Nee, koekerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef alors het volgende: [..] Een musical over Ali G?
Waar gaat ze in spelen dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef Merel het volgende:
Ze hebben moeten leuren met Rosalie maar ze heeft eindelijk een hoofdrol
V&V productie zeker voor Rosalie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Merel het volgende:
Rosalie gaat Titania spelen in de Droomvlucht-show in het Efteling-theater. Woei.
Damn, hadden we 'm in een strak wit maillot kunnen zien!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Kinga het volgende:
Ruud heeft ook voor Fiyero geauditeerd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, hadden we 'm in een strak wit maillot kunnen zien!
Vind Tommie trouwens veel meer geschikt voor die rol, met name omdat dansvaardigheid erg belangrijk is hiervoor.
het zou wel een stunt zijn, een amateur in de finalequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Dennis er niet uit gaatWe zullen zo zien!
Ja inderdaad. Maar dat is het risico met zo'n programma. Ik ga weer tv kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
het zou wel een stunt zijn, een amateur in de finale
Nein, het is een samenwerking tussen Stage en de Efteling!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
V&V productie zeker voor Rosalie.
Wat een wijfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Merel het volgende:
Roy: "Soundos, het is maar goed dat je niet met Ruud op de bank zit want dan was je erafgegleden."
Soundos: "Goor!! Maar wel waar"
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef Kinga het volgende:
Als ik ze zo alle 4 zie staan, vind ik Ruud Tommie tóch het meest Zorro.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud, Tom, Dennis en Roman die hebben zwaarden die hebben zwaarden.
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud, Tom, Dennis en Roman die hebben zwaarden die hebben zwaarden.
Homo dat je m dr bent!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Waar koop je die blouse? Die vind ik wel leuk voor mijzelf.
Oke, wist niet dat Stage samen met de Efteling werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nein, het is een samenwerking tussen Stage en de Efteling!
ik ook niet, dacht dat alleen V&V samenwerkte met de Eftelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat Stage samen met de Efteling werkt.
ge zijt bedankt ceekequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.liedjesland.co(...)enTeKaaprenVaren.htm
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
het publiek klapt er doorheen! Willem zeg er wat van!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
De slechtste van de avond was toch wel Bettina Holwerda.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... en dan ook antje gewoon weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een revival van Aļda met Pearl en Ruud. Glorie voor Egypte want het kent z'n grenzen niet!
quote:
maar maar maar Rene van Kooten zonder blousequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een revival van Aļda met Pearl en Ruud. Glorie voor Egypte want het kent z'n grenzen niet!
Antje was echt geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... en dan ook antje gewoon weer
Godver. ja he. In All Shook Up flikte hij dat kunstje ook weer. Als je daar iedere avond naast mag kruipen in bed heb je 't goed voor elkaar zeg. Damn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar maar maar Rene van Kooten zonder blouse
zo zeg dat wel, wat een mooie, sexy, geile man is het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver. ja he. In All Shook Up flikte hij dat kunstje ook weer. Als je daar iedere avond naast mag kruipen in bed heb je 't goed voor elkaar zeg. Damn.
Sorry, ik liet me gaan.
Dat, en aan het begin zongen ze The Final Countdown en gingen ze zwaardvechten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sjit heb vijf minuten gemist.Wat heb ik gemist oh Naninga zie ik nu.
we moeten op iemand zeuren, net als op Yoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Met d'r getekende schijtwenkbrauwen. Vuile rioolteef.
Maar ach, die moeten er ook zijn op de wereld, toch?
die heeft al veel mediatraining gehad, en het is ook hoe mevrouw Nanninga het opschrijftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
Ik heb dit stukje in de Telegraaf gelezen inderdaad... en werd er gewoon misselijk van hoe goed Tommie zichzelf kan verkopen, letterlijk bijna.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Het jasje van de notaris is te klein.
nou dat vind ik wel meevallen, was toen bij Freek vele malen ergerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef Merel het volgende:
Tommie weet zelf ook best dat 'ie het wordt.
Oh ja, Berget is er ook nog!
Hij gaat ze allemaal af denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
beginnen bij Dennis, goed of slecht teken?
lijkt me welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Dennis lijkt me een sing-offer anders weet ik het echt niet
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
SCHIET OP MET DIE UITSLAG.
MIJN BIER IS BIJNA OP EN IK MOET NAAR DE SCHUUR VOOR EEN NIEUWE
ja hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het zo sneu voor Dennis, niet normaal. Hij weet gewoon dat ie eruit ligt, dat weet ie al de hele liveshow denk ik.
nee die mag weg, maar helaas is die kans nu verkeken..quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Roman doordaar gaat mn prono, jonguh! kut
Mijn prono ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Roman doordaar gaat mn prono, jonguh! kut
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Cee het volgende:
Da's Ruud in de sing-off, kan niet anders.
Nou dat ja, You're the one that I want was zooo slecht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij was vooral slecht vandaag
das waarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Kinga het volgende:
Denk maar zo, John moest ook sing-offen. Wel kut voor Ruud dit. Maar die hoeft zich geen zorgen te maken.
degene die het meeste is gegroeid en met de meeste ervaring (willem modus uit)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Symphonic het volgende:
TOMMIE![]()
en als ik moet kiezen tussen Ruud en Dennis, kies ik voor.....
en dan die blik brrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Die Ruud heeft zo'n lelijke gil in zijn stem, altijd weer.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Overduidelijk Ruud
Maar echt een hele berg kudo's voor Dennis...
Echt heel veel respect voor hem
Datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Overduidelijk Ruud
Maar echt een hele berg kudo's voor Dennis...
Echt heel veel respect voor hem
Das juist een geile gilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Die Ruud heeft zo'n lelijke gil in zijn stem, altijd weer.
hij heeft bij mij echt de allerghoogste gun factor, maar ik zie het hem nog niet doen 8x in de week....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dennis, nu ik gehoord heb dat ze hem eruit willen.
Finale en dan tweede worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft bij mij echt de allerghoogste gun factor, maar ik zie het hem nog niet doen 8x in de week....
dat is de reden van Willemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft bij mij echt de allerghoogste gun factor, maar ik zie het hem nog niet doen 8x in de week....
ja dat dacht ik ook te zien, of was het actrice Pia?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Het leek wel of Pia het er niet mee eens is.
en dat gemekker over zichzelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHH DE SNEER NAAR HET PUBLIEK!!!... duurde lang!
Ik bedenk me nu dat het eigenlijk hilarisch zou zijn als we hier live bij zouden zijn met z'n allen.quote:
Ik dacht dat hij 'concert' zei.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef Kinga het volgende:
"Moeten we stoppen met het concept" Pardon?
denk het ook welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat het eigenlijk hilarisch zou zijn als we hier live bij zouden zijn met z'n allen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
Kan hij mooi even wennen en daarna een hoofdrol spelen.
maar goed, ze moeten het wel willen doen hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Merel het volgende:
Echt tof dat ze dit voor hem willen doen. En zo terecht!
Maar dit had Erwin natuurlijk al lang van tevoren bedacht
Mooi afscheid!
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Owwwww als ik dit iemand gun is het Dennis
zou goed kunnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan word dennis vast ook wel understudy Zorro
Da's nog te hoog gegrepen voor hem denk ik hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan word dennis vast ook wel understudy Zorro
of 2de understudy kan ook, kan hij af en toe spelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's nog te hoog gegrepen voor hem denk ik hoor.
dit is echt zoveel beter voor hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Irene ook bij Mary, maar na 3 verschillende mary's gezien te hebben, vond ik haar wel t beste! En ik vond r op tv VERSCHRIKKELIJKquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga in april.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Merel het volgende:
Ik ga NU een kaartje voor Zorro regelen!
Nee, extra ensembleplek creeren gaan ze.. oftewel... er is een ensemble plek over, die mag hij nu in nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Merel het volgende:
Een plek bovenop het ensemble zei Erwin toch? Dus ensemble met een leuke solo ofzo?
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de premičre te regelen. Kleine kans, maar wie weet...quote:
Het gaat hem ook niet om of je hem goed vindt maar het is gewoon superzwaar, hij moet niet alleen zijn eigen rol maar ook de hoofdrol van binnen en buiten kennen. Voor een 'amateur' is dat best heavy, lijkt me. In het ensemble kan hij groeien. Misschien is een understudy rol voor hem in de toekomst weggelegd maar het lijkt me sterk dat hij er meteen vol in mag gaan met zo weinig ervaring.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Irene ook bij Mary, maar na 3 verschillende mary's gezien te hebben, vond ik haar wel t beste! En ik vond r op tv VERSCHRIKKELIJK
premiere?? ik wil ik wil ik wilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de premičre te regelen. Kleine kans, maar wie weet...
Ik ben echt helemaal enthousiast over DennisEn dan volgende week als eerste Roman weg, en dan gaat het tussen Ruud en Tommie, en dan wint Tommie en wordt Ruud alternate. Vind ik
Amenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de premičre te regelen. Kleine kans, maar wie weet...
Ik ben echt helemaal enthousiast over DennisEn dan volgende week als eerste Roman weg, en dan gaat het tussen Ruud en Tommie, en dan wint Tommie en wordt Ruud alternate. Vind ik
ja ik ook.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat cool voor Dennis!! Ik moest ook een traantje wegpinken
ja hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het echt zoooooo gaaf dit......
ik heb ook kaarten thuis voor 4 december.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef Kinga het volgende:
Zo, as we speak heb ik eindelijk mijn kaarten besteld
December, yikes. Ik ga eind Mei al. Maar ligt eraan waar je woont he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb ook kaarten thuis voor 4 december.
ik woon vlakbij Oss en Nijmegen. Maar ze komen in Oss in december.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
December, yikes. Ik ga eind Mei al. Maar ligt eraan waar je woont he.
Dan zie ik Dennis ook..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:56 schreef Clauw het volgende:
Dennis eruit!!Wel leuk dat hij in het ensemble mag
![]()
Ik zeg Tommie is Zorro en Roman alternate/US!
En volgens mij kun je gewoon kaarten kopen voor de premičre.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Woelli het volgende:
Ik ben niet zo van het vreemd gaan, maar als ik de kans kreeg om met hem tussen de lakens te belanden dan zal ik die kans zeker grijpen.
Oh wat doet 'ie die laatste noot lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 09:43 schreef Kinga het volgende:
Voor de liefhebbers, Ruud zingt het afscheidslied.
Ik ben er al effe uit hoor, maar ik neem aan dat ie bedoelt dat Dennis gewoon 1e cast ensemble wordt en alternate voor een bijrolletje. En dan zal ie na een paar weken spelen als ie goed bevalt getraind worden als understudy voor Zorro, en gaan zitten hopen dat Tommie een keer ziek wordt, waarna hij na verloop van tijd wel zeker alternate voor de hoofdrol zal worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:04 schreef Cee het volgende:
ElizabethR, wat wordt er nou precies bedoeld met 'top van het ensemble'?
Bedoel je understudy of alternate? Ik denk dat je bedoelt dat Roman standaard vervanger wordt van Tommie, als die vrij is of op vakantie, en ik denk ook wel dat je gelijk hebt daarin. Veel voor de hand liggender dat ze iemand als Roman of Ruud nemen als vervanger een of twee keer per week. Ik bedoelde dat Dennis understudy kan worden na een paar weken. Oftewel vervanger bij calamiteiten, waarbij het dus niet zeker is dat ie ooit in de rol van Zorro het toneel op mag, terwijl dat voor de alternate natuurlijk gewoon vast staat.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:24 schreef Clauw het volgende:
Dennis wordt hooguit 2e understudy voor Zorro, 1e understudy wordt volgens mij echt Roman. (En Tommie wint).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |