten brengen?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, daarom zit er ook een verschil in streamen of de uitzendingen kijken. Als je streamt, heb je niks aan de uitzendingen en vice versa.
Ik hoop dat er snel een wekker gaat. Ik zit te wachten!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:03 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze een wektijd of mogen ze gewoon een gat in de dag slapen?
Nou vooruit, het is in Portugal pas 08.03...
Jan Klaassen, wakker worden!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:03 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze een wektijd of mogen ze gewoon een gat in de dag slapen?
Nou vooruit, het is in Portugal pas 08.03...
Ja, al was het alleen maar omdat ik weinig behoefte heb aan iedere ochtend de hele ochtend slapende mensen terwijl ik 's avonds niet naar bed kan omdat ze daar nog wakker zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 09:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een wekker gaat. Ik zit te wachten!
En het is daar een uur vroeger dan hier, dus iedereen kan de komende maanden lekker uitslapen, zonder iets te missenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef Civilian het volgende:
Net voor de grap maar 's opgezet.
Maar wel jammer dat ze de mensen niet om 8 uur uit bed trappenBeetje saai zo
Probeer dit eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef tompsv18 het volgende:
Bij mij werkt de site van NET5 weer eens niet
Helemaal als je bedenkt dat je zo van BZV kon overschakelen zonder echt iets te missen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Civilian het volgende:
Maar 541.000 kijkers voor SS
Dat zijn best treurige cijfers gezien de promotie die 't programma heeft gehad..
Secret Story trekt 541.000 kijkers
Minder nogquote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef tompsv18 het volgende:
Als je met de kick-off maar iets meer dan 500k kijkers trekt, dan denk ik dat er vanavond echt niet meer dan 300k gaan kijken..
negativiteit kent geen tijd , heb vertrouwen.quote:
wanneer de goede verhalen boven komen inderdaad, zal het wel meer kijkers gaan trekkenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:43 schreef SSTclown het volgende:
[..]
negativiteit kent geen tijd , heb vertrouwen.
wanneer de eerste tieten in beeld komen , schiet het vast wel omhoog.
Ja. De spookacties van die kale (hoe heet die?) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
Krijgen we nou vanavond dingen van zaterdag en zondag te zien, die dus niet op de streams te bekijken waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |