Proost alvastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afleren? Ik heb nog 15+ biertjes die op moeten
ik ga het voor 1 week aflerenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afleren? Ik heb nog 15+ biertjes die op moeten
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar![]()
Toen ik 't hoorde dacht ik meteen "heuj Cafpow zit daar!"
Dus grote kans dat je gewoon heel terug komt? Das mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef cafpow het volgende:
enne tijn ik ga me er echt aan houden..je kan ook prima lol hebben zonder te drinken![]()
[..]
ik ga het voor 1 week afleren
[..]
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...
Ik ga om half tien naar bed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook biertjes drinken vanavond
voorlopig is die kans er wel..alleen het probleem is dat de platen weer hun plek zioeken, dus zullen er nog wel meer volgen..maar hopelijk in het zuidenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus grote kans dat je gewoon heel terug komt? Das mooi
Goed zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef cafpow het volgende:
enne tijn ik ga me er echt aan houden..je kan ook prima lol hebben zonder te drinken![]()
[..]
ik ga het voor 1 week afleren
[..]
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...
In de zee zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk dat ik er rond die tijd allang in zal liggen
Hoe laat is het daar nu dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk dat ik er rond die tijd allang in zal liggen
Dan zit ik net aan mijn eerste pintquote:
Zo laat?quote:
*tv uit houdt en eerst kijkt of er ook leuke films zijn*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
vanavond komt all you need is love op teevee
Nep oude lul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan zit ik net aan mijn eerste pint
The Jackelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*tv uit houdt en eerst kijkt of er ook leuke films zijn*
Have fun!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef cafpow het volgende:
maar goed...allen..ik ga ervandoor ga even douchen met koud water, want het is echt te warm nu..en ga daarna even op bezoek bij een oom...om daarna 'savond aan het strand te liggen met een boek
Niks nep, weet je wel hoe lang ik tegenwoordig nodig heb om te herstellen van een kater?quote:
Doe datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt saai.. Ik ga wel op de on demand kijken
Je bar is geopend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Is het weer tijd voor mijn bar... ja... tof..
Heaven?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
Is het weer tijd voor mijn bar... ja... tof..
quote:
ietsjes korter maken danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Youtube mag van mij dood![]()
Niet eens videos van 10+minuten accepteren...![]()
Knippen naar 9:58 en opgelostquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
Youtube mag van mij dood![]()
Niet eens videos van 10+minuten accepteren...![]()
A....... arme jij ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:19 schreef stbabylon het volgende:
Bijna thuis
Nu in Deventer. Best leuk hoor, dagje treinen, maar ben er wel klaar mee na 9 uur
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n bier smaakt me niet vanavond
2e smaakt ook al nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eensvooral het eerste biertje
Als dat ding dat nou aangeeft dat die maar 10min accepteert voordat ik dat ding geedit hebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knippen naar 9:58 en opgelost
Wat voor bier is het?quote:
Dat staat beschreven voordat je gaat uploaden hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat ding dat nou aangeeft dat die maar 10min accepteert voordat ik dat ding geedit heb
Je moet beginnen met een blik Gulp Gladiator. Dan komt alles goed.quote:
Zijn er al gewonden enzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
nopequote:
Vraag of je mee mag met douchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe kan het nou vermaak zijn als er geen gewonden vallen? Dat valt me van je tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopetis leuker vermaak dan ik had gedacht haha
breng me nou niet op ideeenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag met douchen
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
Nee, IRL juichen bij sport is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend
Juist welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, IRL juichen bij sport is leuk
oh zijn er dansjes voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat is leuk....
Defence.*stampstamp* Defence YEAH![]()
En dan deze.... heee jij daar.... ja jij met die oranje schoenen![]()
![]()
de spelers van de tegenpartij zijn mooierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook niet
Dát vindt ie vast een stuk minder leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier
Wat gas niet weet kan gas niet derenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh zijn er dansjes voor?
Sportenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil er ook wel bij staan?
nee ze staan nog wel ff voor mn neus te hopsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn ze nou al douchen?
Anders ben je zo telaat
We hebben eenquote:
hamas hamas?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben eenG
![]()
We hebeen eenA
![]()
We hebben eenS
als we weer meetenquote:
Niet dat ik altijd weet wat correct isquote:
ik zwem sporadischquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Nog sportende dames in Singles, even los van paardrijden en shoppen (schijnt ook een sport te zijn) ?
Dansen, hardlopen, curves, fietsen en zwemmen iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Nog sportende dames in Singles, even los van paardrijden en shoppen (schijnt ook een sport te zijn) ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we weer meetenbiertje erbij en gaan
Die heb je zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dansen, hardlopen, curves, fietsen
Goed bezig zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dansen, hardlopen, curves, fietsen en zwemmen idd
En jij wat voor sport doe jij?quote:
4x in de week fitnessquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Fitness, hardlopen en squashen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij wat voor sport doe jij?
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik heb curves and proud of them.... maar een klein beetje minder mag nog wel....
Wandelen en fietsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fitness, hardlopen en squashen.
Ik loop elke dag wel 2 keer 6 trappen op... Met 8 tredenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkigof het minder mag daar ga ik geen oordeel over geven
[..]
Wandelen en fietsen
Topatleetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop elke dag wel 2 keer 6 trappen op... Met 8 treden
Of je waste ze te heet en ze krompenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik merkte wel dat op een bepaald moment mn shirts en zo beter zaten omdat mijn schouders breder werden
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
4x, das pittig. En echt voluit ook elke keer?
Betrof ook nieuwe shirts, wijsneusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je waste ze te heet en ze krompen
Netjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
NetjesEn goed dat je ook kracht doet, een beter figuur krijgen hoeft niet alleen te liggen in gewicht verminderen, de boel simpelweg strakker maker door wat spiervorming is ook een optie
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
Interessant die site. Vind die denkwijze ook wel okay, is meer de atletische kant op. Bewegen, goed/normaal eten en wat kracht opbouwen waardoor alles in balans isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heb me al meerdere malen redelijk in krachttraining verdiept. De website www.slank-en-sterk.nl vind ik heerlijk om te lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |