Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ik gewoon bier drink. Dat scheelt een hoop gemekker
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Dames hier in de buurt drinken meestal ook bier, dorp en zo. Maar ook wel wijn. De 1 is wel aantrekkelijk en de ander niet, staat hier los van of ze wel of niet bier drinken.
Ik haal mn eigen drankjes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! 12 bier is vele malen makkelijker dan 6 bier, 1 zoete witte, 1 droge witte, 2 bessen-jus, 1 flugel en een malibu-cola.
En de rekening is ook een stuk makkelijker te verdelen.
Jou mening deel ik hier wel in...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.
Denk dat mannen er inderdaad makkelijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het onaantrekkelijk ogen, dat meen ik. Staat idd los van de mate van schoonheid van de dame in kwestie, maar ik hou er gewoon niet zo van. Maakt verder niet uit, want ik val niet op vrouwen, dus ze liggen er vast niet wakker van.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind het een pluspunt als ik gewoon bier drink. Dat scheelt een hoop gemekker
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je voelde je achtergesteld bij die 11 andere natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat mannen er inderdaad moeilijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af ja
Ja, en dat soort vrouwen kom je ook dagelijks tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk dat mannen er inderdaad makkelijker over doen. Is het in combinatie met een vrouw die bovenarmen heeft ter grootte van een boomstam, okselharen waar je een lasso van kan maken en rookt ze meer shag dan Tong kan posten, tja dan haak ik wel af ja
Wat? Stappen met een groep en dan een pot aanmaken? Ben je zo cheap?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Jeetje, rekeningen pot verdelen etc.
Ik stap wel veel, en feest wel maar dat doe ik echt dus niet.
Ik ken t ook niet hoor. Wij halen gewoon om en om een rondje voor iedereen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat? Stappen met een groep en dan een pot aanmaken? Ben je zo cheap?
Komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken t ook niet hoor. Wij halen gewoon om en om een rondje voor iedereen.
Hier het antwoord...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat tijn zegt, dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom legde ik altijd dubbel in, dat klopte preciesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier het antwoord...
Weet je die potten sucken, de een drink bier (dus cheap) terwijl de ander een mixdrank achterover mikt (expensive). Levert altijd gezeik op weer achteraf. Ik pas daar wel voor... ieder doet een rondje klaar.
Dus wacht...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier het antwoord...
Weet je die potten sucken, de een drink bier (dus cheap) terwijl de ander een mixdrank achterover mikt (expensive). Levert altijd gezeik op weer achteraf. Ik pas daar wel voor... ieder doet een rondje klaar.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hier het antwoord...
Ja dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En net als je denkt dat je alles helemaal in kannen en kruiken hebt!
Gooit er weer iemand een nieuwe bak bagger op je bureau
Jij gaat er wel vanuit dat iedereen continu hetzelfde blijft drinken, nou trust me dat gebeurt echt niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus wacht...
5 man (m/v), ieders 20e in een pot, daar worden telkens 3 bier, 1 wijn en een flugel van gehaald. OF 5 man halen omstebeurt 3 bier, 1 wijn en een flugel....
problem math?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |