COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchat
Zit je aan een quotum voor posts per minuutquote:
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je aan een quotum voor posts per minuut?
aha.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Commentaar op streams....en in dit geval vast ook wel tv
Nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je aan een quotum voor posts per minuut?
maar wanneer komt dat COS?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?
Ja maar yvonne zag de bui al hangen qua veelposten, postte ze ergens anders.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nieuw is in RLS land...Denk je ook niet?
nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je probeert Tong z'n postcount te evenaren??
Ze kent me bij Onzin Radioquote:Op zondag 13 februari 2011 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar yvonne zag de bui al hangen qua veelposten, postte ze ergens anders.
het zal dan ook geen kwaliteitstv worden....en dan is het ook niet erg...komt goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die Bart Bolkema ofzo deed mee aan Popstars en heeft geen presenteerervaring
Dat is ook zo. Renate overdekt de foutjes welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
het zal dan ook geen kwaliteitstv worden....en dan is het ook niet erg...komt goed
Geloof me, ik vind het ook een ei, maar op zich deed hij het wel goedquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar die Bart Bolkema ofzo deed mee aan Popstars en heeft geen presenteerervaring
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:quote:
Mag het een willekeurige user zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:
Dat oog gaat open en dicht!!!
Comeback van Pietje:
De wolken en de zon bewegen ook!!
Zouden wel 2 hele leuke eerste posts zijn voor de eerste COS.
Ik stel voor dat degene die de eerste COS opent die twee posts even opzoekt en in de OP zet
Pietjeeeeeeeeeeeeeeeee....werk voor je aan de winkelquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me spannend als we het eerder doen, dan krijgen we allemaal Maanvis posts:
Dat oog gaat open en dicht!!!
Comeback van Pietje:
De wolken en de zon bewegen ook!!
Zouden wel 2 hele leuke eerste posts zijn voor de eerste COS.
Ik stel voor dat degene die de eerste COS opent die twee posts even opzoekt en in de OP zet
Maar vroeg dus of je hier de boel ook vol kwam baggeren.quote:
Ik zie wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar vroeg dus of je hier de boel ook vol kwam baggeren.
Heb jij 't digitale kanaal al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |