Misschien wel iemand die die spelletjes doet??quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Ohw zo... Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die die spelletjes doet??
Je hebt toch altijd die fantasy gevechten enzo
En dan is hij een ridder
Ik ookquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... Dat zou ook nog kunnen
[..]
Ik ook
De hele dag stream kijken?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ben blij dat ik over een week vakantie heb
Ik moet werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ben blij dat ik over een week vakantie heb
Is het al begonnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Arcee het volgende:
Ah, Secret Story. Dat wou ik wel gaan volgen.
Vanavond op NET5 21:15 uurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
En komen er herhalingen op uitzendinggemist oid?
En moeten we het nu afkorten tot SS? Voelt een beetje fout
Dank dankquote:
Vanavond begint het... 22:15uurquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
Vanavond de kick-off. En de gangbare afkorting is SST.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Is het al begonnen?![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het al begonnen?![]()
Ja, want dat was de politiek correcte afkorting natuurlijk, terwijl de logische afkorting SS isquote:
Misschien is hij bij de Tempelierenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag hier het geheim 'ik ben een ridder' voorbij komen. what zhe fack moet ik me daar bij voorstellen? Ieder weekend je masker op en gaan?
Uiteraard, maar SST heeft ook wel iets geheimzinnigs.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, want dat was de politiek correcte afkorting natuurlijk, terwijl de logische afkorting SS is
Of doet ie aan LARP, dat zou ik ook geheim houden denk ikquote:
Maar SS kan gewoon nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Van Big Brother maakte ook niemand BBR
Het oog doet een beetje denken aan de illuminatiquote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij bij de Tempelieren
STory.quote:
Secret SToryquote:
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de penquote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
Maar SS kan gewoon niet
En SST is gewoon lekker dubbel
Ik verwacht dat dat nu ook wel gebeurt. Als er 'onrecht' en 'oneerlijkheid' en voortrekkerij' plaatsvindt. En dat vindt al snel plaats volgens een substantieel deel van de streamers.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de pen
Daarom... zullen we ze wel voor hebben willen zijn enzoquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met SS kruipt wel een groot deel van de Nederlanders boos in de pen
Bij BB vond ik het hele circus er om heen ook altijd zo leukquote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Ik verwacht dat dat nu ook wel gebeurt. Als er 'onrecht' en 'oneerlijkheid' en voortrekkerij' plaatsvindt. En dat vindt al snel plaats volgens een substantieel deel van de streamers.
De politiek en media worden erbij gehaald, de redactie overspoeld ...
Die hysterie aan de zijlijn is eigenlijk het leukste ingrediënt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |