Laura Vellekoopquote:Deze bijna-miss holland krijgt vaak haar zin, en laat bij veel mannen het hoofd op hol slaan. Maar met die mannen is ze even helemaal klaar op het gebied van de liefde…
Laura werkt als nanny bij een gezin in het Gooi. Eigenlijk houdt ze meer van mensen dan van dieren.
http://nl-nl.facebook.com/laura.vellekoopquote:Ik ben Laura en 25 jaar (niet-rokend), en op zoek naar een speelkameraadje(s). Ik ben momenteel assistent manager bij een leuke naschoolse opvang in bussum maar aangezien dat alleen in de middag is lijkt het mij gezellig bij een gezin te werken in de ochtend of ochtenden. Voor vragen, fotos of een gesprekje mail me: lauravellekoop@gmail.com. In ben in het bezit van een auto. In 2002 ben ik begonnen in de kinderopvang en in 2005 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 gehaald (om te mogen werken op een kinderdagverblijf). Ik heb al 2 andere gezinnen waar ik met heel veel plezier oppas. Alleen te weinig aan het werk kan dus ik zoek er nog 1 gezin bijHet liefst rondom het gooi (Noord-Holland).
Geslacht: vrouw
Roker: nee
Leeftijd: 25
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef mschol het volgende:
die heeft zeker als geheim dat ze de jongste zeilster was die rond de wereld vaarde?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef mschol het volgende:
die heeft zeker als geheim dat ze de jongste zeilster was die rond de wereld vaarde?
info over woonplaats, hobbies, beroep, uiterlijk e.d. zijn welkom hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:18 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Laura is zo grappig
We kregen in de studio natuurlijk al beelden te zien, het liefst was in de studio gebleven om naar livebeelden te kijken.
Laura ging als eerste het huis in, en daarna Guido. ze werden meteen naar de kamer geroepen
Niet alles werd verteld in het voorstelfilmpjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:20 schreef Danny het volgende:
[..]
info over woonplaats, hobbies, beroep, uiterlijk e.d. zijn welkom heKunnen we googlen enzo
Herhaling van BB6 dus. We weten hoe dat kan aflopen (Jeroen en Milika zijn recent getrouwd,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef Danny het volgende:
• Laura en Guido hebben als opdracht anderen te doen geloven dat ze een stelletje zijn.
Wel grappig dat Guido gewoon een vriendin heeftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
Herhaling van BB6 dus. We weten hoe dat kan aflopen (Jeroen en Milika zijn recent getrouwd,
Ik vind het sowieso erg op BB6 lijken (rode telefoon, geheime opdrachten, kluisjes met geld)
Dat is een deelneemster uit de Franse Secret Storyquote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef Quinty. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] zou dit ze zijn? er stond laura bij
[ afbeelding ]
om in te rijden? om aan te sleutelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Wacht evenhaar hobby
Auto's geloof ik
Ja ik zie het , heb even de foto als link gezet nu , was wel een mooie meid hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat is een deelneemster uit de Franse Secret Story
nah, dit is echt zo goed als onmogelijk met zo weinig infoquote:
ja die vond ik ook al op twitterquote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Quinty. het volgende:
De pers voorlichtster was ook een Laura Muscas [ afbeelding ]
en die is niet onooglijk, maar die zit volop te twitteren dus die zal niet in dat huis zittenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:09 schreef Quinty. het volgende:
De pers voorlichtster was ook een Laura Muscas [ afbeelding ]
Blond of niet, die mag er voor mij wel in.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik zoek op:
blonde laura houd van auto's
Krijg ik dit
[ afbeelding ]
heeft tuur olympisch goud gehad?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft een relatie gehad met Regillio Tuur, was dat niet een van de geheimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup... foto's zijn wel zichtbaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
En volgens mij zijn alle hyves/twitter/facebookprofielen toch afgeschermd?
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij heeft die goud gewonnen, hele tijd geleden
quote:Regilio Benito Tuur (Paramaribo, 12 augustus 1967) is een voormalig bokser, die in 1988 wereldberoemd werd door bij de Olympische Spelen in Seoel de toenmalig wereldkampioen Kelcie Banks binnen één ronde knock-out te slaan.
Deze is Miss Limburg 2007quote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Ik weet niet of Laura het was, kan ook Monique of Johanna zijn geweest. Maar 1 van hun 3 was net geen Miss Nederland geworden?
Sterker nog... ze is ook Miss Nederland geworden in 2007.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
en dus wel bij de miss nederland verkiezing geweest
laura hoogervorst?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Ik weet niet of Laura het was, kan ook Monique of Johanna zijn geweest. Maar 1 van hun 3 was net geen Miss Nederland geworden?
http://217.196.41.18/ww-hi/uitgaan/foto/792781/quote:De Hillegomse Laura Hoogervorst een jongedame van 20 jaar heeft vrijdag 1 augustus meegedaan aan de finale van Miss World Netherlands. Van de ruim 250 inschrijvingen is zij gedurende 3 dagen met de overige 9 finalistes, onderworpen aan sport tests, psychologische test en uiteraard op presentatie. Uiteindelijk heeft de 22-jarige Carmen Kool de verkiezing gewonnen en zij mag Nederland op 4 oktober in Kiev vertegenwoordigen op de Miss World verkiezing.
Geen idee, niet onthouden.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:08 schreef Danny het volgende:
[..]
ze is jonger dan 22? hoe oud is ze dan?
Dit lijkt inderdaad een RLS met een hoog fapgehalte te worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
ze worden wel steeds mooier Danny
Wie dan wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef xxxjjj het volgende:
Geen van de foto's is de echte Laura!! Nog 2 uur geduld! :-)
ok, maar met een facebook op slot neigt 't te kloppen. grote fout die al die kandidaten maken. Alle social sites op slot maar geen rekening houden met de cache. Ze verraden zichzelf.quote:
Weer een bingoquote:
Noooooouuuuuu ik denk 't niet hooooooorrrrrquote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef xxxjjj het volgende:
Geen van de foto's is de echte Laura!! Nog 2 uur geduld! :-)
Dan is het Monique of Johanna die bijna Miss nl is geweestquote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als miss wat dan ook is ze niet te vinden
Ik ga even naar het topic van Moniquequote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
weet je achternamen of plaatsnamen? Die Monique die ik in het topic heb gemieterd is in 2007? 2e geworden bij Miss Universe Nederland komt uit Volendam en heet Plat van haar achternaam
Ech wel!quote:
+1quote:
Hij heeft een vriendinquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Makkie voor die gozer, verliefd worden op Laura lijkt me niet zo moeilijk
Nu heeft ie er tweequote:
Vertel eens wat leuksquote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Het geheim is; het is mijn nichtje..
ok.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Het geheim is; het is mijn nichtje..
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
We hebben samen op korfbal gezeten..
Nog meer spannend nieuws of blijft het bij deze anticlimax?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:16 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
We hebben samen op korfbal gezeten..
maar daarvan kan ik helemaal niets vinden of ze nou 2e bij miss nederland is geworden?quote:
2e bij de miss universe verkiezingen in Nederland..quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar daarvan kan ik helemaal niets vinden of ze nou 2e bij miss nederland is geworden?
in welk jaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
[..]
2e bij de miss universe verkiezingen in Nederland..
in 2007 deed er wel een laura mee, miss limburg was dat toen.. maar die heet geen vellekoop!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef ikkomdeheletentbakken het volgende:
Volgens mij in 2007..
bevestiging volgt!
Dat had ik ook, maar toen ze allemaal binnen waren vond ik haar nog wel het leukst.:') En zeker het mooist.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind haar verschrikkelijk overkomen,.
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,quote:Op maandag 14 februari 2011 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar toen ze allemaal binnen waren vond ik haar nog wel het leukst.:') En zeker het mooist.
jij zit toch in dat modellenwereldje? Die Laura, ik kan haar niet linken aan een missverkiezing. Hoax of wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,. En al helemaal niet het mooist,
.
Nee hoor,quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij zit toch in dat modellenwereldje? Die Laura, ik kan haar niet linken aan een missverkiezing. Hoax of wat?
Op die sites van misshollandnowstaan allemaal andere meisjes maar geen laura die miss noord holland is!quote:Op maandag 14 februari 2011 18:37 schreef __Cathy__ het volgende:
Laura Vellekoop
Edwin en Christine zijn haar oom en tante
In 2004 was ze miss Noord Holland
http://www.facebook.com/laura.vellekoop
Oh, ik heb haar eigenlijk nauwelijks iets horen zeggen, maar alleen maar mooi zien zitten wezen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen vond ik haar juist nòg vervelender,. En al helemaal niet het mooist,
.
Mwah, ik begon me direct te irriteren vanaf het eerste moment toen ze in het huis zat,quote:Op maandag 14 februari 2011 18:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik heb haar eigenlijk nauwelijks iets horen zeggen, maar alleen maar mooi zien zitten wezen.
Ja, die ja! Maar ze zat er dus niet bij.. ik ken haar wel ergens van. Best frustrerend als je dan niet weet waarvanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
http://www.medianed.com/2(...)en-dochter-bij-rtl5/
Deze?
Vertel eens, wat voor geluid moet ik daarbij denken?quote:
Wat voor geluid maakt een varken?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor geluid moet ik daarbij denken?
Ik ben nog steeds aan het googlen. Welke missverkiezing heeft zij wel niet meegedaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:18 schreef Flow3r het volgende:
een lief stout meiske, heb hoge verwachtingen
Miss Fok! 2008 volgens Gerardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het googlen. Welke missverkiezing heeft zij wel niet meegedaan?
waarom staat er dan niets over op www.misshollandnow.com, daar staan alle missverkiezingen opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Geloof me, ze heeft echt meegedaan aan de miss verkiezing.
Is toen ook naar Turkije geweest voor de voorrondes, dat is allemaal uitgezonden op tv toendertijd.
En verder is Laura gewoon een ontzettende leuke meid, kan het weten, It all in the family
Daarom dus! Ik vraagt me af aan welke missverkiezing zij dan niet heeft meegedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zitten googlen en in 2004 was Laura geen miss Noord-Holland
Miss Noord-Holland: Radna Vredeveld
Volgens wiki
Ze heeft toch ook gezegd dat ze net niet eerste is geworden !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zitten googlen en in 2004 was Laura geen miss Noord-Holland
Miss Noord-Holland: Radna Vredeveld
Volgens wiki
niet eerste bij Miss Holland tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook gezegd dat ze net niet eerste is geworden !
Dus ze heeft ooit meegedaan aan een missverkiezing, geen zak gewonnen, en endemol maakt daarvan dat ze 2e was bij de miss nederland verkiezingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nooit van manipulatie der Nederlandse televisiezenders gehoord![]()
Alles wat je daar ziet en hoort is beside the truth
tweede bij miss noordholland bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nee, dat zeker niet, ze is tweede geworden, de andere dame won met nipte punten
JUIST !!! Het is maar wat je de kijker moet doen geloven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus ze heeft ooit meegedaan aan een missverkiezing, geen zak gewonnen, en endemol maakt daarvan dat ze 2e was bij de miss nederland verkiezing.
niet eerste bij miss NEDERLAND, dus ik nam aan wel eerste bij noord-hollandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook gezegd dat ze net niet eerste is geworden !
Dat snap ik wel maar ze komt zo ontzettend slecht over, als een leugenaar/fantast, terwilj het eigenlijk endemol is die liegtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
O en geen zak gewonnen, leuke reis met allerhande luxe naar Turkije heeft ze wel in de pocket
nee ze heeft helemaal niet meegedaan met de miss holland verkiezing. ze was (voorz over ik begrijp) 2e bij de miss NOORDholland verkiezing.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ze is in 2004 tweede geworden bij de miss-holland verkiezing?
Dat zul jij wel weten, jij werkt toch bij RTL?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Ja dat is zo, endemol, televisie en geld, daar draait het om en helaas kunnen we daar niets aan doen
Alleen wij als vrienden/familie die haar kennen en weten hoe het zit kunnen dan wat bescherming bieden.
Je hebt gelijk. Er gingen per provincie twee kandidates naar Turkije waarbij er dan één afviel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Oke, even kort resume...
In de rondes bij Noord-Holland zijn er 2 dames uitgekozen. Deze twee gingen mee naar Turkije.
Net zoals van de andere provincies er 2 meegingen.
Daar is Laura dus tweede geworden, ze won helaas net de titel Miss Noord-Holland niet.
En ik werk niet bij RTL![]()
En dat Laura leuk en interessant is ben ik helemaal eens
Lange teentjes?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Hahahaha, leuke foto's .........
Wel een beetje zielig, maar goed, je hebt er altijd mensen tussen die vanuit hun eigen onzekerheid andere moeten afzeiken
Wel toevallig dat je na je registratie alleen hier nog gepost hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nee hoor, absoluut niet.
Kan alleen maar lachen om personen die hier humor in zien ?
Zegt meer over hen dan over mij zeg ik maar altijd....en vooral ieder moet doen wat ie niet laten kan.
Leven en laten leven toch ?
Maar daarom mag ik nog wel ergens een mening over hebben hahahaha
En trouwens, dit is niet zo omdat het nu Laura betreft, dat geldt voor alle niet aardige opmerkingen over alle kandidaten. Mensen hebben zo snel hun mening klaar.....
Tja dat klopt, moet toch ergens beginnen hahaha en dan is het lijkt mij toch dat je begint bij je familiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je na je registratie alleen hier nog gepost hebt.
Ja Joanna vind ik ook een leuke dame. Is vlgs mij best clever.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
Laura
(samen met Joanna en Guido uiteraarf)
onderste is knapperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand?
Gelukkig heeft ze niet dezelfde neusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ze heeft net zo'n mond als Filemon(d).
Ook hallo!quote:waarom staat er dan niets over op www.misshollandnow.com, daar staan alle missverkiezingen op . Zelfs in het jaar dat gezegd werd dat zij miss noord holland was staat er een ander meisje als miss noord holland.
Overigens, hoi mandy/jamie
Ik zie er keira knightley in...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand?
Hebben jullie zeker ook allemaal in Kinderen voor kinderen gezeten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef DieMandie het volgende:
[..]
Ook hallo!
Er werken inderdaad een klein aantal in onze enorm grote familie bij de media, maar dit heeft Laura op eigen kracht gedaan!
Met andere woorden, ook namens de familie die je allemaal volgen: GO LAURA!
Hahahaha, dat zou ik wereld niet hebben willen aandoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hebben jullie zeker ook allemaal in Kinderen voor kinderen gezeten?
Hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik heb me ook maar aangemeld, ik ben de broer van laura. Laura zet hem op !!!! We zijn trots op je
OMG...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo ik heb me ook maar aangemeld, ik ben de broer van laura. Laura zet hem op !!!! We zijn trots op je
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze heeft wel 2 "stief"broertjes ;p Kan t wel aan ze vragen! Allebei zouden zeker op de naam admiraal anaal komen! hahahaquote:Zou het bijna geloven , het is dat ik weet dat mijn oma alleen maar kleindochters heeft
Maar anders......
Ja die bedacht ik me net ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef DieMandie het volgende:
[..]
Ze heeft wel 2 "stief"broertjes ;p Kan t wel aan ze vragen! Allebei zouden zeker op de naam admiraal anaal komen! hahaha
Top zet hem op!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Helemaal goed, zet ze direct op de hyves van Laura
Ga zo door !
Hoe fucking kansloos. Familiaire groupies.. Fouter dan fout. Beetje jammerlijk ons mooie foktopic verkloten met onzinnige berichten.quote:
Volgens mij was het argument dat ze zelf zei dat ze bijna miss HOLLAND was geworden meer dan genoeg, terwijl ze niet eens meegedaan heeft met die verkiezingen. Ik snap niet dat je je gelijk zo aangevallen voelt hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef DieMandie het volgende:
[..]
Ook hallo!
Ten eerste zijn m'n zus of ik niet "Datweetjeniethé", dat dat even duidelijk is
Verder zijn Edwin en Christine mijn ouders, dat wil zeggen oom en tante van Laura.
Ten tweede: niet alle dochters werken bij RTL (je kunt ook alles gaan generaliseren). Er werken inderdaad een klein aantal in onze enorm grote familie bij de media, maar dit heeft Laura op eigen kracht gedaan!
Ze heeft wel degelijk aan de missverkiezing meegedaan, waarbij ze 2e is geworden van Noord-Holland in 2004 (hoe je het ook bekijkt, ze is nét geen Miss geworden, aangezien weinig mensen kunnen zeggen dat ze 2e van Noord-Holland zijn geworden!) Er zijn toch ook zat mensen die nét de loterij niet hebben gewonnen en dat ook op zo'n manier zeggen? (om een voorbeeld te noemen)
Verder heeft natuurlijk ieder zijn eigen mening, maar kom op zeg wees volwassen en ga niet onder een weirdo naam onbeleefde dingen posten! Kom dan met goede argumenten hoe en waarom!
Met andere woorden, ook namens de familie die je allemaal volgen: GO LAURA!
Loop niet zo overal op te zuigen manquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij was het argument dat ze zelf zei dat ze bijna miss HOLLAND was geworden meer dan genoeg, terwijl ze niet eens meegedaan heeft met die verkiezingen. Ik snap niet dat je je gelijk zo aangevallen voelt hoor. Maar jij mag wel aankomen met argumenten waarom ze dat zo nodig moest zeggen dan?
.
Ik heb ook bijna een lot gekocht in de loterij, maar omdat ik bijna een lot heb gekocht betekent nog niet dat ik de loterij bijna heb gewonnen. Hou toch op, Datweetjeniethé had tenminste een goede verklaring, jij maakt Laura alleen belachelijk zo.
Als die mandy gewoon normaal zou doen en me niet zou beschuldigen van:quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Loop niet zo overal op te zuigen man
dan was er niets aan de hand natuurlijkquote:wees volwassen en ga niet onder een weirdo naam onbeleefde dingen posten
Ze is zeker een kanjer en een leuke meid!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
JUIST !!! Het is maar wat je de kijker moet doen geloven.
maar dat maakt voor mij geen drol uit, ze is mijn familie en blijft een kanjer.
Ze is echt een hele leuke spontane vrolijke meid.
Ligt niet aan jou, ze heeft inderdaad lange benen :-)quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef dapluiz het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft zij nou gewoon super lange benen
Wat is de hyves van Lauraquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Helemaal goed, zet ze direct op de hyves van Laura
Ga zo door !
Boh..op de maan zijn geen vissen dus ze heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als die mandy gewoon normaal zou doen en me niet zou beschuldigen van:
[..]
dan was er niets aan de hand natuurlijk.
http://lauravellekoop.hyves.nlquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is de hyves van Laura
waarschijnlijk denkt ze "OH DAT KOMT OVER 3 WEKEN WEL!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:56 schreef Greys het volgende:
Laura blijft maar aan Alex plakken terwijl ze hoort te doen alsof ze iets met Guido krijgt.
Of is ze dat gewoon alweer helemaal vergeten?
Of snap ik gewoon het hele programma niet?
Maar dan al die tijd kunnen de overige deelnemers onmogelijk haar geheim raden, omdat die relatie die fake is niet eens bestaat nog. Da's toch weer rete oneerlijk dan naar de andere bewoners, wiens geheim wel al elk moment geraden zou kunnen worden, bij wijze van?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarschijnlijk denkt ze "OH DAT KOMT OVER 3 WEKEN WEL!"
Haar geheim is dat hun relatie een leugen is maar ze doen niet echt hun best om te laten weten dat ze een relatie hebben iig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan al die tijd kunnen de overige deelnemers onmogelijk haar geheim raden, omdat die relatie die fake is niet eens bestaat nog. Da's toch weer rete oneerlijk dan naar de andere bewoners, wiens geheim wel al elk moment geraden zou kunnen worden, bij wijze van?
In denk eerder dat ze een beetje gek is op Alex en dat ze zich realiseert dat ze iets met hem kan vergeten als ze erg bij Guido gaat plakken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Waarschijnlijk klikt het niet echt tussen die twee en is het erg moeilijk voor ze om toneel te spelen
Ja, dat zit er ook dik in.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef catwaezle het volgende:
In denk eerder dat ze een beetje gek is op Alex en dat ze zich realiseert dat ze iets met hem kan vergeten als ze erg bij Guido gaat plakken.
ik heb gehoord dat ze het binnen 2 weken moeten doen. maar dat weet ik dus nie tmeer zeker ;P.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:44 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Zover ik begreep zit er geen limiet in tijd aan de missie van Laura en Guido. Het enigste dat zij moeten doen is de bewoners laten geloven dat ze een relatie krijgen in het huis. Althans zo heb ik hem begrepen.
Ga het filmpje nog eens bekijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze het binnen 2 weken moeten doen. maar dat weet ik dus nie tmeer zeker ;P.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze het binnen 2 weken moeten doen. maar dat weet ik dus nie tmeer zeker ;P.
ik zit op mijn werk, kan nu geen filmpjes bekijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:46 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ga het filmpje nog eens bekijkenKijken of ik daar wat wijzer van wordt nog dan...
Lekker overtuigend als je dan nu naar een ander toe trekt jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Opdracht is :
Laat jullie medebewoners de aankomende tijd geloven dat jullie verliefd aan het worden zijn.
Speel het subtiel en overtuigend zodat de andere bewoners na een aantal dagen denken dat jullie verliefd op elkaar zijn.
(geen echt duidelijke limiet, geen bedrag gehoord, alleen wel dat dit misschien wel hun kans is om in de finale te komen)
Ben ik met je eens, maar als ik dan nu weer ergens hoor dat Guido en Gerard een relatie gaan veinzen vraag ik me toch ook wel af waar die Guido mee bezig is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker overtuigend als je dan nu naar een ander toe trekt ja
waar ken jij haar van?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef rikjaharda het volgende:
ach ja vriendje ben, dat was haar vriendje in 2009 lol
Jaja nog 1, als we FOK! mogen geloven dan hadden ze allemaal een piemeltje tijdens de geboortequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is zij ooit een man geweest vraag ik me plots af?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Laura kan Guido en het geld gerust laten schieten. Ze wordt toch Jonkvrouwe Varga van Kibed en Makfalva
[ afbeelding ]
Ze is ook de slet van de groep zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef geweldigemeid het volgende:
[..]
Neem dat maar van mij aan, dat heeft ze zeker!!!
Whehehehehe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
dat weet ze dan goed te verbergen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef epicbeardman het volgende:
Volgens mij is Laura omgebouwd! was gister ook geen cameltoe maar een canonball bij haar te zien!
Vind ik ook, maar vind ook dat die Guido eens aan de slag moet. Laura doet vlgs mij meer haar best dan hij. Laura moet een nep-relatie faken met eentje die weinig animo lijkt te hebben, maar voelt zich prettiger bij Alex. Lastige situatie lijkt me...quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:49 schreef pointer2 het volgende:
Dat geheim van Laura en Guido kunnen de kandidaten nooit iemand raden. Laura ligt meer bij Alex dan bij Guido. Die nep relatie is er nog steeds niet. Wel makkelijk voor Laura en Guido maar het is niet eerlijk tegenover de andere bewoners. Ik vind dat de programmaleiding nu toch eens moet gaan ingrijpen.
Probleem is dat Guido homo is en dus helemaal niet geïnteresseerd in vrouwen KAN zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar vind ook dat die Guido eens aan de slag moet. Laura doet vlgs mij meer haar best dan hij. Laura moet een nep-relatie faken met eentje die weinig animo lijkt te hebben, maar voelt zich prettiger bij Alex. Lastige situatie lijkt me...
Ik snap het niet meer
Ja maar dat is zijn probleemquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Probleem is dat Guido homo is en dus helemaal niet geïnteresseerd in vrouwen KAN zijn.
omdat Laura bij iemand anders gaat hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:13 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja maar dat is zijn probleemMaar hij moet wel het spelletje meespelen zeg..
Ze hebben samen een opdracht, Laura doet haar best, maar het lijkt vechten tegen de bierkaai.
En het idiootst is dat Laura dan de naam krijgt
Dan acteert ie dat maarquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Probleem is dat Guido homo is en dus helemaal niet geïnteresseerd in vrouwen KAN zijn.
JA, maar die begrijp ik wel, als die Guido totaal geen toenadering zoekt of toelaat zoek je toch iemand op bij wie je je wel prettig voeltquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat Laura bij iemand anders gaat hangen
Als dat zo is word ik vandaag nog hetero!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is zij ooit een man geweest vraag ik me plots af?
zoiets moet je niet vragen, zoiets moet zij ervaren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zijn er hier een paar die Laura privé kennen. Weet iemand of ze alleen maar van jongens houdt, of is er ook nog hoop voor meiden die van de damesliefde zijn?
Ik ben bang dat ik je hoop teniet moet doen, zoals ik haar ken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Er zijn er hier een paar die Laura privé kennen. Weet iemand of ze alleen maar van jongens houdt, of is er ook nog hoop voor meiden die van de damesliefde zijn?
Ik heb 25 jaar geleden haar luier weleens verschoond en toen bleek toch echt dat zij vrouwelijk was hahahaha. Dus helaas dit geheim kan naar het land der fabelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef epicbeardman het volgende:
Volgens mij is Laura omgebouwd! was gister ook geen cameltoe maar een canonball bij haar te zien!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:29 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je hoop teniet moet doen, zoals ik haar ken.
Het spijt me![]()
Ondanks dat ze niet weet wat ze mist blijft ze mijn favorietje hoor!quote:Maar wel haar blijven steunen hoor
Gooise meisjes, die proberen sowieso alles uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:49 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Laura n lief lang lesbo'tje is
Lijkt misschien zo, maar is niet zo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:14 schreef Arcee het volgende:
catwaezle, volgens mij heb jij nu een aspect ratio-probleem.
Vlgs mij neemt zij haar missie wel serieus, maar avances maken naar een ijsbeer is vlgs mij onbegonnen werkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef robmmad16 het volgende:
Ze neemt haar missie niet zo heel serieus of wel? Zoals ze nu al dagen Alexander in zijn kont kruipt en Guido links laat liggen...
Een gay ijsbeer dan ook nog he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:11 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Vlgs mij neemt zij haar missie wel serieus, maar avances maken naar een ijsbeer is vlgs mij onbegonnen werk
dit was ook op upc kanaal 14quote:
Ja dat zou kunnen, maar het ging mij om de lichaamstaal die Guido uitstraalt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dit was ook op upc kanaal 14
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
Een gay ijsbeer dan ook nog he.
Maar goed, ze kan het toch proberen? Ik zie echt nul pogingen.
Ze moet het gewoon goed met hem afspreken.
Dat is ook een goede manier van het bekijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.
Tenzij er sancties staan op het mislukken van hun missie, dat is me niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat is ook een goede manier van het bekijken
Ja dat weet ik ook niet, heb nu tig keer de missie-opdracht terug gekeken, maar dit is vlgs mij niet duidelijk nee.........quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Tenzij er sancties staan op het mislukken van hun missie, dat is me niet helemaal duidelijk
Ja precies, want ze zeiden ''dit is jullie nieuwe geheim'' En het is juist de bedoeling dat ze daar NIET achter komen (doh). Zou echt een grap zijn ''Guido en Laura, gefeliciteerd.. jullie geheim is geraden. Jullie verdienen hiermee 1000 euro. Echter... de inhoud van de kluis gaat naar (..vul in..) want die heeft jullie geheim geraden. Succes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch ook niet als ze die geheime missie niet halen? Ze kunnen zich beter op de geheimen concentreren en als ze geen poging doen een stel te worden, dan raden anderen hun geheim ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |