hij werkt alleen nog niet helemaal in Internet Explorer (quote:
Ha, hij doet het! Ziet er goed uit!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij werkt alleen nog niet helemaal in Internet Explorer () ik heb het Mozaïek genoemd
Ik zie wat je bedoelt, maar echt storend is dat niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:23 schreef iBenny het volgende:
De directe links naar de streams doen het niet
LOL!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:23 schreef iBenny het volgende:
Overigens doen de streams het ook op mijn telefoon..... dit is niet goed voor me
'De video die u wilt bekijken, is moment niet beschikbaar. Probeer het binnenkort nog eens'quote:Op maandag 14 februari 2011 08:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt, maar echt storend is dat niet.
Met firefox krijg ik die melding niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
'De video die u wilt bekijken, is moment niet beschikbaar. Probeer het binnenkort nog eens'
Het zijn echte geheimen (al zijn ze niet bepaald spectaculair), en er worden ook opdrachten gegeven door "De Stem". Dus dat loopt een beetje door elkaar. Inzet van het spel als geheel is iig het echte geheim.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn het nu echte geheimen of gespeelde geheimen?
Die is inderdaad reclameloos!quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef Darklight het volgende:
Ik heb geen enkele reclame voorbij zien komen gister, en kijk de streams online, via hole's site
Linkje?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef Darklight het volgende:
Ik heb geen enkele reclame voorbij zien komen gister, en kijk de streams online, via hole's site
Ze gaan het toch ook eerst wat testen voordat er betaald moet worden? Dan klopt het nl dat er geen reclame is.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:45 schreef Darklight het volgende:
Op alle andere streams vliegen je de reclames in veelvoud en luidruchtig om de oren.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaan het toch ook eerst wat testen voordat er betaald moet worden? Dan klopt het nl dat er geen reclame is.
Met een chat.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
http://secretstory.hole1988.nl/
Ja, daarom zit er ook een verschil in streamen of de uitzendingen kijken. Als je streamt, heb je niks aan de uitzendingen en vice versa.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:59 schreef kaos- het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap er geen reet meer van.
De shit die we gister op TV gezien hebben is dus alweer 3 dagen geleden?
Dus alles wat ik nu "live" zie online is pas over 3 dagen op de buis.
Met dit concept denk ik toch wel. Bij BB was het inderdaad zo, dat wanneer je de streams volgde, je de uitzendingen eigenlijk wel kon overslaan. Dat was altijd mosterd na de maaltijd. Maar nu lopen er zoveel dingen door elkaar heen, dat ik vermoed dat de uitzendingen nog een beetje orde in die chaos moeten brengen?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, daarom zit er ook een verschil in streamen of de uitzendingen kijken. Als je streamt, heb je niks aan de uitzendingen en vice versa.
Ik hoop dat er snel een wekker gaat. Ik zit te wachten!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:03 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze een wektijd of mogen ze gewoon een gat in de dag slapen?
Nou vooruit, het is in Portugal pas 08.03...
Jan Klaassen, wakker worden!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:03 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze een wektijd of mogen ze gewoon een gat in de dag slapen?
Nou vooruit, het is in Portugal pas 08.03...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |