abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:24:44 #276
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92868479
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 01:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waar zij elke week de jongens van zich moet afslaan tijdens het uitgaan en behoorlijk wat vriendjes heeft gehad loop ik al 27 jaar rond zonder vrijwel enig contact met meiden. Dit gaat nog leuk worden donderdag ^^

Verwacht dan ook een dramatisch verslag vrijdag met heerlijk leedvermaak =)
Het verschil tussen jou en die andere jongens is echter dat je enkel met 'r afspreekt en 'r niet wil ballen. Toch.. ? :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_92869593
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 01:07 schreef Neuralnet het volgende:

Je hebt gewoon nooit geleerd om met mensen en in het bijzonder meiden om te gaan en daar ligt het allemaal aan. Je hebt geen vrienden die je meenemen en voorstellen. Je hebt geen netwerk waarin het gerucht gaat dat je best wel een leuke jongen bent. Je bent niet zichtbaar voor meiden. Je hebt de trein gemist en moet daar nu met volle snelheid op zien te springen. Haast onmogelijk, maar daar heb je nou hulp bij nodig.
Dat beschrijft mijn situatie ook. Ben dan ook benieuwd wat voor 'hulp' je bedoelt. Wat kan daarbij helpen??
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:47:36 #278
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92869697
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat beschrijft mijn situatie ook. Ben dan ook benieuwd wat voor 'hulp' je bedoelt. Wat kan daarbij helpen??
Psycholoog , PUA cursus ofzo :') :)
pi_92870754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Overdreven gedoe. Een man ontmoet vrouwen op allerlei manieren, en via via is er een van. Praat gewoon met mensen die bij je passen en wees in de tussentijd ondernemend, ga sporten, ga naar voorstellingen, bezoek restaurants en loungecafes, ga op vakantie, glimlach naar vreemden en stel ze vragen of maak grapjes. Hoe leuker en productiever je het leven voor jezelf maakt, hoe leuker je voor anderen bent. Je zorgen maken over of je wel interessant genoeg bent wordt dan snel genoeg verleden tijd. En dan dat vooral, niet te veel in het verleden blijven hangen. Geef het een plekje en ga door met je leven.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_92872329
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het verschil tussen jou en die andere jongens is echter dat je enkel met 'r afspreekt en 'r niet wil ballen. Toch.. ? :)
''

Ik probeer in elk geval positief te blijven en negatieve gedachtes direct uitschakelen en ik probeer een goede indruk achter te laten. Ik ga proberen mezelf te zijn en dat lukt alleen als ik niet teveel ga nadenken. En ik kijk haar trouwens wel gewoon recht in de ogen aan ik vind dat het niet meer nodig is om zo verlegen en bang te zijn aangezien ik dus al een keer iemand had ontmoet via internet.
Ik weet niet wat haar bedoelingen zijn maar ik vermoed dat ze wat in me ziet ja en dat ze me daarom wilt ontmoeten.

Het moet goed gaan als ik gewoon mezelf blijf.
Uiterlijk boeit haar niet dus dat obstakel hoef ik geen rekening mee te houden maar natuurlijk probeer ik wel aan mijn uitstraling te werken en ik ga geen gezicht op zetten dat het lijkt alsof ik down ben maar ik ben van plan om een goede houding aan te nemen met een positieve uitstraling uit mijn ogen.
Natuurlijk moet ik wel wat te vertellen hebben maar ik denk dat dat wel goed komt omdat dat juist altijd zo goed ging op msn en gsm en op basis van die gesprekken wilt ze me ontmoeten.
Ze beweert een "speciale" klik te voelen dus ik zie wel wat er van komt.
Vergeleken met mijn eerste post in september hier ben ik wel enorm vooruit gegaan natuurlijk :P

[ Bericht 13% gewijzigd door richard_prf op 16-02-2011 17:01:20 ]
pi_92873610
Precies. Wees gewoon jezelf.
Het stomste wat je kunt doen is je gedrag op haar aanpassen in de hoop bij haar in de smaak te vallen. Dan val je vroeg of laat toch wel door de mand.
Ze komt immers voor die kerel waar ze urenlange telefoongesprekken mee heeft gevoerd en voor niemand anders.
Je foto's zijn ook al goedgekeurd. Wat kan je gebeuren?

Maak er gewoon een gezellige avond van.

Concentreer je op haar en probeer meer van haar persoonlijkheid te weten te komen. Het doel van een date is tenslotte elkaar beter te leren kennen en uit te vinden of je in het echt ook een klik hebt. Niks meer, niks minder.

Als je jezelf trouw blijft kun je simpelweg niet falen.
Je kunt hooguit geen klik hebben..... kan gebeuren, jammerdebammer.
pi_92873787
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:07 schreef Chuen het volgende:
Precies. Wees gewoon jezelf.
Het stomste wat je kunt doen is je gedrag op haar aanpassen in de hoop bij haar in de smaak te vallen. Dan val je vroeg of laat toch wel door de mand.
Ze komt immers voor die kerel waar ze urenlange telefoongesprekken mee heeft gevoerd en voor niemand anders.
Je foto's zijn ook al goedgekeurd. Wat kan je gebeuren?

Maak er gewoon een gezellige avond van.

Concentreer je op haar en probeer meer van haar persoonlijkheid te weten te komen. Het doel van een date is tenslotte elkaar beter te leren kennen en uit te vinden of je in het echt ook een klik hebt. Niks meer, niks minder.

Als je jezelf trouw blijft kun je simpelweg niet falen.
Je kunt hooguit geen klik hebben..... kan gebeuren, jammerdebammer.
Inderdaad en ik weet dat ik ga falen als ik teveel ga nadenken of als ik bang ben want dan klap ik dicht en neem ik een gesloten onzekere houding aan en word ik een inhoudloos figuur dit komt 100% zeker door de negatieve gedachtes die door mijn hoofd spoken en het ergste is dat ik me dan niet meer weet te herstellen en almaar negatiever ga nadenken en uiteindelijk de negatieve aandacht op mezelf afroep.(dus zo van: vind je het wel gezellig?, wat ben je stil, ben je moe ofzo? of zelfs een beetje lacherig gaan doen zo van: kijk hem eens raar doen) Dus daarom schakel ik direct alle negatieve gedachtes uit en probeer ik mezelf te blijven. Dus ook als ik gedachtes krijg van "ze vindt me vast heel lelijk" "Ik loop voor lul naast haar" dat zijn meestal de eerste 2 dingen die bij me opkomen.
Ik vermoed door de positieve ervaring van de eerdere ontmoeting dat ik nu wel meer durf.

Overigens komen de negatieve gedachtes altijd in me op doordat ik mezelf zo lelijk vind en me direct al afschrijf. Zodra ik ga denken dat ik lelijk ben dan gaat het helemaal fout. En in de periode van 10 jaar heb ik altijd mijn uiterlijk de schuld gegeven van alle sociale problemen dus ik krijg die gedachtes ook niet zomaar uit mijn hoofd, het lijkt als het ware alsof die gedachtes zitten opgeslagen in mijn hersenen ofzo. Het is voor mij bijna hetzelfde als ademen zo vanzelfsprekend is het dat ik mijn uiterlijk de schuld geef van alle problemen.

Het lijkt wel alsof ik in mijn beleving niet werkelijk snap waar het nou eigenlijk allemaal om draait en dat ik gewoon een verkeerde instelling en beleving heb van de wereld en dat ik het niet op de "normale" manier kan ervaren omdat dat juist onbekend is voor mij. Mijn gedachtes worden geblokkeerd door mijn uiterlijk en daardoor beleef ik de wereld op de onjuiste manier waarmee ik mezelf pijnig en dit eigenlijk nergens voor nodig is.
En waarom blijf ik mezelf door pijnigen dan? Omdat er iets in mijn leven is gebeurd waardoor ik die overtuiging heb gekregen.

Dan snap ik ook waarom ik best goed ben op msn en gsm omdat ik dan gewoon geen rekening hoef te houden met mijn uiterlijk en ik dus niet het gevoel krijg bij voorbaat al te zijn afgewezen.

Alles begint opeens veel duidelijker te worden! En misschien dat het dus NIET!!!!! aan mijn uiterlijk ligt.

Ik heb een bepaald ideaal beeld in mijn hoofd en dat is onbereikbaar. Pas als ik aan dat ideaal beeld voldoe dan pas gaat men normaal met mij om en heb ik kans bij de meiden.
Dus iedereen is perfect behalve ik omdat het hen wel lukt en mijn niet.
IK DENK GEWOON TOTAAL VERKEERD. IK begin het nu pas in te zien.

Pas als ik volledig begrijp dat ik verkeerd denk en dat ik mezelf onnodig tegenhoudt vanwege mijn uiterlijk dan pas kan de barrière doorbroken worden en pas dan kan ik echt interessant worden voor de meiden en een positiever en gelukkiger leven leiden.

Ik voel dat ik de sleutel tot de oplossing van dit waarschijnlijke ingebeelde probleem heb gevonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 16-02-2011 18:09:28 ]
pi_92874328
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad en ik weet dat ik ga falen als ik teveel ga nadenken of als ik bang ben want dan klap ik dicht en neem ik een gesloten onzekere houding aan en word ik een inhoudloos figuur dit komt 100% zeker door de negatieve gedachtes die door mijn hoofd spoken en het ergste is dat ik me dan niet meer weet te herstellen en almaar negatiever ga nadenken en uiteindelijk de negatieve aandacht op mezelf afroep.(dus zo van: vind je het wel gezellig?, wat ben je stil, ben je moe ofzo? of zelfs een beetje lacherig gaan doen zo van: kijk hem eens raar doen) Dus daarom schakel ik direct alle negatieve gedachtes uit en probeer ik mezelf te blijven. Dus ook als ik gedachtes krijg van "ze vindt me vast heel lelijk" "Ik loop voor lul naast haar" dat zijn meestal de eerste 2 dingen die bij me opkomen.
Ik vermoed door de positieve ervaring van de eerdere ontmoeting dat ik nu wel meer durf.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Maar dat is nou precies de reden dat je er lekker op los moet gaan daten.
Dan doe je ervaring op en kun je je er op den duur niet meer druk om maken.

Mocht deze date op niets uitlopen, no worries, regel je gewoon weer een nieuwe date.
Die skills heb je al.
pi_92876061
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Alles begint opeens veel duidelijker te worden! En misschien dat het dus NIET!!!!! aan mijn uiterlijk ligt.
Het ligt er meer aan dat je te veel bezig bent met hoe je overkomt op anderen. Overal waar je komt pas je je aan aan je omgeving en zet je je principes overboord in de hoop geaccepteerd te worden. Zo ontwikkel je natuurlijk nooit een eigen persoonlijkheid.
pi_92876448
Maar ik begin echt te veranderen kwa gedachtes. Ik zie mezelf nu ook beter in de spiegel.
Waar ik normaal altijd alleen op de negatieve punten lette en deze overdreven uitvergrootte en dit dus mijn gevoel versterkte van hoe ik de wereld beleef let ik nu liever op de positieve punten.
En elke negatieve ervaring voedde mijn gevoel van mijn lelijkheid waardoor ik steeds negatiever begon te denken en zelfs vertekend beeld begon waar te nemen en alles zo negatief mogelijk te beoordelen en zelfs als manipulatie van mijn eigen gedachtes daar voor nodig waren om alles zo negatief mogelijk te ervaren. Dit waarschijnlijk vanwege een gebeurtenis in mijn leven dat ik deze overtuiging heb ontwikkeld.

Ik voel zelfs rust van binnen die ik het laatst ervoer toen ik 16 was of zo. Hopelijk weet ik dit gevoel vast te houden. Nieuwe energie bronnen komen tot leven. Misschien dat de emotionele uitputting dan eindelijk voorbij is als ik daadwerkelijk blijf inzien dat uiterlijk het probleem niet is.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 16-02-2011 18:22:21 ]
pi_92881753
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef richard_prf het volgende:
Maar ik begin echt te veranderen kwa gedachtes. Ik zie mezelf nu ook beter in de spiegel.
Waar ik normaal altijd alleen op de negatieve punten lette en deze overdreven uitvergrootte en dit dus mijn gevoel versterkte van hoe ik de wereld beleef let ik nu liever op de positieve punten.
En elke negatieve ervaring voedde mijn gevoel van mijn lelijkheid waardoor ik steeds negatiever begon te denken en zelfs vertekend beeld begon waar te nemen en alles zo negatief mogelijk te beoordelen en zelfs als manipulatie van mijn eigen gedachtes daar voor nodig waren om alles zo negatief mogelijk te ervaren. Dit waarschijnlijk vanwege een gebeurtenis in mijn leven dat ik deze overtuiging heb ontwikkeld.

Ik voel zelfs rust van binnen die ik het laatst ervoer toen ik 16 was of zo. Hopelijk weet ik dit gevoel vast te houden. Nieuwe energie bronnen komen tot leven. Misschien dat de emotionele uitputting dan eindelijk voorbij is als ik daadwerkelijk blijf inzien dat uiterlijk het probleem niet is.
Ik weet zeker dat het goed met je gaat komen als je zo door blijft gaan. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Ensemble op 16-02-2011 20:45:10 ]
pi_92887443
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:09 schreef skudkind het volgende:

Overdreven gedoe. Een man ontmoet vrouwen op allerlei manieren, en via via is er een van. Praat gewoon met mensen die bij je passen en wees in de tussentijd ondernemend, ga sporten, ga naar voorstellingen, bezoek restaurants en loungecafes, ga op vakantie, glimlach naar vreemden en stel ze vragen of maak grapjes. Hoe leuker en productiever je het leven voor jezelf maakt, hoe leuker je voor anderen bent. Je zorgen maken over of je wel interessant genoeg bent wordt dan snel genoeg verleden tijd. En dan dat vooral, niet te veel in het verleden blijven hangen. Geef het een plekje en ga door met je leven.
Die man die je beschrijft klinkt niet echt als mij. Zal eens kijken :)
pi_92894789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:15 schreef richard_prf het volgende:

Ik hoop dat je dit door kunt zetten. Geef het gerust nog een jaar, of misschien zelfs twee. Zoiets moet rijpen. Je moet niet verwachten dat een levensstijl van tien jaar in een week veranderd is. Geniet van elk beetje groei wat je voelt. Wie weet werpt het vroeger vruchten af dan je denkt! Ook jij hebt deze wereld wat te bieden!
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_92897058
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Die man die je beschrijft klinkt niet echt als mij. Zal eens kijken :)

Ter verduidelijking, zit gewoon heel erg in de knoop met mezelf, met mijn leven, met alles :) Mijn leven gaat niet zoals het moet gaan en ik vind het oprecht moeilijk om het te veranderen.
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:10:36 #290
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92905898
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Ter verduidelijking, zit gewoon heel erg in de knoop met mezelf, met mijn leven, met alles :) Mijn leven gaat niet zoals het moet gaan en ik vind het oprecht moeilijk om het te veranderen.
heb je een topic met hierin je problemen, liefst met foto e.d. Ik kan misschien van raad zijn.
pi_92908888
Suc6 Richard! Je bent de hoop voor al onze zielige sukkels! ben benieuwd!
pi_92918034
Wij willen straks wel een verslag zien, dan kunnen we je verder helpen als er nog iets fout gaat. :)
pi_92918483
Dat verslag gaat er ook komen. Waarschijnlijk morgen. En ik hoop dat MLiG, Benzin en Kevin er ook wat aan gaan hebben :D
pi_92918522
Heb je er al een beetje zin in?
pi_92918842
Jawel maar ik ben vrij zenuwachtig, maar dat gaat wel over als ik haar eenmaal spreek. Ik ben niet echt bang ofzo ik had haar vanmiddag nog even gesproken en ik vermoed dat ik me druk om niks maak.

Ik heb er een vrij goed gevoel over. Ik ben van plan om niet onzeker over te gaan komen. Dus gewoon vloeiend spreken zonder onzekere toon in mijn stem dat is namelijk nergens voor nodig.

Het enige waar ik me druk om maak zijn de blikken van andere mensen. Daar kan ik niet zo goed tegen :P
Ik ben normaal altijd onzichtbaar en ik weet zeker dat zij veel aandacht gaat krijgen van gasten die in haar richting gaan kijken en als ze mij er naast zien lopen dan kan ik een soort gedachte lezen wat die gasten denken :P Het is gewoon moeilijk om mezelf niet als een loser te zien na zo veel jaren van pure faal.

Het komt goed als ik me zelf onafhankelijk opstel en flink wat tegen gas geef.

[ Bericht 12% gewijzigd door richard_prf op 17-02-2011 15:53:02 ]
pi_92919273
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef richard_prf het volgende:
Jawel maar ik ben vrij zenuwachtig, maar dat gaat wel over als ik haar eenmaal spreek. Ik ben niet echt bang ofzo ik had haar vanmiddag nog even gesproken en ik vermoed dat ik me druk om niks maak.

Ik heb er een vrij goed gevoel over. Ik ben van plan om niet onzeker over te gaan komen. Dus gewoon vloeiend spreken zonder onzekere toon in mijn stem dat is namelijk nergens voor nodig.
Goed zo. ^O^
quote:
Het enige waar ik me druk om maak zijn de blikken van andere mensen. Daar kan ik niet zo goed tegen :P
Ik ben normaal altijd onzichtbaar en ik weet zeker dat zij veel aandacht gaat krijgen van gasten die in haar richting gaan kijken en als ze mij er naast zien lopen dan kan ik een soort gedachte lezen wat die gasten denken :P Het is gewoon moeilijk om mezelf niet als een loser te zien na zo veel jaren van pure faal.
Zoiets werkte bij mij juist goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik was toen bevriend met iemand die ook heel veel aandacht van alle jongens kreeg, en al die jongens keken jaloers naar mij. ;)
pi_92919290
quote:
Je bent echt goed bezig. :D
pi_92919722
quote:

Veel plezier vanavond.
Geniet ervan.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:17:20 #299
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92922978
Lees anders "The TAO of Dating"...een boek in pdf-formaat over daten, attitude etc.

FF googlen.. ;)

(Wel de versie van Alex Benzer nemen, anders heb je de female-versie te pakken en word je misschien voor she-male aangezien ofzo.)
Hard van buiten, geil van binnen...
pi_92924463
quote:

Als ik naast die ene collega loop (uber mooie vrouw) (op station ook een stukje) dan voel ik me altijd vet goed, zit dan super in me vel! Geeft me echt veel zelfvertrouwen... maar lijkt inderdaad dan wel of de hele wereld je aan zit te kijken, nu heb ik dat gevoel altijd al wel maar dan loop ik alleen, nu met een super mooie vrouw aan me zijde zijn me gedachtes echt 180 graden gedraaid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')