Hier verder.quote:De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit wat oplost, je gaat er alleen maar onnatuurlijker door uitzien als man. Ik heb gewoon pech kwa uiterlijk en alles tegen wat tegen kan zitten.
Maar ik geloof dat dit het einde van de thread is en ik heb verder alles gezegd wat ik wilde zeggen afgelopen half jaar en mijn grootste angst is werkelijkheid geworden.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Misschien wil richard niets meer zeggen, maar er zijn vast toch nog andere die geholpen worden door deze topic reeks?
Jullie houden rekening met mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Misschien wil richard niets meer zeggen, maar er zijn vast toch nog andere die geholpen worden door deze topic reeks?
Ik denk eerder dat dit topic averechts werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Interessante theorie, maar er zoveel mensen met een verrot karakter die ware casanova's zijn. Waaronder mannen die vrouwen mishandelen. Hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Waaghals het volgende:
blijkbaar is het voor sommige mensen makkelijker om te denken dat het aan hun uiterlijk ligt. dan kunnen ze makkelijk het smoesje gebruiken dat ze er niks aan kunnen doen.
ze zijn als de dood om onder ogen te zien dat het aan hun eigen verrotte karakter ligt.
dus richard blijf rustig posten hoe lelijk je bent, dan straks heeft iedereen een hekel aan je.
Richard heeft al veel meer topics over zijn 'probleem' gehad, en hij is er echt op vooruit gegaan, alleen nog niet genoeg. En dit topic gaat niet alleen maar over Richard. Benzin en mylifeisgray zijn ook hiermee bezig, en daar lijkt het wel beter mee te gaan. Dus ik denk dat dit topic nog wel nut heeft, behalve als we het weer de hele tijd over het belang van uiterlijk gaan hebben. Wij kunnen Richard niet overtuigen dat hij niet lelijk is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef Chuen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit topic averechts werkt.
Types als Richard vrijwel allemaal oostindisch doof en erg hardleers zo blijkt.
Wat overblijft is een eindeloze wellus-nietus discussie.
In die paar weken dat Richard hier zichzelf een depressie aan het aanpraten is, had hij ook met wat meiden uit z'n msn contactenlijst kunnen daten en was zijn probleem nu waarschijnlijk opgelost. Er is zelf al een vrouw die graag met hem wil daten. Het kan snel gaan.
Maarja, wie niet horen wil...
Dat vermoed ik dus ook, als je degene bedoeld waarmee ik het erg goed kan vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef Waaghals het volgende:
maar die wil alleen 1 x daten uit medelijden, want hij is keilelijk
Ja ik ben blij voor MLiG dat hij het voor elkaar krijgt met meiden in gesprek te raken alleen moet hij sociaal wat handiger worden denk ik. Dan komt het wel goed met hem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Richard heeft al veel meer topics over zijn 'probleem' gehad, en hij is er echt op vooruit gegaan, alleen nog niet genoeg. En dit topic gaat niet alleen maar over Richard. Benzin en mylifeisgray zijn ook hiermee bezig, en daar lijkt het wel beter mee te gaan. Dus ik denk dat dit topic nog wel nut heeft, behalve als we het weer de hele tijd over het belang van uiterlijk gaan hebben. Wij kunnen Richard niet overtuigen dat hij niet lelijk is.
Ik ben 10 jaar lang overtuigd geweest dat ik lelijk ben en elke negatieve ervaring versterkt deze overtuiging. Ik vermoed dat het er niet uit te praten is en ik ben er heilig van overtuigd dat uiterlijk het probleem is bij mij om een gelukkig leven te leiden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef Chuen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit topic averechts werkt.
Types als Richard vrijwel allemaal oostindisch doof en erg hardleers zo blijkt.
Wat overblijft is een eindeloze wellus-nietus discussie.
In die paar weken dat Richard hier zichzelf een depressie aan het aanpraten is, had hij ook met wat meiden uit z'n msn contactenlijst kunnen daten en was zijn probleem nu waarschijnlijk opgelost. Er is zelf al een vrouw die graag met hem wil daten. Het kan snel gaan.
Maarja, wie niet horen wil...
Bel haar dan op en spreek wat af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat vermoed ik dus ook, als je degene bedoeld waarmee ik het erg goed kan vinden.
Al 2 dagen niks meer van haar gehoord, ik denk dat ze het zat is geworden dat ik altijd excuses verzon om afspraken af te zeggen.
Daarom denk ik nu van... omdat we nu niet meer bellen en dit heel erg mis dat ik nu eigenlijk toch wel wil ontmoeten :/ maar ja ik ben waarschijnlijk te laat nu.
Punt is.... dit mag geen negatieve ervaring worden. Ik kan dat niet meer aan.
Een negatieve ervaring zou zijn als ze doet alsof het gezellig is en vervolgens niks meer van zich laat horen omdat ze de waarheid niet durft te zeggen dat ik haar type niet ben omdat ze weet dat ze me daar heel hard mee kwetst.
Ja ik probeerde vandaag en gisteren te bellen maar ze neemt niet opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:59 schreef Chuen het volgende:
[..]
Bel haar dan op en spreek wat af.
Wat heb je in godsnaam te verliezen?
Een evt. afwijzing kom je echt wel weer overheen.
Je kunt wel bang in een hoekje blijven zitten, maar dan gaat ze dus sowieso aan je neus voorbij.
Inderdaad. Als alles wat je meemaakt enkel negatief is dan ga je ook altijd van het negatieve uit.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Gedoetje het volgende:
Stuur dan een kaartje en zeg even waarom je steeds de afspraken afzegde. Als het haar alleen om het uiterlijk gaat, zal ze niet reageren, maar dat lijkt me sterk en als iemand zo stom is, zou ik me er niet afgewezen door voelen.
Ik weet niet eens waar ze precies woont. Dit msn project was een leuke. Ik moest moeite doen om haar telefoonnummer te krijgen, en ik had uiteindelijk eerst de mijne gegeven en vervolgens belde ze eerst 3 keer anoniem om te kijken of ze me wel kon vertrouwen enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Gedoetje het volgende:
Stuur dan een kaartje en zeg even waarom je steeds de afspraken afzegde. Als het haar alleen om het uiterlijk gaat, zal ze niet reageren, maar dat lijkt me sterk en als iemand zo stom is, zou ik me er niet afgewezen door voelen.
En wat zouden zulke types dan stap voor stap moeten doen? Laten we even een hypothetische jongen bedenken. Ik noem hem "Ben".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Waaghals het volgende:
...dan kunnen ze makkelijk het smoesje gebruiken dat ze er niks aan kunnen doen.....
Mooi en zuiver gesproken. En zonder ouders en familie is het extra zwaar kan ik je vertellen. Op die manier ga je jezelf extra haten en jezelf de schuld geven van alles en raak je emotioneel opgebrand.quote:
ik wil denk ik ook wel mee! niet meteen morgen ofzo, of misschien krijg ik toch wel koudwaterfrees op het laatst ik weet nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden.
was alweer een tijdje terug. en toen had ik er geen zin in ofzo denk ik. dat was toenquote:Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Denk je dat PUA-boeken echt kunnen helpen? Ik denk dat Ben eerst eens zijn leven meer onder controle moet krijgen en wat socialer moet zien te worden. Dan kan hij altijd nog die boeken lezen, maar dan heeft hij al meer 'natural game' en staat hij toch beter in het leven. (Ten minste, geloof dat het natural heet in vakjargon)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou ben aanraden 20(of meer) uur pua boeken te lezen, en waar ik nu mee bezig ben geweest. en ga zijn waarschijnlijk.
-dan er iets beter proberen er uit te zien, voor mij was dit:
een kleur kleding aantrekken die me gezicht wat minder bleek doet lijken
een mix van 'slordige casual kleding', met 'netjes'. dan hebben die meisjes tenminste iets om naar te kijken ipv een shirt met een dom ict grapje erop(ben deed informatica toch?, en draagt waarschijnlijk een shirt met een dom ict grapje)
Zie mijn PM. Ben best bereid om eens te kijken, hoewel ik niet zeker weet of ik dat wil. Denk dat het beter n leerzamer is om juist met een totale tegenpool mee op stap te gaan. Maar die tegenpool moet wel moeite doen om me met hem mee te trekken denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar.
Ik denk dat dit wel goed kan helpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Zal best kunnen, mijn ervaring is in elk geval dat ik niet snap hoe dat abstracte flirten in zijn werk gaatquote:Zie mijn PM. Ben best bereid om eens te kijken, hoewel ik niet zeker weet of ik dat wil. Denk dat het beter n leerzamer is om juist met een totale tegenpool mee op stap te gaan. Maar die tegenpool moet wel moeite doen om me met hem mee te trekken denk ik.
Dit vind ik serieus een van de beste reacties van deze reeks. Gewoon praktisch een oplossing bieden waar iemand wat aan kan hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Ik heb in elk geval geen moeite om mannelijk volk te ontmoetenen ik kom ook altijd heel goed over op ze... anders zou ik geen players als vrienden kunnen hebben.
En uitgaan met een tegenovergesteld iemand dan jij werkt averechts. In mijn geval dan. Ik moet van de zijlijn toezien hoe de meiden op hen afstappen.
Ook mee eens, maar ik raad iedereen ook aan op "mannensport" te gaan. Bijvoorbeeld boksen of zoiets dergelijks, gewoon veel bewegen, hardlopen is een echte aanrader! Immers, een gezond lijf zorgt voor een gezonde geest, en daarmee automatisch zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een van de beste reacties van deze reeks. Gewoon praktisch een oplossing bieden waar iemand wat aan kan hebben.
ja daar heb ik ook op fok hier wat tegenstrubbelingen over gehad. want wat heb ik een meid te bieden? ik werk niet, ik ga de laatste 5 jaar al bijna niet me huis uit. heb een uitkering sinds kort. etc,etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat PUA-boeken echt kunnen helpen? Ik denk dat Ben eerst eens zijn leven meer onder controle moet krijgen en wat socialer moet zien te worden. Dan kan hij altijd nog die boeken lezen, maar dan heeft hij al meer 'natural game' en staat hij toch beter in het leven. (Ten minste, geloof dat het natural heet in vakjargon)
[quote]
ben had een leven, en passie voor ze opleiding(het was ze hobby immers), maar hij is er ongelukkig van geworden omdat hij wat 'mistte ' in het leven. weer dat leven eerst oppaken zonder pua heeft hij al eens geprobeert, en dat heeft gefaald. dat ging steeds slechter, ben voelt zich steeds slechter
[quote]
Ben moet het meisje wel een gelukkige Ben kunnen bieden vind ik. Een meisje verdient geen sombere Ben, anders zou het oneerlijk zijn voor het meisje. En Ben verdient het om gelukkig te zijn.
ik denk dat je niet hoeft toe te passen van:"ik wil gothic meisjes aantrekken, dus ik trek gothic kleding aan" ofzo.quote:Ben zou een shirt met een ICT-grapje kunnen dragen vanwege zijn achtergrond ja, maar de Ben die ik beschrijf draagt meestal gewoon simpele effen shirts, simpele sweaters. Geen lelijke kleding, maar wel erg simpel en fantasieloos.
ja ik weet het. "wees niet zo onzeker en doe gewoon wat". dat is het advies van 99% van de mannen aan 'ons'.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zal best kunnen, mijn ervaring is in elk geval dat ik niet snap hoe dat abstracte flirten in zijn werk gaatterwijl ik het wekelijks van dichtbij meemaakte. Ik heb dan ook grote players als vrienden, het enige wat er ooit eentje zei tegen mij dat ik niet zo onzeker moest overkomen en daar kan ik dus absoluut ook niks mee.
Door de sociale achterstanden vertoon ik dan ook autistische trekjes maar bij mij is vastgesteld dat ik aan geen enkele vorm van autisme lijdt.
Goede post. En in die post geef je al precies aan wat je moet doen om je leven op orde te krijgen en ook waarom je het niet doet.quote:
quote:Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.
Ga op zoek naar een passie. Je kan me niet wijs maken dat er geen dingen zijn die je leuk lijkt om te doen maar die je nooit hebt geprobeerd vanwege je angst.quote:- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.
Bull.quote:Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest.
Nja, ik vraag me gewoon heel vaak af hoe dingen waren geweest als ik dat anders had gedaan. Misschien heb je wel gelijk, maar kan nooit meer terug in de tijd om te kijken of je gelijk hebt (en of er inderdaad een andere toekomst voor me in had gezeten)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bull.
Bovendien, als dat meisje echt zo populair was denk ik dat het heel moelijk was geweest om haar interesse te wekken. Dus je had hoe dan ook gefaald met haar. En als je haar links had laten liggen, was waarschijnlijk je eerste negatieve ervaring met een ander meisje, wat dan 'de oorzaak' zou zijn geweest.
Na het lezen van jouw verhaal denk ik eerder dat het probleem is/was dat je geen vrienden had. Weinig meisjes gaan uit met een jongen die op school helemaal niemand heeft verder.
Dat kan ik je niet zeggen natuurlijk...quote:
Omdat een jongen met status, helemaal op die leeftijd, veel aantrekkelijker is. Vrijwel elk meisje is wel eens verliefd geweest op die populaire jongen uit de klas. En die hebben vaak veel vrienden. De loners hebben haast nooit een vriendin.quote:En waarom gaan meisjes niet uit met jongens zonder vrienden?
STRAW begrijg je het dan niet????? JE KAN NIET LEVEN ZONDER EEN VROUW!!!! Dat is gewoon onmogelijk.quote:
En je leven kan ook niet enkel en alleen om een vrouw draaien. Das niet gezond.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:16 schreef hasjman het volgende:
[..]
STRAW begrijg je het dan niet????? JE KAN NIET LEVEN ZONDER EEN VROUW!!!! Dat is gewoon onmogelijk.
Dat is dan weer het andere uiterste....quote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Neuralnet het volgende:
Vrouwen zijn slechts recreatie en invloed op je leven hoeven ze al helemaal niet te hebben.
Cock blockersquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef Arolsen het volgende:
Gisteren helaas behoorlijk misgeschoten. Was gaan stappen in een kroeg waar rock gedraaid werd.
Stond er op een gegeven moment een leuk meisje op de dansvloer. Ik een beetje naar haar toe om met haar te dansen. Komen ineens een paar vriendinnen die me ineens wegduwen met de mededeling dat ik ze met rust moet laten.![]()
![]()
Ahah. Eigenlijk is dat ergens dan best wel oneerlijk natuurlijk, dan heb je al geen vrienden, heb je dubbel pechquote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat een jongen met status, helemaal op die leeftijd, veel aantrekkelijker is. Vrijwel elk meisje is wel eens verliefd geweest op die populaire jongen uit de klas. En die hebben vaak veel vrienden. De loners hebben haast nooit een vriendin.
Dat klopt. Dat doet het voor mij ook niet helemaal. Ik wil ook andere dingen in mijn leven anders hebben en mijn leven met meer positieve dingen vullen. Maar ik verlang gewoon heel erg naar een meisje, liefde en geknuffeld wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je leven kan ook niet enkel en alleen om een vrouw draaien. Das niet gezond.
Dat is echt grote bullshit. De wereld en alles wat er in gebeurd is zoals jij dat ziet. Natuurlijk zijn er dingen die minder leuk zijn, maar als alles negatief is moet je misschien eens een andere bril opzetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad. Als alles wat je meemaakt enkel negatief is dan ga je ook altijd van het negatieve uit.
oh wacht even... zij voelt zich afgewezen zeg je? Ja dat denk ik ook, ze heeft het opgegeven denk ik.
ons laatste contact bestonden uit een paar smsjes en dat ik er een stuurde dat ik haar zou bellen die avond waarop ze reageerde: " gezellig". Ik belde te laat en ik had haar wakker gebeld ( zo rond 12 uur). Maybe is ze daarom pissed dat kan ook nog.
Omdat een jongen die blijkbaar geen vrienden heeft, waarschijnlijk niet leuk is. Immers, als hij wel leuk was, had hij wel vrienden gehad. Zoiets denk ik. Sowieso lijkt het me belangrijker om eerst vrienden te hebben, een leuk sociaal leven en dan pas een vriendin.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ahah. Eigenlijk is dat ergens dan best wel oneerlijk natuurlijk, dan heb je al geen vrienden, heb je dubbel pechWaarom is een jongen die wel vrienden heeft aantrekkelijk? Is status niets meer dan het aantal vrienden dat een jongen heeft?
Daarom wil ik er ook wat aan doen nu het nog kanquote:
Ga eens ergens heen waar je normaal niet komt, zodat de kans kleiner is dat iemand jou kent.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Geerd het volgende:
Als ik aan het werk ben lukt het aardig praatje hier knipoogje daar, maar dat is anders, ik probeer het wel over te nemen als ik in het cafe sta oid, maar dan bestel ik maar snel weer een biertje
Idd daar gaat het precies omquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ga eens ergens heen waar je normaal niet komt, zodat de kans kleiner is dat iemand jou kent.
Als je dan weer in een situatie komt waarin je kunt kiezen tussen een praatje maken of een biertje te bestellen, bedenk dan dat je niets te verliezen hebt en doe het gewoon. Just do it.
Maakt niet uit als het niet goed gaat. Het gaat om het idee dat je meer gaat durven.
Wordt boer en zoek een vrouwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
Ook al word je 10 keer afgewezen. Ga je daarna even goed sporten ofzo om die frustratie er uit te krijgen en daarna gewoon weer er tegen aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als je een keer wordt afgewezen ga je alleen maar twijfelen en durf je het nooit meer. Althans, ik durf het niet meer, maar dat zal er wel aan liggen dat nog nooit iemand interesse in mij heeft getoont of een compliment heeft gegeven denk ik.
Het wordt natuurlijk nooit wat als je afspraken met vrouwen gaat afzeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef richard_prf het volgende:
Al 2 dagen niks meer van haar gehoord, ik denk dat ze het zat is geworden dat ik altijd excuses verzon om afspraken af te zeggen.
Heb je weleens iets gedacht of verlangd, waarvan je eigenlijk dacht: ja wel leuk, maar misschien ook niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
Ik vind het idd wel raar als collega's me bij naam noemen,(sowieso bij naam genoemd te worden) ik weet vaak niet eens hun naam.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Heb je weleens iets gedacht of verlangd, waarvan je eigenlijk dacht: ja wel leuk, maar misschien ook niet?
Een club, leren schaken, een muziekles/klas volgens, een cursus met een meer artistieke aard zoals tekenen, schrijven (literaire zin)? Een cursus fotografie, een groepsreis misschien?
Een cursus bergklimmen, level I? Dat zijn plaatsen waar een hoop relaxte mensen komen, vaak ook een beetje zachtgekookt/normaal, niet gelijk (ver)oordelend of geïnteresseerd in je uitelijk alleen, maar wel goed om je sociale netwerk op te bouwen. Daar fleur jezelf ook meer van op.
De plek bij uitstek voor single mannen/vrouwen om contact te maken met anderen, is danslesKan een beetje "overpower" zijn, als je al moeite hebt om iemand aan te kijken en je eigen naam hardop uit te spreken, zonder aardappel in je keel (grijp vooral niet te hoog, maar bij haar middel
) maar naar wat ik hoorde van kennissen, is dit "the place be" waar al velen hun vader- of moeder van hun kinderen hebben leren kennen...
Zelf ga ik weleens naar "Studium Generale", dat zijn openbare lezing van de universiteit, daar kom je ook allerlei mensen tegen, waarbij een lage drempel is om iemand aan te spreken en een leuke babbel te maken (net als Science Café, beiden in veel grote steden in NL.)
Andere opties: zingen in een koor (en daarna je stembanden smeren aan de bar), toetreden tot de vrijmetselarij, een avondstudie psychologie, koffieschenken in een bejaardentehuis (als je een fetish voor oud hebt)
Als je niks hebt, dan heb je toch ook niks om te verliezen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef Michielos het volgende:
Ik ben het wel eens met Richard. Als niks je meezit, kun je zoveel zelfvertrouwne hebben als je wil. Dan krijg je niemand mee.Kijk ik ben blij dat ik een PUA ben, maar als ik gewoon als quasimodo uitzag, dan hielp geen G-star t-shirtje meer hoor.
Als ik jullie mag geloven, stellen jullie dus dat een superdikke WOW nerd met megabril, haren in staart en blind guardian shirt een random disco in kan gaan en een meid kan meekrijgen enkel door zijn uitstraling?
Get real ofzo
Ik moet er eens naartoe gaan.. al is het alleen maar om te zien wat daar nou op afkomt haha.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
Zelf ga ik weleens naar "Studium Generale", dat zijn openbare lezingen van de universiteit, daar kom je ook allerlei mensen tegen, waarbij een lage drempel is om iemand aan te spreken en een leuke babbel te maken (net als Science Café, beiden in veel grote steden in NL.)
Nou ja, ik zal je een illusie besparen; vooral >60+ hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik moet er eens naartoe gaan.. al is het alleen maar om te zien wat daar nou op afkomt haha.
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 13 februari 2011 22:07 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
Nou ja, ik zal je een illusie besparen; vooral >60+ haha
ja maar de mensen hier stellen dat je enkel een geweldig euitstraling hoeft te hebben. Dat is simpelweg niet waar. Als je er als de elephant man uitziet, krijg je niemand mee. Het leven is geen Walt Disney bullshit waar Belle vrolijk iets met het beest kan hebben enz.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Als je niks hebt, dan heb je toch ook niks om te verliezen?See it from the bright side of hell...
ach in de gauwigheid is dit snel getyptquote:"Disco"??? Dat woord is zo ouderwets-passé-1980-Berlijnse-Muur...Je moet wel echt een Italo-lover-boy met dito accessoires aan je geraamte zijn om dit woord nog in je vocabulaire te hebben. Of 12- of juist >45 jaar zijn.
No offense overigens, maar het viel mij op.
En ook daar gaan vrouwen evolutionair en op elk ander vlak gezien niet voor de dikke WOW nerd met bril en dat weet je zelf ookquote:Ik denk dat het karakter zoals je beschrijft, het idd niet echt goed doet in een club o.i.d., daar is het omringende IQ waarschijnlijk ook niet naar. Wellicht dat dergelijk persoon het wel goed doet in een vereniging die lezingen/rondleidingen organiseert in de sterrenwacht of de hortus botanicus...
(jawel, daar heb je ook vrouwen!)
Nee, maar een dikke WOW nerd of iemand die eruit ziet als Elephant man krijgt simpelweg geen meiden mee. We kunnen het romantiseren ala "het innerlijk is zo mooi e.d." maar meiden zijn keihard anno 2011. Het is jammer maar sommige mannen zij gewoon gemaakt om zich niet voort te planten en om maar naar de hoeren te gaan en dat bedoel ik niet beledigend.quote:Als je empathisch bent en je verplaatst je in dit karakter, denk je zelf ook echt dat deze nerd geïnteresseerd is in een blonde babe, met Ugg's aan, vijf lagen plamuur op zich druk makend om de laatste ringtone en of zij er wel bij hoort (ik weet het, ik stereotypeer overdreven- excuses!)
Ik moet wel zeggen dat ik dus een gast ken die nog veel lelijker is dan die gast uit het filmpje en daar was vrijwel iedereen het mee eens. Hij kreeg opmerkingen te verduren als " zijn je ouders er al overheen dat ze jou hebben gekregen " en " het lijkt net een varken als hij zo van de trap af rent " hij erin geslaagd is een bovengemiddeld uitziende chick aan de haak te slaan. En hij was dus echt super lelijk en dan praten we over een dikke gast van ruim 2 meter lang, jampot glazen, rood/kalend haar, totaal geen uitstraling. Maar hij had blijkbaar zijn babbel mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Als je niks hebt, dan heb je toch ook niks om te verliezen?See it from the bright side of hell...
"Disco"??? Dat woord is zo ouderwets-passé-1980-Berlijnse-Muur...Je moet wel echt een Italo-lover-boy met dito accessoires aan je geraamte zijn om dit woord nog in je vocabulaire te hebben. Of 12- of juist >45 jaar zijn.
No offense overigens, maar het viel mij op.
Ik denk dat het karakter zoals je beschrijft, het idd niet echt goed doet in een club o.i.d., daar is het omringende IQ waarschijnlijk ook niet naar. Wellicht dat dergelijk persoon het wel goed doet in een vereniging die lezingen/rondleidingen organiseert in de sterrenwacht of de hortus botanicus...
(jawel, daar heb je ook vrouwen!)
Als je empathisch bent en je verplaatst je in dit karakter, denk je zelf ook echt dat deze nerd geïnteresseerd is in een blonde babe, met Ugg's aan, vijf lagen plamuur op zich druk makend om de laatste ringtone en of zij er wel bij hoort (ik weet het, ik stereotypeer overdreven- excuses!)
Ik ben het hier wel mee eens. Ik vermoed dat ik daar ook een van ben. Nee ik weet het eigenlijk wel zeker. Daarom wil ik mezelf ook uitschakelen omdat ik weet dat ik geen alpha man ben dat komt door de evolutie als je zwak bent dan hoor je afgestoten te worden. Het is alleen jammer dat ik dat van mezelf weet en dat het dus helemaal geen vreemd gedrag is als ik gedachtes krijg dat ik een mezelf moet uitschakelen. En ergens is het ook wel beter dat ik me niet voortplant.quote:Het is jammer maar sommige mannen zij gewoon gemaakt om zich niet voort te planten en om maar naar de hoeren te gaan en dat bedoel ik niet beledigend.
helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:41 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
Dat is helemaal geen slecht idee, een MILF aan de haak slaan...
Een lekker zacht lichaam met de nodige ervaring, die helemaal in haar nopjes is met een jonge toy-boy...
Michielos, je hebt wel een punt hoor en mijn post is idd niet helemaal correct.
Echter, ik ken een jongen in een rolstoel (permanent helaas) met een spierziekte en die heeft ook een vriendin (meerdere jaren), dus alles is mogelijk toch?!
Het ligt ook aan de eisen die je zelf stelt, ik denk dat de nerd uit het voorbeeld ook goed scoort op pop-festivals, LAN-party's, scouting, weggeefwinkels, drum 'n bass&rock-uitgaansgelegenheden...
Er zal ook wel een reden zijn, dat iemand zich dat uiterlijk zo aanmeet en accentueert, hij zal zich er prettig bij voelen, nietwaar?
Mijn ervaring is dat het meer een uitzondering is, dat een uber-lekkere-chick ook nog de andere eigenschappen heeft, die een vrouw prettig maken, zoals enigszins zorgzaam zijn (in emotioneel opzicht) en je gewoon een prettig gevoel geven.
De meeste mooie chicks die "dik in de verf zitten" qua make-up etc. zijn 99% vd tijd echt heel onzeker, leert de ervaring.
IJdelheid is vaak een masker van onzekerheid en door de aandacht wordt men ook nog arrogant helaas. Stephen Vizinczey (die schreef over MILF'en, in 1965 al!) schreef eens in Trouw: "IJdelheid is een killer voor goede relaties en goede seks." En hij heeft gelijk wat mij betreft. Dus mijd ijdele vrouwen luidt het devies!!![]()
Daarnaast: (uiterlijk) knappe vrouwen kennen maar weinig uitdaging en heb je nooit alleen.
Daarnaast voor alle onzekere mannen hier in dit topic, er zijn toch ook iets minder knappe dames, met wie je aan kunt pappen?![]()
Uiteindelijk begint sex vaak tussen de oren en kijk je na twee weken wakker worden in bed niet meer alleen hoe knap ze is, maar ook of het een "prettig persoontje" is, of niet soms
Dat is pas als ze je willen leren kennen ja. Als je zoals bij die Richard meteen afgewezen wordt/met de nek aangekeken wordt, hoef je niet te dromen van verder conctact zodat ze "misschien wel hun beeld gaan bijstellen".quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef Raggingbull het volgende:
ja klopt alleen ik ken genoeg vrouwelijke personen die als ze je iets beter leren kennen er toch wel meer voor je innerlijk gaan dan je uiterlijk.
duh een kroeg in lopen en daar eventjes gaan lopen flikflooien met de vrouwen heeft geen succes.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Maar wie niet knap is, moet slim zijn. Ik ben zelf ook iemand met lang haar in een staart. Tot overmaat van ramp werk ik ook nog in de IT (geen technische functie gelukkig). Maar je hoeft dit niet uit te stralen.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef Michielos het volgende:
De waarheid is: Er is geen enkel mens ergens ter aarde dat eerst naar innerlijk kijkt en daarna pas naar uitelrijk. Stop aub met dat valse hoop geven. Je gaat niet naar iemand toe , denkende dat zn innerlijk er wel goed zal uit zien ofzo. Je vormt je impressie van een persoon op basis van zijn/haar uiterlijk. Daarna kijk je was verder.
Hoe weet jij dat, spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef Michielos het volgende:
Alsof minder knappe dames geen smaak hebben en per se met lelijkere mannen aan moeten pappen. Zelfs de meest lelijke dames willen geen dikke WOW nerd hoor
Omdat ik paar lui ken die zo zijn ??quote:Op maandag 14 februari 2011 10:37 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, spreek je uit ervaring?
Ik ken ook zo'n WOW-nerd en die speelt met zijn WOW-biatch lekker saampjes achter de pc WOW.
Hebben zij een paar velden erbij gekocht (ofzo), zij is een paard-man-achtig beest en hij een euh ja, iets raars met een zwaard en dan gaan zij zo op in hun spel, dat ze vergeten dat de visite er ook bij staat![]()
Dus toch weer potje-deksel verhaal...
En zij euhm..ja ziet er een beetje zo uit als hij, niet echt superknap (mijn mening), maar zij zijn wel blij met elkaar, dus who cares (en gelukkig ook wel intelligent, dat scheelt ook weer.)
amen, mensen moeten willen, daar zal het toch mee moeten beginnen, uit de slachtoffer rol klimmen en gewoon zelf initiatief nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:51 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
Dit lijkt een beetje een topic te worden, met mensen die niet buiten hun horizon kunnen- of willen kijken en glas halfvol/halfleeg verhaal, helaas.
Ik heb er zelf geen enkele moeite mee om ergens heen te gaan en gewoon gezellig te socializen. Dat is ook wel iets positiefsquote:Op maandag 14 februari 2011 12:08 schreef Raggingbull het volgende:
yup maar ik vind de tip van IkHaatRegistereOpFora een hele goeie.
maak eerst eens contact zonder dat je elkaar ziet en ga elkaar daarna eens zien als je elkaar via de pc al kent.
ik leerde mijn huidige vriendin ook kennen via een groepsgesprek op msn dat bloeide uiteindelijk ook uit tot een leuke relatie dus tja...
De waarheid is: Lelijke mensen neuken ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef Michielos het volgende:
De waarheid is: Er is geen enkel mens ergens ter aarde dat eerst naar innerlijk kijkt en daarna pas naar uitelrijk. Stop aub met dat valse hoop geven. Je gaat niet naar iemand toe , denkende dat zn innerlijk er wel goed zal uit zien ofzo. Je vormt je impressie van een persoon op basis van zijn/haar uiterlijk. Daarna kijk je was verder.
Ja, met een beetje pech neuk je dan altijd lelijk..ook geen prettig vooruitzicht tochquote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef erik81 het volgende:
haha, nou als ze dan die schaalverdeling eens duidelijk zouden opzetten
Tja, of je neukt helemaal niet....quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Ja, met een beetje pech neuk je dan altijd lelijk..ook geen prettig vooruitzicht toch
het is toch ook gewoon zo? Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen gewoon niks mee. Het is inderdaad niet romantisch in tijden waarin men het liefst denkt zoals in de Titanic en andere lovestories en films , maar zo is het leven nu eenmaal. Zo is het altijd al geweest. En niet alleen bij mensen, ook bij dieren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef erik81 het volgende:
ja als je maar lang genoeg zoekt zal vast iemand je verhaal willen bevestigen
Nja lelijk is subjectief hoor maar als je echt een gedrocht bent of een ubernerd, gewoon no way dat je dan OOIT een vriendin krijgt. Zoals ik reeds eerder zei: het leven is geen walt disney bullshit.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Chuen het volgende:
Vraag ik me toch af waar al die lelijke mensen dan vandaan komen?
Uit gaten in de grond?
Ja maar in deze tijd hebben die lelijke mensen geen kans meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Chuen het volgende:
Vraag ik me toch af waar al die lelijke mensen dan vandaan komen?
Uit gaten in de grond?
Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen alles waar ze ooit van hadden gedroomd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is toch ook gewoon zo? Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen gewoon niks mee. Het is inderdaad niet romantisch in tijden waarin men het liefst denkt zoals in de Titanic en andere lovestories en films , maar zo is het leven nu eenmaal. Zo is het altijd al geweest. En niet alleen bij mensen, ook bij dieren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen alles waar ze ooit van hadden gedroomd.
Dat was ook nog in de vorige eeuw dat die dat voor elkaar kreegquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Sjesus, wel een heel verhaal vertellen over je uberlelijke vriend met een bovengemiddeld knappe vriendin, en dan vervolgens zeggen dat lelijke mensen in deze tijden geen vriendin kunnen krijgen.
Ja wat? Het is gewoon waar. Lelijke mensen moeten qua innerlijk een hoop compenseren, maar kunnen zeker hetzelfde bereiken. En al helemaal normaal uitziende mensen.quote:
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja lelijk is subjectief hoor maar als je echt een gedrocht bent of een ubernerd, gewoon no way dat je dan OOIT een vriendin krijgt. Zoals ik reeds eerder zei: het leven is geen walt disney bullshit.
Dit doe ik allemaal, al jaren.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chuen het volgende:
[..]
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.
Sporten, gezond eten, leuke kleding, leuk kapsel en goede persoonlijke verzorging zijn grotendeels bepalend. Je hoeft helemaal geen ubernerd te zijn als je dat niet wilt. Moet je alleen wel van je luie reet afkomen.
En plastische chirurgie. Mits het echt mooier gemaakt kan worden (kromme neus etc).quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chuen het volgende:
[..]
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.
Sporten, gezond eten, leuke kleding, leuk kapsel en goede persoonlijke verzorging zijn grotendeels bepalend. Je hoeft helemaal geen ubernerd te zijn als je dat niet wilt. Moet je alleen wel van je luie reet afkomen.
Jij ziet jezelf dus neuken met een mega puisterige dikke ubernerd met haar in een paardenstaart, een behaarde rug en een World of Warcraft t-shirt omdat hij innerlijk heel wat gecompenseerd heeft/?? HAHAHquote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat? Het is gewoon waar. Lelijke mensen moeten qua innerlijk een hoop compenseren, maar kunnen zeker hetzelfde bereiken. En al helemaal normaal uitziende mensen.
Maar ik val in herhaling, stik er ook maar in.
Dat is niet lelijk, dat is onverzorgd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf dus neuken met een mega puisterige dikke ubernerd met haar in een paardenstaart, een behaarde rug en een World of Warcraft t-shirt omdat hij innerlijk heel wat gecompenseerd heeft/?? HAHAH
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef erik81 het volgende:
jep, bezoekje aan de kapper, dermatoloog en een haarverwijderingssalon en je zult nog verbaast staan wat er onder vandaan komt
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet lelijk, dat is onverzorgd.
En er zijn lelijke mensen met knappe vriendinnen omdat ze er genoeg zelfvertrouwen en social skills hebben, dus wat lul je? De grootste vrouwenverslinder ter wereld ziet eruit als een lelijke gnome.
Maar, heb je wel eens geprobeerd jezelf seksueel aantrekkelijk te maken, in uiterlijk en gedrag.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebben
ALs ik uitga ben ik anders dan op een forum inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar, heb je wel eens geprobeerd jezelf seksueel aantrekkelijk te maken, in uiterlijk en gedrag.
Lelijke mensen hebben geen enkele kans op seks?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijke mensen hebben geen enkele kans op seks?Vooral volhouden dat waanbeeld. Als je al zulke domme dingen zegt, terwijl het een feit is dat slechts een heel klein percentage van de bevolking als maagd sterft, of sterft zonder ooit een relatie te hebben gehad, en veel meer lelijke mensen zijn dan dat, dan lul je gewoon heel dom.
Besides...En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Stop maar met trollen gastquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijk!
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?
ik troll niet hoor, ik ben nu dus oprecht geinteresseerdquote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stop maar met trollen gastIk geloof Aardbei. Ook al zou het niet waar zijn dan toch liever valse hoop dan geen hoop
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
ALs ik uitga ben ik anders dan op een forum inderdaadIk zie er sowieso totaal niet lelijk uit dus heb ook nergens last van
ik ben je niet aan het versieren hoor, als je dat soms dacht, eerder aan het uitlahcen om de stompzinnigheid in dit topic. Weer geen antwoorden op de vraag overigensquote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.
Maar jammer genoeg krijgen dat soort lui juist wel de meiden.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.
Nee, maar ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking. En ik heb zelf wel zien gebeuren bij een familielid van mij, met erg veel zelfvetrouwen maar lelijk als de nacht, dat hij meerdere meisjes het bed in kreeg. Knappe meisjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijk!
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?
Weet je waarom ik meiden krijg? Omdat ik erquote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg krijgen dat soort lui juist wel de meiden.
Natuurlijk dacht ik dat niet. Maar dan mag je nog zo knap zijn, als je zulke domme dingen zegt dan zou je bij mij überhaupt al geen kans maken. Om even te laten zien dat het niet allemaal oppervlakkig is. Ja, bij domme hoeren misschien.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben je niet aan het versieren hoor, als je dat soms dacht, eerder aan het uitlahcen om de stompzinnigheid in dit topic. Weer geen antwoorden op de vraag overigens
Ok duidelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking. En ik heb zelf wel zien gebeuren bij een familielid van mij, met erg veel zelfvetrouwen maar lelijk als de nacht, dat hij meerdere meisjes het bed in kreeg. Knappe meisjes.
Dat laatste is niet volgens mij overigens. Ik weet alleen zijn naam niet, maar Keep_Walking postte dat een keer. Niet dat het iets uitmaakt, want niemand reageerde toen ook hem. Zo convenient om te negeren natuurlijk.
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk dacht ik dat niet. Maar dan mag je nog zo knap zijn, als je zulke domme dingen zegt dan zou je bij mij überhaupt al geen kans maken. Om even te laten zien dat het niet allemaal oppervlakkig is. Ja, bij domme hoeren misschien.
Jij ontwijkt de feiten, namelijk dat lelijke mensen 100% zeker seks kunnen krijgen.
En daarom weiger ik mezelf te verlagen tot het niveau om hoerenloper te worden. Dan liever geen sex.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.
Maar ik meende ook eens fotos van jou gezien te hebben. je was echt niet "afzichtelijk" lelijk ofzo. Iemand met je uiterlijk zou iig wel iets moeten meekrijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En daarom weiger ik mezelf te verlagen tot het niveau om hoerenloper te worden. Dan liever geen sex.
Dat even buiten beschouwing gelaten.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.
En bij Richard ligt het probleem dus met name bij d.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Weet je waarom ik meiden krijg? Omdat ik er
a) goed verzorgd en goed uitzie
b) een goede babbel heb en daadwerkelijk dingen heb om over te vertellen
c) geen dombo ben
d) het me simpelweg niet boeit. Tis haar loss als ik haar niet mag neuken, niet de mijne. 5 minuten later heb ik toch weer een andere.
I know, maar dat was met goede belichting. In het echt is het toch wel heel wat anders.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar ik meende ook eens fotos van jou gezien te hebben. je was echt niet "afzichtelijk" lelijk ofzo. Iemand met je uiterlijk zou iig wel iets moeten meekrijgen
Lelijke mensen zullen er altijd zijn. Mensen die als maagd sterven ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat even buiten beschouwing gelaten.
Maar volgens jouw redenatie zullen er over 100 jaar vrijwel geen lelijke mensen meer zijn. Oke.
Care to share? Ik kan je misschien tips gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know, maar dat was met goede belichting. In het echt is het toch wel heel wat anders.
De meeste mensen die als maagd sterven waar dat percentage op gebaseerd is zijn geestelijk gestoorde of gehandicapte mensen. Van die klassiek autisten met een heel laag IQ en zo. Rich sterft bijv. ook al niet als maagd. Niet dat zijn leven daarom een enorm succes is, maar goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Lelijke mensen zullen er altijd zijn. Mensen die als maagd sterven ook.
Misschien ben je niet zo lelijk als dat je zelf claimt? Dat hebben wel meer mensen hoor. Je kent jezelf namelijk eht beste en dus ook je imperfecties die niemand anders ziet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:34 schreef Raggingbull het volgende:
goed michielos mag jij mij uitleggen hoe ik wel kan neuken terwijl ik ook gewoon niet moeders mooiste ben.
want vanuit jij redenatie is het dus onmogelijk om sex te hebben als je niet moeders mooiste ben hoe kan het dan dat ik nog keuze heb ook eventueel?
Of hij is wel lelijk, maar gewoon een goeie vrouwenversierder.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Misschien ben je niet zo lelijk als dat je zelf claimt? Dat hebben wel meer mensen hoor. Je kent jezelf namelijk eht beste en dus ook je imperfecties die niemand anders ziet.
De meeste jongens die lelijk zijn, zijn helemaal neit zo lelijk. Ik praat hier over dikke ubernerds, gedrochten e.d. Die krijgen simpelweg GEEN vriendin mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of hij is wel lelijk, maar gewoon een goeie vrouwenversierder.
Zoals veel andere jongens.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef Raggingbull het volgende:
dus?? dan zou richard ook een kans hebben als ik die heb heeft hij hem ook
je kunt niet alle mensen over 1 kam scheren dat is de gemakkelijk
Dus omdat het te gemakkelijk is, zou he took niet kunnenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:36 schreef Raggingbull het volgende:
dus?? dan zou richard ook een kans hebben als ik die heb heeft hij hem ook
je kunt niet alle mensen over 1 kam scheren dat is de gemakkelijk
Zouden ze wel kunnen krijgen na een tijdje in de sportschool.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
De meeste jongens die lelijk zijn, zijn helemaal neit zo lelijk. Ik praat hier over dikke ubernerds, gedrochten e.d. Die krijgen simpelweg GEEN vriendin mee.
Dat valt empirisch te testen. We nemen "Jan". Jan is een lovable loser die 130Kg weegt, een paardenstaart heeft en een dikke bril heeft. Het is niet onhygiënisch. Volgens jou logica hoeft ie enkel een nette heer te zijn om een vrouw te kunnen palen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:42 schreef Raggingbull het volgende:
en voor degene die wel lelijk zijn een vrouw versieren hoeft niet lastig te zijn.
leer een vrouw kennen en je komt er achter dat ze ingewikkelder lijken dan ze zijn.
zolang jij lief bent je gewoon als een nette heer kunt gedragen komt het wel goed:)
waarmee je aangeeft dat uiterlijk dus wel meeteltquote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Raggingbull het volgende:
strawberry ik sluit me helemaal bij jou aan
en nee dat wil niet zeggen dat ik jou mening niet respecteer michielos je moet je alleen nog iets meer inleven in een vrouwelijk persoon voor je pas gaat begrijpen waarom ook die gedrochten wel een vriendin kunnen krijgen
Dat gaat Jan toch lekker een onzekere vrouw van 130 kilo daten?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat valt empirisch te testen. We nemen "Jan". Jan is een lovable loser die 130Kg weegt, een paardenstaart heeft en een dikke bril heeft. Het is niet onhygiënisch. Volgens jou logica hoeft ie enkel een nette heer te zijn om een vrouw te kunnen palen?
Ik zeg dat er meer nodig is dan dat alleen
PM eens echt een kutfoto of een standaard foto van jezelf. Als je wil. Ik wil je best tips gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:44 schreef richard_prf het volgende:
Hmmm ja ik ben dan wel lelijk maar vreemd genoeg ben ik niet bang om mijn foto te laten zien.
Natuurlijk telt het mee, ik zei toch ook dat lelijke mensen meer moeite moeten doen voor een vriendin. Erg knappe mensen kunnen bij wijze van spreken gewoon wachten tot iemand ze probeert te versieren.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarmee je aangeeft dat uiterlijk dus wel meeteltWat dus precies mijn punt is
Want vrouwen van 130kg hebben geen smaak en willen perse met Jan iets hebben?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gaat Jan toch lekker een onzekere vrouw van 130 kilo daten?
Niet elke vrouw zal op Jan vallen nee. Maar niet geen enkele.
mag jij eventjes aangeven waarin ik dat gezegd hebquote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarmee je aangeeft dat uiterlijk dus wel meeteltWat dus precies mijn punt is
Nee, vrouwen met dat gewicht hebben minder keuze, zijn onzekerder en al lang blij als iemand interesse in ze toont. En geen smaak is heel subjectief. Geloof het of niet, er zijn écht mensen die innerlijk belangrijker vinden dan uiterlijk. Wel zeldzamer, dat wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want vrouwen van 130kg hebben geen smaak en willen perse met Jan iets hebben?
link doet het nietquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef richard_prf het volgende:
Dit is eentje zonder gunstige belichting. Die ik laatst aan Strawberry heb laten zien. Foto is niet heel scherp maar je krijgt wel een redelijke indruk hoe ik er uit zie.
http://img227.imageshack.us/i/l13gc.jpg/
Dat is het hem juist. JIj moet aan films denken. Ik denk aan real life situaties van vrienden om me heenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, vrouwen met dat gewicht hebben minder keuze, zijn onzekerder en al lang blij als iemand interesse in ze toont. En geen smaak is heel subjectief. Geloof het of niet, er zijn écht mensen die innerlijk belangrijker vinden dan uiterlijk. Wel zeldzamer, dat wel.
Hmm ik moet denken aan die film Shallow Hall.
ik kan de link niet zien, kun he hem mss als image op deze site zetten ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:52 schreef Raggingbull het volgende:
GHAHA richard dat meen je niet?![]()
dat valt echt reuze mee man zelfs ik ben stuk erger![]()
als ik een vrouw zou zijn zo ik totaal geen moeite hebben met zo'n uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik aan een film moest denken, trek jij maar meteen de conclusie dat ik niet denk aan real life situaties, ook al heb ik al voorbeelden genoemd uit real life situaties van persoonlijke kring?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. JIj moet aan films denken. Ik denk aan real life situaties van vrienden om me heen
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:53 schreef richard_prf het volgende:
Ja imageshack werkt nogal traag.Totaal niet lelijk. MIsschien dat je je iets opvallender zou kunnen kleden bij het uitgaan en 1 of 2 sieraden om kunt doen die "seks"uitstralen (denk aan kettinkje [bico kettinkje] of armbandje o.i.d.) of laten zien dat je wel met je uiterlijk bezig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aanstellen niet waard i.i.g.Ik had echt erger verwacht
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Niet dat je reactie gaat helpen, want dit roepen mensen al weken tegen hem.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Totaal niet lelijk. MIsschien dat je je iets opvallender zou kunnen kleden bij het uitgaan en 1 of 2 sieraden om kunt doen die "seks"uitstralen of laten zien dat je wel met je uiterlijk bezig bent.
Ik wil zelfs dagelijkse opdrachten geven die opbouwend zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet dat je reactie gaat helpen, want dit roepen mensen al weken tegen hem.
Ik hoop voor jou dat het geen verspilling van tijd zal zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik wil zelfs dagelijkse opdrachten geven die opbouwend zijn
Hmm ja tot voor kort droeg ik altijd jaren 90 en fantasieloze kleding. Nu heb ik echter wel wat mooiere kleding. Bovendien ligt er nog een overhemd klaar die ik met online shoppen had besteld bij die vriendin, die een mode opleiding doet dus die heeft er ongetwijfeld verstand van.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Totaal niet lelijk. MIsschien dat je je iets opvallender zou kunnen kleden bij het uitgaan en 1 of 2 sieraden om kunt doen die "seks"uitstralen (denk aan kettinkje [bico kettinkje] of armbandje o.i.d.) of laten zien dat je wel met je uiterlijk bezig bent.
Weet je wat ik vroeger deed toen ik net begon met dit soort dingen? Je vraagt meiden die je goed kent op msn om met je te gaan winkelen. Meiden zijn dol op winkelen en mode. Je vraagt HUN om jou te restylen middels kleding attributen e.d. Dont think about it just do it. Zo heb ik mij laten restylen op kledingsgebied e.d. door "specialisten". Althans meiden die weten wat ze graag zien qua kleding bij een jongen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmm ja tot voor kort droeg ik altijd jaren 90 kleding en fantasieloze kleding. Nu heb ik echter wel wat mooiere kleding. Bovendien ligt er nog een overhemd klaar die ik met online shoppen had besteld bij die vriendin, die een mode opleiding doet dus die heeft er ongetwijfeld verstand van.
Waarom denk je dat meiden voordat ze uitgaan soms 40 minuten nodig hebben om aandacht aan hun uiterlijk te besteden. Goh zal het zijn omdat ze onzeker zijn en/of verleid willen worden?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ts moet gewoon vrouwen aanspreken, waarom denk je dat vrouwen met elkaar op stap gaan? Juist om een leuke tijd te hebben en 9 van de 10 keer ook om mannen te ontmoeten, je moet ze gewoon aanspreken dan leer je het vanzelf.
I know, bij die chick die ik al weken spreek op msn en telefoon wilde dat ook doen maar ik had 5 keer afgezegd omdat ik niet durf vanwege mijn uiterlijk. Nu neemt ze de telefoon niet meer op en reageert ze niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Weet je wat ik vroeger deed toen ik net begon met dit soort dingen? Je vraagt meiden die je goed kent op msn om met je te gaan winkelen. Meiden zijn dol op winkelen en mode. Je vraagt HUN om jou te restylen middels kleding attributen e.d. Dont think about it just do it. Zo heb ik mij laten restylen op kledingsgebied e.d. door "specialisten". Althans meiden die weten wat ze graag zien qua kleding bij een jongen.
Lekkere neef ben jij...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:02 schreef Raggingbull het volgende:
richard met dat hoofd komt het wel goed man dat is niks om je voor te schamen of wat dan ook trust me.
[spoiler[ afbeelding ]
vind ik persoonlijk nog wel iets erger(me neefje)[/spoiler]
En je hebt niemand op MSN die van het vrouwelijk geslacht is of iemand die je goed kent. Voor mijn part je zus ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know, bij die chick die ik al weken spreek op msn en telefoon wilde dat ook doen maar ik had 5 keer afgezegd omdat ik niet durf vanwege mijn uiterlijk. Nu neemt ze de telefoon niet meer op en reageert ze niet meer
Waarvoor dan precies?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Raggingbull het volgende:
haha nou als jij het echt wil weten dat ben ik zelf 2 jaar geleden
alleen ik schaam me er nog steeds dood voor
Jawel genoeg, maar die zijn mijn type niet kwa innerlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
En je hebt niemand op MSN die van het vrouwelijk geslacht is of iemand die je goed kent. Voor mijn part je zus ofzo
Ik zou serieus niet weten waarvoor dan precies. Net als de foto van Richard.Jou ken ik niet verder, maar die Richard zit als een maniak overal te verspreiden dat hij echt heel lelijk is e.d. Een soort obsessie.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Raggingbull het volgende:
haha nou als jij het echt wil weten dat ben ik zelf 2 jaar geleden
alleen ik schaam me er nog steeds dood voor
Ik betwijfel het aangezien ik pas voor het eerst met een meisje sprak in het echt toen ik 26 jaar en 11 maanden was.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten waarvoor dan precies. Net als de foto van Richard.Jou ken ik niet verder, maar die Richard zit als een maniak overal te verspreiden dat hij echt heel lelijk is e.d. Een soort obsessie.
Ik denk dat vrouwen bij hem afknappen op z'n constante gezeur. Het is geestelijk en totaal niet lichamelijk lijkt me. Ik word als man en toevallige voorbijganger in sommige topic als doodmoe van zijn opstelling en herhaling van stellingen. Die zit zichzelf lelijk te praten en is niet voor rede vatbaar. DAT is een enorme afknapper lijkt me.
Zo staat het in je dagboek?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik betwijfel het aangezien ik pas voor het eerst met een meisje sprak in het echt toen ik 26 jaar en 11 maanden was.
Je gaat er niet mee flirten he Richard. Je gaat jezelf enkel wat nieuwe kleren/attributen kopen. Het doel met die meiden is niet flirten, niet neuken, niet kussen en geen relatie. Enkel even winkelen en wat kleding kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel genoeg, maar die zijn mijn type niet kwa innerlijk
En dit doe ik niet bij wie het innerlijk niet klikt met elkaar en waarbij geen vertrouwd gevoel krijg.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je gaat er niet mee flirten he Richard. Je gaat jezelf enkel wat nieuwe kleren/attributen kopen. Het doel met die meiden is niet flirten, niet neuken, niet kussen en geen relatie. Enkel even winkelen en wat kleding kopen
Ok, in dat geval kun je googlen wat meiden quA kleding mooi vinden bij mannen op diverse fashion fora e.d.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dit doe ik niet bij wie het innerlijk niet klikt met elkaar en waarbij geen vertrouwd gevoel krijg.
Ik ga straks eerst nog die chick proberen te bellen. En deze keer zeg ik de afspraak niet af want ik zie het dan als mijn absolute laatste kans.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok, in dat geval kun je googlen wat meiden quA kleding mooi vinden bij mannen op diverse fashion fora e.d.
Hallo, je bent toch niet gayquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Fijne valentijnsdag trouwens jongens! Met een beetje mazzel hoop ik die volgend jaar eens niet alleen door te brengen
Hmmm aan je post geschiedenis te lezen ben je hier al mee bezig sinds 2005.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Fijne valentijnsdag trouwens jongens! Met een beetje mazzel hoop ik die volgend jaar eens niet alleen door te brengen
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Hallo, je bent toch niet gay![]()
Goede instelling!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmmm aan je post geschiedenis te lezen ben je hier al mee bezig sinds 2005.
Ik weet niet hoor, maar is het misschien een idee om gewoon chicks via MSN te hosselen en daar aan te spreken? Er zitten namelijk bijzonder leuke tussen. Ik ga gewoon wat afspreken met eentje als ze nog wilt. Ik weet dat het waarschijnlijk niks gaat worden (ze heeft al wat vriendjes gehad, is erg geliefd, grote vriendengroep etc en ik op dat gebied het tegenovergestelde) maar ja misschien leer ik er wat van.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar is het misschien een idee om gewoon chicks via MSN te hosselen en daar aan te spreken? Er zitten namelijk bijzonder leuke tussen. Ik ga gewoon wat afspreken met eentje als ze nog wilt. Ik weet dat het waarschijnlijk niks gaat worden (ze heeft al wat vriendjes gehad, is erg geliefd, grote vriendengroep etc en ik op dat gebied het tegenovergestelde) maar ja misschien leer ik er wat van.
Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etcquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En zo sukkel je maar doorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etc
Ondanks dat het niet echt lukt blijf ik toch elk jaar hopenWat is nou 6 jaar op een mensenleven?
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.quote:
Waar gaat het fout dan ?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.
Het is knap van mezelf dat ik het zo goed volhoud en blijf doorzetten. Helaas heeft het inderdaad nog niet veel opgeleverd inderdaad. Het wordt eens tijd voor een hoop mazzel
Wat heb je over het afgelopen jaar bereikt?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.
Het is knap van mezelf dat ik het zo goed volhoud en blijf doorzetten. Helaas heeft het inderdaad nog niet veel opgeleverd inderdaad. Het wordt eens tijd voor een hoop mazzel
Ik weet het niet helemaal. Feit is wel dat ik nog niet altijd doe wat ik zou moeten doen. Maar verder zou je toch gewoon een keer verwachten dat ik eens mazzel zou moeten hebben.quote:
Paar mensen leren kennen met wie ik af en toe omga, heb weer een jaar overleefd en probeer positiever te zijn (wat redelijk lukt)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat heb je over het afgelopen jaar bereikt?
Zolang je praat over overleven heb je nog flink wat te doen. Je postte eerder al over dat je geen echte hobbies hebt en dat je nog steeds bijna iedere avond thuis zit. Ga daar wat aan doen, in plaats van hopen dat er eens vanuit het niets een of andere meid je bespringt. Want dat gaat niet gebeuren, hoe erg je er ook op hoopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal. Feit is wel dat ik nog niet altijd doe wat ik zou moeten doen. Maar verder zou je toch gewoon een keer verwachten dat ik eens mazzel zou moeten hebben.
[..]
Paar mensen leren kennen met wie ik af en toe omga, heb weer een jaar overleefd en probeer positiever te zijn (wat redelijk lukt)
denk je echt dat ik een meid "weet te strikken"? . ja, wat is een meid strikken? helemaal een relatie hebben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb al een beetje medelijden met de meid die Mylifeisgrey straks weet te strikken.
ja precies , sommige meisjes zijn best wel ..... hoe zal ik het noemen, wanhopig of dom of naief of weet ik veel. dat ze hele tijd aan me vroeg" wil je dansen?", en aangraakt, en vastpakken enzo toen vrijdagavond. en dat ze maar bleef proberen is echt WTF.quote:Overigens is hij ook niet een knappe jongen ofzo (no offence) dus als hij aandacht kan krijgen van de ladies, dan moeten bepaalde andere mensen dat ook kunnen krijgen met een iets meer open uitstraling.
niets gebeurd sinds vrijdag. ben beetje zoals altijd vanwege redenen van depressie binnen gebleven.quote:Ook ben ik benieuwd hoe Mylifeisgrey het vanavond gaat doen bij de chicks dus houd me maar op de hoogte.
wat heb jij zoal gedaan benzin? of ben je nog van plan echt eraan te doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etc
Ondanks dat het niet echt lukt blijf ik toch elk jaar hopenWat is nou 6 jaar op een mensenleven?
houdt het 'speels'(De gesprekstof). niet te serieus moet je gaan worden denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Ook ben ik bang dat er een stilte gaat vallen omdat we al zoveel gepraat hebben dat ik bang ben dat er al alles gezegd is zo'n beetje
Wat wel mooi meegenomen is dat ze houdt van sarcastische humorMaar durf ik wel grappig te zijn? Ik ben bang om lomp over te komen.
Wat is dit toch kut allemaal als je een loser bent
De enige manier voor jou om dat 8k meisje te vergeten is om een nieuwe meid te ontmoeten.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
denk je echt dat ik een meid "weet te strikken"? . ja, wat is een meid strikken? helemaal een relatie hebben?
hoever denk je dan dat ik kan komen? en denk je echt dat ik zover kan komen. misschien wil ik dat wel helemaal niet. denk nog steeds nogal veel aan 8k-meisje. WANT DIE IS ECHT LEUK!
Misschien vond ze je wel echt leuk en als je spontaner en met meer lef had gereageerd was er misschien meer gebeurd die avond.quote:ja precies , sommige meisjes zijn best wel ..... hoe zal ik het noemen, wanhopig of dom of naief of weet ik veel. dat ze hele tijd aan me vroeg" wil je dansen?", en aangraakt, en vastpakken enzo toen vrijdagavond. en dat ze maar bleef proberen is echt WTF.
weet niet hoe het gezien moet worden, misschien is de wereld zo slecht nog niet, misschien is ze wel een breezerslet, of misschien is ze wel heel leuk want ik vind haar wel tof. beter dan die 'stillere' brunnete die ik langer had gesproken, maar 'lelijker vond', en ook minder interessant eigenlijk.
Hij kan er voor kiezen om meiden te benaderen tijdens uitgaan met als grote kans om keihard afgewezen te worden met als gevolg je een nog grotere loser te voelen en dat vrouwen steeds onbereikbaarder worden of hij kan meiden hosselen via internet en zo hun persoonlijkheid leren kennen zodat je met een vertrouwd gevoel en genoeg zelfvertrouwen waardoor je jezelf durft te zijn met zo'n meisje kan afspreken.quote:wat heb jij zoal gedaan benzin? of ben je van plan echt eraan te doen?
wat gaat er gebeuren zodat je volgende valentijn niet alleen ben?
ga je nog meer dingen doen dan "wachten, op betere tijden"?
Geniet er nou gewoon van man!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Ook ben ik bang dat er een stilte gaat vallen omdat we al zoveel gepraat hebben dat ik bang ben dat er al alles gezegd is zo'n beetje
Wat wel mooi meegenomen is dat ze houdt van sarcastische humorMaar durf ik wel grappig te zijn? Ik ben bang om lomp over te komen.
Nja, eerlijk is eerlijk, het leven is het grootste deel van de tijd shit. Vind het goed dat ik volhoud, ik het het ook al jaren geleden kunnen opgeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zolang je praat over overleven heb je nog flink wat te doen. Je postte eerder al over dat je geen echte hobbies hebt en dat je nog steeds bijna iedere avond thuis zit. Ga daar wat aan doen, in plaats van hopen dat er eens vanuit het niets een of andere meid je bespringt. Want dat gaat niet gebeuren, hoe erg je er ook op hoopt.
goed instelling is dat!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:48 schreef Chuen het volgende:
[..]
Geniet er nou gewoon van man!
Je bent zowaar goed bezig.
Denk niet te veel na. Maak er gewoon een leuke avond van.
Alles extra is mooi meegenomen.
En loopt het op niets uit regel je gewoon weer een nieuwe date.
Dit noemt men "negatieve automatische gedachten" die gelijk opkomen, zonder na te denken.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Wat is er moeilijk aan? Behalve als je in een gehucht woon zullen er genoeg verenigingen in de buurt zijn. Ga er bij een paar langs die leuk klinken en probeer het uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, eerlijk is eerlijk, het leven is het grootste deel van de tijd shit. Vind het goed dat ik volhoud, ik het het ook al jaren geleden kunnen opgeven.
Ik moet inderdaad wat meer gaan doen, maar het is niet echt makkelijk allemaal.
Beetje mazzel mag wel een keer.
Jawel als hij een nieuw meisje ontmoet die haar doet vergeten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is al obsessed met 8K meisje sinds zijn 16e. Dat gaat nooit meer goedkomen echt.
helemaal niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is al obsessed met 8K meisje sinds zijn 16e. Dat gaat nooit meer goedkomen echt.
Dat is het probleem ook niet. Mensen als Benzin en ik zijn het zat om altijd negatieve aandacht en kut opmerkingen te verduren te krijgen terwijl we zelf juist wel heel aardig zijn tegen andere personen maar toch afgekraakt worden door diezelfde personen en het vreemde is dat in onze beleving al die andere mensen zich zo eenvoudig aanpassen en leuke sociale contacten eraan overhouden aan bijvoorbeeld verenigingen en dat wij dus altijd buitengesloten worden en kutopmerkingen krijgen. Ik geef persoonlijk mijn uiterlijk de schuld maar ik kan het helemaal fout hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:02 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan? Behalve als je in een gehucht woon zullen er genoeg verenigingen in de buurt zijn. Ga er bij een paar langs die leuk klinken en probeer het uit.
misschien wel helemaal geen inrichting. een gevangenis kan ook een inrichting zijn (denk ik?).quote:Op maandag 14 februari 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja shit, ik dacht even dat melissa b dat 8k meisje was.Er waren twee meisjes, nu weet ik het weer. Maar beste leukste persoon op aarde? Dat baseer je op die ene ontmoeting? Waarna ze je vervolgens negeert en geld aftroggeld. En ze heeft in een inrichting gezeten.
Ja, leuk meisje wel.
wat dat ook moge betekenenquote:Klote medicijnen, klote apotheek met hun klote hoge dosis!
en toen weer later:quote:De reden dat ik niets van me liet horen was omdat ik opgenomen ben. Had het hier ook al wel over gehad met je. Proces was alleen versneld omdat ik dringender hulp nodig bleek te hebben.heb hier geen telefoon, en minimale toegang tot de pc. Ik heb dus ook bij lange na niet de tijd om te reageren. ik ben niet voor niets nu zelf opgenomen. Geloof me, ik vind het echt heel kut voor je allemaal, maar ik kan jouwn problemen niet oplossen. Ik kan mijn eigen al niet eens aan.
Ja, dat is zo onderhand wel duidelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef richard_prf het volgende:
Ik geef persoonlijk mijn uiterlijk de schuld maar ik kan het helemaal fout hebben.
Maar wat is dan in godsnaam de reden dat wij altijd negatieve aandacht en afgekraakt worden zonder dat daar directe aanleiding toe is? En wij juist wel aardig zijn tegen andere mensen maar die ons vervolgens kut opmerkingen bezorgen en je belachelijk maken af en toe. Dan zou ik zeggen dat het autisme is omdat ik vermoed dat ik bepaalde signalen niet begrijp in het sociale verkeer maar ja.... ik ben in elk geval niet autistisch. Dus ik weet de reden dan ook niet meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is zo onderhand wel duidelijk.
Maar zwelgen in zelfmedelijden en naar anderen wijzen is natuurlijk veel gemakkelijker.
Daar ben je toch zelf bij?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Mensen als Benzin en ik zijn het zat om altijd negatieve aandacht en kut opmerkingen te verduren te krijgen terwijl we zelf juist wel heel aardig zijn tegen andere personen maar toch afgekraakt worden door diezelfde personen en het vreemde is dat in onze beleving al die andere mensen zich zo eenvoudig aanpassen en leuke sociale contacten eraan overhouden aan bijvoorbeeld verenigingen en dat wij dus altijd buitengesloten worden en kutopmerkingen krijgen. Ik geef persoonlijk mijn uiterlijk de schuld maar ik kan het helemaal fout hebben.
Weet ik niet, jij noemde het een inrichting omdat ze een gevaar voor zichzelf was.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien wel helemaal geen inrichting. een gevangenis kan ook een inrichting zijn (denk ik?).
volgensmij heb ik, of jij er "een inrichting" van gemaakt.
wat zij zei is :
-even onder toezicht zijn
-me laten behandelen.
-me laten verzorgen
-ik Heb afspraken gemaakt met ggz, en moet effe onder toezicht wonen
en toen later:
ik ben weggelopen uit mijn kliniek
is dat een inrichting dan?
Misschien omdat je onzekerheid uitstraalt en er altijd pestkoppen zijn die daar gebruik van maken. Ze kiezen een makkelijk doelwit. Iets zegt me dat jij je ook hebt laten pesten, je werd nooit kwaad en zei niets terug, of wel?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar wat is dan in godsnaam de reden dat wij altijd negatieve aandacht en afgekraakt worden zonder dat daar directe aanleiding toe is? En wij juist wel aardig zijn tegen andere mensen maar die ons vervolgens kut opmerkingen bezorgen en je belachelijk maken af en toe. Dan zou ik zeggen dat het autisme is omdat ik vermoed dat ik bepaalde signalen niet begrijp in het sociale verkeer maar ja.... ik ben in elk geval niet autistisch. Dus ik weet de reden dan ook niet meer.
Maar ik denk in elk geval dat dit de reden is waarom ik zo'n extreem slecht zelfbeeld heb kwa uiterlijk
Mwah, dat durf ik best te betwisten. Want open voor suggesties van anderen sta je niet echt. Het is namelijk niet zo dat je alleen maar wordt afgekraakt, je krijgt ook genoeg goedbedoelde tips en andere opbouwende kritiek. Alleen doe je daar niets mee, en daar kun je niemand - buiten jezelf - de schuld van geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:
Maar wat is dan in godsnaam de reden dat wij altijd negatieve aandacht en afgekraakt worden zonder dat daar directe aanleiding toe is? En wij juist wel aardig zijn tegen andere mensen maar die ons vervolgens kut opmerkingen bezorgen en je belachelijk maken af en toe. Dan zou ik zeggen dat het autisme is omdat ik vermoed dat ik bepaalde signalen niet begrijp in het sociale verkeer maar ja.... ik ben in elk geval niet autistisch. Dus ik weet de reden dan ook niet meer.
Maar ik denk in elk geval dat dit de reden is waarom ik zo'n extreem slecht zelfbeeld heb kwa uiterlijk
Nee het probleem is juist dat wij net als al die andere mensen ook vrienden willen krijgen op verenigingen en met de meeste mensen normaal om kunnen gaan en dat proberen we door aardig te zijn tegen andere mensen maar dit lijkt averechts te werken terwijl wij dus niet begrijpen hoe het kan dat het al die andere mensen wel lukt.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Chuen het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij?
Misschien moet je eens wat minder meelopen en wat meer van je afbijten.
Oogst je over het algemeen meer respect mee.
Hij heeft zich laten testen, dus niet autistisch. Zijn introverte houding komt door onzekerheid (BDD).quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat durf ik best te betwisten. Want echt open voor suggesties van anderen sta je namelijk niet. Het is namelijk niet zo dat je alleen maar wordt afgekraakt, je krijgt ook genoeg goedbedoelde tips en andere opbouwende kritiek. Alleen doe je daar niets mee, en daar kun je niemand - buiten jezelf - de schuld van geven.
Ik bedoel ook niet hier op het forum. Hier zitten inderdaad bruikbare tips tussen en opbouwende kritiek.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, dat durf ik best te betwisten. Want open voor suggesties van anderen sta je niet echt. Het is namelijk niet zo dat je alleen maar wordt afgekraakt, je krijgt ook genoeg goedbedoelde tips en andere opbouwende kritiek. Alleen doe je daar niets mee, en daar kun je niemand - buiten jezelf - de schuld van geven.
Ach, welk labeltje hij heeft is me om het even. Feit is helaas wel dat hij niets doet met de tips & tricks van mensen die het wel goed met hem voor hebben, en dat kan hij niemand buiten zichzelf verwijten.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij heeft zich laten testen, dus niet autistisch. Zijn introverte houding komt door onzekerheid (BDD).
Hij heeft zojuist een date geregeld, dus het gaat de goede kant op.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, welk labeltje hij heeft is me om het even. Feit is helaas wel dat hij niets doet met de tips & tricks van mensen die het wel goed met hem voor hebben, en dat kan hij niemand buiten zichzelf verwijten.
Oh, dat klinkt inderdaad goed. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:40 schreef Chuen het volgende:
Hij heeft zojuist een date geregeld, dus het gaat de goede kant op.
En mocht het een succes worden (wat ik uitgesloten acht)quote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt inderdaad goed. Ik ben benieuwd.
Ik heb wel eens foto's van je gezien in een ander topic. Lelijk ben je niet, dat zit tussen je oren. Want je ziet er gewoon normaal uit hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
En mocht het een succes worden (wat ik uitgesloten acht)
Dan zie ik de reacties in het echt al voor me: " hoe kan het dat zo'n lelijke gast zo'n mooie chick heeft "![]()
![]()
Klopt, maar dan ben je niet meteen een autist, gewoon koppig of ...niet gemotiveerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, welk labeltje hij heeft is me om het even. Feit is helaas wel dat hij niets doet met de tips & tricks van mensen die het wel goed met hem voor hebben, en dat kan hij niemand buiten zichzelf verwijten.
Dat is niet waar Aardbei je weet zelf ook wel dat ik best veel dingen probeer met de tips die hier gegeven zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ben je niet meteen een autist, gewoon koppig of ...niet gemotiveerd.
Je luistert ook goed naar mensen als ze zeggen dat je niet lelijk bent en zo.....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar Aardbei je weet zelf ook wel dat ik best veel dingen probeer met de tips die hier gegeven zijn.
Dat is dan ook het enige. Als degene donderdag zegt dat ik niet lelijk ben ( eigenlijk moet ik dit niet vragen maar ik vraag het wel de volgende dag) dan geloof ik officieel dat ik niet lelijk ben want dan zijn er 3 meiden van 18,19,20 jaar die hebben gezegd dat ik er normaal uit zie. Die me dus in het echt hebben gezien. En dat moet voldoende zijn om mijn conclusies te trekken ( alhoewel ik mezelf wel lelijk blijf vinden maar dat doet er dan niet toe)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je luistert ook goed naar mensen als ze zeggen dat je niet lelijk bent en zo.....
Het is juist een afknapper dat je je constant afhankelijk opstelt en bij voorbaat al zegt tegen mensen dat ze je lelijk gaan vinden. Van zo iemand wordt niemand vrolijk. Als mensen je daarom afwijzen, dan koppel jij dat weer aan je uiterlijk, maar je moet niet onderschatten hoe vervelend het is om naar gejammer te luisteren de hele tijd. Ik snap je onzekerheid, maar je zorgt zelf voor de vicueuze cirkel steeds. Even hard gezegd: Stel je niet aan en hou de onzekerheid voor jezelf en je vrienden/familie of wie dan ook die dicht bij je staan, maar loop er niet steeds mee te koop en ga zeker je potentiele date's/relaties er niet mee lastigvallen. Dat is pas een turn-off.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige. Als degene donderdag zegt dat ik niet lelijk ben ( eigenlijk moet ik dit niet vragen maar ik vraag het wel de volgende dag) dan geloof ik officieel dat ik niet lelijk ben want dan zijn er 3 meiden van 18,19,20 jaar die hebben gezegd dat ik er normaal uit zie. Die me dus in het echt hebben gezien. En dat moet voldoende zijn om mijn conclusies te trekken ( alhoewel ik mezelf wel lelijk blijf vinden maar dat doet er dan niet toe)
Ga voor die reacties en pijnig mijn stellingen elders in dit topic plzquote:Op maandag 14 februari 2011 23:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En mocht het een succes worden (wat ik uitgesloten acht)
Dan zie ik de reacties in het echt al voor me: " hoe kan het dat zo'n lelijke gast zo'n mooie chick heeft "![]()
![]()
Denk je nou echt dat ik ermee te koop loop in het echt -.-?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Het is juist een afknapper dat je je constant afhankelijk opstelt en bij voorbaat al zegt tegen mensen dat ze je lelijk gaan vinden. Van zo iemand wordt niemand vrolijk. Als mensen je daarom afwijzen, dan koppel jij dat weer aan je uiterlijk, maar je moet niet onderschatten hoe vervelend het is om naar gejammer te luisteren de hele tijd. Ik snap je onzekerheid, maar je zorgt zelf voor de vicueuze cirkel steeds. Even hard gezegd: Stel je niet aan en hou de onzekerheid voor jezelf en je vrienden/familie of wie dan ook die dicht bij je staan, maar loop er niet steeds mee te koop en ga zeker je potentiele date's/relaties er niet mee lastigvallen. Dat is pas een turn-off.
Dus neem nou alsjeblieft eens van anderen aan dat het niet je uiterlijk is en doe er eens wat mee.
In het echt weet ik het natuurlijk niet, maar op dit forum alleen maar, bijna in elke post.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik ermee te koop loop in het echt -.-?
Ik heb het gewoon 1 keer tegen haar gezegd en toen zei ze dat het haar niet boeide.
Bovendien heb ik wel een keer een paar foto's laten zien inclusief de allerlelijkste.
Tot nu toe is dit een uiterst succesvol project waarbij ik zelf alle initiatief heb genomen en waarbij ik veel moeite moest doen om haar telefoonnummer te krijgen
En dat ik tot kort voor tijd nog niet eens durfde te praten met een meid en heeft een Australische ervoor gezorgd dat ik dat nu wel durf. Ze heeft me wel vertrouwd gemaakt.
Dat kan je hier lezenDe eerste stap in de goede richting:
De eerste keer ooit met een chick gesproken op msn (microphone) in 27j
Ik kreeg zojuist anders wel behoorlijk wat blikken op mijn wagen gericht toen ik naar het winkelcentrum reed. Vooral de jongeren staren je nog eens na. Geen idee wat ze denken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik reed weleens in een verlengde mercedes s klasse van nieuw 100 duizend euro oid van 5 jaar oud naar de middelbare school, en ik kreeg 0 aandacht.
als er al niemand is omdat je anders ook nooit iemand ontmoet, gaat het niet ineens wel gebeuren.
toen wat later ook in een net nieuwe mercedes C amg geen succes, behalve een keer zwaaien van een vrouwelijke bestuurders die in een wat ouder model rondreed.
edit1: ik had destijds wel soms plannen om met een dure bak van me pa naar een nachtclub van amsterdam te gaan(ik had aan zwerver gevraagd waar de clubs waren met veel vrouwen, en waar je als het leek alsof je geld had dan 'succes' zou hebben).
dan daar als een baas binnen te lopen. etc etc
uiteindelijk nooit gedaan
wel met me vader soms weleens meegeweest, met vrienden van me die geilden op alles wat ze tegenkwamen, maar ik vond het altijd beetje irritant omdat me vader er dan bij is.
Sukkel, je gaat toch geen prive gesprekken op internet plaatsen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef richard_prf het volgende:
Dat kan je hier lezenDe eerste stap in de goede richting:
De eerste keer ooit met een chick gesproken op msn (microphone) in 27j
Grote auto's hebben vaak afgunst tot gevolg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef richard_prf het volgende:
Ik kreeg zojuist anders wel behoorlijk wat blikken op mijn wagen gericht toen ik naar het winkelcentrum reed. Vooral de jongeren staren je nog eens na. Geen idee wat ze denken.
So what , ze woont toch in Australiëquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sukkel, je gaat toch geen prive gesprekken op internet plaatsen?
Dat vinden vrouwen echt niet tof hoor
En ze vinden het ook niet leuk om gebruikt te worden met als doel jouw zelfvertrouwen op te krikken.
Keep that shit for yourself.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef richard_prf het volgende:
So what , ze woont toch in Australië
Ik hossel ook dames uit andere continenten.
Vroeg ze niet waarom je het op een forum wou zetten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
So what , ze woont toch in Australiënormaal doe ik dat niet natuurlijk. Ze vindt het zelfs niet erg ik had gezegd dat ik het op een forum zou zetten en dat vond ze prima.
Je reacties in dit topic doen me denken aan de film Sex drive. Aanrader voor als je die nog niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
So what , ze woont toch in Australiënormaal doe ik dat niet natuurlijk. Ze vindt het zelfs niet erg ik had gezegd dat ik het op een forum zou zetten en dat vond ze prima.
tja, totdat ze meer willen dan alleen msn dan is het opeens niet leuk meer want met mijn volledige gebrek aan sociale vaardigheden ( wat ik dus nooit heb aangeleerd), timing etc bij de meiden kom ik uiterst triest over en waarschijnlijk als een soort autist. Dus ja IRL kan ik inderdaad nooit een vriendin krijgen daarom houd ik het over liever bij msn maar ik werd min of meer gechanteerd door deze want als ik geen date wilde dan zou ze alle contact met mij verbreken (afspraak al 5 keer afgezegd) en ik wil met deze heel graag contact behouden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:41 schreef hasjman het volgende:
Toch wel mooi aan de 21ste eeuw, pro hosselaar online, maar in RL geen wijf kunnen krijgen
Als je dit nu al gaat denken gaat het sowieso fout.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef richard_prf het volgende:
Waar zij elke week de jongens van zich moet afslaan tijdens het uitgaan en behoorlijk wat vriendjes heeft gehad loop ik al 27 jaar rond zonder vrijwel enig contact met meiden. Dit gaat nog leuk worden donderdag ^^
Verwacht dan ook een dramatisch verslag vrijdag met heerlijk leedvermaak =)
Het verschil tussen jou en die andere jongens is echter dat je enkel met 'r afspreekt en 'r niet wil ballen. Toch.. ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waar zij elke week de jongens van zich moet afslaan tijdens het uitgaan en behoorlijk wat vriendjes heeft gehad loop ik al 27 jaar rond zonder vrijwel enig contact met meiden. Dit gaat nog leuk worden donderdag ^^
Verwacht dan ook een dramatisch verslag vrijdag met heerlijk leedvermaak =)
Dat beschrijft mijn situatie ook. Ben dan ook benieuwd wat voor 'hulp' je bedoelt. Wat kan daarbij helpen??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:07 schreef Neuralnet het volgende:
Je hebt gewoon nooit geleerd om met mensen en in het bijzonder meiden om te gaan en daar ligt het allemaal aan. Je hebt geen vrienden die je meenemen en voorstellen. Je hebt geen netwerk waarin het gerucht gaat dat je best wel een leuke jongen bent. Je bent niet zichtbaar voor meiden. Je hebt de trein gemist en moet daar nu met volle snelheid op zien te springen. Haast onmogelijk, maar daar heb je nou hulp bij nodig.
Psycholoog , PUA cursus ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat beschrijft mijn situatie ook. Ben dan ook benieuwd wat voor 'hulp' je bedoelt. Wat kan daarbij helpen??
Overdreven gedoe. Een man ontmoet vrouwen op allerlei manieren, en via via is er een van. Praat gewoon met mensen die bij je passen en wees in de tussentijd ondernemend, ga sporten, ga naar voorstellingen, bezoek restaurants en loungecafes, ga op vakantie, glimlach naar vreemden en stel ze vragen of maak grapjes. Hoe leuker en productiever je het leven voor jezelf maakt, hoe leuker je voor anderen bent. Je zorgen maken over of je wel interessant genoeg bent wordt dan snel genoeg verleden tijd. En dan dat vooral, niet te veel in het verleden blijven hangen. Geef het een plekje en ga door met je leven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat beschrijft mijn situatie ook. Ben dan ook benieuwd wat voor 'hulp' je bedoelt. Wat kan daarbij helpen??
''quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil tussen jou en die andere jongens is echter dat je enkel met 'r afspreekt en 'r niet wil ballen. Toch.. ?
Inderdaad en ik weet dat ik ga falen als ik teveel ga nadenken of als ik bang ben want dan klap ik dicht en neem ik een gesloten onzekere houding aan en word ik een inhoudloos figuur dit komt 100% zeker door de negatieve gedachtes die door mijn hoofd spoken en het ergste is dat ik me dan niet meer weet te herstellen en almaar negatiever ga nadenken en uiteindelijk de negatieve aandacht op mezelf afroep.(dus zo van: vind je het wel gezellig?, wat ben je stil, ben je moe ofzo? of zelfs een beetje lacherig gaan doen zo van: kijk hem eens raar doen) Dus daarom schakel ik direct alle negatieve gedachtes uit en probeer ik mezelf te blijven. Dus ook als ik gedachtes krijg van "ze vindt me vast heel lelijk" "Ik loop voor lul naast haar" dat zijn meestal de eerste 2 dingen die bij me opkomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Chuen het volgende:
Precies. Wees gewoon jezelf.
Het stomste wat je kunt doen is je gedrag op haar aanpassen in de hoop bij haar in de smaak te vallen. Dan val je vroeg of laat toch wel door de mand.
Ze komt immers voor die kerel waar ze urenlange telefoongesprekken mee heeft gevoerd en voor niemand anders.
Je foto's zijn ook al goedgekeurd. Wat kan je gebeuren?
Maak er gewoon een gezellige avond van.
Concentreer je op haar en probeer meer van haar persoonlijkheid te weten te komen. Het doel van een date is tenslotte elkaar beter te leren kennen en uit te vinden of je in het echt ook een klik hebt. Niks meer, niks minder.
Als je jezelf trouw blijft kun je simpelweg niet falen.
Je kunt hooguit geen klik hebben..... kan gebeuren, jammerdebammer.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad en ik weet dat ik ga falen als ik teveel ga nadenken of als ik bang ben want dan klap ik dicht en neem ik een gesloten onzekere houding aan en word ik een inhoudloos figuur dit komt 100% zeker door de negatieve gedachtes die door mijn hoofd spoken en het ergste is dat ik me dan niet meer weet te herstellen en almaar negatiever ga nadenken en uiteindelijk de negatieve aandacht op mezelf afroep.(dus zo van: vind je het wel gezellig?, wat ben je stil, ben je moe ofzo? of zelfs een beetje lacherig gaan doen zo van: kijk hem eens raar doen) Dus daarom schakel ik direct alle negatieve gedachtes uit en probeer ik mezelf te blijven. Dus ook als ik gedachtes krijg van "ze vindt me vast heel lelijk" "Ik loop voor lul naast haar" dat zijn meestal de eerste 2 dingen die bij me opkomen.
Ik vermoed door de positieve ervaring van de eerdere ontmoeting dat ik nu wel meer durf.
Het ligt er meer aan dat je te veel bezig bent met hoe je overkomt op anderen. Overal waar je komt pas je je aan aan je omgeving en zet je je principes overboord in de hoop geaccepteerd te worden. Zo ontwikkel je natuurlijk nooit een eigen persoonlijkheid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alles begint opeens veel duidelijker te worden! En misschien dat het dus NIET!!!!! aan mijn uiterlijk ligt.
Ik weet zeker dat het goed met je gaat komen als je zo door blijft gaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef richard_prf het volgende:
Maar ik begin echt te veranderen kwa gedachtes. Ik zie mezelf nu ook beter in de spiegel.
Waar ik normaal altijd alleen op de negatieve punten lette en deze overdreven uitvergrootte en dit dus mijn gevoel versterkte van hoe ik de wereld beleef let ik nu liever op de positieve punten.
En elke negatieve ervaring voedde mijn gevoel van mijn lelijkheid waardoor ik steeds negatiever begon te denken en zelfs vertekend beeld begon waar te nemen en alles zo negatief mogelijk te beoordelen en zelfs als manipulatie van mijn eigen gedachtes daar voor nodig waren om alles zo negatief mogelijk te ervaren. Dit waarschijnlijk vanwege een gebeurtenis in mijn leven dat ik deze overtuiging heb ontwikkeld.
Ik voel zelfs rust van binnen die ik het laatst ervoer toen ik 16 was of zo. Hopelijk weet ik dit gevoel vast te houden. Nieuwe energie bronnen komen tot leven. Misschien dat de emotionele uitputting dan eindelijk voorbij is als ik daadwerkelijk blijf inzien dat uiterlijk het probleem niet is.
Die man die je beschrijft klinkt niet echt als mij. Zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef skudkind het volgende:
Overdreven gedoe. Een man ontmoet vrouwen op allerlei manieren, en via via is er een van. Praat gewoon met mensen die bij je passen en wees in de tussentijd ondernemend, ga sporten, ga naar voorstellingen, bezoek restaurants en loungecafes, ga op vakantie, glimlach naar vreemden en stel ze vragen of maak grapjes. Hoe leuker en productiever je het leven voor jezelf maakt, hoe leuker je voor anderen bent. Je zorgen maken over of je wel interessant genoeg bent wordt dan snel genoeg verleden tijd. En dan dat vooral, niet te veel in het verleden blijven hangen. Geef het een plekje en ga door met je leven.
Ik hoop dat je dit door kunt zetten. Geef het gerust nog een jaar, of misschien zelfs twee. Zoiets moet rijpen. Je moet niet verwachten dat een levensstijl van tien jaar in een week veranderd is. Geniet van elk beetje groei wat je voelt. Wie weet werpt het vroeger vruchten af dan je denkt! Ook jij hebt deze wereld wat te bieden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef richard_prf het volgende:
Maar ik begin echt te veranderen kwa gedachtes. Ik zie mezelf nu ook beter in de spiegel.
Waar ik normaal altijd alleen op de negatieve punten lette en deze overdreven uitvergrootte en dit dus mijn gevoel versterkte van hoe ik de wereld beleef let ik nu liever op de positieve punten.
En elke negatieve ervaring voedde mijn gevoel van mijn lelijkheid waardoor ik steeds negatiever begon te denken en zelfs vertekend beeld begon waar te nemen en alles zo negatief mogelijk te beoordelen en zelfs als manipulatie van mijn eigen gedachtes daar voor nodig waren om alles zo negatief mogelijk te ervaren. Dit waarschijnlijk vanwege een gebeurtenis in mijn leven dat ik deze overtuiging heb ontwikkeld.
Ik voel zelfs rust van binnen die ik het laatst ervoer toen ik 16 was of zo. Hopelijk weet ik dit gevoel vast te houden. Nieuwe energie bronnen komen tot leven. Misschien dat de emotionele uitputting dan eindelijk voorbij is als ik daadwerkelijk blijf inzien dat uiterlijk het probleem niet is.
Ter verduidelijking, zit gewoon heel erg in de knoop met mezelf, met mijn leven, met allesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Die man die je beschrijft klinkt niet echt als mij. Zal eens kijken
heb je een topic met hierin je problemen, liefst met foto e.d. Ik kan misschien van raad zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, zit gewoon heel erg in de knoop met mezelf, met mijn leven, met allesMijn leven gaat niet zoals het moet gaan en ik vind het oprecht moeilijk om het te veranderen.
Goed zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef richard_prf het volgende:
Jawel maar ik ben vrij zenuwachtig, maar dat gaat wel over als ik haar eenmaal spreek. Ik ben niet echt bang ofzo ik had haar vanmiddag nog even gesproken en ik vermoed dat ik me druk om niks maak.
Ik heb er een vrij goed gevoel over. Ik ben van plan om niet onzeker over te gaan komen. Dus gewoon vloeiend spreken zonder onzekere toon in mijn stem dat is namelijk nergens voor nodig.
Zoiets werkte bij mij juist goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik was toen bevriend met iemand die ook heel veel aandacht van alle jongens kreeg, en al die jongens keken jaloers naar mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef richard_prf het volgende:
Het enige waar ik me druk om maak zijn de blikken van andere mensen. Daar kan ik niet zo goed tegen
Ik ben normaal altijd onzichtbaar en ik weet zeker dat zij veel aandacht gaat krijgen van gasten die in haar richting gaan kijken en als ze mij er naast zien lopen dan kan ik een soort gedachte lezen wat die gasten denkenHet is gewoon moeilijk om mezelf niet als een loser te zien na zo veel jaren van pure faal.
Je bent echt goed bezig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef richard_prf het volgende:
Het komt goed als ik me zelf onafhankelijk opstel en flink wat tegen gas geef.
Veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef richard_prf het volgende:
Jawel maar ik ben vrij zenuwachtig, maar dat gaat wel over als ik haar eenmaal spreek. Ik ben niet echt bang ofzo ik had haar vanmiddag nog even gesproken en ik vermoed dat ik me druk om niks maak.
Ik heb er een vrij goed gevoel over. Ik ben van plan om niet onzeker over te gaan komen. Dus gewoon vloeiend spreken zonder onzekere toon in mijn stem dat is namelijk nergens voor nodig.
Het enige waar ik me druk om maak zijn de blikken van andere mensen. Daar kan ik niet zo goed tegen
Ik ben normaal altijd onzichtbaar en ik weet zeker dat zij veel aandacht gaat krijgen van gasten die in haar richting gaan kijken en als ze mij er naast zien lopen dan kan ik een soort gedachte lezen wat die gasten denkenHet is gewoon moeilijk om mezelf niet als een loser te zien na zo veel jaren van pure faal.
Het komt goed als ik me zelf onafhankelijk opstel en flink wat tegen gas geef.
Als ik naast die ene collega loop (uber mooie vrouw) (op station ook een stukje) dan voel ik me altijd vet goed, zit dan super in me vel! Geeft me echt veel zelfvertrouwen... maar lijkt inderdaad dan wel of de hele wereld je aan zit te kijken, nu heb ik dat gevoel altijd al wel maar dan loop ik alleen, nu met een super mooie vrouw aan me zijde zijn me gedachtes echt 180 graden gedraaid!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef richard_prf het volgende:
Precies, dit heb ik nou ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:54 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Als ik naast die ene collega loop (uber mooie vrouw) (op station ook een stukje) dan voel ik me altijd vet goed, zit dan super in me vel! Geeft me echt veel zelfvertrouwen... maar lijkt inderdaad dan wel of de hele wereld je aan zit te kijken, nu heb ik dat gevoel altijd al wel maar dan loop ik alleen, nu met een super mooie vrouw aan me zijde zijn me gedachtes echt 180 graden gedraaid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |