Hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 05:36 schreef Siekrit het volgende:
Maar even speciaal hiervoor me op dit forum aangemeld, hallo iedereen!
Goedemorgenquote:Op maandag 14 februari 2011 05:36 schreef Siekrit het volgende:
Maar even speciaal hiervoor me op dit forum aangemeld, hallo iedereen!
Ah, de ochtendploeg........ik moet naar bedquote:
Ochtend, avond... één pot natquote:Op maandag 14 februari 2011 05:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah, de ochtendploeg........ik moet naar bed
Wat gebeurde er dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 05:47 schreef Siekrit het volgende:
Dank allen!
Wat was dat gedoe nou met die camera? snap het niet helemaal.
Ik dacht dat het een nachtkijker was, tenminste dat begreep ik. Maar wat ze nou deden??quote:Op maandag 14 februari 2011 05:47 schreef Siekrit het volgende:
Dank allen!
Wat was dat gedoe nou met die camera? snap het niet helemaal.
Ze zoeken naar een of andere clue. Ze hebben een kompas gevonden en een nachtkijker, en iemand (een van de dames) schijnt een code (of een deel van een code) te hebben, en die wordt morgenochtend ook benaderd door de club van 3 om op de één of andere manier samen te werken, maar ook weer niet... Joanna maakte er een héél ingewikkelde toestand vanquote:Op maandag 14 februari 2011 05:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nachtkijker was, tenminste dat begreep ik. Maar wat ze nou deden??
Op dit moment is er niets te beleven, maar ze zijn de hele nacht in en uit die bedden gekropen. Er zal wel snel weer leven in de tent zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 05:55 schreef Siekrit het volgende:
Ik voel me wel een beetje triest dat ik naar slapende mensen zit te kijken -_-
Ik heb hem online aanstaan, ik kijk nu en dan even en blijf hangen als er wat interessants lijkt te gebeuren. Maar die reclames die om de haverklap voorbij komen, gaan wel ten koste van het streamplezier. Je kunt de streams niet op de achtergrond mee laten draaien daardoor. Ik heb vannacht een behoorlijke aversie ontwikkelt tegen Becel en Kia!quote:Op maandag 14 februari 2011 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is wel de 1e keer dat ik de stream via digitale TV zie
Ik heb geen reklamequote:Op maandag 14 februari 2011 06:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb hem online aanstaan, ik kijk nu en dan even en blijf hangen als er wat interessants lijkt te gebeuren. Maar die reclames die om de haverklap voorbij komen, gaan wel ten koste van het streamplezier. Je kunt de streams niet op de achtergrond mee laten draaien daardoor. Ik heb vannacht een behoorlijke aversie ontwikkelt tegen Becel en Kia!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |