nopequote:
Vraag of je mee mag met douchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ben het supportervrouwtje aan het uithangen bij n basketballwerdstrijd van gaszwetende mannen met mooie armen is niet verkeerd voor de zaterdagavond
Hoe kan het nou vermaak zijn als er geen gewonden vallen? Dat valt me van je tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopetis leuker vermaak dan ik had gedacht haha
breng me nou niet op ideeenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag of je mee mag met douchen
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
Nee, IRL juichen bij sport is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend
Juist welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
breng me nou niet op ideeen
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, IRL juichen bij sport is leuk
oh zijn er dansjes voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dat is leuk....
Defence.*stampstamp* Defence YEAH![]()
En dan deze.... heee jij daar.... ja jij met die oranje schoenen![]()
![]()
de spelers van de tegenpartij zijn mooierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vindt Gasje vast niet erg, en z'n teammaatjes ook niet
Dát vindt ie vast een stuk minder leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier
Wat gas niet weet kan gas niet derenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de spelers van de tegenpartij zijn mooier
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh zijn er dansjes voor?
Sportenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Sport zelfs het kijken vind ik al vermoeiend
Waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil er ook wel bij staan?
nee ze staan nog wel ff voor mn neus te hopsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn ze nou al douchen?
Anders ben je zo telaat
We hebben eenquote:
hamas hamas?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We hebben eenG
![]()
We hebeen eenA
![]()
We hebben eenS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |