SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Jij heb een filmpje in je sig staan he? Deze is volgens mij verplicht voor 16 en ouder
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Niks tegen verliefde ottertjes trouwens...Krijg jij ook altijd zakken met kaarten.. Gedoe he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Aah je moest eens weten, het is vreselijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd zakken met kaarten.. Gedoe he?
Het was eigenlijk cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah je moest eens weten, het is vreselijk.En op school hebben ze zo'n debiele rozenactie, en ik weet van een jongen dat ie een roos heeft gestuurd, en dan word je altijd zo vreselijk gênant omgeroepen... Ik ben in staat maandag 'ziek' te zijn.
Druipt uhhhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij weten wel wanneer je druipt muis...de andere fokkertjes niet
Ik heb de eerste paaseitjes al gespot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
Maar serieus... Valentijn is commerciële prut, net als alle feestdagen waar 'tweede' voor staat en moeder/vaderdag.
Beetje onsmakelijk, doe maar nietquote:
Dat word mijn kloonquote:
Beetje stom omdat te verklappenquote:
Dammmquote:
Dat ze tweede paas/pinkster/kerstdag inmiddels hebben omgebouwd tot keuken/bank/autokoopdag wil niet zeggen dat dat altijd zo geweest is.... in mijn jeugd werden die dagen nog als een zondag gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
Maar serieus... Valentijn is commerciële prut, net als alle feestdagen waar 'tweede' voor staat en moeder/vaderdag.
Nouja dat dus... Het verhaal achter Valentijn is ook nog wel leuk ofzo, alleen hoe winkels en tv het kapot maken is zonde. Maar dat geldt voor de zondag in het algemeen, dat was eerst ook nog écht een rustdag en dat is ook weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze tweede paas/pinkster/kerstdag inmiddels hebben omgebouwd tot keuken/bank/autokoopdag wil niet zeggen dat dat altijd zo geweest is.... in mijn jeugd werden die dagen nog als een zondag gezien.
Nou is mijn jeugd wel zolang geleden dat er ook nog helemaal geen koopzondag bestond, en die tweede paas/pinkster/kerstdag dus ook niet was om te winkelen, maar gewoon een extra vrije dag.
Nog een leuk staaltje "vroeger": op zondag was er geen reclame op de publieke omroep, en de Ned. 1 en 2 waren jarenlang de enige Nederlandse zenders.
Destijds hadden we wel moederdag en vaderdag, maar dat was weinig commercieler dan dat je op school een asbak van klei voor papa maakte (die uiteraard rookte, want toen was dat nog niet ongezond) qua commercieel ging moederdag weinig verder dan dat ze een nieuwe stofzuiger kreeg.
Eigenlijk kregen papa en mama destijds de dingen die grensden tussen luxe en hoognodig huishoudelijk voorwerp, en waarvoor je nu een draai om je oren zou krijgen als je het als moederdagcadeau zou geven.
Ja, en een tijdje daarvoor gingen de mannen gewoon lekker jagen en een pul bier zuipen terwijl de vrouwen in de potten en pannen roerden. Ook al om zeep geholpenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
kapot maken is zonde. Maar dat geldt voor de zondag in het algemeen, dat was eerst ook nog écht een rustdag en dat is ook weg.
Vergeet het schoonmaken van dierenhuiden niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en een tijdje daarvoor gingen de mannen gewoon lekker jagen en een pul bier zuipen terwijl de vrouwen in de potten en pannen roerden. Ook al om zeep geholpen
Geef je mij nu een opdrachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet het schoonmaken van dierenhuiden niet.
De beruchte asbak!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Destijds hadden we wel moederdag en vaderdag, maar dat was weinig commercieler dan dat je op school een asbak van klei voor papa maakte (die uiteraard rookte, want toen was dat nog niet ongezond) qua commercieel ging moederdag weinig verder dan dat ze een nieuwe stofzuiger kreeg.
Eigenlijk kregen papa en mama destijds de dingen die grensden tussen luxe en hoognodig huishoudelijk voorwerp, en waarvoor je nu een draai om je oren zou krijgen als je het als moederdagcadeau zou geven.
Begin er niet over, jeugdtrauma.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
De beruchte asbak!Waar je je knikkers voor moest opofferen om zo leuke kleurtjes te krijgen als glazuur ...
Sorry ik was aan het googlen naar de kandidatenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:04 schreef remlof het volgende:
Tsk, al bijna drie uur niet gepost hier
Denk het wel, ben er nog niet over uitquote:
Gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk het wel, ben er nog niet over uit
Ja ik ook, moet al mijn series nog gaan kijken, en hond uitlaten, eten bij mijn ouders, en dan ga je ook niet gelijk weg. Ben aan het wassen enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het de komende negen uur gelukkig nog druk zat.
Zal je net zien dat het een sport is waar je nog nooit van hebt gehoord. Curling bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat geheim van "Ik had een romance met olympisch goud" wel leuk en intressant
Ik hoop natuurlijk wel op een schaatser ofzoquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal je net zien dat het een sport is waar je nog nooit van hebt gehoord. Curling bijvoorbeeld.
Dat is al gelijk een stuk minder geil hè?
Ik vind de omschrijving op zich al goud waard. Lig je daar met zo'n koude plak in bed romantisch te wezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat geheim van "Ik had een romance met olympisch goud" wel leuk en intressant
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de omschrijving op zich al goud waard. Lig je daar met zo'n koude plak in bed romantisch te wezen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de omschrijving op zich al goud waard. Lig je daar met zo'n koude plak in bed romantisch te wezen.
Whahahah.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:07 schreef Noek het volgende:
De kandidaten zijn wel een beetje hm.Alhoewel ik ook wel snap dat een geheim zoals:"Ik ben een nobelprijswinnaar" niet snel zo'n huis in komt, is dit ook wel een beetje het andere uiterste.
Bingo? Bingo? Ja nee, dat zal lastig zijn. Of je moet als een gilles de la tourette steeds nummers gaan roepen. "JA 33! NUMMER 18. HOOR IK DAAR IETS VALLEN?? NUMMERRR 23!!" Dan heb je kans dat mensen achter je geheim gaan komen.
Ik gok op een lintje. Of een Playmobil-mannetje.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Misschien wel iemand die die spelletjes doet??quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Ohw zo... Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die die spelletjes doet??
Je hebt toch altijd die fantasy gevechten enzo
En dan is hij een ridder
Ik ookquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... Dat zou ook nog kunnen
[..]
Ik ook
De hele dag stream kijken?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ben blij dat ik over een week vakantie heb
Ik moet werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ben blij dat ik over een week vakantie heb
Is het al begonnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Arcee het volgende:
Ah, Secret Story. Dat wou ik wel gaan volgen.
Vanavond op NET5 21:15 uurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
En komen er herhalingen op uitzendinggemist oid?
En moeten we het nu afkorten tot SS? Voelt een beetje fout
Dank dankquote:
Vanavond begint het... 22:15uurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
Vanavond de kick-off. En de gangbare afkorting is SST.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Is het al begonnen?![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
Ja, want dat was de politiek correcte afkorting natuurlijk, terwijl de logische afkorting SS isquote:
Misschien is hij bij de Tempelierenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uiteraard, maar SST heeft ook wel iets geheimzinnigs.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want dat was de politiek correcte afkorting natuurlijk, terwijl de logische afkorting SS is
Of doet ie aan LARP, dat zou ik ook geheim houden denk ikquote:
Maar SS kan gewoon nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Van Big Brother maakte ook niemand BBR
Het oog doet een beetje denken aan de illuminatiquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij bij de Tempelieren
STory.quote:
Secret SToryquote:
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de penquote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Maar SS kan gewoon niet
En SST is gewoon lekker dubbel
Ik verwacht dat dat nu ook wel gebeurt. Als er 'onrecht' en 'oneerlijkheid' en voortrekkerij' plaatsvindt. En dat vindt al snel plaats volgens een substantieel deel van de streamers.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de pen
Daarom... zullen we ze wel voor hebben willen zijn enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de pen
Bij BB vond ik het hele circus er om heen ook altijd zo leukquote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik verwacht dat dat nu ook wel gebeurt. Als er 'onrecht' en 'oneerlijkheid' en voortrekkerij' plaatsvindt. En dat vindt al snel plaats volgens een substantieel deel van de streamers.
De politiek en media worden erbij gehaald, de redactie overspoeld ...
Die hysterie aan de zijlijn is eigenlijk het leukste ingrediënt.
dat was ook de kacht van met name BB1. Het waren doodnormale, zelfs oersaaie mensen, maar dat was op zich boeiender dan heel de rellen e.d. van DGK.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij BB vond ik het hele circus er om heen ook altijd zo leuk
En het leren kennen van gewone alledaagse mensen vind ik leuk, maar waarschijnlijk is dat de gluurder in mij. Ik hoop dan ook dat dit een beetje gewone mensen zijn en geen op spektakel en bizar gedrag gecaste mensen. Dat lijkt leuk, maar is eigenlijk heel saai (vind ik dan hè) en je kan je er niet aan spiegelen.
Uhuhquote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het oog doet een beetje denken aan de illuminati
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een update en een streamverslag?
Beknopt en uitgebreidquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een update en een streamverslag?
Plus het heeft 'knuffelen' geupgradequote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
We zullen het zien![]()
En ik ben het met Danny eens, de gewoonheid van de mensen in BB1 maakte het zo bijzonder
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Plus het heeft 'knuffelen' geupgrade
Okay, duidelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.
Staat 't allemaal, tenminste niet voor niks zitten tikken.
Tuurlijk word het leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:
hoop echt dat het leuk gaat worden, al zijn het flutgeheimen en alleen jonge mensen oke ik pas me aan............
we knallen hem er ook hier in deze SC maar inquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah... dat knipperende oog gaat vervelen
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik wel
Ik gok dat stream 1 (meestal de hoofdstream) wordt doorgegeven via dit kanaal, iig heb je minder keus dan via Internetquote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel dat Ziggo kanaal voor gaat stellen. Of ik dan zeg maar heul geen streams online meer nodig heb om alles te kunnen volgen.
Da's wel wat ik vermoed, lijkt me wel zo makkelijk voor ze.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Zal de gratis stream hetzelfde zijn als het livekanaal?
12quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
Staat dat kanaal bij jullie ook met een leeftijdscategorie 16?
geen idee?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
Staat dat kanaal bij jullie ook met een leeftijdscategorie 16?
In de brede kanaalbalk... die in beeld komt als je naar een zender toezapt.quote:
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:
Hoe meer foto's ik zie, hoe duisterder ik het ga inzien. En dan die beschrijvingen, wat een oppervlakkigheid.
Niets speciaals, maar dit lijkt best een hoog oppervlakkigheidsgehalte te gaan krijgen. Mensen die het fijn vinden in beeld te zijn, een clubje ijdeltuiten zonder iets te melden.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?
Dan hoop ik met je meequote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets speciaals, maar dit lijkt best een hoog oppervlakkigheidsgehalte te gaan krijgen. Mensen die het fijn vinden in beeld te zijn, een clubje ijdeltuiten zonder iets te melden.
Maar ik hoop nog wel dat ik me vergis hoor
oh Oh Cherso was natuurlijk wel een enorme hit voor omroepland waar aantallen kijkers belangrijker zijn dan kwaliteitquote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.
Nou had ik geen dr. dr. ir. als deelnemer verwacht, maar alleen maar een opeenstapeling van IQ-loze platheid is niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Oké, maar voor BB UK wisten ze toch elk jaar weer een leuke mix van mensen te vinden. Hier zie ik op het eerste gezicht een eenheidsworst.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee![]()
Vraag me ook wel eens af hoeveel mensen die wel echt iets te melden hebben nog aan een dergelijk programma mee zouden willen werken. Als ik terug denk aan DGK, daar gebeurden toch dingen die je jaren later nog nagedragen worden, en het was bepaald niet altijd positief! Tel daarbij alle filmpjes op die nog steeds op internet te zien zijn en ik kan me voorstellen dat heel veel mensen denken: nah, doe maar niet!
Als ik aan Brian denk, denk ik ook aan paarden, en als ik aan Nadia denk, ook aan framboosjes
Hij is engquote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook Maik is gevonden
De deelnemers: Maik Bos (25)
Hoe laat begint het?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even eten bij mijn ouders
Daar nog even koffie en thee drinken en dan klaar gaan zitten voor SST
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.
Nou had ik geen dr. dr. ir. als deelnemer verwacht, maar alleen maar een opeenstapeling van IQ-loze platheid is niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?
ja normaal gesproken zap ik daar ook wel overheen dus ben benieuwd of het me nu wel kan boeien.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?
Beide ben ik bang...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.
Thanx.quote:
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb OOC alleen de eerste keer gezien en besloot toen er niet meer naar te kijken. Maar ik denk niet dat SS net zo plat wordt, dat houd je geen 3 maanden vol.
Je zal wel genoten hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Zoiets leek mij ook ja. Volgens mij kun je dat niet 3 maanden lang een kijkcijferkanon laten zijn. Maar ik heb me wel vaker vergist, CBML werd ook niet van de buis gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.
Post het hierquote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schat dat je met een dergelijke casting als waar het nu op lijkt, in Nederland een publiek van maximaal zo'n half miljoen aanspreekt voor de dagelijkse uitzendingen.
Ik denk echter niet dat ze het halen. Een deel van hun publiek zit naar DWDD te kijken om te zien of er nog een mooi meisje in het publiek zit, een ander deel zit bij GTST...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Post het hier
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes?
Kunnen we achteraf zien wie er het dichtst bij zat
Zoek je zenders opnieuw dan.quote:
23:00uurquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Kwaliteit het volgende:
hoelaat zou Secret Story kanaal, live gaan?
Rode knop? Een bom?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
ik heb ziggo en geeft geen signaal, kan pic gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
Thank godquote:
quote:
Het duurde niet lang voordat ik uit mijn panty schietquote:
No shit Sherlockquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De presentatie van de dagelijkse show ligt in handen van Bart Boonstra. De liveshows worden gepresenteerd door Renate Verbaan.
Je hebt je standaardquote:
Nee ik zit op iPhonequote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je standaardPI uitgezet.
Reken daar niet op, aangezien 't bij andere mensen al werkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
maar weet je, misschien gaat mijn ziggoding werken als het eenmaal begonnen is
je weet maar nooit hé.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Reken daar niet op, aangezien 't bij andere mensen al werkt.
Tis wel weg inéénsquote:
Ik begon me al serieus af te vragen waar je eigen ik bleefquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het duurde niet lang voordat ik uit mijn panty schiet
Het valt iig opquote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is er met mijn standaard pi danik ben lief en die pi is ook lief
die pi hoort bij c_a
Tja best erg, ik kan me spontaan ergeren aan iets onbenulligs.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begon me al serieus af te vragen waar je eigen ik bleef
Erger jij je aan standaard pi's danquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja best erg, ik kan me spontaan ergeren aan iets onbenulligs.
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erger jij je aan standaard pi's dan
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functiequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functie
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel liefquote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik vind niet iedereen lief hoor
het hoort gewoon bij mij. Ik gebruikte laatst andere pi's en toen werd mijn vriendelijk verzocht om mijn hartjes pi te gebruiken
En ik word oud en mildquote:
quote:
Echt niet.quote:
quote:
Ik zal erop letten als ik op de laptop zitquote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel lief
Verdomme mummer zoveel alquote:
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdownquote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal erop letten als ik op de laptop zit
Ik vind jou wel grappigen ook wel lief, omdat je je kan ergeren aan standaard pi's
Ow en je bent niet de enige hoor
Wow c_a kijkt op klok : nog 2 uur en 7 minuten
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdown
Dit is 'mquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Die heb ik volgens mij al gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchatquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als iemand lapo heeft moet ie even [LiveSC #..] gebruiken.
COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchat
Zit je aan een quotum voor posts per minuutquote:
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je aan een quotum voor posts per minuut?
aha.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Commentaar op streams....en in dit geval vast ook wel tv
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je aan een quotum voor posts per minuut?
maar wanneer komt dat COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?
Ja maar yvonne zag de bui al hangen qua veelposten, postte ze ergens anders.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?
nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je probeert Tong z'n postcount te evenaren??
Ze kent me bij Onzin Radioquote:Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar yvonne zag de bui al hangen qua veelposten, postte ze ergens anders.
het zal dan ook geen kwaliteitstv worden....en dan is het ook niet erg...komt goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die Bart Bolkema ofzo deed mee aan Popstars en heeft geen presenteerervaring
Dat is ook zo. Renate overdekt de foutjes welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
het zal dan ook geen kwaliteitstv worden....en dan is het ook niet erg...komt goed
Geloof me, ik vind het ook een ei, maar op zich deed hij het wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die Bart Bolkema ofzo deed mee aan Popstars en heeft geen presenteerervaring
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:quote:
Mag het een willekeurige user zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:
Dat oog gaat open en dicht!!!
Comeback van Pietje:
De wolken en de zon bewegen ook!!
Zouden wel 2 hele leuke eerste posts zijn voor de eerste COS.
Ik stel voor dat degene die de eerste COS opent die twee posts even opzoekt en in de OP zet
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeee....werk voor je aan de winkelquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:
Dat oog gaat open en dicht!!!
Comeback van Pietje:
De wolken en de zon bewegen ook!!
Zouden wel 2 hele leuke eerste posts zijn voor de eerste COS.
Ik stel voor dat degene die de eerste COS opent die twee posts even opzoekt en in de OP zet
Maar vroeg dus of je hier de boel ook vol kwam baggeren.quote:
Ik zie wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vroeg dus of je hier de boel ook vol kwam baggeren.
Heb jij 't digitale kanaal al gevonden?
Mwah, het heeft mijn persoonlijke voorkeur als het een user is die weet hoe een COS te openen....quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag het een willekeurige user zijn?
Interesse?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, het heeft mijn persoonlijke voorkeur als het een user is die weet hoe een COS te openen....
Uit ervaring dus.
Heb ze er al even bijgepakt:quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeee....werk voor je aan de winkel
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet alleen 't oog, er beweegt van alles (de lucht, de stralen, het oog alle kanten op).
Ik had er meer van verwachtquote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Ze hebben Laura gevonden
Ik vroeg me al af waar je bleef....ja dat een ervaren iemand hem alvast klaarzet en de Mods die gelijk open gooien bij begin van de streams...is het wel op :http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ze er al even bijgepakt:
[..]
[..]
Ik denk dat Lea dat ook wel zelf kan heurquote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef....ja dat een ervaren iemand hem alvast klaarzet en de Mods die gelijk open gooien bij begin van de streams...is het wel op :http://www.net5.nl/secretstory.html
Nee, ik ben bang dat ik om die tijd net een baby zit te voeden of in bed aan het leggen ben, dan wel in slaap probeer te wiegen en/of zingenquote:
Dat denk ik ook...maar is het nu te volgen op die linkquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lea dat ook wel zelf kan heur.
Wat boeit het nou wie het opent?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
Als het aan mij ligt opent Bong de eerste COS. Net als de eerste BB COS..
Man, ik pas me wel aan aan jullie wensenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
dude....... ben je uberhaupt ouder dan 11 of niet?
Nostagie, rellert.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de COS wel neergezet met de 2 posts
Ah, fijn een kutnewbie onbekende die 1½ uur vantevoren al een COS opent om maar met de eer te kunnen strijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de COS wel neergezet met de 2 posts
Oh, darn, las ik deze post in eerste instantie toch helemaal verkeerdquote:
Paniek!quote:
Onzin radio kan even aan de kant voor 2 maandenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Omg Ajacied422 kom je nou hier irritant doen, is het bij onzin radio niet meer intressant
Wat is je doel vandaag? 500 Posts? 700? 1000?
Het topic is al verwijderd, nostalgie kan herschreven wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij straks de eerste COS zou openen... gewoon omdat het kan!
Tuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut kan ik dm versturen via iPhone?
Neuh, jouw mannetje is heul enthousiast. De schat.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, darn, las ik deze post in eerste instantie toch helemaal verkeerd
Ik dacht al.... N. rellen?? Neuh, dat zal toch niet
Bij deze, post in 1 post ipv 8 met 1 zinnetje. Je bent nu al irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal rustig aan doen. Als ik iets verkeerd doe zeg het maar
Dat bedoel ik.quote:
Okquote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin radio kan even aan de kant voor 2 maanden
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij straks de eerste COS zou openen... gewoon omdat het kan!
Je gaat het druk krijgen Piet.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij deze, post in 1 post ipv 8 met 1 zinnetje. Je bent nu al irritant.
DK ookquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan ook naar de 1e uitzending kijken
Ik hoop echt dat je er een beetje van kan genietenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijvenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je er een beetje van kan genieten.
Ik zie dat er zich al een hoop mensen hebben aangemeld...komt helemaal goed lieve Disanaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijven
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik wil zelf niet naar elke dagelijkse uitzending kijken dus dat zal el schelen denk ik
Gaat lukken, rustig aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.
Jammer... niet te druk over maken, updates bijhouden moet leuk blijven, en geen verplichting die amper te voldoen isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yupquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op de iPad zie ik dat wel, maar iPhone niet?
Zal straks even kijken, heb je mijn pm
Gehad?
Tuurlijk helpen we je, ik wel in ieder geval met streamverslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijven
Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk helpen we je, ik wel in ieder geval met streamverslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |