ik snap hem nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud, Tom, Dennis en Roman die hebben zwaarden die hebben zwaarden.
Homo dat je m dr bent!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Waar koop je die blouse? Die vind ik wel leuk voor mijzelf.
Oke, wist niet dat Stage samen met de Efteling werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nein, het is een samenwerking tussen Stage en de Efteling!
ik ook niet, dacht dat alleen V&V samenwerkte met de Eftelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat Stage samen met de Efteling werkt.
ge zijt bedankt ceekequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.liedjesland.co(...)enTeKaaprenVaren.htm
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
het publiek klapt er doorheen! Willem zeg er wat van!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
De slechtste van de avond was toch wel Bettina Holwerda.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... en dan ook antje gewoon weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een revival van Aïda met Pearl en Ruud. Glorie voor Egypte want het kent z'n grenzen niet!
quote:
maar maar maar Rene van Kooten zonder blousequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een revival van Aïda met Pearl en Ruud. Glorie voor Egypte want het kent z'n grenzen niet!
Antje was echt geweldigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... en dan ook antje gewoon weer
Godver. ja he. In All Shook Up flikte hij dat kunstje ook weer. Als je daar iedere avond naast mag kruipen in bed heb je 't goed voor elkaar zeg. Damn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar maar maar Rene van Kooten zonder blouse
zo zeg dat wel, wat een mooie, sexy, geile man is het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver. ja he. In All Shook Up flikte hij dat kunstje ook weer. Als je daar iedere avond naast mag kruipen in bed heb je 't goed voor elkaar zeg. Damn.
Sorry, ik liet me gaan.
Dat, en aan het begin zongen ze The Final Countdown en gingen ze zwaardvechten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Sjit heb vijf minuten gemist.Wat heb ik gemist oh Naninga zie ik nu.
we moeten op iemand zeuren, net als op Yoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Cee het volgende:
Met d'r getekende schijtwenkbrauwen. Vuile rioolteef.
Maar ach, die moeten er ook zijn op de wereld, toch?
die heeft al veel mediatraining gehad, en het is ook hoe mevrouw Nanninga het opschrijftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Kinga het volgende:
Ik heb dit stukje in de Telegraaf gelezen inderdaad... en werd er gewoon misselijk van hoe goed Tommie zichzelf kan verkopen, letterlijk bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |