Hoe is het met Syl, gaat ze ook kijken?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds best wel tof hoor!
Hij ziet waarschijnlijk dingen die er helemaal niet toe doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:17 schreef epicbeardman het volgende:
Wat is ie aan het doen? Wat ziet hij wat ik niet zie!
Spokenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij ziet waarschijnlijk dingen die er helemaal niet toe doen.
Tja...ik denk dat het tegenwoordig een selectief groepje fanatieke kijkers is. Zoals de 1e Big Brother zal het nooit meer worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:19 schreef catwaezle het volgende:
Ik hoop dat de kijkcijfers goed zijn. Dat het op NET5 is is geen voordeel. Dat de laatste BB al weer een flink aantal jaren geleden is misschien wel.
Terwijl in vele andere landen er al veel meer BB's zijn geweest en daar scoort het nog prima.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...ik denk dat het tegenwoordig een selectief groepje fanatieke kijkers is. Zoals de 1e Big Brother zal het nooit meer worden.
Ik denk het ook niet, maar toen had je nog geen mobiel internet, dat zou misschien ook wel iets kunnen bijdrage aan de populariteit van het programma.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...ik denk dat het tegenwoordig een selectief groepje fanatieke kijkers is. Zoals de 1e Big Brother zal het nooit meer worden.
Ik denk dat nederlanders over het algemeen veel behoudender zijn tov het buitenland. Dus dan hebben Nederlanders het ook wel gezien na 1 of 2 BB's. Kort gezegt....het is te saai in nl versiequote:Op maandag 14 februari 2011 04:22 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Terwijl in vele andere landen er al veel meer BB's zijn geweest en daar scoort het nog prima.
Vreemd toch dat het in NL mis is gegaan. Maar wie weet is deze variant wel succesvol.
Dat is mij ook niet duidelijk...wat wint de winnaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:23 schreef n8n het volgende:
Is het een race om het meeste geld of gaan er mensen uit?
In Secret Story worden vijftien kandidaten opgesloten in een villa, genaamd Villa der Verrassingen, voor drie maanden. Echter dragen alle kandidaten een geheim bij zich, dat geheim is 10.000 euro waard. Het doel van de kandidaten is achter de geheimen van de andere kandidaten te komen en daarmee meerderenmalen 10.000 euro te verdienen.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mij ook niet duidelijk...wat wint de winnaar?
Ik heb begrepen dat iedereen een startbedrag heeft van 5000 euro. De persoon die tot het laatst blijft zitten wint zijn eigen geld (wat steeds meer wordt als hij/zij opdrachten succesvol uitvoert en/of geheimen raadt) en de jackpot van 100.000 euro.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is mij ook niet duidelijk...wat wint de winnaar?
Die hebben nog niet geslapen volgens mijquote:
De laatste 4 mogen het geld in de kluis houden.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De winnaar krijgt 100.000euro bovenop het gewonnen geld in diegene's kluis.
Maar alleen de laatste 3 bewoners krijgen het geld uit hun kluis. De rest is het kwijt (of moet het weggeven aan een andere bewoner dat isniet duidelijk!)
Je punt isquote:Op maandag 14 februari 2011 04:43 schreef Darklight het volgende:
Wie is die vrouw?
"Het is 10 voor 4" zegt ze
Een van de heren: "Wat geeft dat nou"
Dat die vrouw het laat vind denk ik en dat het de heren niet boeitquote:
Das toch logsichquote:Op maandag 14 februari 2011 04:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat die vrouw het laat vind denk ik en dat het de heren niet boeit
Was wellicht het voorwerp dat het spook neer moest leggenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:48 schreef Darklight het volgende:
Vroeg me af wie die vrouw was, ze is nu ws weer naar bed
Is die IR-kijker een hint? Karim en Philip hebben het nu over hints die ze hebben gekregen toen ze het huis binnen kwamen, een lamp op tafel?
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 04:53 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij zijn ze doodmoe, ik ga ook weer slapen
quote:Ze zijn wakker geworden omdat iets omhoog ging, geen idee wat
Nu nog wel, ze vertrouwen elkaar niet en durven daarom niet te slapenquote:Op maandag 14 februari 2011 04:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ze houden elkaar allemaal in de gaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |