In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb OOC alleen de eerste keer gezien en besloot toen er niet meer naar te kijken. Maar ik denk niet dat SS net zo plat wordt, dat houd je geen 3 maanden vol.
Je zal wel genoten hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Zoiets leek mij ook ja. Volgens mij kun je dat niet 3 maanden lang een kijkcijferkanon laten zijn. Maar ik heb me wel vaker vergist, CBML werd ook niet van de buis gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.
Post het hierquote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schat dat je met een dergelijke casting als waar het nu op lijkt, in Nederland een publiek van maximaal zo'n half miljoen aanspreekt voor de dagelijkse uitzendingen.
Ik denk echter niet dat ze het halen. Een deel van hun publiek zit naar DWDD te kijken om te zien of er nog een mooi meisje in het publiek zit, een ander deel zit bij GTST...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Post het hier
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes?
Kunnen we achteraf zien wie er het dichtst bij zat
Zoek je zenders opnieuw dan.quote:
23:00uurquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Kwaliteit het volgende:
hoelaat zou Secret Story kanaal, live gaan?
Rode knop? Een bom?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
ik heb ziggo en geeft geen signaal, kan pic gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |