Ja, al was het alleen maar omdat ik weinig behoefte heb aan iedere ochtend de hele ochtend slapende mensen terwijl ik 's avonds niet naar bed kan omdat ze daar nog wakker zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 09:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel een wekker gaat. Ik zit te wachten!
En het is daar een uur vroeger dan hier, dus iedereen kan de komende maanden lekker uitslapen, zonder iets te missenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef Civilian het volgende:
Net voor de grap maar 's opgezet.
Maar wel jammer dat ze de mensen niet om 8 uur uit bed trappenBeetje saai zo
Probeer dit eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef tompsv18 het volgende:
Bij mij werkt de site van NET5 weer eens niet
Helemaal als je bedenkt dat je zo van BZV kon overschakelen zonder echt iets te missen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:30 schreef Civilian het volgende:
Maar 541.000 kijkers voor SS
Dat zijn best treurige cijfers gezien de promotie die 't programma heeft gehad..
Secret Story trekt 541.000 kijkers
Minder nogquote:Op maandag 14 februari 2011 09:35 schreef tompsv18 het volgende:
Als je met de kick-off maar iets meer dan 500k kijkers trekt, dan denk ik dat er vanavond echt niet meer dan 300k gaan kijken..
negativiteit kent geen tijd , heb vertrouwen.quote:
wanneer de goede verhalen boven komen inderdaad, zal het wel meer kijkers gaan trekkenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:43 schreef SSTclown het volgende:
[..]
negativiteit kent geen tijd , heb vertrouwen.
wanneer de eerste tieten in beeld komen , schiet het vast wel omhoog.
Ja. De spookacties van die kale (hoe heet die?) bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:45 schreef tompsv18 het volgende:
Krijgen we nou vanavond dingen van zaterdag en zondag te zien, die dus niet op de streams te bekijken waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |