als we weer meetenquote:
Niet dat ik altijd weet wat correct isquote:
ik zwem sporadischquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Nog sportende dames in Singles, even los van paardrijden en shoppen (schijnt ook een sport te zijn) ?
Dansen, hardlopen, curves, fietsen en zwemmen iddquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Nog sportende dames in Singles, even los van paardrijden en shoppen (schijnt ook een sport te zijn) ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als we weer meetenbiertje erbij en gaan
Die heb je zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dansen, hardlopen, curves, fietsen
Goed bezig zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dansen, hardlopen, curves, fietsen en zwemmen idd
En jij wat voor sport doe jij?quote:
4x in de week fitnessquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef xFriendx het volgende:
Fitness, hardlopen en squashen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij wat voor sport doe jij?
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... ik heb curves and proud of them.... maar een klein beetje minder mag nog wel....
Wandelen en fietsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fitness, hardlopen en squashen.
Ik loop elke dag wel 2 keer 6 trappen op... Met 8 tredenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkigof het minder mag daar ga ik geen oordeel over geven
[..]
Wandelen en fietsen
Topatleetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop elke dag wel 2 keer 6 trappen op... Met 8 treden
Of je waste ze te heet en ze krompenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Ik merkte wel dat op een bepaald moment mn shirts en zo beter zaten omdat mijn schouders breder werden
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
4x, das pittig. En echt voluit ook elke keer?
Betrof ook nieuwe shirts, wijsneusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je waste ze te heet en ze krompen
Netjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
NetjesEn goed dat je ook kracht doet, een beter figuur krijgen hoeft niet alleen te liggen in gewicht verminderen, de boel simpelweg strakker maker door wat spiervorming is ook een optie
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk voluit ja. Op 2 dagen moet ik nog werken daarna, dus qua cardio voluit, kracht wat minder. Op de andere 2 dagen kan ik daarna wel naar huis, dus dan ook qua cardio voluit, en kracht ook. Mijn eerste doel is tenslotte afvallen. Zit nu op -7,5 kilo.
Interessant die site. Vind die denkwijze ook wel okay, is meer de atletische kant op. Bewegen, goed/normaal eten en wat kracht opbouwen waardoor alles in balans isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heb me al meerdere malen redelijk in krachttraining verdiept. De website www.slank-en-sterk.nl vind ik heerlijk om te lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |