Hé Eric, is that you?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.
Vooral Joanna is al behoorlijk gek aan het worden, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk wegkijken dit. Iedereen is nu al paranoia hèhè... Leuke, intrigerende types. En inderdaad: good old memories.
NSO net als ikquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze werkt met kinderen. Ik kan me het wel een beetje voorstellen.
Huh ben jij de echte Eric van DGK, hahaquote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat wisten ze ook al tijdens de laatste BB's, maar toen zagen we ook de dames in alle glorie.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Denk het niet met de verspreiding op internet ervan
Nee, hij heeft toevallig die naam en die avatar gekozen.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:56 schreef Secretstory het volgende:
[..]
Huh ben jij de echte Eric van DGK, haha
Ze gaan het niet uit de weg zeiden ze, maar ik zit godverdomme al 5 uur te wachtenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe de regie van dit programma zal zijn. Laten ze blote dames/heren onder de douche gewoon zien of worden dat soort beelden buiten de streams gehouden. De tijd zal het leren.
Ja das waar, heb wel het idee dat Net 5 geen scherende dames laten zien als het niets toevoegt aan het spel. Komen er vanzelf achterquote:Op maandag 14 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat wisten ze ook al tijdens de laatste BB's, maar toen zagen we ook de dames in alle glorie.
Ik heb ooit ook een naam van een ex BB'er gekozen. Dat zegt dus natuurlijk niets hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft toevallig die naam en die avatar gekozen.
Is zeker niet voor win7? ik heb die map helemaal nietquote:Op maandag 14 februari 2011 03:47 schreef GekkeGast het volgende:
Reclamevrij tut voor PC en MAC
Kijk gratis zonder advertenties!
´quote:Op maandag 14 februari 2011 03:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook een naam van een ex BB'er gekozen. Dat zegt dus natuurlijk niets hè.
Scheren hoeft dan ook weer niet. Maar als dames lekker aan het roddelen zijn onder de douche, dan zullen ze dat toch moeten laten zien lijkt me. Maar ook dan kunnen ze het kuis filmen natuurlijk, ondanks dat het 2011 is.quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja das waar, heb wel het idee dat Net 5 geen scherende dames laten zien als het niets toevoegt aan het spel. Komen er vanzelf achter
zoek en gij zult vindenquote:Op maandag 14 februari 2011 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is zeker niet voor win7? ik heb die map helemaal niet
Ja das waar, bedoel ik ook met iet toevoegen aan het spelquote:Op maandag 14 februari 2011 04:00 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Scheren hoeft dan ook weer niet. Maar als dames lekker aan het roddelen zijn onder de douche, dan zullen ze dat toch moeten laten zien lijkt me. Maar ook dan kunnen ze het kuis filmen natuurlijk, ondanks dat het 2011 is.
Ja: bijzonder type! Ze werkt me 'n beetje op de zenuwen, maar ze is wel heel onderzoekend: vink leuk!quote:Op maandag 14 februari 2011 03:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral Joanna is al behoorlijk gek aan het worden, geloof ik.
Als je de zender in het rijtje van campingzenders zet naar welke camping zal ik dan gaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja das waar, heb wel het idee dat Net 5 geen scherende dames laten zien als het niets toevoegt aan het spel. Komen er vanzelf achter
Inderdaad. Ik heb net screencapture weer geinstalleerd, maar nog niets...quote:Op maandag 14 februari 2011 03:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan het niet uit de weg zeiden ze, maar ik zit godverdomme al 5 uur te wachten
wut?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je de zender in het rijtje van campingzenders zet naar welke camping zal ik dan gaan?
Balleman
Heb je gezien hoe ze achter het behang keek?quote:Op maandag 14 februari 2011 04:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja: bijzonder type! Ze werkt me 'n beetje op de zenuwen, maar ze is wel heel onderzoekend: vink leuk!
Ik ben nog steeds best wel tof hoor!quote:Op maandag 14 februari 2011 04:01 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Is dat gecheckt? Leuk. Eric was altijd een toffe gast, dus prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |