Je zal wel genoten hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst nog ff Roda - Ajax, als opwarmertje.
Zoiets leek mij ook ja. Volgens mij kun je dat niet 3 maanden lang een kijkcijferkanon laten zijn. Maar ik heb me wel vaker vergist, CBML werd ook niet van de buis gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In OOC gebeurde zo weinig dat het eigenlijk allemaal wel in één uitzending had gekund.
Post het hierquote:Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik schat dat je met een dergelijke casting als waar het nu op lijkt, in Nederland een publiek van maximaal zo'n half miljoen aanspreekt voor de dagelijkse uitzendingen.
Ik denk echter niet dat ze het halen. Een deel van hun publiek zit naar DWDD te kijken om te zien of er nog een mooi meisje in het publiek zit, een ander deel zit bij GTST...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Post het hier
[Kijkcijfers] Wordt Secret Story een groot succes?
Kunnen we achteraf zien wie er het dichtst bij zat
Zoek je zenders opnieuw dan.quote:
23:00uurquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef Kwaliteit het volgende:
hoelaat zou Secret Story kanaal, live gaan?
Rode knop? Een bom?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
ik heb ziggo en geeft geen signaal, kan pic gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
kanaal 999... rode knop en de rest wijst zichzelf als het goed is
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds ik je UI heb gezien wel ja.
Thank godquote:
quote:
Het duurde niet lang voordat ik uit mijn panty schietquote:
No shit Sherlockquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De presentatie van de dagelijkse show ligt in handen van Bart Boonstra. De liveshows worden gepresenteerd door Renate Verbaan.
Je hebt je standaardquote:
Nee ik zit op iPhonequote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt je standaardPI uitgezet.
Reken daar niet op, aangezien 't bij andere mensen al werkt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
maar weet je, misschien gaat mijn ziggoding werken als het eenmaal begonnen is
je weet maar nooit hé.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Reken daar niet op, aangezien 't bij andere mensen al werkt.
Tis wel weg inéénsquote:
Ik begon me al serieus af te vragen waar je eigen ik bleefquote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het duurde niet lang voordat ik uit mijn panty schiet
Het valt iig opquote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is er met mijn standaard pi danik ben lief en die pi is ook lief
die pi hoort bij c_a
Tja best erg, ik kan me spontaan ergeren aan iets onbenulligs.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik begon me al serieus af te vragen waar je eigen ik bleef
Erger jij je aan standaard pi's danquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja best erg, ik kan me spontaan ergeren aan iets onbenulligs.
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erger jij je aan standaard pi's dan
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functiequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functie
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel liefquote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik vind niet iedereen lief hoor
het hoort gewoon bij mij. Ik gebruikte laatst andere pi's en toen werd mijn vriendelijk verzocht om mijn hartjes pi te gebruiken
En ik word oud en mildquote:
quote:
Echt niet.quote:
quote:
Ik zal erop letten als ik op de laptop zitquote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel lief
Verdomme mummer zoveel alquote:
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdownquote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal erop letten als ik op de laptop zit
Ik vind jou wel grappigen ook wel lief, omdat je je kan ergeren aan standaard pi's
Ow en je bent niet de enige hoor
Wow c_a kijkt op klok : nog 2 uur en 7 minuten
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdown
Dit is 'mquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Die heb ik volgens mij al gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchatquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als iemand lapo heeft moet ie even [LiveSC #..] gebruiken.
COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchat
Zit je aan een quotum voor posts per minuutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |