abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 16:16:28 #201
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92772695
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel genoeg, maar die zijn mijn type niet kwa innerlijk :D
Je gaat er niet mee flirten he Richard. Je gaat jezelf enkel wat nieuwe kleren/attributen kopen. Het doel met die meiden is niet flirten, niet neuken, niet kussen en geen relatie. Enkel even winkelen en wat kleding kopen :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_92772773
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Je gaat er niet mee flirten he Richard. Je gaat jezelf enkel wat nieuwe kleren/attributen kopen. Het doel met die meiden is niet flirten, niet neuken, niet kussen en geen relatie. Enkel even winkelen en wat kleding kopen :)
En dit doe ik niet bij wie het innerlijk niet klikt met elkaar en waarbij geen vertrouwd gevoel krijg.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:18:51 #203
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92772811
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dit doe ik niet bij wie het innerlijk niet klikt met elkaar en waarbij geen vertrouwd gevoel krijg.
Ok, in dat geval kun je googlen wat meiden quA kleding mooi vinden bij mannen op diverse fashion fora e.d. :)
pi_92772846
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ok, in dat geval kun je googlen wat meiden quA kleding mooi vinden bij mannen op diverse fashion fora e.d. :)
Ik ga straks eerst nog die chick proberen te bellen. En deze keer zeg ik de afspraak niet af want ik zie het dan als mijn absolute laatste kans.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:23:34 #205
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92773025
doe dat ;D
pi_92779449
Fijne valentijnsdag trouwens jongens! Met een beetje mazzel hoop ik die volgend jaar eens niet alleen door te brengen :)
  maandag 14 februari 2011 @ 18:35:21 #207
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92779695
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Fijne valentijnsdag trouwens jongens! Met een beetje mazzel hoop ik die volgend jaar eens niet alleen door te brengen :)
Hallo, je bent toch niet gay :? o|O
Hard van buiten, geil van binnen...
pi_92781402
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef benzin het volgende:
Hmmm aan je post geschiedenis te lezen ben je hier al mee bezig sinds 2005.
Ik weet niet hoor, maar is het misschien een idee om gewoon chicks via MSN te hosselen en daar aan te spreken? Er zitten namelijk bijzonder leuke tussen. Ik ga gewoon wat afspreken met eentje als ze nog wilt. Ik weet dat het waarschijnlijk niks gaat worden (ze heeft al wat vriendjes gehad, is erg geliefd, grote vriendengroep etc en ik op dat gebied het tegenovergestelde) maar ja misschien leer ik er wat van :D.
pi_92781494
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:

[..]

Hallo, je bent toch niet gay :? o|O
Wat? :')
pi_92781541
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar is het misschien een idee om gewoon chicks via MSN te hosselen en daar aan te spreken? Er zitten namelijk bijzonder leuke tussen. Ik ga gewoon wat afspreken met eentje als ze nog wilt. Ik weet dat het waarschijnlijk niks gaat worden (ze heeft al wat vriendjes gehad, is erg geliefd, grote vriendengroep etc en ik op dat gebied het tegenovergestelde) maar ja misschien leer ik er wat van :D.
Goede instelling! :)
pi_92781573
quote:

[..]

Ik zeg doen.
pi_92786115
quote:

[..]

Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etc :P

Ondanks dat het niet echt lukt blijf ik toch elk jaar hopen :) Wat is nou 6 jaar op een mensenleven? :)
  maandag 14 februari 2011 @ 20:21:36 #213
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92786229
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat klopt. Vorig jaar hoopte ik dat ik deze Valentijnsdag niet alleen zou zijn, het jaar daarvoor hoopte ik dat ik die volgende Valentijnsdag niet alleen zou zijn etc :P

Ondanks dat het niet echt lukt blijf ik toch elk jaar hopen :) Wat is nou 6 jaar op een mensenleven? :)
En zo sukkel je maar door :')
pi_92786768
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef skippy22 het volgende:

[..]

En zo sukkel je maar door :')
Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.

Het is knap van mezelf dat ik het zo goed volhoud en blijf doorzetten. Helaas heeft het inderdaad nog niet veel opgeleverd inderdaad. Het wordt eens tijd voor een hoop mazzel :Y
  maandag 14 februari 2011 @ 20:35:16 #215
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92787202
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, ik probeer alles zo positief mogelijk te zien en ik heb het afgelopen jaar een paar kleine dingen bereikt.

Het is knap van mezelf dat ik het zo goed volhoud en blijf doorzetten. Helaas heeft het inderdaad nog niet veel opgeleverd inderdaad. Het wordt eens tijd voor een hoop mazzel :Y
Waar gaat het fout dan ?
pi_92788588
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat heb je over het afgelopen jaar bereikt?
pi_92788887
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Waar gaat het fout dan ?
Ik weet het niet helemaal. Feit is wel dat ik nog niet altijd doe wat ik zou moeten doen. Maar verder zou je toch gewoon een keer verwachten dat ik eens mazzel zou moeten hebben.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef kipknots het volgende:

[..]

Wat heb je over het afgelopen jaar bereikt?
Paar mensen leren kennen met wie ik af en toe omga, heb weer een jaar overleefd en probeer positiever te zijn (wat redelijk lukt) :)
pi_92792158
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het niet helemaal. Feit is wel dat ik nog niet altijd doe wat ik zou moeten doen. Maar verder zou je toch gewoon een keer verwachten dat ik eens mazzel zou moeten hebben.

[..]

Paar mensen leren kennen met wie ik af en toe omga, heb weer een jaar overleefd en probeer positiever te zijn (wat redelijk lukt) :)
Zolang je praat over overleven heb je nog flink wat te doen. Je postte eerder al over dat je geen echte hobbies hebt en dat je nog steeds bijna iedere avond thuis zit. Ga daar wat aan doen, in plaats van hopen dat er eens vanuit het niets een of andere meid je bespringt. Want dat gaat niet gebeuren, hoe erg je er ook op hoopt.
pi_92793826
Afspraak geregeld donderdag avond.

Ze benadrukte nog eens dat uiterlijk haar niks uitmaakt "of je nou heel aantrekkelijk bent of super lelijk het maakt voor mij echt niks uit, overtuigend genoeg zo? "

Alleen vertelde ze wel dat ze een goed gevoel moet krijgen ofzoiets en ze kon niet uitleggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen.

Dit wordt de tweede keer dat ik iemand ontmoet via internet: de eerste keer was leuk maar met een bittere nasmaak doordat ik te voorbarige conclusies trok, dat gevoel is inmiddels wel verdwenen. Een hele leuk meid waar ik af en toe nog contact mee heb en graag zo wil houden.

Eerste probleem: Ik weet nu al 100% zeker dat ik haar niet durf aan te kijken. (vooral ook omdat ze er niet gemiddeld uit ziet)
Maar ik weet dat als ik mezelf ben dat het goed gaat komen (anders zouden we geen hele lange gesprekken hebben over de telefoon en msn)

[ Bericht 8% gewijzigd door richard_prf op 14-02-2011 22:16:13 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 22:18:14 #220
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92794922
Succes dan! ^O^ En aankijken! ~O> (Desnoods naar haar voorhoofd o.i.d.)

"Alleen vertelde ze wel dat ze een goed gevoel moet krijgen ofzoiets en ze kon niet uitleggen hoe ik dit voor elkaar moet krijgen."

-> Relax. En toon interesse in haar. Af- en toe een grapje, niet te bot/lomp/nep. Niet negatief worden. Bloemen houden van mensen, mensen houden van bloemen, wees een bloem. ;)
Hard van buiten, geil van binnen...
pi_92795546
Ook ben ik bang dat er een stilte gaat vallen omdat we al zoveel gepraat hebben dat ik bang ben dat er al alles gezegd is zo'n beetje :P

Wat wel mooi meegenomen is dat ze houdt van sarcastische humor :D Maar durf ik wel grappig te zijn? Ik ben bang om lomp over te komen.

Wat is dit toch kut allemaal als je een loser bent :(
  maandag 14 februari 2011 @ 22:32:10 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92796067
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb al een beetje medelijden met de meid die Mylifeisgrey straks weet te strikken. :@
denk je echt dat ik een meid "weet te strikken"? . ja, wat is een meid strikken? helemaal een relatie hebben?
hoever denk je dan dat ik kan komen? en denk je echt dat ik zover kan komen. misschien wil ik dat wel helemaal niet. denk nog steeds nogal veel aan 8k-meisje. WANT DIE IS ECHT LEUK!
quote:
Overigens is hij ook niet een knappe jongen ofzo (no offence) dus als hij aandacht kan krijgen van de ladies, dan moeten bepaalde andere mensen dat ook kunnen krijgen met een iets meer open uitstraling.
ja precies , sommige meisjes zijn best wel ..... hoe zal ik het noemen, wanhopig of dom of naief of weet ik veel. dat ze hele tijd aan me vroeg" wil je dansen?", en aangraakt, en vastpakken enzo toen vrijdagavond. en dat ze maar bleef proberen is echt WTF.
weet niet hoe het gezien moet worden, misschien is de wereld zo slecht nog niet, misschien is ze wel een breezerslet, of misschien is ze wel heel leuk want ik vind haar wel tof. beter dan die 'stillere' brunnete die ik langer had gesproken terwijl ik haar 'lelijker vond', en ook minder interessant eigenlijk.
quote:
Ook ben ik benieuwd hoe Mylifeisgrey het vanavond gaat doen bij de chicks dus houd me maar op de hoogte.
niets gebeurd sinds vrijdag. ben beetje zoals altijd vanwege redenen van depressie binnen gebleven.
ik had nog plannen om gister misschien wat te doen, omdat dan misschien meisjes wanhopiger zijn vanwege redenen van valentijn ofzo. of dan nu gaan, omdat dan de valentijn-loze meisjes meer "troost willen vinden:P " . maar was allemaal vergezochte ideeen.
gebeurt voorlopig ook niets denk ik.
ik denk nog de hele tijd aan dat blonde kleine meisjes, met uggs, misschien was ze wel best leuk, maar dat wist ik dus nog niet.
ik heb de hele week een beetje zitten denken aan haar.

ze is misschien niet 'wanhopig' en 'aanklamperig'. maar is ze juist wel heel spontaan, en vrolijk, en een leuk meisje die een slachtoffer is van de leuke dingen willen doen(lekker dansen).
en die uggs vond ik haar eigenlijk heel leuk staan. het accentueerde haar karakter(voor zover ik kon zien), en andere dingen die me wel leuk leken. beter dan hoge hakken eigenlijk!
too bad dat ik een kneus ben, zodat mensen die ik graag beter wil leren kennen me niet lukt. :(

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef benzin het volgende:

[..]

wat heb jij zoal gedaan benzin? of ben je nog van plan echt eraan te doen?
wat gaat er gebeuren zodat je volgende valentijn niet alleen ben?
ga je nog meer dingen doen dan "wachten, op betere tijden" en blijven 'doorsukkelen'(zoals skippy hierboven het noemt)?

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 14-02-2011 22:43:06 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 22:37:27 #223
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92796479
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:
Ook ben ik bang dat er een stilte gaat vallen omdat we al zoveel gepraat hebben dat ik bang ben dat er al alles gezegd is zo'n beetje :P

Wat wel mooi meegenomen is dat ze houdt van sarcastische humor :D Maar durf ik wel grappig te zijn? Ik ben bang om lomp over te komen.

houdt het 'speels'(De gesprekstof). niet te serieus moet je gaan worden denk ik
en als je wat triests over jezelf vertelt, niet erbij gaan huilen, maar een beetje grappig brengen alsof het aan 'de rest van de wereld lag'.

haha advies van mij :'). geen idee of dit goed advies is, maar ik denk het wel.
pi_92796903
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

denk je echt dat ik een meid "weet te strikken"? . ja, wat is een meid strikken? helemaal een relatie hebben?
hoever denk je dan dat ik kan komen? en denk je echt dat ik zover kan komen. misschien wil ik dat wel helemaal niet. denk nog steeds nogal veel aan 8k-meisje. WANT DIE IS ECHT LEUK!
De enige manier voor jou om dat 8k meisje te vergeten is om een nieuwe meid te ontmoeten.

quote:
ja precies , sommige meisjes zijn best wel ..... hoe zal ik het noemen, wanhopig of dom of naief of weet ik veel. dat ze hele tijd aan me vroeg" wil je dansen?", en aangraakt, en vastpakken enzo toen vrijdagavond. en dat ze maar bleef proberen is echt WTF.
weet niet hoe het gezien moet worden, misschien is de wereld zo slecht nog niet, misschien is ze wel een breezerslet, of misschien is ze wel heel leuk want ik vind haar wel tof. beter dan die 'stillere' brunnete die ik langer had gesproken, maar 'lelijker vond', en ook minder interessant eigenlijk.
Misschien vond ze je wel echt leuk en als je spontaner en met meer lef had gereageerd was er misschien meer gebeurd die avond.

quote:
wat heb jij zoal gedaan benzin? of ben je van plan echt eraan te doen?
wat gaat er gebeuren zodat je volgende valentijn niet alleen ben?
ga je nog meer dingen doen dan "wachten, op betere tijden"?
Hij kan er voor kiezen om meiden te benaderen tijdens uitgaan met als grote kans om keihard afgewezen te worden met als gevolg je een nog grotere loser te voelen en dat vrouwen steeds onbereikbaarder worden of hij kan meiden hosselen via internet en zo hun persoonlijkheid leren kennen zodat je met een vertrouwd gevoel en genoeg zelfvertrouwen waardoor je jezelf durft te zijn met zo'n meisje kan afspreken.
pi_92797301
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef richard_prf het volgende:

Geniet er nou gewoon van man!
Je bent zowaar goed bezig.
Denk niet te veel na. Maak er gewoon een leuke avond van.
Alles extra is mooi meegenomen.

En loopt het op niets uit regel je gewoon weer een nieuwe date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')