Je gaat er niet mee flirten he Richard. Je gaat jezelf enkel wat nieuwe kleren/attributen kopen. Het doel met die meiden is niet flirten, niet neuken, niet kussen en geen relatie. Enkel even winkelen en wat kleding kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel genoeg, maar die zijn mijn type niet kwa innerlijk
En dit doe ik niet bij wie het innerlijk niet klikt met elkaar en waarbij geen vertrouwd gevoel krijg.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je gaat er niet mee flirten he Richard. Je gaat jezelf enkel wat nieuwe kleren/attributen kopen. Het doel met die meiden is niet flirten, niet neuken, niet kussen en geen relatie. Enkel even winkelen en wat kleding kopen
Ok, in dat geval kun je googlen wat meiden quA kleding mooi vinden bij mannen op diverse fashion fora e.d.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dit doe ik niet bij wie het innerlijk niet klikt met elkaar en waarbij geen vertrouwd gevoel krijg.
Ik ga straks eerst nog die chick proberen te bellen. En deze keer zeg ik de afspraak niet af want ik zie het dan als mijn absolute laatste kans.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok, in dat geval kun je googlen wat meiden quA kleding mooi vinden bij mannen op diverse fashion fora e.d.
Hallo, je bent toch niet gayquote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Fijne valentijnsdag trouwens jongens! Met een beetje mazzel hoop ik die volgend jaar eens niet alleen door te brengen
Hmmm aan je post geschiedenis te lezen ben je hier al mee bezig sinds 2005.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Fijne valentijnsdag trouwens jongens! Met een beetje mazzel hoop ik die volgend jaar eens niet alleen door te brengen
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Hallo, je bent toch niet gay![]()
Goede instelling!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmmm aan je post geschiedenis te lezen ben je hier al mee bezig sinds 2005.
Ik weet niet hoor, maar is het misschien een idee om gewoon chicks via MSN te hosselen en daar aan te spreken? Er zitten namelijk bijzonder leuke tussen. Ik ga gewoon wat afspreken met eentje als ze nog wilt. Ik weet dat het waarschijnlijk niks gaat worden (ze heeft al wat vriendjes gehad, is erg geliefd, grote vriendengroep etc en ik op dat gebied het tegenovergestelde) maar ja misschien leer ik er wat van.
Ik zeg doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar is het misschien een idee om gewoon chicks via MSN te hosselen en daar aan te spreken? Er zitten namelijk bijzonder leuke tussen. Ik ga gewoon wat afspreken met eentje als ze nog wilt. Ik weet dat het waarschijnlijk niks gaat worden (ze heeft al wat vriendjes gehad, is erg geliefd, grote vriendengroep etc en ik op dat gebied het tegenovergestelde) maar ja misschien leer ik er wat van.
Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etcquote:Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En zo sukkel je maar doorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etc
Ondanks dat het niet echt lukt blijf ik toch elk jaar hopenWat is nou 6 jaar op een mensenleven?
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.quote:
Waar gaat het fout dan ?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.
Het is knap van mezelf dat ik het zo goed volhoud en blijf doorzetten. Helaas heeft het inderdaad nog niet veel opgeleverd inderdaad. Het wordt eens tijd voor een hoop mazzel
Wat heb je over het afgelopen jaar bereikt?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.
Het is knap van mezelf dat ik het zo goed volhoud en blijf doorzetten. Helaas heeft het inderdaad nog niet veel opgeleverd inderdaad. Het wordt eens tijd voor een hoop mazzel
Ik weet het niet helemaal. Feit is wel dat ik nog niet altijd doe wat ik zou moeten doen. Maar verder zou je toch gewoon een keer verwachten dat ik eens mazzel zou moeten hebben.quote:
Paar mensen leren kennen met wie ik af en toe omga, heb weer een jaar overleefd en probeer positiever te zijn (wat redelijk lukt)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat heb je over het afgelopen jaar bereikt?
Zolang je praat over overleven heb je nog flink wat te doen. Je postte eerder al over dat je geen echte hobbies hebt en dat je nog steeds bijna iedere avond thuis zit. Ga daar wat aan doen, in plaats van hopen dat er eens vanuit het niets een of andere meid je bespringt. Want dat gaat niet gebeuren, hoe erg je er ook op hoopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal. Feit is wel dat ik nog niet altijd doe wat ik zou moeten doen. Maar verder zou je toch gewoon een keer verwachten dat ik eens mazzel zou moeten hebben.
[..]
Paar mensen leren kennen met wie ik af en toe omga, heb weer een jaar overleefd en probeer positiever te zijn (wat redelijk lukt)
denk je echt dat ik een meid "weet te strikken"? . ja, wat is een meid strikken? helemaal een relatie hebben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb al een beetje medelijden met de meid die Mylifeisgrey straks weet te strikken.
ja precies , sommige meisjes zijn best wel ..... hoe zal ik het noemen, wanhopig of dom of naief of weet ik veel. dat ze hele tijd aan me vroeg" wil je dansen?", en aangraakt, en vastpakken enzo toen vrijdagavond. en dat ze maar bleef proberen is echt WTF.quote:Overigens is hij ook niet een knappe jongen ofzo (no offence) dus als hij aandacht kan krijgen van de ladies, dan moeten bepaalde andere mensen dat ook kunnen krijgen met een iets meer open uitstraling.
niets gebeurd sinds vrijdag. ben beetje zoals altijd vanwege redenen van depressie binnen gebleven.quote:Ook ben ik benieuwd hoe Mylifeisgrey het vanavond gaat doen bij de chicks dus houd me maar op de hoogte.
wat heb jij zoal gedaan benzin? of ben je nog van plan echt eraan te doen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etc
Ondanks dat het niet echt lukt blijf ik toch elk jaar hopenWat is nou 6 jaar op een mensenleven?
houdt het 'speels'(De gesprekstof). niet te serieus moet je gaan worden denk ikquote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Ook ben ik bang dat er een stilte gaat vallen omdat we al zoveel gepraat hebben dat ik bang ben dat er al alles gezegd is zo'n beetje
Wat wel mooi meegenomen is dat ze houdt van sarcastische humorMaar durf ik wel grappig te zijn? Ik ben bang om lomp over te komen.
Wat is dit toch kut allemaal als je een loser bent
De enige manier voor jou om dat 8k meisje te vergeten is om een nieuwe meid te ontmoeten.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
denk je echt dat ik een meid "weet te strikken"? . ja, wat is een meid strikken? helemaal een relatie hebben?
hoever denk je dan dat ik kan komen? en denk je echt dat ik zover kan komen. misschien wil ik dat wel helemaal niet. denk nog steeds nogal veel aan 8k-meisje. WANT DIE IS ECHT LEUK!
Misschien vond ze je wel echt leuk en als je spontaner en met meer lef had gereageerd was er misschien meer gebeurd die avond.quote:ja precies , sommige meisjes zijn best wel ..... hoe zal ik het noemen, wanhopig of dom of naief of weet ik veel. dat ze hele tijd aan me vroeg" wil je dansen?", en aangraakt, en vastpakken enzo toen vrijdagavond. en dat ze maar bleef proberen is echt WTF.
weet niet hoe het gezien moet worden, misschien is de wereld zo slecht nog niet, misschien is ze wel een breezerslet, of misschien is ze wel heel leuk want ik vind haar wel tof. beter dan die 'stillere' brunnete die ik langer had gesproken, maar 'lelijker vond', en ook minder interessant eigenlijk.
Hij kan er voor kiezen om meiden te benaderen tijdens uitgaan met als grote kans om keihard afgewezen te worden met als gevolg je een nog grotere loser te voelen en dat vrouwen steeds onbereikbaarder worden of hij kan meiden hosselen via internet en zo hun persoonlijkheid leren kennen zodat je met een vertrouwd gevoel en genoeg zelfvertrouwen waardoor je jezelf durft te zijn met zo'n meisje kan afspreken.quote:wat heb jij zoal gedaan benzin? of ben je van plan echt eraan te doen?
wat gaat er gebeuren zodat je volgende valentijn niet alleen ben?
ga je nog meer dingen doen dan "wachten, op betere tijden"?
Geniet er nou gewoon van man!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Ook ben ik bang dat er een stilte gaat vallen omdat we al zoveel gepraat hebben dat ik bang ben dat er al alles gezegd is zo'n beetje
Wat wel mooi meegenomen is dat ze houdt van sarcastische humorMaar durf ik wel grappig te zijn? Ik ben bang om lomp over te komen.
Wat is dit toch kut allemaal als je een loser bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |