waarom nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido liet een foto zien aan de bewoners van zijn vriendin. Of deze werd gevonden toen ze zijn koffer stiekem openden. Heb ik niet helemaal goed meegekregen, maar...
Hij kan nu toch niet meer doen alsof hij verliefd wordt op die andere meid?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef Flow3r het volgende:
je kan ALTIJD verliefd worden op een ander
Hmm...ja, het lijkt me alleen wel extra onhandig nu.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom niet
Hij kan toch gewoon verliefd worden op Laura....
Zeg dat tegen Patricia Paay. (enige waar ik zo snel op kwam)quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm...ja, het lijkt me alleen wel extra onhandig nu.
Als hij in de komende twee weken verliefd moet gaan doen (want de missie duurt 2 weken), dan lijkt het me niet geloofwaardig aangezien hij al een vriendin heeft. Dan wordt je niet zó snel verliefd. En om het dan ook nog te laten merken aan de medebewoners, terwijl zij weten dat je een vriendin hebt en dat het dus achterbaks is, lijkt me erg lastig.
Ja maar dat is Paay.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Patricia Paay. (enige waar ik zo snel op kwam)
Daaromquote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Ja, maar dat ook laten merken aan de medebewoners (zodat ze het doorkrijgen) is nog weer een ander verhaal. Juist als je een vriendin hebt lijkt het me dat je zeker in het begin deze gevoelens gaat negeren.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom
Zeker als je 24 uur op elkaars lip zit
Plus dat ze net erover zaten te klagen dat Laura Guido zo verdedigde, als ze dan 2 weken later ineens een setje zijn..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm...ja, het lijkt me alleen wel extra onhandig nu.
Als hij in de komende twee weken verliefd moet gaan doen (want de missie duurt 2 weken), dan lijkt het me niet geloofwaardig aangezien hij al een vriendin heeft. Dan word je niet zó snel verliefd. En om het dan ook nog te laten merken aan de medebewoners, terwijl zij weten dat je een vriendin hebt en dat het dus achterbaks is, lijkt me erg lastig.
Ik zou naar buiten gaan en hem verbrandenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Johanna zag die foto en Guido wil die foto nu kwijt.
Philip heeft op de rode knop gedrukt en de stem komt er morgen op terug.
Tell me..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef Flow3r het volgende:
Maar welke twee bewoners hebben geen geheim dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef numii het volgende:
Het geheim van Guido heeft niet te maken met het gedeelde geheim dat de opbloeiende relatie nep is, dat is een bijkomstigheid. De slimme meid Joanna zag een klein stukje van iets op de binnenfoto van de kaart waardoor ze iets weet van Guido wat hij had willen verbergen.
Precies, en er was ook geen prijs aangeplakt bij het gedeeld geheim, plus telt het voor de volle 3 maanden (of hoelang ze nog in het spel zitten). Lijkt me wel helder zoquote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar welke twee bewoners hebben geen geheim dan?
15 bewoners zoals iemand zei en slechts 13 geheimen.
Ja, alleen bij het gedeeld geheim was ook iets met twee weken. Ze moesten toch binnen twee weken doen alsof ze verliefd op elkaar waren, of zo? Of haal ik nu iets door elkaar. Dat doet je dan toch denken dat het een tijdelijk geheim is.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Precies, en er was ook geen prijs aangeplakt bij het gedeeld geheim, plus telt het voor de volle 3 maanden (of hoelang ze nog in het spel zitten). Lijkt me wel helder zo
Ze vonden de foto van de vriendin van Guido. En vervolgens heeft zo'n jongen inderdaad op de knop gedrukt omdat hij denkt een geheim te hebben ontdekt (dat Guido een vriendin heeft?) En Joanna vermoedt dat ook, maar wacht eerst tot ze "10 keer het gevoel heeft dat ze gelijk heeft" waarna ze op de knop zal drukken.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:26 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gebeurd?
Het is me allemaal een beetje onduidelijk...
Die blonde jongedame heeft iets gevonden van die gozer en daarna heeft die jongen met die blauwe ogen op de knop gedrukt en weet ik het allemaal....?
Aaah ok dankje! Is het me toch iets duidelijker hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze vonden de foto van de vriendin van Guido. En vervolgens heeft zo'n jongen inderdaad op de knop gedrukt omdat hij denkt een geheim te hebben ontdekt (dat Guido een vriendin heeft?) En Joanna vermoed dat ook, maar wacht eerst tot ze "10 keer het gevoel heeft dat ze gelijk heeft" waarna ze op de knop zal drukken.
Dat is wat ik er van begrepen heb.
quote:Op maandag 14 februari 2011 02:00 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Nog niet mislukt, maar het wordt wel een stuk moeilijker nu, alhoewel Guido wel een troll koning is en alles bij elkaar liegtik zie het hem nog wel lukken!
Die meid is de hoogbegaafde in ieder geval niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ja wie weet, als die meid het ook een beetje goed speelt.
Nee, dat is Monique, toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:09 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die meid is de hoogbegaafde in ieder geval niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |