De site is een beetje verwarrend, want die ¤79 wordt inderdaad als goedkoopste optie gemeld. Echter, als je gaat bestellen dan kom je in een scherm waar er een goedkopere optie mogelijk is, namelijk ¤49 (zie screenshot hieronder).quote:Op zondag 13 februari 2011 15:20 schreef itsme het volgende:
nee ik heb geen decoder. Ik ga dat doen. Bellen bedoel ik. Ik zie inderdaad 79 euro maar ik vind dat ze hem maar gratis moeten geven want ik ben al klant van hen vanaf 1999! net zou lang als bj Fok!Thanks for the tips!
Dan zou je kanaal 15 moeten hebben. Staat je tv wel op digitaal, gebruik je de afstandsbediening voor digitaal?quote:
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou je kanaal 15 moeten hebben. Staat je tv wel op digitaal, gebruik je de afstandsbedienig voor digitaal?
Ja duh . natuurlijk doet hij het dan gewoon.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het grote oog van Secret Story. Dat staat al enkele dagen te knipperen op dat kanaal. Maar daar moet je dus wel een decoder voor hebben bij Ziggo.
Ik heb er niets onder staan. Dat kanaal is er bij mijn weten al een eeuwigheid, alleen gaat het nu pas weer in gebruik genomen worden. Je zou het dus echt moeten kunnen vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat er not complete links onder als naam zender?
Geef pics van zogenaamde oogquote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er niets onder staan. Dat kanaal is er bij mijn weten al een eeuwigheid, alleen gaat het nu pas weer in gebruik genomen worden. Je zou het dus echt moeten kunnen vinden.
Ik zie niks, even zappenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon het logo van Secret Story. En de aankondiging dat het vandaag begint.
Zucht, je komt nu niet hier baggeren hè.quote:
Ho. ik probeer alleen beeld te krijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zucht, je komt nu niet hier baggeren hè.
moet ik via papier laten zien wat ik zie?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je wat viltstiften en tekentalent?
Heb ik dat weerquote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
Dan denk ik dat je die zender met je pakket gewoon niet aan kan ofzo, 'zoeken naar signaal' komt er bij ons in ieder geval te staan als we een zender niet hebben.
bij andere zenders komt er: Deze zender behoort niet tot uw pakket maar bij deze niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
Dan denk ik dat je die zender met je pakket gewoon niet aan kan ofzo, 'zoeken naar signaal' komt er bij ons in ieder geval te staan als we een zender niet hebben.
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik de edit-knop eens, je hoeft dit topic niet in je eentje vol te spammen.
Caiway in Gouda:
[ afbeelding ]
En hij verdwijnt soms ookquote:Op zondag 13 februari 2011 18:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie je dat oog? Dat gaat open.. en dicht!
Best spannende tv hèquote:Op zondag 13 februari 2011 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet alleen 't oog, er beweegt van alles (de lucht, de stralen, het oog alle kanten op).
waar is je oog man gek!quote:
Die heb ik nergens voorbij zien komen....quote:
Doet ie het bij jou ook gewoon als je er langszapt?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik de edit-knop eens, je hoeft dit topic niet in je eentje vol te spammen.
Caiway in Gouda:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:22 schreef Leandra het volgende:
Doet ie het bij jou ook gewoon als je er langszapt?
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Even geschetst
Dit zie ik:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |