Moeilijk aandachtig kijken is ook een vakquote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
[..]
Die ja, ze kijkt wel op ze maanden droog staat
Kijk nog niet zo lang, was ie uit z'n holletje gekropen?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is al lang weer verleden tijd. Die opdracht is al weer voorbij.
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Kijk nog niet zo lang, was ie uit z'n holletje gekropen?
Hey!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was wel ff zoeken, maar hij is er nog
Aha vandaar, die Kia-reclame is FFFFUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.
Thanks hidiquote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon in je browser
http://streams.selfip.com/secret.asp
Is er wat mis met die Kia?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Aha vandaar, die Kia-reclame is FFFFUUUUUUUUUUUU
Ik weet niet meer hoelang hij daar moest zitten, zou wel stoer zijn als ze hem daar 3 dagen laten zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de tv uitzending loopt 3 dagen achter. Live zijn ze al een stuk verder.
Die is te groot voor mijn laptopschermpje.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of gewoon in je browser
http://streams.selfip.com/secret.asp
Bij zoom op 75% zetten dan is hij primaquote:Op maandag 14 februari 2011 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is te groot voor mijn laptopschermpje.
Ik heb hem ook gemist, maar volgens mij zagen mensen hem toen de streams net aan gingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoelang hij daar moest zitten, zou wel stoer zijn als ze hem daar 3 dagen laten zitten
Maar hij is dus in huis? ik heb hem nog niet gezien (maar ik luister ook meer).
Ja ik zag hetquote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemist, maar volgens mij zagen mensen hem toen de streams net aan gingen.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:43 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Bij zoom op 75% zetten dan is hij prima
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:47 schreef GekkeGast het volgende:
Reclamevrij tut voor PC en MAC
Kijk gratis zonder advertenties!
Alsof dat 'n keuze is!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je actief kijken? Als in streamen?
Het blijft een kat en muisspelletjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Alsof dat 'n keuze is!Hooked already! Dat ik hier op dit uur nog zegt genoeg
Sst!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze oplossing niet lang zal blijven werken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 03:49 schreef catwaezle het volgende:
Ik was van plan om tot half 12 te kijken...
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:50 schreef n8n het volgende:
Laura is niet cameraschuw maar ff d'r flamoes scheren is een brug te ver
Nee zo een oerwoud, dat is leuk voor die kinderenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben zo blij dat ik nu ´s middags werk.![]()
Zal voor jou vast wel wat herinneringen oproepen dit allemaal, leuk dat je erbij bent.
Was grapjequote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.
Denk het niet met de verspreiding op internet ervanquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |