dat was ook de kacht van met name BB1. Het waren doodnormale, zelfs oersaaie mensen, maar dat was op zich boeiender dan heel de rellen e.d. van DGK.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij BB vond ik het hele circus er om heen ook altijd zo leuk
En het leren kennen van gewone alledaagse mensen vind ik leuk, maar waarschijnlijk is dat de gluurder in mij. Ik hoop dan ook dat dit een beetje gewone mensen zijn en geen op spektakel en bizar gedrag gecaste mensen. Dat lijkt leuk, maar is eigenlijk heel saai (vind ik dan hè) en je kan je er niet aan spiegelen.
Uhuhquote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het oog doet een beetje denken aan de illuminati
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een update en een streamverslag?
Beknopt en uitgebreidquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Lutte het volgende:
Wat is het grote verschil tussen een update en een streamverslag?
Plus het heeft 'knuffelen' geupgradequote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
We zullen het zien![]()
En ik ben het met Danny eens, de gewoonheid van de mensen in BB1 maakte het zo bijzonder
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
Plus het heeft 'knuffelen' geupgrade
Okay, duidelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.
Staat 't allemaal, tenminste niet voor niks zitten tikken.
Tuurlijk word het leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:
hoop echt dat het leuk gaat worden, al zijn het flutgeheimen en alleen jonge mensen oke ik pas me aan............
we knallen hem er ook hier in deze SC maar inquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah... dat knipperende oog gaat vervelen
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik wel
Ik gok dat stream 1 (meestal de hoofdstream) wordt doorgegeven via dit kanaal, iig heb je minder keus dan via Internetquote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel dat Ziggo kanaal voor gaat stellen. Of ik dan zeg maar heul geen streams online meer nodig heb om alles te kunnen volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |