Dus een vrouw die bier drinkt is een minpunt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja vrouwen en wijn zijn altijd pluspunten....
Mwah nee. Ik verwen liever iemand zelf dan het 12 andere heren te laten doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MILDG die verwent onder douche door 12 mannen
Wie zegt dat ik niet een van die 12 benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah nee. Ik verwen liever iemand zelf dan het 12 andere heren te laten doen.
Ik vind dat onaantrekkelijk, ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus een vrouw die bier drinkt is een minpunt?
Blijf het een aparte combo vinden net als shagrokende vrouwen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook met 11 anderen tegelijk zie ik dat niet zo zitten. Gewoon 1 op 1, alleen oog voor elkaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet een van die 12 benOh wacht het ware gespierde mannen
Luie shopster?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Ik heb de verschrikkelijke drang online allemaal kleding te kopen. Maarja, geen geld he. Zucht.
Ik vind het een pluspuntquote:
Dat is gewoon smerigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijf het een aparte combo vinden net als shagrokende vrouwen...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook met 11 anderen tegelijk zie ik dat niet zo zitten. Gewoon 1 op 1, alleen oog voor elkaar
Vind van wel, vind shoppen door winkelstraten slenteren met tassen en de kerel als pakezel toch actiever...quote:
Arme kerel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Vind van wel, vind shoppen door winkelstraten slenteren met tassen en de kerel als pakezel toch actiever...
En net als je denkt dat je alles helemaal in kannen en kruiken hebt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaweldrukte op werk is bijna onder controle
Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ik gewoon bier drink. Dat scheelt een hoop gemekker
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Dames hier in de buurt drinken meestal ook bier, dorp en zo. Maar ook wel wijn. De 1 is wel aantrekkelijk en de ander niet, staat hier los van of ze wel of niet bier drinken.
Ik haal mn eigen drankjes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.
En de rekening is ook een stuk makkelijker te verdelen.
Jou mening deel ik hier wel in...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.
Denk dat mannen er inderdaad makkelijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ik gewoon bier drink. Dat scheelt een hoop gemekker
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je voelde je achtergesteld bij die 11 andere natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat mannen er inderdaad moeilijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |