Nee, koekerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef alors het volgende: [..] Een musical over Ali G?
Waar gaat ze in spelen dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef Merel het volgende:
Ze hebben moeten leuren met Rosalie maar ze heeft eindelijk een hoofdrol
V&V productie zeker voor Rosalie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Merel het volgende:
Rosalie gaat Titania spelen in de Droomvlucht-show in het Efteling-theater. Woei.
Damn, hadden we 'm in een strak wit maillot kunnen zien!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Kinga het volgende:
Ruud heeft ook voor Fiyero geauditeerd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, hadden we 'm in een strak wit maillot kunnen zien!
Vind Tommie trouwens veel meer geschikt voor die rol, met name omdat dansvaardigheid erg belangrijk is hiervoor.
het zou wel een stunt zijn, een amateur in de finalequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Dennis er niet uit gaatWe zullen zo zien!
Ja inderdaad. Maar dat is het risico met zo'n programma. Ik ga weer tv kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
het zou wel een stunt zijn, een amateur in de finale
Nein, het is een samenwerking tussen Stage en de Efteling!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
V&V productie zeker voor Rosalie.
Wat een wijfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Merel het volgende:
Roy: "Soundos, het is maar goed dat je niet met Ruud op de bank zit want dan was je erafgegleden."
Soundos: "Goor!! Maar wel waar"
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef Kinga het volgende:
Als ik ze zo alle 4 zie staan, vind ik Ruud Tommie tóch het meest Zorro.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud, Tom, Dennis en Roman die hebben zwaarden die hebben zwaarden.
ik snap hem nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud, Tom, Dennis en Roman die hebben zwaarden die hebben zwaarden.
Homo dat je m dr bent!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Waar koop je die blouse? Die vind ik wel leuk voor mijzelf.
Oke, wist niet dat Stage samen met de Efteling werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nein, het is een samenwerking tussen Stage en de Efteling!
ik ook niet, dacht dat alleen V&V samenwerkte met de Eftelingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oke, wist niet dat Stage samen met de Efteling werkt.
ge zijt bedankt ceekequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.liedjesland.co(...)enTeKaaprenVaren.htm
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
het publiek klapt er doorheen! Willem zeg er wat van!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef Cee het volgende:
De slechtste van de avond was toch wel Bettina Holwerda.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... en dan ook antje gewoon weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een revival van Aïda met Pearl en Ruud. Glorie voor Egypte want het kent z'n grenzen niet!
quote:
maar maar maar Rene van Kooten zonder blousequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik wil een revival van Aïda met Pearl en Ruud. Glorie voor Egypte want het kent z'n grenzen niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |