nopequote:
 tis leuker vermaak dan ik had gedacht haha
 tis leuker vermaak dan ik had gedacht haha

Vraag of je mee mag met douchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond

quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
 Dat is leuk....
 Dat is leuk.... 

Hoe kan het nou vermaak zijn als er geen gewonden vallen? Dat valt me van je tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopetis leuker vermaak dan ik had gedacht haha

breng me nou niet op ideeenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag met douchen

Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen

Nee, IRL juichen bij sport is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend

Juist welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
 gewoon doen
 gewoon doen  

Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, IRL juichen bij sport is leuk
 van sport snap ik geen bal zelfs de sporten zonder bal
 van sport snap ik geen bal zelfs de sporten zonder bal  

oh zijn er dansjes voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat is leuk....
Defence.*stampstamp* Defence YEAH
En dan deze.... heee jij daar.... ja jij met die oranje schoenen

?
 ?

de spelers van de tegenpartij zijn mooierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook niet

Dát vindt ie vast een stuk minder leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier

Wat gas niet weet kan gas niet derenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier

quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh zijn er dansjes voor?

Sportenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend

Waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil er ook wel bij staan?

nee ze staan nog wel ff voor mn neus te hopsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn ze nou al douchen?
Anders ben je zo telaat
 denk dat ik zo s ff n koud biertje ga halen
 denk dat ik zo s ff n koud biertje ga halen  

We hebben eenquote:
 G
 G   
  A
  A   
  S
 S   

hamas hamas?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben eenG

We hebeen eenA

We hebben eenS

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |