Gaat je geen fuck aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer was jou laatste beurt?![]()
Ik zou die shots laten staan en met haar mee gaanquote:
Ok, gij vuige Adonis.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Hey gun mij en een heleboel andere Fok!kers ook dat wij seks hebben
Jij liever als ik....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou die shots laten staan en met haar mee gaan
Wat denk je? Ze drinkt liever mee dan ze te serverenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die kijkt er ook niet vrolijk bij...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen.... die film is nu niet echt bepaald boeiend ...
Mooi ik heb geen zin om jou te moeten vechten om een meisjequote:
Ik gun je ook eens een keertje iets meer dan alleen handkarrenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi ik heb geen zin om jou te moeten vechten om een meisje
Nee, dat zei je niet, je begon met een vergelijking, die je niet afmaakte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Met haar meegaan, die shots zijn welkom
Dit wat meer geciviliseerd voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Omdat ik te lui ben om daar op te googlen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom geen man die mij dat blad komt brengen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit wat meer geciviliseerd voor je?Thats the better waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sindsdien kijk ik ook met wie ik ga..... alleen mannen die gewoon bier drinkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat is wel ook tekenend voor de groep waar je je dan in begeeft. Bij ons ging het altijd eerlijk, nooit gezeik. Soms betaalde je wat te veel, de volgende keer iets te weinig, en weer een andere keer ging de pot niet op. En dat nam dan iemand mee, en de volgende keer ging het vrolijk verder
Alleen mannen die bier drinken? Ik herinner me dat wij eens zwaar aan de cocktails zijn geweest...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sindsdien kijk ik ook met wie ik ga..... alleen mannen die gewoon bier drinkenandere combinaties doe ik niet aan mee....dan haal ik hoogstens een keer een rondje bier ofzo..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om daar op te googlen....
Lekker aardig weer, dus als bob ben je niet eens welkom meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sindsdien kijk ik ook met wie ik ga..... alleen mannen die gewoon bier drinkenandere combinaties doe ik niet aan mee....dan haal ik hoogstens een keer een rondje bier ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |