Tja, of je neukt helemaal niet....quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Ja, met een beetje pech neuk je dan altijd lelijk..ook geen prettig vooruitzicht toch
het is toch ook gewoon zo? Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen gewoon niks mee. Het is inderdaad niet romantisch in tijden waarin men het liefst denkt zoals in de Titanic en andere lovestories en films , maar zo is het leven nu eenmaal. Zo is het altijd al geweest. En niet alleen bij mensen, ook bij dieren.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef erik81 het volgende:
ja als je maar lang genoeg zoekt zal vast iemand je verhaal willen bevestigen
Nja lelijk is subjectief hoor maar als je echt een gedrocht bent of een ubernerd, gewoon no way dat je dan OOIT een vriendin krijgt. Zoals ik reeds eerder zei: het leven is geen walt disney bullshit.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Chuen het volgende:
Vraag ik me toch af waar al die lelijke mensen dan vandaan komen?
Uit gaten in de grond?
Ja maar in deze tijd hebben die lelijke mensen geen kans meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Chuen het volgende:
Vraag ik me toch af waar al die lelijke mensen dan vandaan komen?
Uit gaten in de grond?
Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen alles waar ze ooit van hadden gedroomd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is toch ook gewoon zo? Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen gewoon niks mee. Het is inderdaad niet romantisch in tijden waarin men het liefst denkt zoals in de Titanic en andere lovestories en films , maar zo is het leven nu eenmaal. Zo is het altijd al geweest. En niet alleen bij mensen, ook bij dieren.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen alles waar ze ooit van hadden gedroomd.
Dat was ook nog in de vorige eeuw dat die dat voor elkaar kreegquote:Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Sjesus, wel een heel verhaal vertellen over je uberlelijke vriend met een bovengemiddeld knappe vriendin, en dan vervolgens zeggen dat lelijke mensen in deze tijden geen vriendin kunnen krijgen.
Ja wat? Het is gewoon waar. Lelijke mensen moeten qua innerlijk een hoop compenseren, maar kunnen zeker hetzelfde bereiken. En al helemaal normaal uitziende mensen.quote:
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja lelijk is subjectief hoor maar als je echt een gedrocht bent of een ubernerd, gewoon no way dat je dan OOIT een vriendin krijgt. Zoals ik reeds eerder zei: het leven is geen walt disney bullshit.
Dit doe ik allemaal, al jaren.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chuen het volgende:
[..]
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.
Sporten, gezond eten, leuke kleding, leuk kapsel en goede persoonlijke verzorging zijn grotendeels bepalend. Je hoeft helemaal geen ubernerd te zijn als je dat niet wilt. Moet je alleen wel van je luie reet afkomen.
En plastische chirurgie. Mits het echt mooier gemaakt kan worden (kromme neus etc).quote:Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chuen het volgende:
[..]
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.
Sporten, gezond eten, leuke kleding, leuk kapsel en goede persoonlijke verzorging zijn grotendeels bepalend. Je hoeft helemaal geen ubernerd te zijn als je dat niet wilt. Moet je alleen wel van je luie reet afkomen.
Jij ziet jezelf dus neuken met een mega puisterige dikke ubernerd met haar in een paardenstaart, een behaarde rug en een World of Warcraft t-shirt omdat hij innerlijk heel wat gecompenseerd heeft/?? HAHAHquote:Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat? Het is gewoon waar. Lelijke mensen moeten qua innerlijk een hoop compenseren, maar kunnen zeker hetzelfde bereiken. En al helemaal normaal uitziende mensen.
Maar ik val in herhaling, stik er ook maar in.
Dat is niet lelijk, dat is onverzorgd.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf dus neuken met een mega puisterige dikke ubernerd met haar in een paardenstaart, een behaarde rug en een World of Warcraft t-shirt omdat hij innerlijk heel wat gecompenseerd heeft/?? HAHAH
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef erik81 het volgende:
jep, bezoekje aan de kapper, dermatoloog en een haarverwijderingssalon en je zult nog verbaast staan wat er onder vandaan komt
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet lelijk, dat is onverzorgd.
En er zijn lelijke mensen met knappe vriendinnen omdat ze er genoeg zelfvertrouwen en social skills hebben, dus wat lul je? De grootste vrouwenverslinder ter wereld ziet eruit als een lelijke gnome.
Maar, heb je wel eens geprobeerd jezelf seksueel aantrekkelijk te maken, in uiterlijk en gedrag.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebben
ALs ik uitga ben ik anders dan op een forum inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar, heb je wel eens geprobeerd jezelf seksueel aantrekkelijk te maken, in uiterlijk en gedrag.
Lelijke mensen hebben geen enkele kans op seks?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lelijke mensen hebben geen enkele kans op seks?Vooral volhouden dat waanbeeld. Als je al zulke domme dingen zegt, terwijl het een feit is dat slechts een heel klein percentage van de bevolking als maagd sterft, of sterft zonder ooit een relatie te hebben gehad, en veel meer lelijke mensen zijn dan dat, dan lul je gewoon heel dom.
Besides...En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Stop maar met trollen gastquote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijk!
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?
ik troll niet hoor, ik ben nu dus oprecht geinteresseerdquote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stop maar met trollen gastIk geloof Aardbei. Ook al zou het niet waar zijn dan toch liever valse hoop dan geen hoop
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
ALs ik uitga ben ik anders dan op een forum inderdaadIk zie er sowieso totaal niet lelijk uit dus heb ook nergens last van
ik ben je niet aan het versieren hoor, als je dat soms dacht, eerder aan het uitlahcen om de stompzinnigheid in dit topic. Weer geen antwoorden op de vraag overigensquote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.
Maar jammer genoeg krijgen dat soort lui juist wel de meiden.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.
Nee, maar ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking. En ik heb zelf wel zien gebeuren bij een familielid van mij, met erg veel zelfvetrouwen maar lelijk als de nacht, dat hij meerdere meisjes het bed in kreeg. Knappe meisjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijk!
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?
Weet je waarom ik meiden krijg? Omdat ik erquote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg krijgen dat soort lui juist wel de meiden.
Natuurlijk dacht ik dat niet. Maar dan mag je nog zo knap zijn, als je zulke domme dingen zegt dan zou je bij mij überhaupt al geen kans maken. Om even te laten zien dat het niet allemaal oppervlakkig is. Ja, bij domme hoeren misschien.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben je niet aan het versieren hoor, als je dat soms dacht, eerder aan het uitlahcen om de stompzinnigheid in dit topic. Weer geen antwoorden op de vraag overigens
Ok duidelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking. En ik heb zelf wel zien gebeuren bij een familielid van mij, met erg veel zelfvetrouwen maar lelijk als de nacht, dat hij meerdere meisjes het bed in kreeg. Knappe meisjes.
Dat laatste is niet volgens mij overigens. Ik weet alleen zijn naam niet, maar Keep_Walking postte dat een keer. Niet dat het iets uitmaakt, want niemand reageerde toen ook hem. Zo convenient om te negeren natuurlijk.
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk dacht ik dat niet. Maar dan mag je nog zo knap zijn, als je zulke domme dingen zegt dan zou je bij mij überhaupt al geen kans maken. Om even te laten zien dat het niet allemaal oppervlakkig is. Ja, bij domme hoeren misschien.
Jij ontwijkt de feiten, namelijk dat lelijke mensen 100% zeker seks kunnen krijgen.
En daarom weiger ik mezelf te verlagen tot het niveau om hoerenloper te worden. Dan liever geen sex.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.
Maar ik meende ook eens fotos van jou gezien te hebben. je was echt niet "afzichtelijk" lelijk ofzo. Iemand met je uiterlijk zou iig wel iets moeten meekrijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En daarom weiger ik mezelf te verlagen tot het niveau om hoerenloper te worden. Dan liever geen sex.
Dat even buiten beschouwing gelaten.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.
En bij Richard ligt het probleem dus met name bij d.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Weet je waarom ik meiden krijg? Omdat ik er
a) goed verzorgd en goed uitzie
b) een goede babbel heb en daadwerkelijk dingen heb om over te vertellen
c) geen dombo ben
d) het me simpelweg niet boeit. Tis haar loss als ik haar niet mag neuken, niet de mijne. 5 minuten later heb ik toch weer een andere.
I know, maar dat was met goede belichting. In het echt is het toch wel heel wat anders.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar ik meende ook eens fotos van jou gezien te hebben. je was echt niet "afzichtelijk" lelijk ofzo. Iemand met je uiterlijk zou iig wel iets moeten meekrijgen
Lelijke mensen zullen er altijd zijn. Mensen die als maagd sterven ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat even buiten beschouwing gelaten.
Maar volgens jouw redenatie zullen er over 100 jaar vrijwel geen lelijke mensen meer zijn. Oke.
Care to share? Ik kan je misschien tips gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know, maar dat was met goede belichting. In het echt is het toch wel heel wat anders.
De meeste mensen die als maagd sterven waar dat percentage op gebaseerd is zijn geestelijk gestoorde of gehandicapte mensen. Van die klassiek autisten met een heel laag IQ en zo. Rich sterft bijv. ook al niet als maagd. Niet dat zijn leven daarom een enorm succes is, maar goed.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Lelijke mensen zullen er altijd zijn. Mensen die als maagd sterven ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |