Ooooh, wat was ik trots op Dennis zeg!!! Wat een superkanjer!!!! En uiteraard wordt er een top-ensemle plek voor hem geregeld. Die van Lambaart is ook niet gek en ziet ook wel dat ie dit talent en publiekslievelingetje, dus kassa, kassa ping, ping inbrengertje niet moet laten lopen. Nou kenne se hem kneejuh tot een waarachtig vanellende stalpeerd.
Ik vond de show wel intens, ik was zwaar onder de indruk van Tommie, alweer, hoewel het MB & TO duet wel erg makkelijk scoren was natuurlijk. Roman vond ik nogal betekenisloos, en had het dan ook niet erg gevonden als die eruit was gevlogen, ik ben zelfs nu ik dit type alweer vergeten wat hij zong. Ruud vond ik wel ok vanavond bij het duet, bij zijn solo niet zo, maar ik vind hem gewoon een arrogante kwal en totaal niet geschikt voor Zorro met zijn dichtgeknepen ogen en lelijke fronsen en constante belten, en Dennis heeft me echt verrast bij 'Music of the night'. Alleen de hoge noot had ie fout, maar verder erg goed gedaan.
Godverdikkie, wat wist ie goed dat ie eruit zou gaan bij de sing off, en wat zong ie die intens, echt alles gegeven daar, het zweet stond op zijn bovenlip!! Ernstig verdiend, een plaats aan de top van het ensemble. Dat is zes weken repeteren, dan zes weken spelen en als ie dan aan het drill regime gewend is heel snel een alternate/understudy rol.
Degene aan wie ik me heb lopen ergeren is Willem. Ik ken hem zowat niet meer terug zeg, echt hoor. Niks gezelligs meer aan. Stuur die man alstublieft met pensioen!!
[ Bericht 3% gewijzigd door ElizabethR op 13-02-2011 10:03:19 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden