Tuurlijk word het leukquote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:
hoop echt dat het leuk gaat worden, al zijn het flutgeheimen en alleen jonge mensen oke ik pas me aan............
we knallen hem er ook hier in deze SC maar inquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joah... dat knipperende oog gaat vervelen
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk jij ook af en toe om te zien of het stiekem al begonnen is? Ik wel
Ik gok dat stream 1 (meestal de hoofdstream) wordt doorgegeven via dit kanaal, iig heb je minder keus dan via Internetquote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel dat Ziggo kanaal voor gaat stellen. Of ik dan zeg maar heul geen streams online meer nodig heb om alles te kunnen volgen.
Da's wel wat ik vermoed, lijkt me wel zo makkelijk voor ze.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Zal de gratis stream hetzelfde zijn als het livekanaal?
12quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
Staat dat kanaal bij jullie ook met een leeftijdscategorie 16?
geen idee?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Leandra het volgende:
Staat dat kanaal bij jullie ook met een leeftijdscategorie 16?
In de brede kanaalbalk... die in beeld komt als je naar een zender toezapt.quote:
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef Disana het volgende:
Hoe meer foto's ik zie, hoe duisterder ik het ga inzien. En dan die beschrijvingen, wat een oppervlakkigheid.
Niets speciaals, maar dit lijkt best een hoog oppervlakkigheidsgehalte te gaan krijgen. Mensen die het fijn vinden in beeld te zijn, een clubje ijdeltuiten zonder iets te melden.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je bedoelt van de deelnemers? Maar wat had je dan verwacht?
Dan hoop ik met je meequote:Op zondag 13 februari 2011 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets speciaals, maar dit lijkt best een hoog oppervlakkigheidsgehalte te gaan krijgen. Mensen die het fijn vinden in beeld te zijn, een clubje ijdeltuiten zonder iets te melden.
Maar ik hoop nog wel dat ik me vergis hoor
oh Oh Cherso was natuurlijk wel een enorme hit voor omroepland waar aantallen kijkers belangrijker zijn dan kwaliteitquote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.
Nou had ik geen dr. dr. ir. als deelnemer verwacht, maar alleen maar een opeenstapeling van IQ-loze platheid is niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Oké, maar voor BB UK wisten ze toch elk jaar weer een leuke mix van mensen te vinden. Hier zie ik op het eerste gezicht een eenheidsworst.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee![]()
Vraag me ook wel eens af hoeveel mensen die wel echt iets te melden hebben nog aan een dergelijk programma mee zouden willen werken. Als ik terug denk aan DGK, daar gebeurden toch dingen die je jaren later nog nagedragen worden, en het was bepaald niet altijd positief! Tel daarbij alle filmpjes op die nog steeds op internet te zien zijn en ik kan me voorstellen dat heel veel mensen denken: nah, doe maar niet!
Als ik aan Brian denk, denk ik ook aan paarden, en als ik aan Nadia denk, ook aan framboosjes
Hij is engquote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook Maik is gevonden
De deelnemers: Maik Bos (25)
Hoe laat begint het?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even eten bij mijn ouders
Daar nog even koffie en thee drinken en dan klaar gaan zitten voor SST
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Dementor al zei: bang dan het op Oh Oh Cherso gaat lijken qua niveau.
Nou had ik geen dr. dr. ir. als deelnemer verwacht, maar alleen maar een opeenstapeling van IQ-loze platheid is niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht.
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?
ja normaal gesproken zap ik daar ook wel overheen dus ben benieuwd of het me nu wel kan boeien.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had ook wat oudere kandidaten verwacht, ala Ruud & Willem, maar dat zal niet in trek zijn, het moet jong en hip ofzo. . .?
Beide ben ik bang...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jong en dom misschien? Wat een volk zeg.
Thanx.quote:
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb OOC alleen de eerste keer gezien en besloot toen er niet meer naar te kijken. Maar ik denk niet dat SS net zo plat wordt, dat houd je geen 3 maanden vol.
Je zal wel genoten hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Zoiets leek mij ook ja. Volgens mij kun je dat niet 3 maanden lang een kijkcijferkanon laten zijn. Maar ik heb me wel vaker vergist, CBML werd ook niet van de buis gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.
Post het hierquote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schat dat je met een dergelijke casting als waar het nu op lijkt, in Nederland een publiek van maximaal zo'n half miljoen aanspreekt voor de dagelijkse uitzendingen.
Ik denk echter niet dat ze het halen. Een deel van hun publiek zit naar DWDD te kijken om te zien of er nog een mooi meisje in het publiek zit, een ander deel zit bij GTST...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Post het hier
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes?
Kunnen we achteraf zien wie er het dichtst bij zat
Zoek je zenders opnieuw dan.quote:
23:00uurquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Kwaliteit het volgende:
hoelaat zou Secret Story kanaal, live gaan?
Rode knop? Een bom?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
ik heb ziggo en geeft geen signaal, kan pic gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
Thank godquote:
quote:
Het duurde niet lang voordat ik uit mijn panty schietquote:
No shit Sherlockquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De presentatie van de dagelijkse show ligt in handen van Bart Boonstra. De liveshows worden gepresenteerd door Renate Verbaan.
Je hebt je standaardquote:
Nee ik zit op iPhonequote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je standaardPI uitgezet.
Reken daar niet op, aangezien 't bij andere mensen al werkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
maar weet je, misschien gaat mijn ziggoding werken als het eenmaal begonnen is
je weet maar nooit hé.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Reken daar niet op, aangezien 't bij andere mensen al werkt.
Tis wel weg inéénsquote:
Ik begon me al serieus af te vragen waar je eigen ik bleefquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het duurde niet lang voordat ik uit mijn panty schiet
Het valt iig opquote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is er met mijn standaard pi danik ben lief en die pi is ook lief
die pi hoort bij c_a
Tja best erg, ik kan me spontaan ergeren aan iets onbenulligs.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begon me al serieus af te vragen waar je eigen ik bleef
Erger jij je aan standaard pi's danquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja best erg, ik kan me spontaan ergeren aan iets onbenulligs.
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erger jij je aan standaard pi's dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |