Proost alvastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afleren? Ik heb nog 15+ biertjes die op moeten
ik ga het voor 1 week aflerenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afleren? Ik heb nog 15+ biertjes die op moeten
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar![]()
Toen ik 't hoorde dacht ik meteen "heuj Cafpow zit daar!"
Dus grote kans dat je gewoon heel terug komt? Das mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef cafpow het volgende:
enne tijn ik ga me er echt aan houden..je kan ook prima lol hebben zonder te drinken![]()
[..]
ik ga het voor 1 week afleren
[..]
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...
Ik ga om half tien naar bed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook biertjes drinken vanavond
voorlopig is die kans er wel..alleen het probleem is dat de platen weer hun plek zioeken, dus zullen er nog wel meer volgen..maar hopelijk in het zuidenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus grote kans dat je gewoon heel terug komt? Das mooi
Goed zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef cafpow het volgende:
enne tijn ik ga me er echt aan houden..je kan ook prima lol hebben zonder te drinken![]()
[..]
ik ga het voor 1 week afleren
[..]
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...
In de zee zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk dat ik er rond die tijd allang in zal liggen
Hoe laat is het daar nu dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk dat ik er rond die tijd allang in zal liggen
Dan zit ik net aan mijn eerste pintquote:
Zo laat?quote:
*tv uit houdt en eerst kijkt of er ook leuke films zijn*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
vanavond komt all you need is love op teevee
Nep oude lul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan zit ik net aan mijn eerste pint
The Jackelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*tv uit houdt en eerst kijkt of er ook leuke films zijn*
Have fun!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef cafpow het volgende:
maar goed...allen..ik ga ervandoor ga even douchen met koud water, want het is echt te warm nu..en ga daarna even op bezoek bij een oom...om daarna 'savond aan het strand te liggen met een boek
Niks nep, weet je wel hoe lang ik tegenwoordig nodig heb om te herstellen van een kater?quote:
Doe datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt saai.. Ik ga wel op de on demand kijken
Je bar is geopend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Is het weer tijd voor mijn bar... ja... tof..
Heaven?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Is het weer tijd voor mijn bar... ja... tof..
quote:
ietsjes korter maken danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Youtube mag van mij dood![]()
Niet eens videos van 10+minuten accepteren...![]()
Knippen naar 9:58 en opgelostquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Youtube mag van mij dood![]()
Niet eens videos van 10+minuten accepteren...![]()
A....... arme jij ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:19 schreef stbabylon het volgende:
Bijna thuis
Nu in Deventer. Best leuk hoor, dagje treinen, maar ben er wel klaar mee na 9 uur
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n bier smaakt me niet vanavond
2e smaakt ook al nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eensvooral het eerste biertje
Als dat ding dat nou aangeeft dat die maar 10min accepteert voordat ik dat ding geedit hebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knippen naar 9:58 en opgelost
Wat voor bier is het?quote:
Dat staat beschreven voordat je gaat uploaden hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat ding dat nou aangeeft dat die maar 10min accepteert voordat ik dat ding geedit heb
Je moet beginnen met een blik Gulp Gladiator. Dan komt alles goed.quote:
Zijn er al gewonden enzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
nopequote:
Vraag of je mee mag met douchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe kan het nou vermaak zijn als er geen gewonden vallen? Dat valt me van je tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopetis leuker vermaak dan ik had gedacht haha
breng me nou niet op ideeenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag met douchen
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
Nee, IRL juichen bij sport is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend
Juist welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, IRL juichen bij sport is leuk
oh zijn er dansjes voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat is leuk....
Defence.*stampstamp* Defence YEAH![]()
En dan deze.... heee jij daar.... ja jij met die oranje schoenen![]()
![]()
de spelers van de tegenpartij zijn mooierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook niet
Dát vindt ie vast een stuk minder leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier
Wat gas niet weet kan gas niet derenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh zijn er dansjes voor?
Sportenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil er ook wel bij staan?
nee ze staan nog wel ff voor mn neus te hopsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn ze nou al douchen?
Anders ben je zo telaat
We hebben eenquote:
hamas hamas?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben eenG
![]()
We hebeen eenA
![]()
We hebben eenS
als we weer meetenquote:
Niet dat ik altijd weet wat correct isquote:
ik zwem sporadischquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Nog sportende dames in Singles, even los van paardrijden en shoppen (schijnt ook een sport te zijn) ?
Dansen, hardlopen, curves, fietsen en zwemmen iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Nog sportende dames in Singles, even los van paardrijden en shoppen (schijnt ook een sport te zijn) ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we weer meetenbiertje erbij en gaan
Die heb je zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dansen, hardlopen, curves, fietsen
Goed bezig zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dansen, hardlopen, curves, fietsen en zwemmen idd
En jij wat voor sport doe jij?quote:
4x in de week fitnessquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Fitness, hardlopen en squashen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij wat voor sport doe jij?
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik heb curves and proud of them.... maar een klein beetje minder mag nog wel....
Wandelen en fietsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fitness, hardlopen en squashen.
Ik loop elke dag wel 2 keer 6 trappen op... Met 8 tredenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkigof het minder mag daar ga ik geen oordeel over geven
[..]
Wandelen en fietsen
Topatleetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop elke dag wel 2 keer 6 trappen op... Met 8 treden
Of je waste ze te heet en ze krompenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik merkte wel dat op een bepaald moment mn shirts en zo beter zaten omdat mijn schouders breder werden
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
4x, das pittig. En echt voluit ook elke keer?
Betrof ook nieuwe shirts, wijsneusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je waste ze te heet en ze krompen
Netjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
NetjesEn goed dat je ook kracht doet, een beter figuur krijgen hoeft niet alleen te liggen in gewicht verminderen, de boel simpelweg strakker maker door wat spiervorming is ook een optie
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
Interessant die site. Vind die denkwijze ook wel okay, is meer de atletische kant op. Bewegen, goed/normaal eten en wat kracht opbouwen waardoor alles in balans isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heb me al meerdere malen redelijk in krachttraining verdiept. De website www.slank-en-sterk.nl vind ik heerlijk om te lezen..
Netjes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ECHOOOOOOOOOOO!!!!!1quote:
quote:
Daarom heeft een auto 4 wielenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zette net de fiets in de berging en dacht, 'Het wordt steeds makkelijker, ik moet er gewoon even een handigheidje in krijgen!' Even later lazer ik met fiets en al het hok in.
Bravo.
Oeps, nu overal auw en pijn enzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zette net de fiets in de berging en dacht, 'Het wordt steeds makkelijker, ik moet er gewoon even een handigheidje in krijgen!' Even later lazer ik met fiets en al het hok in.
Bravo.
Alleen theequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom heeft een auto 4 wielen
Of je hebt teveel gezopen![]()
Nee, kon me nog net vasthouden aan de muur, maar de fiets zelf ging wel all the wayquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeps, nu overal auw en pijn enzo?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Bravo.
Ouchquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, kon me nog net vasthouden aan de muur, maar de fiets zelf ging wel all the wayAnders had ik nu een stuur tussen m'n ribben gehad denk ik.
Misschien moet je wel aan de zuip... misschien dat dat helptquote:
Dan merk ik er waarschijnlijk minder vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Misschien moet je wel aan de zuip... misschien dat dat helpt
Wees blij, op facebook heb je tenminste een profielfoto. Onhandiger is het als iemand je belt en geen nummer achterlaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
En iemand wil me toevoegen op facebook maar ik weet niet wie het is
Uh, mij had je al geacceptterd toch? Dan ben ik t nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
En iemand wil me toevoegen op facebook maar ik weet niet wie het is
Hij heeft geen fotoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij, op facebook heb je tenminste een profielfoto. Onhandiger is het als iemand je belt en geen nummer achterlaat
Troost je, ik heb ook niks, alleen drop..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb weer eens zin in chocola en heel netjes niks gekocht vanmiddag, oen die ik ben
Ik ga geen wildvreemden toevoegen neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fail
Dan verdient die het gewoon om niet toegevoegd te worden![]()
Ik doe lekker met je mee!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Proost! ik ga geen kloot doen vanavond
Caviafilm?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ook niks, alleen drop..
En nu ben ik écht Cavia film kijken!
Doet een dansje... gelukkig zijn er meer... laat staan heb niet eens fut meer voor een dansje...quote:
O diequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
G-Force, wel op Film 1 On Demand trouwens
http://www.imdb.com/title/tt0436339/
Ik wel, maar echt mega-blut..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Doet een dansje... gelukkig zijn er meer... laat staan heb niet eens fut meer voor een dansje...
Als je hem/haar toegevoegd hebt is het geen vreemde meer tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga geen wildvreemden toevoegen nee
Ik ga nu kijken of ie leuk isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dieNiet gezien, maar
cavia's
Alleen als het een lekker ding is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je hem/haar toegevoegd hebt is het geen vreemde meer toch
Dat dus.quote:
Ja, dat zal je nu nooit weten!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als het een lekker ding is.
Dan heb je verkeerde doelen waardoor je geld opraakt en je nu blut bent en vanavond niet kan stappen... al ben ik van mening dat vrouwen zonder geld toch op stap kunnen... met charmes kom je verquote:
Mijn hypotheek betalen en boodschapen doen vind ik niet bepaald 'verkeerde doelen'. Lijkt me prachtig om al mijn geld op te kunnen maken aan feesten, maar zo werkt het hier niet helemaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde doelen waardoor je geld opraakt en je nu blut bent en vanavond niet kan stappen... al ben ik van mening dat vrouwen zonder geld toch op stap kunnen... met charmes kom je ver
Tell me about it... ken de situatie maar dan nog kan ik wel stappen hoor.... En zoals ik al zei als vrouw moet het ook zonder geld lukken te stappen en door wat charmesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hypotheek betalen en boodschapen doen vind ik niet bepaald 'verkeerde doelen'. Lijkt me prachtig om al mijn geld op te kunnen maken aan feesten, maar zo werkt het hier niet helemaal.
Ja, noem me een muts die last heeft van haar eigen principes, maar ik ben er geen fan van om op uiterlijk en charme ergens binnen te komen en al mijn drankjes te laten betalen. Dan blijf ik liever thuis. Ik heb brie en cola, zo slecht is het hier niet hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tell me about it... ken de situatie maar dan nog kan ik wel stappen hoor.... En zoals ik al zei als vrouw moet het ook zonder geld lukken te stappen en door wat charmes
Lekker teren op andermans zak, da's lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tell me about it... ken de situatie maar dan nog kan ik wel stappen hoor.... En zoals ik al zei als vrouw moet het ook zonder geld lukken te stappen en door wat charmes
Nee ik ga je geen muts noemen, daarvoor ken ik je niet en die principes tja snap het wel al kan het natuurlijk welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, noem me een muts die last heeft van haar eigen principes, maar ik ben er geen fan van om op uiterlijk en charme ergens binnen te komen en al mijn drankjes te laten betalen. Dan blijf ik liever thuis. Ik heb brie en cola, zo slecht is het hier niet hoor.
Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen dat doen... ook al zeggen ze van nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker teren op andermans zak, da's lekker
Oeh.... brie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, noem me een muts die last heeft van haar eigen principes, maar ik ben er geen fan van om op uiterlijk en charme ergens binnen te komen en al mijn drankjes te laten betalen. Dan blijf ik liever thuis. Ik heb brie en cola, zo slecht is het hier niet hoor.
Toen ik 18 was liet ik het me ook allemaal aanleunen inderdaad. Maar dat ben ik al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel vrouwen dat doen... ook al zeggen ze van niet
quote:
Lijkt me dat het er ook aan ligt van wie natuurlijk. Vrienden/bekenden zou ik niet zon probleem mee hebben vreemden daarintegen nah.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik 18 was liet ik het me ook allemaal aanleunen inderdaad. Maar dat ben ik al een tijdje niet meer.
Dát dusquote:
Him fan? Of toch het orgineel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Maar goed nu geen 18 meer en aan de brie en cola... de brie doe ik graag mee... de cola wissel ik liever voor wijn in.
Chris Isaac man... kom op HIM doeiiiiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Him fan? Of toch het orgineel?
De 1e die uit die kleedkamer komt die sleur je mee naar huis.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ze zijn zonder mij aan het douchen
Ik vind beide leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Chris Isaac man... kom op HIM doeiiii
Als je nu hier naartoe komt kunnen wij samen gaan douchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ze zijn zonder mij aan het douchen
ik wil alleen de mijne mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De 1e die uit die kleedkamer komt die sleur je mee naar huis.
Wie Gasol?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil alleen de mijne mee naar huis nemen
Dan hoef je ook met de rest niet te douchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil alleen de mijne mee naar huis nemen
Wijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Alles... ben beetje wijnaddict (nee geen alcoholist voordat iemand die gaat beweren)
nah, ik sleur m gewoon thuis nog n keer onder de douchequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Als je nu hier naartoe komt kunnen wij samen gaan douchen
ja maar 12 goedgespierde lange mannen is beter dan maar eentjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan hoef je ook met de rest niet te douchenAls je toch een eigen exemplaar hebt
MIquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar 12 goedgespierde lange mannen is beter dan maar eentje
Niet eentje van de tegenpartij?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MILDG die verwent onder douche door 12 mannen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
easy boyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een vrouw die bier drinkt is een minpunt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja vrouwen en wijn zijn altijd pluspunten....
Mwah nee. Ik verwen liever iemand zelf dan het 12 andere heren te laten doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet een van die 12 benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah nee. Ik verwen liever iemand zelf dan het 12 andere heren te laten doen.
Ik vind dat onaantrekkelijk, ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een vrouw die bier drinkt is een minpunt?
Blijf het een aparte combo vinden net als shagrokende vrouwen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook met 11 anderen tegelijk zie ik dat niet zo zitten. Gewoon 1 op 1, alleen oog voor elkaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet een van die 12 benOh wacht het ware gespierde mannen
Luie shopster?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb de verschrikkelijke drang online allemaal kleding te kopen. Maarja, geen geld he. Zucht.
Ik vind het een pluspuntquote:
Dat is gewoon smerigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijf het een aparte combo vinden net als shagrokende vrouwen...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook met 11 anderen tegelijk zie ik dat niet zo zitten. Gewoon 1 op 1, alleen oog voor elkaar
Vind van wel, vind shoppen door winkelstraten slenteren met tassen en de kerel als pakezel toch actiever...quote:
Arme kerel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind van wel, vind shoppen door winkelstraten slenteren met tassen en de kerel als pakezel toch actiever...
En net als je denkt dat je alles helemaal in kannen en kruiken hebt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaweldrukte op werk is bijna onder controle
Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ik gewoon bier drink. Dat scheelt een hoop gemekker
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Dames hier in de buurt drinken meestal ook bier, dorp en zo. Maar ook wel wijn. De 1 is wel aantrekkelijk en de ander niet, staat hier los van of ze wel of niet bier drinken.
Ik haal mn eigen drankjes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.
En de rekening is ook een stuk makkelijker te verdelen.
Jou mening deel ik hier wel in...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.
Denk dat mannen er inderdaad makkelijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ik gewoon bier drink. Dat scheelt een hoop gemekker
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je voelde je achtergesteld bij die 11 andere natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat mannen er inderdaad moeilijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af ja
Ja, en dat soort vrouwen kom je ook dagelijks tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat mannen er inderdaad makkelijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af ja
Wat? Stappen met een groep en dan een pot aanmaken? Ben je zo cheap?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Jeetje, rekeningen pot verdelen etc.
Ik stap wel veel, en feest wel maar dat doe ik echt dus niet.
Ik ken t ook niet hoor. Wij halen gewoon om en om een rondje voor iedereen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Stappen met een groep en dan een pot aanmaken? Ben je zo cheap?
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t ook niet hoor. Wij halen gewoon om en om een rondje voor iedereen.
Hier het antwoord...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat tijn zegt, dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom legde ik altijd dubbel in, dat klopte preciesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier het antwoord...
Weet je die potten sucken, de een drink bier (dus cheap) terwijl de ander een mixdrank achterover mikt (expensive). Levert altijd gezeik op weer achteraf. Ik pas daar wel voor... ieder doet een rondje klaar.
Dus wacht...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier het antwoord...
Weet je die potten sucken, de een drink bier (dus cheap) terwijl de ander een mixdrank achterover mikt (expensive). Levert altijd gezeik op weer achteraf. Ik pas daar wel voor... ieder doet een rondje klaar.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier het antwoord...
Ja dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En net als je denkt dat je alles helemaal in kannen en kruiken hebt!
Gooit er weer iemand een nieuwe bak bagger op je bureau
Jij gaat er wel vanuit dat iedereen continu hetzelfde blijft drinken, nou trust me dat gebeurt echt niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus wacht...
5 man (m/v), ieders 20e in een pot, daar worden telkens 3 bier, 1 wijn en een flugel van gehaald. OF 5 man halen omstebeurt 3 bier, 1 wijn en een flugel....
problem math?
Zuipen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen op een verdwaalde zaterdagavond...
Dat onder andere....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.
En de rekening is ook een stuk makkelijker te verdelen.
Dus diegene die laat het rondje geeft is in jouw geval de bok, want die mag de dure mixjes aan het eind van de avond betalen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij gaat er wel vanuit dat iedereen continu hetzelfde blijft drinken, nou trust me dat gebeurt echt niet...
Stappen, fok!ken, slapen, seksenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Dure mixjes nemen terwijl de rest aan het bier zit en evenveel inleggen in de pot als de bierdrinkers is natuurlijk ook niet helemaal ok.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus diegene die laat het rondje geeft is in jouw geval de bok, want die mag de dure mixjes aan het eind van de avond betalen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stappen, fok!ken, slapen, seksen
Keuzes, keuzes, keuzes.....quote:
Inderdaad, maar als iedereen even veel in de pot doet maar minder drinkt dan is diegene ook duurder uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus diegene die laat het rondje geeft is in jouw geval de bok, want die mag de dure mixjes aan het eind van de avond betalen?
Ach, gebeurt zeer regelmatig dat ik meer uitgeef dan gemiddeld, maar dat doe ik zelf. Ik weet iig van mijzelf dat ik geen cheap-ass ben die onder het drank halen uit probeert te komen. Niet dat ik nog veel stapvrienden heb die dat doen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Of gewoon altijd alleen gaan stappen zoals ikDan ben je zo veel kwijt als je zelf drinkt
Iemand trek in een dienblad met 12 tequilashots?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dure mixjes nemen terwijl de rest aan het bier zit en evenveel inleggen in de pot als de bierdrinkers is natuurlijk ook niet helemaal ok.
Combineren, nu Fok! je daarna ga je stappen. Slapen en seksen(met jezelf of eventueel een ander erbij)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Keuzes, keuzes, keuzes.....
Nee, is het ook niet. Maar dan verdeel je wel de dure drankjes over iedereen en is niet 1 iemand goedkoop uit met een rondje bier/cola en een andere met een rondje mixjes buit. gedes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dure mixjes nemen terwijl de rest aan het bier zit en evenveel inleggen in de pot als de bierdrinkers is natuurlijk ook niet helemaal ok.
Stel je voor dat je 1,25 meer kwijt bentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Als je het zo bekijkt is het nog best ingewikkeld, drankjes halen.
Hoezo de bok? misschien is die duurder uit misschien niet... echt er is nooit probleem over geweest. Snap ook eigenlijk niet dat ik dit nog moet verdedigen ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dus. Gewoon naar de bar gaan, bestellen, dokken, zuipen, wakker worden in een droge sloot 30 kilometer verderopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Als je het zo bekijkt is het nog best ingewikkeld, drankjes halen.
Hmm ... dat werkt ook niet goed... als iedereen verschillend drinktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik niet, ik heb er echt assistentie bij nodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Combineren, nu Fok! je daarna ga je stappen. Slapen en seksen(met jezelf of eventueel een ander erbij)
Toevallig gaat het in mijn vriendenkring dan altijd om bier/wijn/fris, geen mixjes. Lekker overzichtelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm ... dat werkt ook niet goed... als iedereen verschillend drinkt
Ik heb geen vrienden dus geen ideequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, gebeurt zeer regelmatig dat ik meer uitgeef dan gemiddeld, maar dat doe ik zelf. Ik weet iig van mijzelf dat ik geen cheap-ass ben die onder het drank halen uit probeert te komen. Niet dat ik nog veel stapvrienden heb die dat doen...
Nee drink zelf maar opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand trek in een dienblad met 12 tequilashots?
Ja, als je 1 of 2 drankjes drinkt op een avond misschienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 1,25 meer kwijt bent
Lief doen tegen mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Moet je eens naar A'dam gaan en dan kijken naar de prijzen wat sommige tenten (durven) te vragen voor die simpele drankjes... dan word het plots allemaal een stuk ingewikkelderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Toevallig gaat het in mijn vriendenkring dan altijd om bier/wijn/fris, geen mixjes. Lekker overzichtelijk.
Het spijt me, maar ik zit wel aan een budget als ik ga stappen hoor. Ik val niet over die paar euro dat een mixje méér kost, echt totaal niet, maar bewust met je geld omgaan is iets anders dan "op je centen zitten". Ik kan het me niet veroorloven ermee te smijten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Echt soms heb ik echt het idee dat iedereen ontiegelijke vrek is en op zijn centen zit... wat boeit het nou? Zolang je maar een leuke avond hebt...
Komt voor de warme bakker.quote:
Nou, er zijn dus mensen waar ik al jaren niet meer echt mee uitga, niet omdat ik een vrek ben, maar juist andersom. En als je dat op jaarbasis meerdere honderden euro's kost, is de lol er wel van af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Echt soms heb ik echt het idee dat iedereen ontiegelijke vrek is en op zijn centen zit... wat boeit het nou? Zolang je maar een leuke avond hebt...
Dat hoor je mij niet zeggen maar het lijkt nu net alsof er al over 1,25 verschil moeilijk word gedaan...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zit wel aan een budget als ik ga stappen hoor. Ik val niet over die paar euro dat een mixje méér kost, echt totaal niet, maar bewust met je geld omgaan is iets anders dan "op je centen zitten". Ik kan het me niet veroorloven ermee te smijten.
Dat doe ik toch altijd?quote:
Ik kom niet in tenten waar ik 7 euro voor een wijntje neertel. Dat weiger ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je eens naar A'dam gaan en dan kijken naar de prijzen wat sommige tenten (durven) te vragen voor die simpele drankjes... dan word het plots allemaal een stuk ingewikkelder
Maar please ander onderwerp dit gaat nergens meer over...
Kom maar opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handwerk valt ook onder seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik niet, ik heb er echt assistentie bij nodig.
Dat lees ik niet hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen maar het lijkt nu net alsof er al over 1,25 verschil moeilijk word gedaan...
Onze ervaringsdeskundige vertelt het wel even.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handwerk valt ook onder seksof dat nu met bij jezelf of een ander is
Tja, maar ja het zijn wel leuke tenten... al ben ik het wel mee eens dat het gestoord is. En probeer het te vermijden. Lukt niet altijd...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom niet in tenten waar ik 7 euro voor een wijntje neertel. Dat weiger ik.
Das hetzelfde als de Tour de France en spinning dezelfde sport noemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handwerk valt ook onder seksof dat nu met bij jezelf of een ander is
Succes ik zou het niet kunnenquote:
Uhm... ik heb een keer 50 euro ingelegd en maar een biertje gehad.... dus... do your mathquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Kom je uit (omgeving) Amsterdam?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, maar ja het zijn wel leuke tenten... al ben ik het wel mee eens dat het gestoord is. En probeer het te vermijden. Lukt niet altijd...
Moet je wat weg drinken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wanneer was jou laatste beurt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onze ervaringsdeskundige vertelt het wel even.
Hey gun mij en een heleboel andere Fok!kers ook dat wij seks hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das hetzelfde als de Tour de France en spinning dezelfde sport noemen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik heb een keer 50 euro ingelegd en maar een biertje gehad.... dus... do your math
quote:
Jaquote:
Dat is wel ook tekenend voor de groep waar je je dan in begeeft. Bij ons ging het altijd eerlijk, nooit gezeik. Soms betaalde je wat te veel, de volgende keer iets te weinig, en weer een andere keer ging de pot niet op. En dat nam dan iemand mee, en de volgende keer ging het vrolijk verderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik heb een keer 50 euro ingelegd en maar een biertje gehad.... dus... do your math
Gaat je geen fuck aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer was jou laatste beurt?![]()
Ik zou die shots laten staan en met haar mee gaanquote:
Ok, gij vuige Adonis.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Hey gun mij en een heleboel andere Fok!kers ook dat wij seks hebben
Jij liever als ik....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou die shots laten staan en met haar mee gaan
Wat denk je? Ze drinkt liever mee dan ze te serverenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die kijkt er ook niet vrolijk bij...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen.... die film is nu niet echt bepaald boeiend ...
Mooi ik heb geen zin om jou te moeten vechten om een meisjequote:
Ik gun je ook eens een keertje iets meer dan alleen handkarrenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi ik heb geen zin om jou te moeten vechten om een meisje
Nee, dat zei je niet, je begon met een vergelijking, die je niet afmaakte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Met haar meegaan, die shots zijn welkom
Dit wat meer geciviliseerd voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Omdat ik te lui ben om daar op te googlen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom geen man die mij dat blad komt brengen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit wat meer geciviliseerd voor je?Thats the better waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sindsdien kijk ik ook met wie ik ga..... alleen mannen die gewoon bier drinkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat is wel ook tekenend voor de groep waar je je dan in begeeft. Bij ons ging het altijd eerlijk, nooit gezeik. Soms betaalde je wat te veel, de volgende keer iets te weinig, en weer een andere keer ging de pot niet op. En dat nam dan iemand mee, en de volgende keer ging het vrolijk verder
Alleen mannen die bier drinken? Ik herinner me dat wij eens zwaar aan de cocktails zijn geweest...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sindsdien kijk ik ook met wie ik ga..... alleen mannen die gewoon bier drinkenandere combinaties doe ik niet aan mee....dan haal ik hoogstens een keer een rondje bier ofzo..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om daar op te googlen....
Lekker aardig weer, dus als bob ben je niet eens welkom meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sindsdien kijk ik ook met wie ik ga..... alleen mannen die gewoon bier drinkenandere combinaties doe ik niet aan mee....dan haal ik hoogstens een keer een rondje bier ofzo..
Als je dat nog kan herinneren was het nog niet zwaar genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen mannen die bier drinken? Ik herinner me dat wij eens zwaar aan de cocktails zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |