abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92768148
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:

[..]

Ja, met een beetje pech neuk je dan altijd lelijk..ook geen prettig vooruitzicht toch :?
Tja, of je neukt helemaal niet....
pi_92768821
Ik ben in elk geval blij dat een aantal mensen het met me eens zijn. Ik word inderdaad met de nek aangekeken en dat beeld ik me zeker niet in ;) Ook ben ik al eens afgewezen door een " lelijke dikke trol " zoals haar beste vriendin haar omschreef. Dus het is allemaal uber faal.
pi_92768868
ja als je maar lang genoeg zoekt zal vast iemand je verhaal willen bevestigen 8)7
  maandag 14 februari 2011 @ 14:55:08 #104
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92769030
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef erik81 het volgende:
ja als je maar lang genoeg zoekt zal vast iemand je verhaal willen bevestigen 8)7
het is toch ook gewoon zo? Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen gewoon niks mee. Het is inderdaad niet romantisch in tijden waarin men het liefst denkt zoals in de Titanic en andere lovestories en films , maar zo is het leven nu eenmaal. Zo is het altijd al geweest. En niet alleen bij mensen, ook bij dieren.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_92769084
Vraag ik me toch af waar al die lelijke mensen dan vandaan komen?
Uit gaten in de grond?
  maandag 14 februari 2011 @ 14:58:22 #106
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92769168
quote:
3s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Chuen het volgende:
Uit gaten in de grond?
Nja lelijk is subjectief hoor maar als je echt een gedrocht bent of een ubernerd, gewoon no way dat je dan OOIT een vriendin krijgt. Zoals ik reeds eerder zei: het leven is geen walt disney bullshit.
pi_92769174
quote:
3s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:56 schreef Chuen het volgende:
Uit gaten in de grond?
Ja maar in deze tijd hebben die lelijke mensen geen kans meer.
pi_92769177
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

het is toch ook gewoon zo? Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen gewoon niks mee. Het is inderdaad niet romantisch in tijden waarin men het liefst denkt zoals in de Titanic en andere lovestories en films , maar zo is het leven nu eenmaal. Zo is het altijd al geweest. En niet alleen bij mensen, ook bij dieren.
Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen alles waar ze ooit van hadden gedroomd.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:58:55 #109
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92769200
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommige mensen met een kut uiterlijk krijgen alles waar ze ooit van hadden gedroomd.
:')
pi_92769229
Sjesus, wel een heel verhaal vertellen over je uberlelijke vriend met een bovengemiddeld knappe vriendin, en dan vervolgens zeggen dat lelijke mensen in deze tijden geen vriendin kunnen krijgen. :|W
pi_92769342
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Sjesus, wel een heel verhaal vertellen over je uberlelijke vriend met een bovengemiddeld knappe vriendin, en dan vervolgens zeggen dat lelijke mensen in deze tijden geen vriendin kunnen krijgen. :|W
Dat was ook nog in de vorige eeuw dat die dat voor elkaar kreeg :P Ik vraag me af hoe hij te werk is gegaan.
pi_92769399
wat denk je door het gewoon te doen? Passief afwachten gaat iig niet werken
pi_92769458
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef Michielos het volgende:

[..]

:')
Ja wat? Het is gewoon waar. Lelijke mensen moeten qua innerlijk een hoop compenseren, maar kunnen zeker hetzelfde bereiken. En al helemaal normaal uitziende mensen.

Maar ik val in herhaling, stik er ook maar in.
pi_92769508
Mja ik ken dus wel 1 vrouw van 19jaar waar ik vriendschappelijk contact mee heb en die zei dat ik niet lelijk ben maar ik denk dat ze dat zegt om me niet te kwetsen. Die ken ik dus ook in het echt. En ik heb dat al 10 keer ofzo kansloos gevraagd.
pi_92769643
als je wilt kun je op iedereen lelijk overkomen, ik ben ook niet moeders mooiste, maar ik probeer in ieder geval er aan te doen wat ik kan, leuke kleding, klodder gel op m'n kopen een beetje zelfvertrouwen proberen te krijgen, alles wat je doet is doodeng, maar 't word echt alleen maar makkelijker
pi_92769651
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nja lelijk is subjectief hoor maar als je echt een gedrocht bent of een ubernerd, gewoon no way dat je dan OOIT een vriendin krijgt. Zoals ik reeds eerder zei: het leven is geen walt disney bullshit.
Je uiterlijk is trouwens voor het grootste deel gewoon maakbaar.

Sporten, gezond eten, leuke kleding, leuk kapsel en goede persoonlijke verzorging zijn grotendeels bepalend. Je hoeft helemaal geen ubernerd te zijn als je dat niet wilt. Moet je alleen wel van je luie reet afkomen.
pi_92769785
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chuen het volgende:

[..]

Sporten, gezond eten, leuke kleding, leuk kapsel en goede persoonlijke verzorging zijn grotendeels bepalend. Je hoeft helemaal geen ubernerd te zijn als je dat niet wilt. Moet je alleen wel van je luie reet afkomen.
Dit doe ik allemaal, al jaren.
pi_92769840
Je ziet er dan ook prima uit.
pi_92769841
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:08 schreef Chuen het volgende:

[..]

En plastische chirurgie. Mits het echt mooier gemaakt kan worden (kromme neus etc).
pi_92769914
maar ja, problemen oplossen die er niet zijn blijft lastig :P
  maandag 14 februari 2011 @ 15:15:31 #121
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92769971
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja wat? Het is gewoon waar. Lelijke mensen moeten qua innerlijk een hoop compenseren, maar kunnen zeker hetzelfde bereiken. En al helemaal normaal uitziende mensen.

Maar ik val in herhaling, stik er ook maar in.
Jij ziet jezelf dus neuken met een mega puisterige dikke ubernerd met haar in een paardenstaart, een behaarde rug en een World of Warcraft t-shirt omdat hij innerlijk heel wat gecompenseerd heeft/?? HAHAH :D
pi_92770039
Strawberrys moeder vind mij best wel leuk eruit zien.
pi_92770048
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jij ziet jezelf dus neuken met een mega puisterige dikke ubernerd met haar in een paardenstaart, een behaarde rug en een World of Warcraft t-shirt omdat hij innerlijk heel wat gecompenseerd heeft/?? HAHAH :D
Dat is niet lelijk, dat is onverzorgd.

En er zijn lelijke mensen met knappe vriendinnen omdat ze er genoeg zelfvertrouwen en social skills hebben, dus wat lul je? De grootste vrouwenverslinder ter wereld ziet eruit als een lelijke gnome. Lul geen onzin.

Het voorbeeld dat jin aanhaalt kan natuurlijk wel makkelijk een lelijke chick scoren met wat zelfvertrouwen to back it up. Kruip uit die verdomde slachtofferrol en doe wat aan je leven.
pi_92770095
jep, bezoekje aan de kapper, dermatoloog en een haarverwijderingssalon en je zult nog verbaast staan wat er onder vandaan komt :)
pi_92770104
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:18 schreef erik81 het volgende:
jep, bezoekje aan de kapper, dermatoloog en een haarverwijderingssalon en je zult nog verbaast staan wat er onder vandaan komt :)
:Y
  maandag 14 februari 2011 @ 15:19:04 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770105
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet lelijk, dat is onverzorgd.

En er zijn lelijke mensen met knappe vriendinnen omdat ze er genoeg zelfvertrouwen en social skills hebben, dus wat lul je? De grootste vrouwenverslinder ter wereld ziet eruit als een lelijke gnome.
wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebben :)

ps. je praat over dermatoloog, ontharingsshit e.d. terwijl uiterlijk er niet toe doet .... :')
pi_92770189
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

wie is de grootste vrouwenverslinder ter wereld dan volgens jou? En hij kan best verzorgd zijn maar ronduit lelijk. Je ontwijkt mijn vraag overigens ook. Ik denk dus dat je gewoon een "feelgood" aan Richard wil meegeven, terwijl het simpelweg evident is dat lelijke mensen geen enkele kans op seks hebben :)
Maar, heb je wel eens geprobeerd jezelf seksueel aantrekkelijk te maken, in uiterlijk en gedrag.
The view from nowhere.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:21:53 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770207
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar, heb je wel eens geprobeerd jezelf seksueel aantrekkelijk te maken, in uiterlijk en gedrag.
ALs ik uitga ben ik anders dan op een forum inderdaad :) Ik zie er sowieso totaal niet lelijk uit dus heb ook nergens last van ;)
pi_92770258
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

Lelijke mensen hebben geen enkele kans op seks? :') Vooral volhouden dat waanbeeld. Als je al zulke domme dingen zegt, terwijl het een feit is dat slechts een heel klein percentage van de bevolking als maagd sterft, of sterft zonder ooit een relatie te hebben gehad, en veel meer lelijke mensen zijn dan dat, dan lul je gewoon heel dom.

Besides...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:24:10 #130
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770316
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lelijke mensen hebben geen enkele kans op seks? :') Vooral volhouden dat waanbeeld. Als je al zulke domme dingen zegt, terwijl het een feit is dat slechts een heel klein percentage van de bevolking als maagd sterft, of sterft zonder ooit een relatie te hebben gehad, en veel meer lelijke mensen zijn dan dat, dan lul je gewoon heel dom.

Besides...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijk :') !
en wie is die grootste vrouwenverslinder ter wereld dan aldus jou?
pi_92770353
Berlusconi natuurlijk.
The view from nowhere.
pi_92770366
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

En weer ontwijk je de vraag. Je ziet jezelf neuken met een goedverzorgde superlelijk gedrocht? Het ontwijken zegt meer dan 1000 woorden eigenlijk :') !
Stop maar met trollen gast :P Ik geloof Aardbei. Ook al zou het niet waar zijn dan toch liever valse hoop dan geen hoop :P
  maandag 14 februari 2011 @ 15:25:55 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770390
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stop maar met trollen gast :P Ik geloof Aardbei. Ook al zou het niet waar zijn dan toch liever valse hoop dan geen hoop :P
ik troll niet hoor, ik ben nu dus oprecht geinteresseerd
pi_92770415
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

ALs ik uitga ben ik anders dan op een forum inderdaad :) Ik zie er sowieso totaal niet lelijk uit dus heb ook nergens last van ;)
Je innerlijk daarentegen is voor mij nu al een afknapper.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:27:09 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770439
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ik ben je niet aan het versieren hoor, als je dat soms dacht, eerder aan het uitlahcen om de stompzinnigheid in dit topic. Weer geen antwoorden op de vraag overigens :')
pi_92770452
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jammer genoeg krijgen dat soort lui juist wel de meiden.

Mooie buitenkant en rot innerlijk > Lelijke buitenkant en mooi innerlijk.
pi_92770516
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, maar ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking. En ik heb zelf wel zien gebeuren bij een familielid van mij, met erg veel zelfvetrouwen maar lelijk als de nacht, dat hij meerdere meisjes het bed in kreeg. Knappe meisjes.

Dat laatste is niet volgens mij overigens. Ik weet alleen zijn naam niet, maar Keep_Walking postte dat een keer. Niet dat het iets uitmaakt, want niemand reageerde toen ook hem. Zo convenient om te negeren natuurlijk.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:29:35 #138
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770566
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar jammer genoeg krijgen dat soort lui juist wel de meiden.
Weet je waarom ik meiden krijg? Omdat ik er

a) goed verzorgd en goed uitzie
b) een goede babbel heb en daadwerkelijk dingen heb om over te vertellen
c) geen dombo ben
d) het me simpelweg niet boeit. Tis haar loss als ik haar niet mag neuken, niet de mijne. 5 minuten later heb ik toch weer een andere.
pi_92770569
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik ben je niet aan het versieren hoor, als je dat soms dacht, eerder aan het uitlahcen om de stompzinnigheid in dit topic. Weer geen antwoorden op de vraag overigens :')
Natuurlijk dacht ik dat niet. Maar dan mag je nog zo knap zijn, als je zulke domme dingen zegt dan zou je bij mij überhaupt al geen kans maken. Om even te laten zien dat het niet allemaal oppervlakkig is. Ja, bij domme hoeren misschien.

Jij ontwijkt de feiten, namelijk dat lelijke mensen zeker wel seks kunnen krijgen.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:30:18 #140
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770602
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar ik sta niet garant voor de gehele vrouwelijke bevolking. En ik heb zelf wel zien gebeuren bij een familielid van mij, met erg veel zelfvetrouwen maar lelijk als de nacht, dat hij meerdere meisjes het bed in kreeg. Knappe meisjes.

Dat laatste is niet volgens mij overigens. Ik weet alleen zijn naam niet, maar Keep_Walking postte dat een keer. Niet dat het iets uitmaakt, want niemand reageerde toen ook hem. Zo convenient om te negeren natuurlijk.
Ok duidelijk ;) Maar ik ben wel benieuwd wat de naam van die Casanova dan is.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:30:55 #141
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770622
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk dacht ik dat niet. Maar dan mag je nog zo knap zijn, als je zulke domme dingen zegt dan zou je bij mij überhaupt al geen kans maken. Om even te laten zien dat het niet allemaal oppervlakkig is. Ja, bij domme hoeren misschien.

Jij ontwijkt de feiten, namelijk dat lelijke mensen 100% zeker seks kunnen krijgen.
Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.
pi_92770665
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ow ja dat kunnen ze ook ja. Speciaal daarvoor zijn er namelijk hoeren en paarclubs e.d.
En daarom weiger ik mezelf te verlagen tot het niveau om hoerenloper te worden. Dan liever geen sex.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:32:28 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770700
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En daarom weiger ik mezelf te verlagen tot het niveau om hoerenloper te worden. Dan liever geen sex.
Maar ik meende ook eens fotos van jou gezien te hebben. je was echt niet "afzichtelijk" lelijk ofzo. Iemand met je uiterlijk zou iig wel iets moeten meekrijgen ;)
pi_92770714
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat even buiten beschouwing gelaten.

Maar volgens jouw redenatie zullen er over 100 jaar vrijwel geen lelijke mensen meer zijn. Oke.
pi_92770722
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

Weet je waarom ik meiden krijg? Omdat ik er

a) goed verzorgd en goed uitzie
b) een goede babbel heb en daadwerkelijk dingen heb om over te vertellen
c) geen dombo ben
d) het me simpelweg niet boeit. Tis haar loss als ik haar niet mag neuken, niet de mijne. 5 minuten later heb ik toch weer een andere.
En bij Richard ligt het probleem dus met name bij d.
pi_92770767
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar ik meende ook eens fotos van jou gezien te hebben. je was echt niet "afzichtelijk" lelijk ofzo. Iemand met je uiterlijk zou iig wel iets moeten meekrijgen ;)
I know, maar dat was met goede belichting. In het echt is het toch wel heel wat anders.

Ik heb in het totaal aan 2 meiden gevraagd in echt of ik lelijk ben. Beide zeiden van niet maar of ik ze kan geloven is maar de vraag :P De spiegel liegt niet of ik moet vertekend beeld zien.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:33:55 #147
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770768
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat even buiten beschouwing gelaten.

Maar volgens jouw redenatie zullen er over 100 jaar vrijwel geen lelijke mensen meer zijn. Oke.
Lelijke mensen zullen er altijd zijn. Mensen die als maagd sterven ook.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:34:17 #148
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92770778
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I know, maar dat was met goede belichting. In het echt is het toch wel heel wat anders.
Care to share? Ik kan je misschien tips geven :)
  maandag 14 februari 2011 @ 15:34:57 #149
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_92770815
goed michielos mag jij mij uitleggen hoe ik wel kan neuken terwijl ik ook gewoon niet moeders mooiste ben.

want vanuit jij redenatie is het dus onmogelijk om sex te hebben als je niet moeders mooiste ben hoe kan het dan dat ik nog keuze heb ook eventueel?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_92770841
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

Lelijke mensen zullen er altijd zijn. Mensen die als maagd sterven ook.
De meeste mensen die als maagd sterven waar dat percentage op gebaseerd is zijn geestelijk gestoorde of gehandicapte mensen. Van die klassiek autisten met een heel laag IQ en zo. Rich sterft bijv. ook al niet als maagd. Niet dat zijn leven daarom een enorm succes is, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')