zou goed kunnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan word dennis vast ook wel understudy Zorro
Da's nog te hoog gegrepen voor hem denk ik hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan word dennis vast ook wel understudy Zorro
of 2de understudy kan ook, kan hij af en toe spelenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's nog te hoog gegrepen voor hem denk ik hoor.
dit is echt zoveel beter voor hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Irene ook bij Mary, maar na 3 verschillende mary's gezien te hebben, vond ik haar wel t beste! En ik vond r op tv VERSCHRIKKELIJKquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga in april.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Merel het volgende:
Ik ga NU een kaartje voor Zorro regelen!
Nee, extra ensembleplek creeren gaan ze.. oftewel... er is een ensemble plek over, die mag hij nu in nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Merel het volgende:
Een plek bovenop het ensemble zei Erwin toch? Dus ensemble met een leuke solo ofzo?
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de première te regelen. Kleine kans, maar wie weet...quote:
Het gaat hem ook niet om of je hem goed vindt maar het is gewoon superzwaar, hij moet niet alleen zijn eigen rol maar ook de hoofdrol van binnen en buiten kennen. Voor een 'amateur' is dat best heavy, lijkt me. In het ensemble kan hij groeien. Misschien is een understudy rol voor hem in de toekomst weggelegd maar het lijkt me sterk dat hij er meteen vol in mag gaan met zo weinig ervaring.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Irene ook bij Mary, maar na 3 verschillende mary's gezien te hebben, vond ik haar wel t beste! En ik vond r op tv VERSCHRIKKELIJK
premiere?? ik wil ik wil ik wilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de première te regelen. Kleine kans, maar wie weet...
Ik ben echt helemaal enthousiast over DennisEn dan volgende week als eerste Roman weg, en dan gaat het tussen Ruud en Tommie, en dan wint Tommie en wordt Ruud alternate. Vind ik
Amenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ga even wat connecties aanspreken en proberen de première te regelen. Kleine kans, maar wie weet...
Ik ben echt helemaal enthousiast over DennisEn dan volgende week als eerste Roman weg, en dan gaat het tussen Ruud en Tommie, en dan wint Tommie en wordt Ruud alternate. Vind ik
ja ik ook.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat cool voor Dennis!! Ik moest ook een traantje wegpinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |