Misschien is hij bij de Tempelierenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Uiteraard, maar SST heeft ook wel iets geheimzinnigs.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want dat was de politiek correcte afkorting natuurlijk, terwijl de logische afkorting SS is
Of doet ie aan LARP, dat zou ik ook geheim houden denk ikquote:
Maar SS kan gewoon nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Van Big Brother maakte ook niemand BBR
Het oog doet een beetje denken aan de illuminatiquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij bij de Tempelieren
STory.quote:
Secret SToryquote:
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de penquote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Maar SS kan gewoon niet
En SST is gewoon lekker dubbel
Ik verwacht dat dat nu ook wel gebeurt. Als er 'onrecht' en 'oneerlijkheid' en voortrekkerij' plaatsvindt. En dat vindt al snel plaats volgens een substantieel deel van de streamers.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de pen
Daarom... zullen we ze wel voor hebben willen zijn enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de pen
Bij BB vond ik het hele circus er om heen ook altijd zo leukquote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik verwacht dat dat nu ook wel gebeurt. Als er 'onrecht' en 'oneerlijkheid' en voortrekkerij' plaatsvindt. En dat vindt al snel plaats volgens een substantieel deel van de streamers.
De politiek en media worden erbij gehaald, de redactie overspoeld ...
Die hysterie aan de zijlijn is eigenlijk het leukste ingrediënt.
dat was ook de kacht van met name BB1. Het waren doodnormale, zelfs oersaaie mensen, maar dat was op zich boeiender dan heel de rellen e.d. van DGK.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij BB vond ik het hele circus er om heen ook altijd zo leuk
En het leren kennen van gewone alledaagse mensen vind ik leuk, maar waarschijnlijk is dat de gluurder in mij. Ik hoop dan ook dat dit een beetje gewone mensen zijn en geen op spektakel en bizar gedrag gecaste mensen. Dat lijkt leuk, maar is eigenlijk heel saai (vind ik dan hè) en je kan je er niet aan spiegelen.
Uhuhquote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het oog doet een beetje denken aan de illuminati
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een update en een streamverslag?
Beknopt en uitgebreidquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een update en een streamverslag?
Plus het heeft 'knuffelen' geupgradequote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
We zullen het zien![]()
En ik ben het met Danny eens, de gewoonheid van de mensen in BB1 maakte het zo bijzonder
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Plus het heeft 'knuffelen' geupgrade
Okay, duidelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.
Staat 't allemaal, tenminste niet voor niks zitten tikken.
Tuurlijk word het leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:
hoop echt dat het leuk gaat worden, al zijn het flutgeheimen en alleen jonge mensen oke ik pas me aan............
we knallen hem er ook hier in deze SC maar inquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah... dat knipperende oog gaat vervelen
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik wel
Ik gok dat stream 1 (meestal de hoofdstream) wordt doorgegeven via dit kanaal, iig heb je minder keus dan via Internetquote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel dat Ziggo kanaal voor gaat stellen. Of ik dan zeg maar heul geen streams online meer nodig heb om alles te kunnen volgen.
Da's wel wat ik vermoed, lijkt me wel zo makkelijk voor ze.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Zal de gratis stream hetzelfde zijn als het livekanaal?
12quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
Staat dat kanaal bij jullie ook met een leeftijdscategorie 16?
geen idee?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
Staat dat kanaal bij jullie ook met een leeftijdscategorie 16?
In de brede kanaalbalk... die in beeld komt als je naar een zender toezapt.quote:
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:
Hoe meer foto's ik zie, hoe duisterder ik het ga inzien. En dan die beschrijvingen, wat een oppervlakkigheid.
Niets speciaals, maar dit lijkt best een hoog oppervlakkigheidsgehalte te gaan krijgen. Mensen die het fijn vinden in beeld te zijn, een clubje ijdeltuiten zonder iets te melden.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?
Dan hoop ik met je meequote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets speciaals, maar dit lijkt best een hoog oppervlakkigheidsgehalte te gaan krijgen. Mensen die het fijn vinden in beeld te zijn, een clubje ijdeltuiten zonder iets te melden.
Maar ik hoop nog wel dat ik me vergis hoor
oh Oh Cherso was natuurlijk wel een enorme hit voor omroepland waar aantallen kijkers belangrijker zijn dan kwaliteitquote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.
Nou had ik geen dr. dr. ir. als deelnemer verwacht, maar alleen maar een opeenstapeling van IQ-loze platheid is niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Oké, maar voor BB UK wisten ze toch elk jaar weer een leuke mix van mensen te vinden. Hier zie ik op het eerste gezicht een eenheidsworst.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee![]()
Vraag me ook wel eens af hoeveel mensen die wel echt iets te melden hebben nog aan een dergelijk programma mee zouden willen werken. Als ik terug denk aan DGK, daar gebeurden toch dingen die je jaren later nog nagedragen worden, en het was bepaald niet altijd positief! Tel daarbij alle filmpjes op die nog steeds op internet te zien zijn en ik kan me voorstellen dat heel veel mensen denken: nah, doe maar niet!
Als ik aan Brian denk, denk ik ook aan paarden, en als ik aan Nadia denk, ook aan framboosjes
Hij is engquote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook Maik is gevonden
De deelnemers: Maik Bos (25)
Hoe laat begint het?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even eten bij mijn ouders
Daar nog even koffie en thee drinken en dan klaar gaan zitten voor SST
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.
Nou had ik geen dr. dr. ir. als deelnemer verwacht, maar alleen maar een opeenstapeling van IQ-loze platheid is niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?
ja normaal gesproken zap ik daar ook wel overheen dus ben benieuwd of het me nu wel kan boeien.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?
Beide ben ik bang...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.
Thanx.quote:
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb OOC alleen de eerste keer gezien en besloot toen er niet meer naar te kijken. Maar ik denk niet dat SS net zo plat wordt, dat houd je geen 3 maanden vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |