Het spijt me, maar ik zit wel aan een budget als ik ga stappen hoor. Ik val niet over die paar euro dat een mixje méér kost, echt totaal niet, maar bewust met je geld omgaan is iets anders dan "op je centen zitten". Ik kan het me niet veroorloven ermee te smijten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Echt soms heb ik echt het idee dat iedereen ontiegelijke vrek is en op zijn centen zit... wat boeit het nou? Zolang je maar een leuke avond hebt...
Komt voor de warme bakker.quote:
Nou, er zijn dus mensen waar ik al jaren niet meer echt mee uitga, niet omdat ik een vrek ben, maar juist andersom. En als je dat op jaarbasis meerdere honderden euro's kost, is de lol er wel van af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Echt soms heb ik echt het idee dat iedereen ontiegelijke vrek is en op zijn centen zit... wat boeit het nou? Zolang je maar een leuke avond hebt...
Dat hoor je mij niet zeggen maar het lijkt nu net alsof er al over 1,25 verschil moeilijk word gedaan...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik zit wel aan een budget als ik ga stappen hoor. Ik val niet over die paar euro dat een mixje méér kost, echt totaal niet, maar bewust met je geld omgaan is iets anders dan "op je centen zitten". Ik kan het me niet veroorloven ermee te smijten.
Dat doe ik toch altijd?quote:
Ik kom niet in tenten waar ik 7 euro voor een wijntje neertel. Dat weiger ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je eens naar A'dam gaan en dan kijken naar de prijzen wat sommige tenten (durven) te vragen voor die simpele drankjes... dan word het plots allemaal een stuk ingewikkelder
Maar please ander onderwerp dit gaat nergens meer over...
Kom maar opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand trek in een dienblad met 12 tequilashots?
Handwerk valt ook onder seksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik niet, ik heb er echt assistentie bij nodig.
Dat lees ik niet hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen maar het lijkt nu net alsof er al over 1,25 verschil moeilijk word gedaan...
Onze ervaringsdeskundige vertelt het wel even.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handwerk valt ook onder seksof dat nu met bij jezelf of een ander is
Tja, maar ja het zijn wel leuke tenten... al ben ik het wel mee eens dat het gestoord is. En probeer het te vermijden. Lukt niet altijd...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom niet in tenten waar ik 7 euro voor een wijntje neertel. Dat weiger ik.
Das hetzelfde als de Tour de France en spinning dezelfde sport noemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handwerk valt ook onder seksof dat nu met bij jezelf of een ander is
Succes ik zou het niet kunnenquote:
Uhm... ik heb een keer 50 euro ingelegd en maar een biertje gehad.... dus... do your mathquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Kom je uit (omgeving) Amsterdam?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, maar ja het zijn wel leuke tenten... al ben ik het wel mee eens dat het gestoord is. En probeer het te vermijden. Lukt niet altijd...
Moet je wat weg drinken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand trek in een dienblad met 12 tequilashots?
En wanneer was jou laatste beurt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Onze ervaringsdeskundige vertelt het wel even.
Hey gun mij en een heleboel andere Fok!kers ook dat wij seks hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das hetzelfde als de Tour de France en spinning dezelfde sport noemen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik heb een keer 50 euro ingelegd en maar een biertje gehad.... dus... do your math
quote:
Jaquote:
Dat is wel ook tekenend voor de groep waar je je dan in begeeft. Bij ons ging het altijd eerlijk, nooit gezeik. Soms betaalde je wat te veel, de volgende keer iets te weinig, en weer een andere keer ging de pot niet op. En dat nam dan iemand mee, en de volgende keer ging het vrolijk verderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik heb een keer 50 euro ingelegd en maar een biertje gehad.... dus... do your math
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |